Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel TomTom AEX:TOM2.NL, NL0013332471

  • 5,730 24 apr 2024 17:35
  • 0,000 (0,00%) Dagrange 5,550 - 5,735
  • 524.733 Gem. (3M) 321,3K

TomTom juli 2019. Mooi weer of weer mooi.

1.536 Posts
Pagina: «« 1 ... 54 55 56 57 58 ... 77 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 22 juli 2019 14:37
    quote:

    moneymaker_BX schreef op 22 juli 2019 14:33:

    Nico PR Bakker/BNPP Markets NL
    @TheDailyTurbo
    ·
    33 s
    Veel vragen over TOMTOM die de 10,30 rode streep wegslaat, nu ruimte tot krap 11,00. Wel al OB readings op de weekkaart. EL restanten strak bewaken...

    Jij blijft maar communiceren met die turbo-verkoper ;-)
  2. forum rang 6 boem! 22 juli 2019 14:53
    De professionele belegger heeft TT nog niet ontdekt.

    Gemiddeld wordt er slechts 0,7% van het totaal aanwezige aantal aandelen per dag verhandeld of 1,2% van de free-float.

    Dat TT in koers stijgt met 6% binnen een week nadat men een verlies van 83 mio presenteert over het eerste halfjaar voor de continued operations en in de outlook voor het hele jaar dit vverlies laat oplopen naar minimaal 200 mio geeft aan, dat de kleine belegger door deze windowdressing heen kijkt en beter begrijpt , dat ebit een keus is maar FCF een feit.

    Op het moment dat ook bij de professionele belegger de ogen open gaan en zich begint te realiseren dat de FCF per aandeel volgend jaar, indien de trend zich voortzet, de 1 euro nadert is het hek van de dam en ontstaat er en koerssprong niet vanwege overnamegeruchten maar vanwege de verdiencapaciteit die door het gebrek aan voor handen zijnde aandelen er wel eens voor kan zorgen dat ik eind van het jaar nog maar voor 60% in TT zit.

  3. forum rang 7 tatje 22 juli 2019 15:00
    quote:

    boem! schreef op 22 juli 2019 14:53:

    De professionele belegger heeft TT nog niet ontdekt.

    Gemiddeld wordt er slechts 0,7% van het totaal aanwezige aantal aandelen per dag verhandeld of 1,2% van de free-float.

    Dat TT in koers stijgt met 6% binnen een week nadat men een verlies van 83 mio presenteert over het eerste halfjaar voor de continued operations en in de outlook voor het hele jaar dit vverlies laat oplopen naar minimaal 200 mio geeft aan, dat de kleine belegger door deze windowdressing heen kijkt en beter begrijpt , dat ebit een keus is maar FCF een feit.

    Op het moment dat ook bij de professionele belegger de ogen open gaan en zich begint te realiseren dat de FCF per aandeel volgend jaar, indien de trend zich voortzet, de 1 euro nadert is het hek van de dam en ontstaat er en koerssprong niet vanwege overnamegeruchten maar vanwege de verdiencapaciteit die door het gebrek aan voor handen zijnde aandelen er wel eens voor kan zorgen dat ik eind van het jaar nog maar voor 60% in TT zit.


    jawel.

    Wij kopen op ons beursje waar nu 10.46 staat.

    Maar die grote jongens kopen op het beursje van de LP of market maker.

    Zouden die grote jongens op ons beursje kopen, met grote aantallen, dan laten ze de koers los en is er niets te kopen :-)

    Dus de profs komen niet op ons beursje, gewoon mijn mening.

    Voor de rest, ik geloof in jouw toekomstvisie, wat betreft Tom Tom.

    Alleen moeten ze geen schurkenstreek uithalen.
  4. [verwijderd] 22 juli 2019 15:04
    quote:

    boem! schreef op 22 juli 2019 14:53:

    De professionele belegger heeft TT nog niet ontdekt.

    Gemiddeld wordt er slechts 0,7% van het totaal aanwezige aantal aandelen per dag verhandeld of 1,2% van de free-float.

    Dat TT in koers stijgt met 6% binnen een week nadat men een verlies van 83 mio presenteert over het eerste halfjaar voor de continued operations en in de outlook voor het hele jaar dit vverlies laat oplopen naar minimaal 200 mio geeft aan, dat de kleine belegger door deze windowdressing heen kijkt en beter begrijpt , dat ebit een keus is maar FCF een feit.

    Op het moment dat ook bij de professionele belegger de ogen open gaan en zich begint te realiseren dat de FCF per aandeel volgend jaar, indien de trend zich voortzet, de 1 euro nadert is het hek van de dam en ontstaat er en koerssprong niet vanwege overnamegeruchten maar vanwege de verdiencapaciteit die door het gebrek aan voor handen zijnde aandelen er wel eens voor kan zorgen dat ik eind van het jaar nog maar voor 60% in TT zit.


    Ze zijn inmiddels schaars aan het worden. Bij 1 goed bericht over een nieuwe order of een serieus gerucht naar belangstelling, kun je dan zo maar een squeeze krijgen naar 15-17 euro.
  5. forum rang 7 tatje 22 juli 2019 15:13
    quote:

    Bezige Barend schreef op 22 juli 2019 15:08:

    Zo dat heeft lang geduurd naar de 10 te hollen.
    Op 23 gaan ze eruit met of zonder bod !
    Zal alvast die Gallo bestellen en zie ik Tatje nog deze zomer bij Can Gat !
    www.youtube.com/watch?v=nrmhAvwBfig

    www.youtube.com/watch?v=SvCyFHWBUlc

    Gaat ooit lukken :-)

    Beetje volume aub
  6. forum rang 7 Dutchy Ron 22 juli 2019 15:17
    Meanwhile, in China

    BMW's new partner, Tencent, lags behind some of it rivals in the Middle Kingdom. Baidu, in particular, has driven the most of any Chinese self-driving car company, logging 140,000 kilometers in Beijing in 2018 alone.

    With more than 135 partners - including BMW - the company hopes to build the “Android of the autonomous driving industry,” with a somewhat open platform known as Apollo.

    Tencent has made some efforts to catch up, in 2017 acquiring five percent of Tesla for $1.78bn and announcing a partnership with Guangzhou Automobile Group to develop Internet-connected 'smart cars.' Last year, it opened a self-driving research facility in Silicon Valley

    www.datacenterdynamics.com/news/tence...
  7. Banks 22 juli 2019 15:21
    quote:

    Dutchy Ron schreef op 22 juli 2019 15:17:

    Meanwhile, in China

    BMW's new partner, Tencent, lags behind some of it rivals in the Middle Kingdom. Baidu, in particular, has driven the most of any Chinese self-driving car company, logging 140,000 kilometers in Beijing in 2018 alone.

    With more than 135 partners - including BMW - the company hopes to build the “Android of the autonomous driving industry,” with a somewhat open platform known as Apollo.

    Tencent has made some efforts to catch up, in 2017 acquiring five percent of Tesla for $1.78bn and announcing a partnership with Guangzhou Automobile Group to develop Internet-connected 'smart cars.' Last year, it opened a self-driving research facility in Silicon Valley

    www.datacenterdynamics.com/news/tence...

    Het lijkt erop dat het vanaf nu echt gaat losbarsten in de wereld van self driving cars. Ze hebben allemaal hun eigen ideeën hoe dit te bewerkstelligen. Nu is het duimen dat TT zich goed positioneert.
1.536 Posts
Pagina: «« 1 ... 54 55 56 57 58 ... 77 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links