Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Basta schreef op 15 maart 2019 17:38 :
2018 bedoel je denk?!
Yep; koersmutaties inderdaad vanaf 20 maart 2018.
Basta schreef op 19 maart 2019 13:30 :
we zijn vertrokken!
Basta
Volume van niks.... weinig verkopers ;)
gefeliciteerd hier. Wat een stijging in een week tijd. Bijna 10% als het zo doorgaat. Wat speelt er?
Het aantal openstaande aandelen Ahold klopt niet op IEX!
Dhr. Derivaat schreef op 19 maart 2019 14:11 :
gefeliciteerd hier. Wat een stijging in een week tijd.
Bijna 10% als het zo doorgaat.
Wat speelt er?
Ze willen er steeds meer voor krijgen én betalen, maar we komen nog steeds een 4-5 tal euro's tekort
Het is akelig stil rond AD. Er broeit iets heb ik het gevoel. Aandeel begint langzaan te klimmen naar de hoogste stand in 5 jaar. Ik denk dat er na dividend een raket omhoog aankomt naar een behoorlijk stuk hoger dan nu. Er zijn ruim 180 miljoen aandelen terug gekocht dus dat gaat een effect hebben bij deze toch nog goede cijfers en een verhoging van dividend!
Medicus schreef op 20 maart 2019 21:36 :
Het is akelig stil rond AD. Er broeit iets heb ik het gevoel. Aandeel begint langzaan te klimmen naar de hoogste stand in 5 jaar. Ik denk dat er na dividend een raket omhoog aankomt naar een behoorlijk stuk hoger dan nu. Er zijn ruim 180 miljoen aandelen terug gekocht dus dat gaat een effect hebben bij deze toch nog goede cijfers en een verhoging van dividend!
`Akelig` zou ik de stilte niet willen omschrijven, meer `Business as usual`. Laat het Ahold management zich maar concentreren op de dagelijkse gang van zaken en zich niet `vertillen` aan een overname in de VS. De inkoop van aandelen laat overigens zien dat men kennelijk geen `aantrekkelijke prooi` in het vizier heeft.
cees-10 schreef op 21 maart 2019 05:42 :
[...]
..
De inkoop van aandelen laat overigens zien dat men kennelijk geen `aantrekkelijke prooi` in het vizier heeft.
Dat is niet helemaal waar... Als je ziet op welke koersen ze aandelen ingekocht hebben, dan kunnen ze dadelijk tegen veel hogere koersen kapitaal ophalen...
Strategie is inderdaad aandelen uitgeven en overnemen en dan weer terugkopen. Ik verwacht dat er wel een overname komt in de US. Hoewel Europa misschien ook wel mogelijkheden bied (niet in Nederland en België). Het is goed dat men zich niet vertilt, maar stilstaan is achteruit gaan. Concurrentie zit niet stil en voor je het weet hebben ze je ingehaald. AD heeft een goede positie, maar moeten deze wel behouden en uitbreiden. Ik geloof ook wel dat dit gaat lukken ander investeer ik niet in deze toko! Ik zit er al meer dan 3 jaar in met een optie serie die Call heet. Nu voor dec 2022 22 euro (ik had dec 2019, die heb ik vorig jaar verkocht met een goede winst). Dat laatste had ik even mee moeten wachten, maar je kunt nu eenmaal niet alles hebben).
Volgens mij heeft Amazon ons in de smiezen. Initieel bod van 35,-? Basta
Basta schreef op 21 maart 2019 16:50 :
Volgens mij heeft Amazon ons in de smiezen. Initieel bod van 35,-?
Basta
Dat zou wat zijn.... maar dan wel iets meer hoor hebben geld zat joh ;)
De waakhond voor monopolisten zal dat helaas niet toestaan in de US. Ik denk dat Mister T gaat steigeren. Heeft niets met Amazone en zijn kornuiten. Ik denk eerder aan Kroger die samengaan met AD US in een Joint-venture?
Dat zou zomaar kunnen doc! Basta
Vind het geen goed idee. Lijkt een klein beetje op het Belgische GB + inno en ook nog BM. Zou mijn Ad's toch niet graag inruilen voor een AD + Kroger. Is gewoon zwakker m.i.
JdeFL schreef op 22 maart 2019 09:59 :
Vind het geen goed idee. Lijkt een klein beetje op het Belgische GB + inno en ook nog BM. Zou mijn Ad's toch niet graag inruilen voor een AD + Kroger. Is gewoon zwakker m.i.
Mee eens, lijkt me ook geen goed idee
www.elsevierweekblad.nl/opinie/opinie... E-commerce is het domste businessmodel ter wereld: de webwinkel als sterfhuisconstructie ==================================================================== Webwinkels? Hans van Tellingen is niet overtuigd van de houdbaarheid van dat businessmodel. In zijn blog legt hij uit waarom. Zijn naam: Pieter Zwart. Zijn beroep: eindbaas bij Coolblue. Zijn missie: een absurd hoge klanttevredenheid. Chapeau. Wie kent Pieter niet? Briljant ondernemer. Een pr-machine. Begiftigd met een forse dosis humor. En bovendien ‘very likable’. In december 2017 zei hij het volgende: “E-commerce is het domste businessmodel ter wereld. Iedere webwinkel ziet er precies hetzelfde uit. Het is altijd iets met een plaatje. Iets met een prijsje. En iets met een knopje. En daar zit precies het probleem. Dat plaatje is iets wat je zelf niet bedacht hebt. Dat knopje moet het gewoon doen. Dus uiteindelijk blijft er maar één ding over waarmee je je kunt onderscheiden. En dat is het (lage) prijsje. Aangezien ik alleen al in Nederland 60.000 concurrenten heb, snap je dat dit gewoon een race to the bottom is. Oftewel: geld verdienen met webwinkels maken, is bijna onmogelijk.” Hans van Tellingen Hans van Tellingen is geograaf en regioloog en is directeur/eigenaar van winkelcentrumonderzoeker Strabo bv. Hij is hoofdauteur van Waarom Stenen Winkels Winnen. Hij schrijft de komende tijd meerdere blogs over dit onderwerp. Hé, maar dat is grappig. Dit lijken wel citaten uit hoofdstuk 8 van #WatNouEindeVanWinkels (2016). Zou Pieter het nu ook door hebben? Dat je dus geen geld kunt verdienen met (alleen) webwinkels? Want iedereen heeft het erover. Praat erover. En schrijft erover. Webwinkels. Zoals Amazon. Zalando. En dichter bij huis: Bol.com. En Coolblue. Helemaal hip and happening is het online-supermarktbedrijf Picnic. Picnic heeft de gunfactor bij velen. Maar dit is tevens het bedrijf met een van de gammelste verdienmodellen van Nederland. 9 procent online, 91 procent fysiek Wist u dat 9 procent van alle aankopen in de retailomzet van webwinkels is? En dat 91 procent van alle aankopen dus nog steeds in de stenen winkel plaatsheeft? En dat voor de sector ‘dagelijks’ – onder meer supermarkten – het onlinepercentage zelfs nog geen 3 procent is? En voor de sector ‘niet-dagelijks’ – bijvoorbeeld kleren, elektronica, speelgoed – 15 procent? Wist u verder dat er eigenlijk geen enkele grotere webwinkel is die winst weet te maken? Dat er zwaar gemarchandeerd wordt met soms gepubliceerde (bruto) winstcijfers die in werkelijkheid grote nettoverliezen blijken te zijn? Hoe dat zo kan? U hebt natuurlijk allemaal gehoord over verzendkosten die niet in rekening worden gebracht. En hoge percentages retourzendingen (bij Zalando meer dan 50 procent). Helder dat daardoor winst maken bemoeilijkt wordt. Maar er is meer aan de hand. Want Bol.com is uiteindelijk een online-warenhuis. Met niet-unieke producten die je overal kunt kopen. Hoe Bol daarmee wordt gedwongen om tegen uiterst scherpe prijzen te verkopen. Prijzen die op of onder de inkoopprijs liggen. En tja, dan ben je niet winstgevend. Maar zwaar verlieslatend juist. Lengte van de kassabon is korter En daarbij: op internet hebben klanten vaak een korte kassabon. Ze kopen alleen het hoognodige. Vaak maar één product. Terwijl de stenen winkel meestal een langere kassabon te zien geeft. Consumenten kopen ‘in het echt’ vaak meer producten dan ze oorspronkelijk van plan waren te kopen. En zeg nou zelf: het is een stuk goedkoper om 1.000 klanten naar je winkel te krijgen. Waar ze dan 5.000 producten kopen vanwege die lange kassabon. Want 1.000 producten – niet veel meer dan 1.000 vanwege de korte kassabon – naar 1.000 mensen bezorgen, valt een stuk duurder uit. Het is geen hogere wiskunde. Webshops schadelijk voor de maatschappij? Daarbij: zo’n webshop brengt vaak een hoop ellende mee. Die bestelbusjes verstoppen de stad. En vervuilen deze. En leuk hoor, dat gratis retourneren van – vaak al gedragen – kleren. Maar het wordt minder leuk als je weet dat 90 procent hiervan wordt vernietigd. Webwinkels zijn daarmee grote vervuilers. Verder betalen webwinkels geen winstbelasting. Logisch. Want ze maken geen winst. En ze leveren dus geen bijdrage aan de overheid. En dus aan de maatschappij. Verder hebben banken webwinkels vaak stevig gefinancierd. Je houdt je hart vast. Want banken lopen terugbetaling mis. En we weten allemaal dat in 2008 banken gered moesten worden door de staat. Dus in feite door de belastingbetaler. Helemaal cynisch wordt het dan als je erachter komt dat een bedrijf als Picnic ook de rechten van de medewerkers niet zo serieus neemt. Door geen gebruik te maken van de supermarkt-cao. onderdeel van ons zijn. En last but not least blijkt dat je alleen met stenen winkels (meestal) winst kunt maken. En met webshops nooit. De meeste webshops lijken daarmee af te stevenen op een faillissement. Het telkenmale doorverkopen aan nieuwe investeerders zal een keer stoppen. Net als dat elk piramidespel een keer eindigt.
Het gammele verdienmodel van de online-supermarkt En nog meer over Picnic. De online-supermarkt heeft naar eigen zeggen lagere kosten, omdat ze geen vastgoed bezitten of huren. Dat is natuurlijk maar ten dele waar. Picnic heeft geen stenen supermarkten. Klopt. Maar Picnic beschikt wel over een fors aantal distributiecentra en hubs. En bespaart eigenlijk maar hooguit 4 procent op het niet huren van een supermarkt. Want dat zijn de werkelijke maximale kosten van het huren van een winkel. Omdat Picnic veel meer personeelskosten heeft dan een gewone supermarkt – en bezorgen lang niet zo efficiënt is als mensen naar je winkel toe laten komen – is Picnic verliesgevend. En zal altijd verliesgevend blijven. Een voorbeeld? Volgens eigen zeggen bedraagt in 2017 het – cumulatieve – verlies (2016 en 2017 samen) van Picnic ruim 45 miljoen euro. Op een omzet van 100 miljoen euro. Dat is best knap. Picnic is een relatief nieuwe speler. De bestaande supermarktketens experimenteren echter al veel langer met online-bestellen en -bezorgen. Met name Albert Heijn is al decennia actief op dit gebied. Albert Heijn investeert fors in online. En Jumbo volgt. Maar deze activiteiten zijn zwaar verliesgevend. De meeste online-klanten willen dat de producten worden bezorgd. En daar zit de grootste pijn. Want aan huis bezorgen, kost veel geld. En daar wordt te weinig – of soms geen – geld voor gevraagd. Bang als men is om marktaandeel te verliezen. The Greater Fool Theory Elke webverkoop is onderdeel van ‘The Greater Fool Theory’. Als Albert Heijn bijvoorbeeld streeft naar een groot online-aandeel, dan schiet Albert Heijn zichzelf financieel in de voet. Dit gaat namelijk direct ten koste van de winst. Maar toch gaat Albert Heijn – vooralsnog – door. Als Jumbo met meer verlies dan Albert Heijn een kleiner online-marktaandeel realiseert (dan Albert Heijn), dan heeft Albert Heijn volgens The Greater Fool Theory toch gewonnen. Het is maar wat je een verdienmodel noemt. Retail draait om ‘de plek’ Bij Google en Cisco weten ze het al lang. Webrooming (op internet browsen en dan kopen in de stenen winkels) is groter dan showrooming (in de winkel bekijken en dan op internet aankopen). De fysieke winkel is en blijft de belangrijkste aankoopplek. Internet is een kans. En geen bedreiging. Retail draait om ‘de plek’. De locatie. Mensen moeten het leuk vinden om naar die plek te komen. Internet en online-zichtbaarheid zijn van groot belang om die mensen naar die plek toe te krijgen. Maar uiteindelijk moeten mensen het naar hun zin hebben op die plek. Daar waar ze een drankje nuttigen. Een hapje eten. En en passant ook nog de nodige producten kopen. Alles tegelijk. Soms alleen. Maar het liefst samen met andere mensen. Dán slaag je erin om als retailer die lange kassabon te verkrijgen. Consumeren doet de mens dus het liefst in de fysieke ruimte. En zo weinig mogelijk achter zijn laptop. Tablet. Of smartphone. Winkelen is leuk. Consumeren is fijn. En is een activiteit die in de mens verankerd zit. Als onderdeel van ons DNA. Als onderdeel van ons wezen. Als onderdeel van ons zijn. En last but not least blijkt dat je alleen met stenen winkels (meestal) winst kunt maken. En met webshops nooit. De meeste webshops lijken daarmee af te stevenen op een faillissement. Het telkenmale doorverkopen aan nieuwe investeerders zal een keer stoppen. Net als dat elk piramidespel een keer eindigt.
www.aholddelhaize.com/en/media/latest... IFRS 16 komt ff langs.... Zo de knetter! Basta
Ahold Delhaize praat analisten bij over de impact van IFRS 16 Ahold Delhaize praat analisten maandag bij over de impact van boekhoudmethode IFRS 16 op de jaarrekening. Daarbij ging een nieuwe standaard voor financiële verslaggeving inzake leaseverplichtingen begin dit jaar in werking. (AFN) - IFRS 16 vereist dat leaseverplichtingen naar de balans worden verplaatst, wat volgens het supermarktconcern "belangrijke implicaties" heeft op de balans, winst- en verliesrekening en prestatie-indicatoren. Ahold Delhaize least een aanzienlijk aantal van zijn winkels, distributiecentra, kantoren en bedrijfswagens. Het heeft "geen economische of cashimpact op de manier waarop de groep wordt beheerd". Ahold Delhaize gaf de impact van IFRS 16 op een aantal financiële zaken over 2018 weer. Zo nam de onderliggende operationele marge met 0,3 procent toe tot 4,4 procent. De onderliggende winst per aandeel steeg met 0,03 euro tot 1,57 euro en de nettoschuld steeg met 7,9 miljard euro tot 11 miljard euro. Er is geen impact op de netto kasstroom of de uiteindelijke geldmiddelen en kasequivalenten. Onder de nieuwe definitie van vrije kasstroom is echter een daling van 177 miljoen euro zichtbaar, als gevolgd van de terugbetaling van financiële leaseovereenkomsten. Die waren eerder niet opgenomen in de definitie. De verwachting voor 2019 blijft zoals deze was, aldus Ahold Delhaize.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)