Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Tesla verder onder vuur om zonnepanelen Gepubliceerd op 26 aug 2019 om 11:39 | Views: 676 SEATTLE (AFN/BLOOMBERG) - Tesla komt steeds meer onder vuur te liggen vanwege problemen met zijn zonnepanelen. Ook webwinkelreus Amazon doet nu zijn beklag over over de installaties die brandgevaarlijk zouden zijn. Volgens het bedrijf zijn de panelen de oorzaak van een brand bij een pand van Amazon in Californië. Eerder klaagde winkelreus Walmart de panelenmaker om die reden al aan. Volgens Walmart zouden enkele branden op daken van winkelpanden zijn veroorzaakt door zonnepanelen van Tesla. De keten eist een schadevergoeding en wil dat de resterende zonnepanelen worden verwijderd. Walmart gaf Tesla eerder toestemming om circa 240 van zijn winkelpanden van zonnepanelen te voorzien. Bij Amazon heeft Tesla maar een aantal panelen geïnstalleerd. Tesla, dat vooral bekend is van zijn elektrische auto's, kocht drie jaar geleden paneelinstallateur SolarCity in een deal ter waarde van 2 miljard dollar. Die deal was controversieel. De voormalige topman van SolarCity is namelijk de neef van Tesla-baas Elon Musk. Eerder kwamen al berichten naar buiten dat Tesla een onderdeel van zijn panelen moest vervangen. Het is niet duidelijk of de problemen met Amphenol-connectoren van invloed waren op de Walmart- en Amazon-installaties. Volgens Tesla was vorig jaar in minder dan 1 procent van de installaties, die waren uitgerust met de connectoren van toeleverancier Amphenol, sprake van "abnormaal" gedrag.
Hadden klanten al langer problemen en hebben ze even gewacht tot de SolarCity acquisitie helemaal in kannen en kruiken was of zijn de problemen echt later in beeld gekomen?
Musk: productpresentaties met nep dakpannen ... Laten aanbetalen maar niet leveren ...www.businessinsider.nl/tesla-zonnepan...
roloff schreef op 26 augustus 2019 15:46 :
Musk: productpresentaties met nep dakpannen ...
Laten aanbetalen maar niet leveren ...
www.businessinsider.nl/tesla-zonnepan... Om de aanbetalingen zal het ze niet te doen zijn geweest. Maar waarom dan überhaupt iets presenteren? Schrikt dat de concurrentie af, die wel degelijk weet hoe lastig dat te maken is? Of weer typische Tesla bravoure die er van uit gaat het onmogelijke te doen in kortere tijd dan het mogelijke, gewoon omdat Elon het wil?
Tesla in Discussion with LG Chem for Batteries Tesla is reported to be in an advanced stage of talks with South Korea’s LG Chem to use batteries other than Panasonic’s for the electric vehicles it would be manufacturing at its Chinese factory in Shanghai. Initially, Tesla plans to use LG Chem’s batteries for the Model 3s that it will be making at the Shanghai factory. The talks for battery supply with LG Chem are seen as a move toward diversifying its suppliers as Panasonic is currently its exclusive battery cells supplier. As early as in November last year, Elon Musk said that Tesla would likely source battery cells from several suppliers for its Chinese production. Replying to a question on Twitter if Panasonic would be the battery partner for the Shanghai Gigafactory, Mr Musk said on November 2, 2018 that “Tesla will manufacture all battery modules & packs at China Giga, as we do today in California & Nevada. Cell production will be sourced locally, most likely from several companies (incl Pana), in order to meet demand in a timely manner.” Source : Strategic Research Institute
Foto's vanuit China laten zien dat de Shanghai factory enorme stappen blijft maken. ( www.teslarati.com/tesla-gigafactory-3... ) Er staat al een aanzienlijk deel van de assembly line en het lijkt er op dat er zelfs al test worden gedaan met de geautomatiseerde machines. Ben benieuwd of en zo ja wat de productie van de fabriek tegen het eind van het jaar gaat zijn!
Skater schreef op 26 augustus 2019 10:49 :
[...]
Graag een linkje naar een overtuigend stuk dat ze echt fysieke ruimte gemaakt hebben, een S/X lijn minder ofzo.
Schiet trouwens lekker op, capaciteit voor S/X die dik winstgevend (kunnen) zijn voor een nieuw budget modelletje waar dat niet echt zo'n vaart loopt na ruim 2 jaar Model 3.
www.cnbc.com/2019/05/29/tesla-fremont... Waar ik las dat delen van model S/X worden vrijgemaakt voor de Y, vind ik niet precies meer terug. En ja, we weten allemaal ook al lang dat model 3 eigenlijk te goede specs heeft voor zijn prijs tov. de S/X. De model Y zal wel weer hogere ASP's met zich meebrengen (als ze die in grote hoeveelheden aan de man gaan brengen), wat de winstgevendheid zou moeten helpen.
Over solar: spijtig nieuws, zeker in aanloop naar de solar roof...
löngterm schreef op 26 augustus 2019 19:41 :
Foto's vanuit China laten zien dat de Shanghai factory enorme stappen blijft maken. (
www.teslarati.com/tesla-gigafactory-3... )
Er staat al een aanzienlijk deel van de assembly line en het lijkt er op dat er zelfs al test worden gedaan met de geautomatiseerde machines. Ben benieuwd of en zo ja wat de productie van de fabriek tegen het eind van het jaar gaat zijn!
Wauw, wat een vooruitgang! Waar zijn de bears die riepen dat interne opbouw (assembly lines etc.) veel langer ging duren dan extern? (gebouw an sich) De grote vraag blijft natuurlijk hoe de vraag zal zijn in China tijdens deze economisch zwakke periode.
Topperke schreef op 26 augustus 2019 20:08 :
[...]
www.cnbc.com/2019/05/29/tesla-fremont... Waar ik las dat delen van model S/X worden vrijgemaakt voor de Y, vind ik niet precies meer terug.
En ja, we weten allemaal ook al lang dat model 3 eigenlijk te goede specs heeft voor zijn prijs tov. de S/X.
De model Y zal wel weer hogere ASP's met zich meebrengen (als ze die in grote hoeveelheden aan de man gaan brengen), wat de winstgevendheid zou moeten helpen.
Wellicht gerectificeerd. Model Y zal uiteraard een tijd alleen in AWD Long Range en Performance te krijgen zijn. Daarna valt de vraag voor de topuitvoeringen snel terug. En valt de marge weer tegen. Of gaan ze echt van Model 3 geleerd hebben? De basisprijs zal iets van $5K hoger liggen en ze zullen vast iets proberen om het kostenverschil tot bijna nul te krijgen. Wie weet lukt dat. Maar zelfs met die versimpelde bekabeling, gaan ze er zo veel per lijn maken als bedacht voor Model 3?
roloff schreef op 26 augustus 2019 15:46 :
Musk: productpresentaties met nep dakpannen ...
Laten aanbetalen maar niet leveren ...
www.businessinsider.nl/tesla-zonnepan... SolarCity ... www.iex.nl/Column/484445/Liveblog-AMG...
¨He´s full of shit: how Elon Musk fooled investors, bilked taxpayers and gambled Tesla to save SolarCity¨www.vanityfair.com/news/2019/08/how-e...
China overweegt maatregelen om consumptie aan te jagen – media ABM Financial News - 14:30 (ABM FN) China heeft dinsdag maatregelen gepresenteerd om de consumptie aan te jagen, aangezien de groei van de Chinese economie onder druk staat. Dit meldde persbureau Reuters. China zei volgens Reuters dat het wegnemen van de beperkingen op de aanschaf van auto's zou moeten worden onderzocht, terwijl de aankoop van milieuvriendelijker auto's zoals elektrische varianten aangemoedigd zou moeten worden. Analisten verwachten de komende maanden meer economische steunmaatregelen, waaronder plannen om de binnenlandse consumptie te stimuleren, aldus Reuters.
Hier op de leestafel een FD artikel over de vele ontslagen bij (toe)leveranciers in automotive. Crisis Duitse merken, overgang naar electrisch gaat veel banen kosten. En tja, er is gewoon minder stuk te gaan. Al vindt Tesla zeker ook nieuwe dingen om u voldoende langs de kant en over de vloer te houden :-D
Ook al is heel de Shanghai fabriek klaar, doen de werknemers 31 december mooi hun gezamelijke ochtendgymnastiek in een hal die spik en span is, ik moet nog zien dat ze voldoende batterijcellen uit een regulier kanaal op voorraad hebben om de eerste auto te maken. Een paar auto's met geimporteerde cellen, voor de vorm of om te oefenen, tuurlijk. Maar het voelt alsof ze makkelijk een jaar te laat begonnen met tenderen voor cellen, tientallen GWh per jaar, in een markt die erom bekend staat dat lange termijn afspraken gewoon niet vervuld kunnen worden door cellenproducenten. Zou Tesla te laat ruzie gemaakt hebben met Panasonic en vervolgens de go-live nog even vervroegd hebben, gewoon omdat ze Tesla zijn en ze vooraf alles kunnen en achteraf wel andere indrukwekkende stats te delen hebben? Kijk, we hebben een kant en klare autofabriek in een jaar! We maken onze eigen stoelen en sturen!
Skater schreef op 28 augustus 2019 11:13 :
Ook al is heel de Shanghai fabriek klaar, doen de werknemers 31 december mooi hun gezamelijke ochtendgymnastiek in een hal die spik en span is, ik moet nog zien dat ze voldoende batterijcellen uit een regulier kanaal op voorraad hebben om de eerste auto te maken. Een paar auto's met geimporteerde cellen, voor de vorm of om te oefenen, tuurlijk. Maar het voelt alsof ze makkelijk een jaar te laat begonnen met tenderen voor cellen, tientallen GWh per jaar, in een markt die erom bekend staat dat lange termijn afspraken gewoon niet vervuld kunnen worden door cellenproducenten.
Zou Tesla te laat ruzie gemaakt hebben met Panasonic en vervolgens de go-live nog even vervroegd hebben, gewoon omdat ze Tesla zijn en ze vooraf alles kunnen en achteraf wel andere indrukwekkende stats te delen hebben? Kijk, we hebben een kant en klare autofabriek in een jaar! We maken onze eigen stoelen en sturen!
Lachewekkend hoe je weer ziet dat het "probleem" verschuift. Eerst is de shanghai gigafactory een droom die nooit uit zou komen of ook maar serieus tot uitvoering gebracht zou worden. Vervolgens is het simpwelweg een stuk "moeras" waar het nog jaren zou duren voordat er ook maar uit bruikbaars uit de fabriek rolt. Nu is het een kant en klare autofabriek die niet zal kunnen produceren omdat er geen batterijen zijn. Straks rollen er zo'n 3000 auto's per week van de band en zal er wel geen vraag naar zijn. Daarna? Laat me een gok wagen de vraag vloeit enkel voort uit subsidies... Wanneer dat verloopt is het daarna gebeurdt omdat de "concurentie" er aan komt. Op die manier blijven de bears met nieuwe argumenten komen die keer op keer worden ontkracht. Ach blijf geloven wat je wil en we zien het over enkele jaren wel weer.
löngterm schreef op 28 augustus 2019 19:35 :
[...]
Lachewekkend hoe je weer ziet dat het "probleem" verschuift. Eerst is de shanghai gigafactory een droom die nooit uit zou komen of ook maar serieus tot uitvoering gebracht zou worden. Vervolgens is het simpwelweg een stuk "moeras" waar het nog jaren zou duren voordat er ook maar uit bruikbaars uit de fabriek rolt. Nu is het een kant en klare autofabriek die niet zal kunnen produceren omdat er geen batterijen zijn.
Straks rollen er zo'n 3000 auto's per week van de band en zal er wel geen vraag naar zijn.
Daarna? Laat me een gok wagen de vraag vloeit enkel voort uit subsidies...
Wanneer dat verloopt is het daarna gebeurdt omdat de "concurentie" er aan komt.
Op die manier blijven de bears met nieuwe argumenten komen die keer op keer worden ontkracht. Ach blijf geloven wat je wil en we zien het over enkele jaren wel weer.
Mooi overzicht van de ontwikkeling van Tesla en aanverwante bedrijven onder de bezielende hoede van Elon Musk, met alle scepsis en de overwinning daarvan:m.youtube.com/watch?v=i-yydKjuMAM
löngterm schreef op 28 augustus 2019 19:35 :
[...]
Lachewekkend hoe je weer ziet dat het "probleem" verschuift. Eerst is de shanghai gigafactory een droom die nooit uit zou komen of ook maar serieus tot uitvoering gebracht zou worden. Vervolgens is het simpwelweg een stuk "moeras" waar het nog jaren zou duren voordat er ook maar uit bruikbaars uit de fabriek rolt. Nu is het een kant en klare autofabriek die niet zal kunnen produceren omdat er geen batterijen zijn.
Straks rollen er zo'n 3000 auto's per week van de band en zal er wel geen vraag naar zijn.
Daarna? Laat me een gok wagen de vraag vloeit enkel voort uit subsidies...
Wanneer dat verloopt is het daarna gebeurdt omdat de "concurentie" er aan komt.
Op die manier blijven de bears met nieuwe argumenten komen die keer op keer worden ontkracht. Ach blijf geloven wat je wil en we zien het over enkele jaren wel weer.
Helemaal correct. Tesla blijft (buiten netto winst) enorm goed performen & bears kunnen hier niet mee om. Het intern klaarzetten van de fabriek zou veeeeeeel langer duren dan het extern gebouw, maar nu blijkt uit gelekte foto's dat die ook al bijna gereed is. Musk doet deze week een bezoekje, ik verwacht eventueel iets van nieuws hieruit voort tredend. Hij zal zich niet kunnen inhouden om een tweet de wereld in te sturen ;) Je bent nog ééntje in je lijst vergeten toevoegen: als de vraag er uiteindelijk is, komt dit ENKEL voort uit het verlagen van prijzen! Dat is de enige manier hoe Tesla vraag voor zijn enorm slecht gefabriceerde producten kan verkrijgen. Haha
Lekker bezig heren! Schuif me ajb geen woorden in de mond. Misschien dat er ergens iemand sceptisch was over een "moeras". Terwijl het gewoon al flink geprept was voor bouw voordat Tesla het kocht. Chinezen zijn beter in snel bouwen dan Amerikanen, laten we het daar allemaal over eens zijn. De bouwplannen waren strak, maar berichten over de niet onbelangrijke celleninkoop kwam pas zeer laat dit jaar op gang. Voor een markt die reeds totaal overspannen is en niet zat te wachten om een gigaklant die graag even voor zou gaan. Ik ben oprecht benieuwd hoe Tesla voor die 3.000 auto's per week, zeg 10 GWh op jaarbasis, zo even vlug-vlug cellen op hun eigen bijzondere specc gaat regelen. Het geweldig succesvolle concept van in-house productie is om zeep, lijkt het? Of gaat LG gewoon even een paar productielijnen plaatsen dit kwartaal? Het gigafactory concept waar men naar toe wil: grondstoffen komen binnen, auto's rollen er (autonoom) uit.
FluitendeVogels schreef op 28 augustus 2019 23:11 :
[...]
Mooi overzicht van de ontwikkeling van Tesla en aanverwante bedrijven onder de bezielende hoede van Elon Musk, met alle scepsis en de overwinning daarvan:
m.youtube.com/watch?v=i-yydKjuMAM Grappig om te zien op 6:10 hoe Musk voorspelde dat ze 500K auto's in 2020 zouden produceren en dat de reporter het herhaalde alsof het onmogelijk was. Net zoals de bears nu voorspellen dat robotaxi's over enkele jaren ook onmogelijk zijn. Let's see!
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)