Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
leek2018 schreef op 14 maart 2019 21:13 :
[...]
Dat bedoelde ik ook. Kan hij nog iets positiefs op zijn CV bijschrijven.
Of vanuit de loopgraven van PON opereren bij een (lage) bieding. Valt het dan niemand op dat PON niet zelf met een voorstel voor een zetel in de RvC kwam?
De koers is afgelopen dagen goed blijven liggen (licht stijgend). De volumes vind ik nog uitermate laag, dat is vreemd in mijn optiek in deze situatie.
Ik heb wat gegevens op een rijtje gezet. Gemiddeld heeft Accell een dagvolume van circa 25k stuks. Als er nieuws is gaat dit fors omhoog, als het rustig is ligt het gemiddelde eerder op 20k stuks. Met 26 miljoen uitstaande aandelen wordt er dus nog geen 1% van het geheel verhandeld per dag. De afgelopen dagen is het 10-daagse gemiddeld volume echter gestegen van 20k per dag tot 60k per dag. Op zich prima maar toch opmerkelijk zonder relevant nieuws. Dit doet dan vooral denken aan de periode maart 2017, toen het gemiddelde volume, in een rustige periode zonder belangrijk nieuws, ook steeg van gemiddeld van 20k per dag tot 60k per dag. Een kleine maand later werd het bod van Pon aangekondigd. Natuurlijk kunnen er veel verschillende redenen zijn voor de volumestijging en is dit puur speculeren. Desalniettemin helpt dit mogelijk om het in perspectief te plaatsen. Bijgevoegd twee grafieken ter vergelijking. N.B. de volume piek in begin 2019 is een nawee van november 2018, toen Pon bekendmaakte een belang van 20% te nemen.
Ton Anbeek was net (12:15 uur) te gast bij BNR. Het gesprek kan je hier horen: www.bnr.nl/player/archief/20190315121...
maci schreef op 15 maart 2019 13:46 :
Ton Anbeek was net (12:15 uur) te gast bij BNR.
Het gesprek kan je hier horen:
www.bnr.nl/player/archief/20190315121... Dank. Erger me dood aan die andere gast met haar vervelende vragen, verder niet veel nieuws.
veelprocentrendement schreef op 15 maart 2019 14:12 :
[...]
Dank. Erger me dood aan die andere gast met haar vervelende vragen, verder niet veel nieuws.
Dat mag ook niet, nieuws brengen daar, maar dit soort dingen is altijd leuk om te luisteren. Of je tussen regels door iets kan opmaken is aan de luisteraar. Ton is natuurlijk al wel ervaren in dit soort dingen.
maci schreef op 15 maart 2019 14:35 :
[...]
Dat mag ook niet, nieuws brengen daar, maar dit soort dingen is altijd leuk om te luisteren.
Of je tussen regels door iets kan opmaken is aan de luisteraar.
Ton is natuurlijk al wel ervaren in dit soort dingen.
Ja. Enige moment dat opviel was toen het over Swapfiets ging. Presentator wist duidelijk niet dat Swapfiets tegenwoordig eigendom is van Pon en fietsen gebruikt die gemaakt worden door Pon (Union). Ton Anbeek wist dit natuurlijk wel maar noemde heel bewust de naam Pon niet.
veelprocentrendement schreef op 15 maart 2019 14:12 :
[...]
Dank. Erger me dood aan die andere gast met haar vervelende vragen, verder niet veel nieuws.
Totaal mee oneens. Juist zij stelde de goede vragen. Zij ging in op de online strategie van Accell. Die hebben ze niet bleek mij uit dat interview.. Hij omzeilde weliswaar de vragen handig maar het is mij wel duidelijk dat Ton Anbeek voor de klant heeft beslist dat hij naar de dealer moet. Dat zou namelijk de voorkeur hebben van de klant. Daar geloof ik niets van en zeker de jongeren niet. Die kopen online.Daar ging die mevrouw op in. Ton Anbeek verweerde zich met het argument dat de ouders die e-bike betalen voor hun kinderen. Dat was natuurlijk gewoon zwakte bod..Die ouders gaan toch niet proef fietsen op een fiets voor hun minderjarige dochter of zoon. Je verwacht dat Accell de Omnichannel strategie zou omarmen d.w.z. een soepele koopervaring voor de klant op verschillende kanalen. De klant bepaalt via welk kanaal hij de fiets wil aanschaffen en niet de fabrikant. Overigens had ik ook verwacht dat Ton Anbeek zijn lesje wel had geleerd bij Beter Bed. We weten allemaal hoe dat bedrijf de online markt heeft gemist. Daar dacht hij ook dat de klant eerst even de matras wilde proberen alvorens tot koop over te gaan. We weten allemaal hoe dat gelopen is. Ik heb nog een pakket aandelen Accell maar begin mij grote zorgen te maken. De benoeming van Ter Haar als commissaris (Verantwoordelijk voor de ondergang van Hagemeyer, bedrijf bestond meer dan 100 jaar) en dan de heer Anbeek die niets ziet in de online verkopen van duurdere fietsen. Als dat maar goed gaat. Mijn enige hoop is dat Pon vandaag of morgen een bod doet.
Emma van der Laan schreef op 15 maart 2019 15:55 :
[...]
Totaal mee oneens. Juist zij stelde de goede vragen. Zij ging in op de online strategie van Accell. Die hebben ze niet bleek mij uit dat interview.. Hij omzeilde weliswaar de vragen handig maar het is mij wel duidelijk dat Ton Anbeek voor de klant heeft beslist dat hij naar de dealer moet. Dat zou namelijk de voorkeur hebben van de klant. Daar geloof ik niets van en zeker de jongeren niet. Die kopen online.Daar ging die mevrouw op in. Ton Anbeek verweerde zich met het argument dat de ouders die e-bike betalen voor hun kinderen. Dat was natuurlijk gewoon zwakte bod..Die ouders gaan toch niet proef fietsen op een fiets voor hun minderjarige dochter of zoon. Je verwacht dat Accell de Omnichannel strategie zou omarmen d.w.z. een soepele koopervaring voor de klant op verschillende kanalen. De klant bepaalt via welk kanaal hij de fiets wil aanschaffen en niet de fabrikant.
Overigens had ik ook verwacht dat Ton Anbeek zijn lesje wel had geleerd bij Beter Bed. We weten allemaal hoe dat bedrijf de online markt heeft gemist. Daar dacht hij ook dat de klant eerst even de matras wilde proberen alvorens tot koop over te gaan. We weten allemaal hoe dat gelopen is.
Ik heb nog een pakket aandelen Accell maar begin mij grote zorgen te maken. De benoeming van Ter Haar als commissaris (Verantwoordelijk voor de ondergang van Hagemeyer, bedrijf bestond meer dan 100 jaar) en dan de heer Anbeek die niets ziet in de online verkopen van duurdere fietsen. Als dat maar goed gaat.
Mijn enige hoop is dat Pon vandaag of morgen een bod doet.
Zo zie ik dat ook Emma... Ton en Ter Haar lijken wel brontosaurussen die niets snappen van hun doelgroepen en hoe ze daar met een omnichannel strategie klantgericht mee om moeten gaan. Ze denken nog in tijden van de omafietsen. Ik heb ook een belang in Accell, enkel en alleen vanwege de aanwezige kans op een overname van PON. Anders zou ik zeker niet in Accell investeren... ik zou tegen Ton en Van Haar zeggen: `Ga toch lekker fietsen!'.
Emma van der Laan schreef op 15 maart 2019 15:55 :
[...]
Totaal mee oneens. Juist zij stelde de goede vragen. Zij ging in op de online strategie van Accell. Die hebben ze niet bleek mij uit dat interview.. Hij omzeilde weliswaar de vragen handig maar het is mij wel duidelijk dat Ton Anbeek voor de klant heeft beslist dat hij naar de dealer moet. Dat zou namelijk de voorkeur hebben van de klant. Daar geloof ik niets van en zeker de jongeren niet. Die kopen online.Daar ging die mevrouw op in. Ton Anbeek verweerde zich met het argument dat de ouders die e-bike betalen voor hun kinderen. Dat was natuurlijk gewoon zwakte bod..Die ouders gaan toch niet proef fietsen op een fiets voor hun minderjarige dochter of zoon. Je verwacht dat Accell de Omnichannel strategie zou omarmen d.w.z. een soepele koopervaring voor de klant op verschillende kanalen. De klant bepaalt via welk kanaal hij de fiets wil aanschaffen en niet de fabrikant.
Overigens had ik ook verwacht dat Ton Anbeek zijn lesje wel had geleerd bij Beter Bed. We weten allemaal hoe dat bedrijf de online markt heeft gemist. Daar dacht hij ook dat de klant eerst even de matras wilde proberen alvorens tot koop over te gaan. We weten allemaal hoe dat gelopen is.
Ik heb nog een pakket aandelen Accell maar begin mij grote zorgen te maken. De benoeming van Ter Haar als commissaris (Verantwoordelijk voor de ondergang van Hagemeyer, bedrijf bestond meer dan 100 jaar) en dan de heer Anbeek die niets ziet in de online verkopen van duurdere fietsen. Als dat maar goed gaat.
Mijn enige hoop is dat Pon vandaag of morgen een bod doet.
Tja Ter Haar die Anbeek (de beter bed killer) gaat assisteren. Het vast in negatieve zin een dodelijke combi voor Accel. Waar halen ze die pipo 's toch altijd vandaan vraag je je af. Enige reden om het aandeel te houden is Pon. Ik deel je mening wat dat betreft compleet Emma. Het was altijd een mooi bedrijf.
Wat Anbeek stelde: - we gaan met minimaal 10% pj groeien en dat gaat ook dit jaar de goede kant op; - de VS molensteen wordt verkocht en daar is zeer veel interesse voor; - we richten ons steeds meer op de top van het productgamma, daar zitten de hoogste marges. Gezien die positionering is voor de klant de prijs minder belangrijk, derhalve is dealer geprefereerd verkoopkanaal; - PON blijft in de buurt... Anders dan wat ik boven lees was ik positiever over het gesprek. Maar dat komt wellicht ook door mijn verwachtingspatroon. Zoals ik bij Anbeek's aanstelling hier meldde, iemand die onmiddellijk provisies neemt en de komende jaren als overgangsjaren bestempeld zonder meetpunten koopt vooral tijd voor zichzelf. En dat brengt me bij de jaarcijfers. Wat me daar vooral tegenstaat is dat het te moeilijk wordt gemaakt om die overgang te meten. Leuk al die ronkende termen maar waar kan ik zien dat het proces versimpelt, dat de kosten dalen, dat er "geinvesteerd wordt", etc.. Vooralsnog stijgen de kosten juist... Toekomstgericht valt me op dat bij een strategische nadruk op toegevoegde waarde (innovatie!) de beoogde bruto-marge juist nauwelijks verandert terwijl de omzet groeit met 50% en de opex relatief fors daalt. De nadruk ligt dus eigenlijk op omzetgroei met gelijke marge en kostenbesparingen. Dat alles gecombineerd met de triomfantelijke toon bij tegenvallende cijfers geeft mij een naar gevoel. Onduidelijke toegevoegde waarde van Ten Haar na al het commissaris lawaai is dan bijna de spreekwoordelijke druppel...
Anbeek heeft het bij Beter Bed heel slecht gedaan op bijna alle fronten. 1 van de belangrijkste het online verkopen is helemaal niet aan de beste man besteed. Bij zijn aanstelling had ik al grote twijfels die er niet beter op worden met de benoeming van Ter Haar. Beide zijn personen waarmee je de oorlog gaat verliezen.
Komt in het interview over als pedant mannetje. Doet zich voor alsof hij de wijsheid compleet in pacht heeft, terwijl die nog geen ervaring in de fietsen/mobiliteitsbranche heeft. Vragen om problemen. Ik deel mening van anderen hier dat PON de reden is om aan boord te blijven, die weten wel hoe het werkt in de branche en hopelijk weten zij de boel bij te sturen waar nodig. Dat je anno 2019 nog durft te verkopen dat online geen gewenst verkoopkanaal is, is werkelijk te triest voor woorden en eigenlijk al direct het brevet van onvermogen.
Volume lijkt er nu helemaal uit te zijn. Koers wel redelijk stabiel.
Aan de ene kant is het goed om te zien dat Fietsenwinkel.nl zich na Accell ook meer gaat richten op service via brick and mortar. Dat heeft Anbeek blijkbaar goed. Aan de andere kant is dit wel een completere service (want incluis e-commerce) dan Accell met zijn dealers biedt, dus geduchte concurrentie... Moeten we gaan beven?www.iex.nl/Nieuws/ANP-210319-080/Fiet...
Ik zie dit als een sterkte bevestiging van het ingeslagen beleid. (veel) Meer service, betere en grotere dealers. Wat ik niet bevat is overigens het probleem met online. Geef gewoon de fysieke dealer meer marge dan de online klanten, probleem opgelost lijkt mij.
Esmania schreef op 21 maart 2019 18:08 :
Ik zie dit als een sterkte bevestiging van het ingeslagen beleid. (veel) Meer service, betere en grotere dealers.
Wat ik niet bevat is overigens het probleem met online. Geef gewoon de fysieke dealer meer marge dan de online klanten, probleem opgelost lijkt mij.
De fysieke dealer kan toch ook meer marge maken met bv. het onderhoud ! dan alleen online aanbieders die zich richten op uitsluitend nieuwe verkopen? Gewoon de markt meer zijn werk laten doen lijkt me. Ga je daar te veel in sturen, dan komen er vast weer andere kapers op de kust. Alleen fysiek, of alleen online of een combi, de markt zoekt toch denk ik z'n eigen weg. En niet wat 1 of een paar grote bedrijven denken te moeten sturen. Zie bv. hoe het er in een andere sector (bv. de autosector) allemaal aan toe gaat. Markten veranderen en mede door jaja het internet. Pon heeft niet voor niets ook hierin interesse ;-)
90% van de artikelen die we kopen worden nog steeds in fysieke winkels gekocht. Op zich is daarom aansluiting bij dealers niet verkeerd, maar online totaal negeren is niet slim. Dat is de eerste plek waar mensen kijken en van levensbelang voor verkopen. Gezien de heer Anbeek zijn trackrecord krijgt hij niet het voordeel van de twijfel.
Interessant om te lezen dat iedereen hier denkt dat fysieke dealers belangrijk zijn maar dat online dit tevens is, en dat dit dit kanaal niet te negeren is. Persoonlijk vind ik het aanstellen van Anbeek ook geen positief iets. Ik heb 750 aandelen omdat ik het een mooie sector vind / groei / duurzaam / gezond EN omdat ik PON verwacht binnenkort op €30,-.
Het lijkt mij dat indien twee aanbieders dezelfde fysieke service bieden, degene met omnichannel gaat winnen. Al is het maar omdat dit de consument bv. al voor zijn bezoek de gelegenheid biedt om zich in te werken... Indien bv. de autosector (hint, hint!) dit zo uitgebreid doet via alle kanalen, dan is het toch een gotspe indien een fietsenmaker dit niet zou doen?
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)
Premium
Word nu abonnee van IEX en krijg onbeperkt toegang tot onze (koop)tips en succesvolle modelportefeuilles. Nu 3 maanden voor slechts €19,95! Profiteer van 58% korting!
Word abonnee