Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Zo, het ACM document eindelijk doorgelezen. A. 24 uurs AMM besluit in progress. Men is de ontvangen feedback aan het verwerken zo schrijven ze. Ik lees in het document geen softere toon dan een jaar geleden. Ze herhalen zelfs diverse keren dat juist daar waar Postnl geconfronteerd is met concurrentie, de prijs per poststuk gelijk is gebleven sinds 2014. B. Ze bevestigen dat de aanpassingen op de nieuwe Postwet erop gericht zijn om de transitie naar een brede bezorgmarkt (Post + Pakket) mogelijk te maken. Iedereen weet wat dat laatste betekend. Maak je borst maar nat!
De ACM is blijkbaar ook nog bezig met een onderzoek naar de last mile bezorging voor pakketten in de context van potentiële mededingings issues in relatie tot pakketkluizen..... Waar gaat dat nou weer over?
Wie verwacht een ja en wie een nee van de ACM, en waarom? Ik verwacht een ja met evt aanpassingen....
20:16 Amerikaans bedrijfsleven verwerpt oproep Trump
POSTNLTT schreef op 23 augustus 2019 20:33 :
Wie verwacht een ja en wie een nee van de ACM, en waarom?
Ik verwacht een ja met evt aanpassingen....
Ik verwacht een JA met voorwaarden.
Toekomstbeeld schreef op 23 augustus 2019 20:15 :
Zo, het ACM document eindelijk doorgelezen.
A.
24 uurs AMM besluit in progress. Men is de ontvangen feedback aan het verwerken zo schrijven ze.
Ik lees in het document geen softere toon dan een jaar geleden. Ze herhalen zelfs diverse keren dat juist daar waar Postnl geconfronteerd is met concurrentie, de prijs per poststuk gelijk is gebleven sinds 2014.
B.
Ze bevestigen dat de aanpassingen op de nieuwe Postwet erop gericht zijn om de transitie naar een brede bezorgmarkt (Post +
Pakket) mogelijk te maken.
Iedereen weet wat dat laatste betekend.
Maak je borst maar nat!
Mona en rutte aanspreken! Onteigening door doelredenatie ACM....
Sandd overname afblazen, laten ze het maar uitzoeken, brengt tot nu toe alleen maar onzekerheid, meer richten op de pakketjes, en stuur die claim nu maar is uit naar de ACM, levert meer op en houden dik 200miljoen in de pocket, eigen aandelen hiervan inkopen
torkom schreef op 23 augustus 2019 19:56 :
[...]
Goed zo Trump maak er eindelijk maar eens "'n level playing field" van..De beleggers die jammeren dat Trump hun porto (at the moment) naar de filistijnen jaagt kijken niet verder dan hun neus lang is..
Met Killary als president zaten we al lang in een recessie..
MAGA !!
Dat Trump/USA dat zo willen is prima, maar ze slepen heel Europa mee!! Wat denk je van pensioenfondsen, enz..., Gr
Dus een bredere postmarkt betekent de oude postbode weer terug.. Die hadden vroeger ook alles bij zich, pakket en brief.. mooi toch?
Pensioen fondsen moet je toch niet meer rekenen? Dat kun je zelf wel met dividend opbouwen..
Een daling van 622 voor de Dow zegt mij helemaal niks.. ‘Wanneer je problemen hebt om 20% te verliezen, moet je niet in de aandelenmarkt zitten’. Correcties van 10% doen zich gemiddeld ieder jaar voor, correcties van 20% gemiddeld om de 3 à 5 jaar en correcties van 50% gemiddeld elk decennium. Daar moet je als belegger op voorbereid zijn.
WEBWINKELS Straks wordt je pakketje bezorgd in je kofferbak Het pakketvervoer in Nederland blijft stormachtig groeien. Bestelbedrijven en webwinkels verzinnen van alles om de bezorging efficiënter te maken. Van bezorg- robots en ophaalkluizen tot levering in de kofferbak van je auto. P Roger Cohen Wie in juli op de High Tech Campus Eindhoven boodschappen bestelde bij Albert Heijn kreeg een andere bezorger dan gewoonlijk aan de deur. Deze keer geen gehaaste jongeman in blauw hesje. Nee, de pakken melk en de sperziebonen werden afgeleverd door een knalblauwe bezorgrobot. Robot Aitonomi, gebouwd door het Duits-Zwitserse bedrijf TeleRetail, is in trek, zo blijkt uit het verslag dat vakblad Distrifood eind juli publiceert. Op de eerste dag doen maar liefst achthonderd mensen een bestelling bij de aerodynamische robot. Die doet zijn best de bestellingen op tijd te bezorgen, al moet hij enige kinderziekten overwinnen. Zo leiden wandelaars of passerende vrachtwagens tot verwarring bij Aitonomi. Veel tijd om zich echt te bewijzen krijgt de bezorgrobot helaas niet. Het warme weer eind juli gooit roet in het eten. Het is te heet, zowel voor de computer, die moeite heeft met de registratie van de orders, als voor de personen die meelopen. De proef met de bezorgrobot wordt vroegtijdig stopgezet. Het lijkt een maf experiment, maar toch laat het zien wat bezorgbedrijven en webwinkels eraan gelegen is om hun bezorgmodel te verfijnen. Van spijkerbroeken tot airconditioners en van tuinmeubelen tot luiers: Nederlanders kopen meer dan ooit op internet. Bezorgbedrijven zoals PostNL, DPD, DHL en GLS zien het aantal pakketten al jaren stormachtig groeien. In 2017 bezorgden de grootste zes pakketvervoerders 420 miljoen pakketten, wat goed was voor een omzet van in totaal €2,13 mrd, zo blijkt uit cijfers van toezichthouder Autoriteit Consument en Markt (ACM). Dat aantal zal alleen maar toenemen, is de verwachting. Groeimarkten zijn onder andere de levering van voeding en producten in de gezondheidszorg. Bestelbusjes rijden af en aan om de bestelling zo snel mogelijk bij de consument aan huis te bezorgen. Levering op dezelfde dag? Avondbelevering? Alles om de consument zover te krijgen meer te bestellen. Fijn voor de onlinewinkelaar, die op zijn wenken wordt bediend. Wie had dat ooit gedacht, in pakweg 1990? OVERLAST Toch is er ruimte voor verbetering. Critici klagen over het groeiende aantal bestelbussen in woonwijken en stadscentra, met onveilige situaties en groeiende uitstoot van CO2 en fijnstof tot gevolg. Bestelbedrijven zelf willen hun logistieke proces graag efficiënter maken. Snelheid is belangrijk. Hoe langer het duurt voordat de bestelling er is, hoe groter de kans dat een klant de bestelling retour stuurt, zo blijkt uit onderzoek. Er is nog veel te winnen: in bijna 10% van de gevallen kan de bezorger het pakje niet afleveren op het adres of bij een van de buren en moet het de volgende dag weer mee. First time right is dan ook een prioriteit bij marktleider PostNL, vertelt Liesbeth Kaashoek, directeur pakketten en logistiek. Het bedrijf werkt samen met webshops aan systemen om beter te weten waar de consument op welk moment zijn bestellingen wil ontvangen. ‘De smartphone moet misschien dezelfde dag in huis zijn, maar de sokken en de T-shirts mogen wellicht gebundeld op vrijdagmiddag, als je altijd vrij bent’, geeft Kaashoek als voorbeeld. Het lijkt logisch, maar om dat voor elkaar te krijgen moeten pakketbedrijven nog wel een slag maken. ‘Op het goede moment het pakket bij iemand op de gewenste plek krijgen, dat vraagt nog wel wat.’ Logistieke experts zien verschillende mogelijkheden om het bezorgproces efficiënter te maken. Veelbelovend lijkt het gebruik van pakketkluizen op plekken waar veel mensen komen, variërend van winkelcentra, bedrijvenparken, appartementencomplexen tot knooppunten zoals stations, benzinepompen, scholen, ziekenhuizen of de invalswegen van woonwijken. De voordelen zijn evident, zegt Walther Ploos van Amstel, lector stadslogistiek aan de Hogeschool van Amsterdam. Bezorgbedrijven kunnen veel beter plannen wanneer ze pakketten naar de kluizen brengen en de consument kiest zelf wanneer hij zijn pakket uit de kluis haalt. ‘Zet de consument aan het werk, die vindt dat niet erg. Als je het maar bekendmaakt’, zegt Ploos van Amstel, die verwacht dat uiteindelijk een derde van de logistiek via pakketkluizen zal lopen. Laurens Tuinhout is medeoprichter van Izipack, een applicatie waarbij de consument zelf bepaalt waar en wanneer een pakket wordt geleverd en EVAnet, dat bushaltes wil inzetten als locatie voor pakketkluizen. Hij trekt de vergelijking met de vuilcontainer op de straathoek. ‘Dat was even wennen, maar nu weten we niet beter.’ Tuinhout hoopt dat in de toekomst iedere burger een slimme pakketkluis op loopafstand tot zijn beschikking heeft, iets wat Izipack in september zal uitrollen in Zuid Holland.
TUINMEUBELEN Voordat het zover is, moet er nog wel wat gebeuren. Ook kluiswanden kennen nadelen. Grote pakketten, zoals tuinmeubelen of diervoeding, passen niet en consumenten moeten wel op tijd hun kluis legen. Bovendien bouwen de pakketbezorgers in Nederland op dit moment alleen kluizen voor hun eigen pakketten. Consumenten kunnen pakketten van PostNL alleen ophalen bij een pakket- en briefautomaat van PostNL. Voor een pakje van DHL moeten ze naar een ander afhaalpunt. Tuinhout en Ploos van Amstel zien het liefst een algemeen toegankelijk white label-netwerk van kluiswanden, waar verschillende vervoerders hun pakketten in kunnen leveren. Liesbeth Kaashoek is voorzichtiger. PostNL installeerde in 2016 voor het eerst pakket- en briefautomaten in Almere. Het bedrijf heeft er nu bijna honderd staan op verschillende plekken in Nederland. ‘Tot nu toe wil de Nederlandse consument het pakket het liefst thuis ontvangen’, zegt Kaashoek. Het is terug te zien in de cijfers: Nederland loopt achter met het gebruik van kluizen. In de Baltische Staten en Scandinavië is de ophaalkluis al de meest gebruikte bezorgmethode, aangemoedigd door de bezorgbedrijven. In Denemarken is pakketbezorging in kluizen of pakketpunten 25% goedkoper dan levering aan huis. Een alternatief voor de kluiswand is het gebruik van de kofferbak van de auto als afleverpunt, iets waar bijvoorbeeld DHL en PostNL mee gaan experimenteren. De bezorger krijgt dan met een code toegang tot de auto, die daar uiteraard wel geschikt voor moet worden gemaakt. Een andere oplossing: de slimme deurbel, waarmee consumenten via een camera kunnen zien wie er aanbelt en een bezorger toestemming kunnen geven om het pakket in de hal achter te laten. Beide oplossingen staan nog in de kinderschoenen. Een ander punt van verbetering: het pakketje zelf. PostNL vervoert nog te veel lucht, zo klaagde ceo Herna Verhagen in mei. Veel pakketten kunnen veel kleiner, iets wat PostNL al probeert te stimuleren door webwinkels kleinere verpakkingen aan te bieden. Ook wordt er in de sector gewerkt aan een systeem van gestandaardiseerde minicontainers, die overgezet kunnen worden in een bakfiets. Ook de gang van de bezorger kan efficiënter. Buitenlandse bezorgbedrijven doen proeven met zelfrijdende voertuigen die de bezorger stapvoets kunnen volgen, als een paard dat met zijn eigenaar mee sjokt. Het kan veel schelen: in en uit de bestelbus stappen kost de bezorger op dit moment veel tijd. Het is maar een greep uit de vele mogelijkheden, zegt Walther Ploos van Amstel. Hij speculeert dat we uiteindelijk onze pakketten versturen met de hyperloop: een vacuümbuis voor personenvervoer die ook gebruikt kan worden voor vracht. Het klinkt als verre toekomstmuziek. Maar dat gold ook voor het idee dat je ooit op een zomerse dag je lunch zou bestellen bij een knalblauwe bezorgrobot. Roger Cohen is redacteur van Het Financieele Dagblad.
leo36 schreef op 23 augustus 2019 17:47 :
[...]
In dat geval zou ik dan verkeerd zijn voorgelicht.
Mijn keuze moest ik vlgs hun bepalen op de dag voor het ex-dividend gaan (6 aug).
Bij ING beleggen heb ik de keuze nu aangepast (maar kan het natuurlijk wel weer veranderen).
Ik zal proberen op te zoeken waar dat exact staat en dan hoor je het wel.
Sorry voor late reactie. Je had gelijk. Zelf ook contact met ING opgenomen en kreeg hetzelfde antwoord. Duidelijk dus. Heb de dame of heer via CHAT gevraagd waar dit dan stond binnen ING. Dat wist men niet. Dat van einde keuze vr 15.00 wist men ook niets van dus heb ik ze verwezen naar de financiele agenda van Postnl. Ofwel slechte info dus.
Onderaannemers krijgen PostNL voor de rechter.Vandaag weer in de telegraaf,het wordt de post.nl aandeelhouders niet makkelijk gemaakt.
Onderaannemer krijgt PostNL voor de rechter Door YTEKE DE JONG Updated 1 uur geleden 3 uur geleden in FINANCIEEL AMSTERDAM - Vijf PostNL-directeuren staan binnenkort voor de rechter omdat hun voormalige onderaannemers Johan en Gerben Plieger vinden dat PostNL hun bedrijf ’kapot’ heeft gemaakt. Chauffeurs van PostNL in 2013 in staking tegen de verlaging van de tarieven Chauffeurs van PostNL in 2013 in staking tegen de verlaging van de tarieven? FOTO ANP Op 5 september worden de vijf (ex)-medewerkers gehoord. Het bedrijf van de Pliegers is in 2015 failliet verklaard, maar vechten nog altijd door om te bewijzen dat PostNL hen al dan niet opzettelijk heeft benadeeld. ,,Wij willen van PostNL weten waarom zij hun afspraken niet na hoeven te komen. De onderste steen moet boven komen”, zegt Johan Plieger. De broers en PostNL liggen al vanaf 2013 met elkaar in de clinch. De Limburgers begonnen in 2011 voor PostNL pakketjes te rijden. PostNL besloot hen na een tijdje exclusief een groot bezorgingsgebied toe te wijzen. Zij moesten zelf investeren in auto’s en gebouwen. „Echter vlak nadat wij op hun verzoek grote investeringen hadden gedaan verlaagde PostNL de vergoedingen voor bezorging waardoor ons bedrijf opeens niet meer rendabel bleek”, zegt Gerben Plieger. "zakelijk kapot gemaakt" Toen de Pliegers aan de bel trokken bij PostNL volgde een hele stoet van managers en directeuren die zich met deze kwestie gingen bemoeien. „Meerdere keren is ons vanuit directieniveau te kennen gegeven dat we ’zakelijk kapot’ gemaakt zouden worden en we geen kans van slagen hadden tegen het grote PostNL”, zegt Johan Plieger. BEKIJK OOK: Analyse: PostNL heeft vrij spel na overname Sandd Door PostNL werden de tarieven in 2014 richting onderaannemers wederom verlaagd. Het postbedrijf voelt zich niet aansprakelijk voor de opgelopen schade, zo blijkt uit de correspondentie. Bestuursvoorzitter Herna Verhagen ging niet in op een verzoek om contact. Naast alle tegenwerking van PostNL werd de zaak ook vertraagd toen bleek dat de door de Pliegers ingeschakelde advocaten aantoonbaar onbetrouwbaar bleken. Deze zijn daarvoor berispt door het Hof van Discipline. Inmiddels hebben de Pliegers met hulp van privé-detective John Vullers een lange strijd gevoerd langs curatoren, advocaten, Openbaar Ministerie, vakbond, rechtbanken en de Deken van de Orde van Advocaten. Dit alles heeft er mede toe geleid dat de rechtbank in Noord-Holland de zaak nu op de ’rol’ heeft gezet en de nodige getuigen onder ede zullen worden gehoord. BEKIJK OOK: FNV eist 10% loonsverhoging bij postbedrijf Volgens belangenvereniging Subco Partners een unieke situatie. Johan Plieger: „We zijn nagenoeg alles kwijtgeraakt door toedoen van PostNL. Als we kijken naar de bewijsstukken, kan zeker niet uitgesloten kan worden dat er zelfs sprake is van opzettelijk handelen door PostNL.” Het postbedrijf laat in een reactie weten dat ze de procedure met vertrouwen tegemoet ziet en gaat niet in op verdere vragen.www.telegraaf.nl/financieel/673032128...
Ofwel: Te weinig kennis......De keuze is altijd voor ex-dividend datum geweest. Nou niet paniekvoetballen om een paar cent..ING niet de schuld geven.
Trump verhoogt heffingen op Chinese goederen Door ANP PRODUCTIES 1 uur geleden in FINANCIEEL WASHINGTON - De Amerikaanse president Donald Trump voert nogmaals tariefsverhogingen door voor geïmporteerde goederen uit China. Hij doet dat uit woede op de door China aangekondigde importheffingen, die volgens hem politiek zijn gemotiveerd. In een reeks tweets kondigt Trump een verhoging aan van het huidige importtarief van 25 procent dat geldt op 250 miljard dollar aan goederen die vanuit China naar de Verenigde Staten worden verscheept. Per 1 oktober wordt dat 30 procent. Trump had al eerder aangekondigd per 1 september op de overige 300 miljard dollar aan importgoederen uit China extra importheffingen in te voeren. Dat tarief was eerst vastgesteld op 10 procent, maar wordt nu 15 procent. Volgens de president delft Amerika al jaren het onderspit bij handelsrelaties met andere landen en moet daar verandering in komen. "Als president kan ik dit niet langer toestaan!", twittert Trump.www.telegraaf.nl/financieel/102172438...
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)