Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
4finance schreef op 9 mei 2019 16:34 :
[...]
NEL ASA ... stijging van inmiddels 4,00 NOK naar 8,00 NOK.... wel, dan wordt er ook wel eens wat winst genomen. Dit is een prachtig LT aandeel..
Dat bedoel ik, af en toe je winst nemen
NOK ASA... Ik zeg niet verkopen. Komen nog veel verrassing aan met deze waterstof hut. Bosch Duitsland schijnt ook al met deze club in contact te zijn...
4finance schreef op 10 mei 2019 09:46 :
NOK ASA... Ik zeg niet verkopen. Komen nog veel verrassing aan met deze waterstof hut. Bosch Duitsland schijnt ook al met deze club in contact te zijn...
Heb je hier een bron voor of is dit speculatie? Zou Bosch naast PCELL ook met NOK een samenwerking willen starten?
GorillaGlue schreef op 10 mei 2019 09:58 :
[...]
Heb je hier een bron voor of is dit speculatie?
Zou Bosch naast PCELL ook met NOK een samenwerking willen starten?
Het is geen speculatie, het zijn geruchten op Duitse discussie sites. Er is een ZDF docu over Bosch waarin ze aangeven een waterstof partner te zoeken. Het allemaal prematuur, maar het geeft wel aan dat er vol op ontwikkeling in deze nieuwe bedrijfstak. Ook met NEL ASA gaat natuurlijk veel gebeuren. Vooral in positieve zin. Ik koop alleen maar bij.
Goedemorgen, Net als jullie heb ik NEL aandelen. Ik heb ze gekocht in Frankfurt, maar kan ze ook kopen in Oslo via deGiro. Is er verschil? Bedankt voor een reactie.
Voor de liefhebber, dit is ook wel een leuk topic:www.iex.nl/Forum/Topic/1278301/8/Wate...
Musiclover schreef op 10 mei 2019 11:17 :
Goedemorgen,
Net als jullie heb ik NEL aandelen. Ik heb ze gekocht in Frankfurt, maar kan ze ook kopen in Oslo via deGiro. Is er verschil? Bedankt voor een reactie.
Voornaamste verschil zijn de transactiekosten. Duitsland – Frankfurt Aandelen €7,50 + 0,098% Denemarken, Finland, Frankrijk, Ierland, Italië, Noorwegen , Oostenrijk, Portugal, Spanje, Verenigd Koninkrijk, Zweden, Zwitserland €4,00 + 0,058% www.degiro.nl/data/pdf/Tarievenoverzi...
10 mei 2019, Opdracht NEL in UK. Nel ASA: Receives contract for H2Station® solution for hydrogen buses in London FRI, MAY 10, 2019 12:44 CET (Oslo, 10 May 2019) Nel Hydrogen A/S, a subsidiary of Nel ASA (Nel, OSE:NEL), has received a contract for an H2Station® solution from London Bus Services Limited (LBSL). The station will provide fuel to 20 hydrogen buses operating in London. “We're very excited to have received this contract for our new bus H2Station® solution. In addition to having a much higher capacity than previous station solutions, the H2Station® allows for a fueling time down to 5 minutes, equal to that of traditional diesel buses. Hydrogen buses are already a competitive alternative to battery buses and will, in the near future, also be a competitive alternative to diesel buses on a total cost of ownership basis. We see significant opportunities in this market segment going forward,” says Jens Egholt Rasmussen, Sales Director Fueling. Tom Cunnington, TfL’s Head of Bus Business Development, said: “We are pleased to have signed this contract with Nel. This state-of-the-art hydrogen station allows us to refuel hydrogen buses in only five minutes. This is a major benefit on the road to zero emission, matching the time taken to fill up conventional buses. Hydrogen buses can also store more energy on board than equivalent buses, meaning they can be deployed on longer routes.” The contract has a total value of approximately EUR 2.5 million, and includes a 10 year service and maintenance contract. The station, which will be installed in 2020, will service a fleet of 20 hydrogen fuel cell buses at Metroline’s Perivale bus depot. Currently, London has 9000 buses in operation, and plans to make all buses in London zero emission by 2037. ENDS For additional information, please contact: Jon André Løkke, CEO, +47 907 44 949 Bjørn Simonsen, VP Market Development & Public Relations, +47 971 79 821 About Nel Hydrogen | www.nelhydrogen.com Nel Hydrogen is a global, dedicated hydrogen company, delivering optimal solutions to produce, store and distribute hydrogen from renewable energy. We serve industries, energy and gas companies with leading hydrogen technology. Since its origins in 1927, Nel has a proud history of development and continual improvement of hydrogen plants. Our hydrogen solutions cover the entire value chain from hydrogen production technologies to manufacturing of hydrogen fueling stations, providing all fuel cell electric vehicles with the same fast fueling and long range as conventional vehicles today. Dat blijft nu steeds meer komen ;-)
3 voor 50 schreef op 10 mei 2019 12:45 :
[...]
Voornaamste verschil zijn de transactiekosten.
Duitsland – Frankfurt Aandelen €7,50 + 0,098%
Denemarken, Finland, Frankrijk, Ierland, Italië,
Noorwegen ,
Oostenrijk, Portugal, Spanje, Verenigd Koninkrijk, Zweden,
Zwitserland
€4,00 + 0,058%
www.degiro.nl/data/pdf/Tarievenoverzi... Belangrijk verschil. In Oslo is het een C aandeel en hogere omzetten.
4finance schreef op 10 mei 2019 13:11 :
[...]
Belangrijk verschil. In Oslo is het een C aandeel en hogere omzetten.
Domme vraag misschien maar wat houdt dat A/B/C/D/etc.. precies in? Ik heb er ooit op gezocht maar kon er weinig over vinden.
3 voor 50 schreef op 10 mei 2019 14:07 :
[...]
Domme vraag misschien maar wat houdt dat A/B/C/D/etc.. precies in? Ik heb er ooit op gezocht maar kon er weinig over vinden.
Dat het risico profiel -/ cijfer van het aandeel waar je margin op kan krijgen. D minste en A hoogste margin. Let wel op! Je broker kan dat risico profiel elk moment bijstellen -/ veranderen.
Ah, bedankt voor de informatie.
3 voor 50 schreef op 9 mei 2019 09:09 :
[...]
Ziet er nog niet naar uit ;)
NEL ASA heeft inmiddels een grote bussen opdracht voor Londen ontvangen.fuelcellsworks.com/news/nel-asa-recei... Er komen nog vele mooie dingen. Die €1,00 is nu een kwestie van tijd. Ik verwacht weinig daling vanaf dit punt. Duitse analisten geven een 1e weerstand aan van €1,24 (voor wat het waard is) Als er partner ships op korte termijn komen vliegt het snel verder omhoog. Ik Heb mijn eerste pluk rond de 4,00 NOK gekocht begin dit jaar en ben blijven bijkopen na positieve berichten. Deze Noorse hut doet het erg goed. Nu nog mega goedkoop. Kortom de nieuwe waterstof economie.
Snel laden Een van de favoriete argumenten van tegenstanders van elektrische auto's is dat het laden van de batterij zo lang duurt. Thuis vele uren, bij een snellaadstation langs de snelweg toch nog altijd een half uur, terwijl benzine tanken een paar minuten kost. Nou laadt je thuis terwijl je ligt te slapen, terwijl de voordelige benzinepomp vaak een omweg vergt, dus op dat ‘langzame laden’ en 'snelle tanken’ is wel wat af te dingen. Maar het Israëlische bedrijf StoreDot komt dit jaar met batterijen die supersnel geladen kunnen worden. Om te beginnen leveren ze via een Chinese fabrikant binnenkort batterijen voor mobiele telefoons. Die kunnen dan na een minuut of minder laden weer een hele dag mee. Iets dat mij thuis nog altijd minstens een uur kost. Als de ervaringen met deze kleine batterijen goed zijn, gaat StoreDot ze ook voor auto's maken, die dan in vijf minuten ‘volgegooid’ kunnen worden. Onder meer Daimler, moederbedrijf van Mercedes, heeft flink in StoreDot geïnvesteerd. Dat verklaart wellicht waarom Daimlers vrachtwagendivisie, de grootste truckfabrikant ter wereld, in april liet weten dat zijn vrachtwagens in de toekomst allemaal op batterijen zullen rijden. Brandstofcellen met waterstof, die tot voor kort noodzakelijk werden geacht voor zwaar verkeer, hebben bij Mercedes afgedaan als diesel-alternatief. Daimler zei er ook bij dat het laadstations ontwikkelt voor 3000 kW, wat laden pakweg twintig keer sneller maakt dan bij de huidige snelladers. Voor vrachtwagens en bussen met batterijen van 250 tot 500 kWh is dat geen luxe. Een personenauto zou in 1 minuut zijn opgeladen. Daar heb je dus batterijen zoals die van StoreDot bij nodig. Geen slijtage Een bijkomende claim van StoreDot is dat de batterijen niet meer verouderen. De huidige batterijen kunnen 1500 tot 2000 keer opgeladen worden voordat ze 20 procent van hun capaciteit kwijt zijn en een auto merkbaar minder actieradius krijgt. Een batterij die een auto op één lading 500 kilometer laat rijden, komt dan met de originele batterij toch al op 750.000 tot 1 miljoen kilometer ver. (Er zijn inmiddels inderdaad al Tesla's die 600.000 km op de teller hebben en nog steeds met de originele batterij rijden.) Dus dat is al niet echt een probleem. Maar goed, de batterij van StoreDot verliest door ont- en opladen dus helemaal geen capaciteit en gaat ‘eeuwig’ mee. Voor mobieltjes, die dagelijks worden opgeladen en na een paar jaar een nieuwe batterij nodig hebben, kan het in de praktijk een merkbare verbetering zijn. In zijn weblog ‘Vincent wil zon’ belicht Vincent Dekker innovaties en ontwikkelingen op het gebied van groene energie, dichtbij en ver van huis. Lees meer afleveringen op trouw.nl/vincentwilzon. Lees ook:
DeZwarteRidder schreef op 12 mei 2019 10:55 :
Snel laden
Een van de favoriete argumenten van tegenstanders van elektrische auto's is dat het laden van de batterij zo lang duurt. Thuis vele uren, bij een snellaadstation langs de snelweg toch nog altijd een half uur, terwijl benzine tanken een paar minuten kost. Nou laadt je thuis terwijl je ligt te slapen, terwijl de voordelige benzinepomp vaak een omweg vergt, dus op dat ‘langzame laden’ en 'snelle tanken’ is wel wat af te dingen.
Maar het Israëlische bedrijf StoreDot komt dit jaar met batterijen die supersnel geladen kunnen worden. Om te beginnen leveren ze via een Chinese fabrikant binnenkort batterijen voor mobiele telefoons. Die kunnen dan na een minuut of minder laden weer een hele dag mee. Iets dat mij thuis nog altijd minstens een uur kost. Als de ervaringen met deze kleine batterijen goed zijn, gaat StoreDot ze ook voor auto's maken, die dan in vijf minuten ‘volgegooid’ kunnen worden.
Onder meer Daimler, moederbedrijf van Mercedes, heeft flink in StoreDot geïnvesteerd. Dat verklaart wellicht waarom Daimlers vrachtwagendivisie, de grootste truckfabrikant ter wereld, in april liet weten dat zijn vrachtwagens in de toekomst allemaal op batterijen zullen rijden. Brandstofcellen met waterstof, die tot voor kort noodzakelijk werden geacht voor zwaar verkeer, hebben bij Mercedes afgedaan als diesel-alternatief. Daimler zei er ook bij dat het laadstations ontwikkelt voor 3000 kW, wat laden pakweg twintig keer sneller maakt dan bij de huidige snelladers. Voor vrachtwagens en bussen met batterijen van 250 tot 500 kWh is dat geen luxe. Een personenauto zou in 1 minuut zijn opgeladen. Daar heb je dus batterijen zoals die van StoreDot bij nodig. Geen slijtage
Een bijkomende claim van StoreDot is dat de batterijen niet meer verouderen. De huidige batterijen kunnen 1500 tot 2000 keer opgeladen worden voordat ze 20 procent van hun capaciteit kwijt zijn en een auto merkbaar minder actieradius krijgt. Een batterij die een auto op één lading 500 kilometer laat rijden, komt dan met de originele batterij toch al op 750.000 tot 1 miljoen kilometer ver. (Er zijn inmiddels inderdaad al Tesla's die 600.000 km op de teller hebben en nog steeds met de originele batterij rijden.) Dus dat is al niet echt een probleem. Maar goed, de batterij van StoreDot verliest door ont- en opladen dus helemaal geen capaciteit en gaat ‘eeuwig’ mee. Voor mobieltjes, die dagelijks worden opgeladen en na een paar jaar een nieuwe batterij nodig hebben, kan het in de praktijk een merkbare verbetering zijn.
In zijn weblog ‘Vincent wil zon’ belicht Vincent Dekker innovaties en ontwikkelingen op het gebied van groene energie, dichtbij en ver van huis. Lees meer afleveringen op trouw.nl/vincentwilzon.
Lees ook:
Dat StoreDot is mij niet onbekend. NEL ASA zit aan de waterstof kant van de oplossingen. Juist dit soort partner ships is niet uit te sluiten. Beide toko's ontwikkelen zaken die uitstekend bij elkaar passen. NEL ASA heeft de laatste maand veel opdracht binnen gekregen. Londen is een prachtige opsteker. StoreDot en toko's als NELA ASA zullen (kunnen) een grote ontwikkeling door gaan maken....
4finance schreef op 12 mei 2019 11:19 :
[...]
Dat StoreDot is mij niet onbekend. NEL ASA zit aan de waterstof kant van de oplossingen. Juist dit soort partner ships is niet uit te sluiten. Beide toko's ontwikkelen zaken die uitstekend bij elkaar passen. NEL ASA heeft de laatste maand veel opdracht binnen gekregen. Londen is een prachtige opsteker. StoreDot en toko's als NELA ASA zullen (kunnen) een grote ontwikkeling door gaan maken....
Remt dit de ontwikkeling van waterstofinfrastructuur niet?
^smetG^ schreef op 13 mei 2019 12:03 :
[...]Remt dit de ontwikkeling van waterstofinfrastructuur niet?
Natuurlijk, want vrachtwagens zijn verreweg de belangrijkste doelgroep en die valt nu al weg.
Zo goed als alle Europese beurzen staan rood maar Nel fietst momenteel alweer 5% hoger. Overmorgen aandeelhoudersvergadering - op naar 10 NOK dan
tommy de pony schreef op 13 mei 2019 12:15 :
Zo goed als alle Europese beurzen staan rood maar Nel fietst momenteel alweer 5% hoger. Overmorgen aandeelhoudersvergadering - op naar 10 NOK dan
NEL ASA zit vooral in Waterstof oplossingen en niet in batterij toepassingen. Die oplossing zoeken zij in partnerships. De toepassingen zijn breed. Inmiddels staan er mooie producten op stapel. Het wachten is nu op meer partnerships. Het lijkt er op dat het aandeel nu omgerekend boven de €1,00 wordt gedrukt.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)
Premium
Word nu abonnee van IEX en krijg onbeperkt toegang tot onze (koop)tips en succesvolle modelportefeuilles. Nu 3 maanden voor slechts €19,95! Profiteer van 58% korting!
Word abonnee