Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel TomTom AEX:TOM2.NL, NL0013332471

  • 5,795 19 apr 2024 13:28
  • -0,185 (-3,09%) Dagrange 5,730 - 5,925
  • 270.092 Gem. (3M) 304,1K

TomTom augustus 2019 - Vakantietijd

899 Posts
Pagina: «« 1 ... 28 29 30 31 32 ... 45 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. nonserver 21 augustus 2019 11:38
    quote:

    TomTom12 schreef op 21 augustus 2019 09:49:

    10,75 lijkt toch een lastig te beslechten barriere te zijn vandaag.
    Lijkt me niet , aandeel doet t beter dan de beurs en is na de dividend uitkering in een stevig stijgende trend. Kan nog wel eens hard door stijge dit jaar. We hebben lang moeten wachten hierop.
  2. forum rang 7 Dutchy Ron 21 augustus 2019 12:46
    Deepmap zou ik geen kleintje willen noemen

    PALO ALTO, Calif., Aug. 20, 2019 /PRNewswire/ -- DeepMap, a leading provider of HD mapping solutions for autonomous driving, today announced it has been identified as a sample vendor in two Gartner Hype Cycle Reports:
    •Hype Cycle for Automotive Electronics (i) – HD Maps
    •Hype Cycle for Display and Vision (ii) – HD Maps

    "In the self-driving era, HD maps are an integral part of the car's brain," said James Wu, CEO and Co-Founder of DeepMap. "We believe being named by Gartner as a sample vendor reflects the progress we've made in developing leading-edge mapping technology for customers since our founding in 2016."

    Gartner analyst Jonathan Davenport commented: "High definition (HD) maps are developed as an additional layer on top of traditional navigation maps to provide details necessary for autonomous vehicles to adapt their driving strategy, plan maneuvers, localize and improve the comfort of driving. These maps provide a centimeter-level accuracy of 3D road geometry, boundaries, and permitted traffic routes, along with semantic information about the environment (for example, position of traffic lights and road signs)."

  3. forum rang 6 boem! 21 augustus 2019 13:29
    De kwartaalcijfers in October zijn vele malen belangrijker.
    Daar moet je voor jezelf vaststellen wat jouw toekomstverwachting is voor TT.

    De tussentijdse aanpassingen van de koers geven de trend aan.

    Voor mij telt slechts het fundamentele verhaal wat verwacht ik van de EBIT in de toekomst.

    EBIT wordt bepaald door omzet, marge en opex.

    De koers van vandaag of volgende week is voor mij niet relevant.

    Op basis van de afgelopen kwartalen zie ik nog veel opwaarts potentieel waardoor ik mijn verkoopstrategie ongewijzegd laat.
  4. forum rang 6 tatje 21 augustus 2019 13:56
    quote:

    boem! schreef op 21 augustus 2019 13:29:

    De kwartaalcijfers in October zijn vele malen belangrijker.
    Daar moet je voor jezelf vaststellen wat jouw toekomstverwachting is voor TT.

    De tussentijdse aanpassingen van de koers geven de trend aan.

    Voor mij telt slechts het fundamentele verhaal wat verwacht ik van de EBIT in de toekomst.

    EBIT wordt bepaald door omzet, marge en opex.

    De koers van vandaag of volgende week is voor mij niet relevant.

    Op basis van de afgelopen kwartalen zie ik nog veel opwaarts potentieel waardoor ik mijn verkoopstrategie ongewijzegd laat.
    Eigenlijk niets aan toe te voegen.

    Want op basis van 700 omzet in 2019, krijgt taco het zwaar.

    Heb ook prognoses gemaakt met

    25% groei in A en E 2 kwartalen 2019 2020 2021
    25% daling in C 2 kwartalen 2019 2020 2021

    en

    20% groei in A en E 2 kwartalen 2019 2020 2021
    30% daling in C 2 kwartalen 2019 2020 2021.

    25% groei in A en E en 25% daling in C geeft:
    2019 ebitda plus 119
    2020 ebitda plus 201
    2021 ebitda plus 307

    20% groei in A en E en 30% daling in C geeft :
    2019 ebitda plus 96,3
    2020 ebitda plus 163,4
    2021 ebitda plus 235.

    Het wordt inderdaad spannend.

    Gewoon mijn mening :-)
  5. [verwijderd] 21 augustus 2019 16:27
    quote:

    boem! schreef op 21 augustus 2019 16:05:

    Niets bizar.

    Zelfde waardering:
    Vorig jaar 232 mio a 6 euro is hetzelfde als de huidige 132 mio a 10,80

    Juist we zijn nog immer ondergewaardeerd.

    Maar nu dus 370mln cash i.p.v. 200mln vorig jaar...

    We moeten dus nog ~1,50 omhoog om op de oude 6 euro uit te komen...
  6. [verwijderd] 21 augustus 2019 16:37
    quote:

    Makita schreef op 21 augustus 2019 16:32:

    Senior content manager Arend-Jan merkt op dat een grafiek van TomTom er technisch fraai uit ziet. Dat 42% vd aandelen zijn ingetrokken of dat ING het koersdoel naar 12 euro heeft verhoogd is hem blijkbaar ontgaan...

    Op Twitter bedoel je? Misschien een mooi moment voor een reply met enige kennisdeling? :-)
    Iemand?
  7. forum rang 6 boem! 21 augustus 2019 16:46
    De kaspositie is het slechts presterende onderdeel van TT so far.

    De bijdrage aan EBIT is nihil of het nu 150 of 750 mio zal gaan bedragen.
    Voor ondermemingswaarde geen enkel positief effect buiten het feit dat equitie partijen wel raad weten met zulk een buitenkansje om gratis geld te scoren.

    Ik denk dat HG dit al heeft voorzien en zal daarom het wapen van dividend in gaan zetten indien er geen grote aquisitie aankomt.

    Met een toezegging van dividend ad 90% van de FCF zal ook de kaspositie gaan renderen
    voor aandeelhouders.
899 Posts
Pagina: «« 1 ... 28 29 30 31 32 ... 45 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

TomTom geraakt door zwakke automotivemarkt

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links