Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Tesla onthult betaalbare SUV

Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate

Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!

 

Reacties

17 Posts
| Omlaag ↓
  1. BeursVis 15 maart 2019 08:19
    Een iets ruimere model 3. Ziet er wat mij betreft allemaal netjes uit. Wel vraag ik mij af waarom de auto zo ver van te voren wordt bekend gemaakt, met de model 3 zorgde dit ook al voor een hoop problemen. Zit Musk met geld problemen en wil hij op deze manier snel extra geld binnen krijgen?
  2. tomansky 15 maart 2019 08:55
    quote:

    BeursVis schreef op 15 maart 2019 08:19:

    Wel vraag ik mij af waarom de auto zo ver van te voren wordt bekend gemaakt, met de model 3 zorgde dit ook al voor een hoop problemen.
    Dat doet elke autofabrikant, maar als Tesla het doet is het ineens een probleem?
    ev-database.nl/vergelijk/nieuwste-ele...
    www.volkswagen.nl/elektrisch-rijden/i...
    zerauto.nl/voorproefje-van-volledig-e...

  3. BeursVis 15 maart 2019 09:01
    quote:

    tomansky schreef op 15 maart 2019 08:55:

    [...]

    Dat doet elke autofabrikant, maar als Tesla het doet is het ineens een probleem?
    ev-database.nl/vergelijk/nieuwste-ele...
    www.volkswagen.nl/elektrisch-rijden/i...
    zerauto.nl/voorproefje-van-volledig-e...

    Dat is helemaal geen probleem alleen wel opvallend. Bij Tesla kun je nu al het geld neer leggen voor de auto terwijl dat bij andere bedrijven niet kan.
  4. tomansky 15 maart 2019 09:57
    quote:

    Aad ruts schreef op 15 maart 2019 09:44:

    TESLA VEEL TEGENWIND AUTOBEDRIJVEN OP DE LOER VEEL SCHULD EN GEEN GOED BESTUUR WAT MOET JE MET DIT AANDEEL
    Tesla verkoopt ieder kwartaal meer en meer auto's, andere merken hebben geen goed antwoord op de vraag naar elektrische auto's, dus ik denk dat andere merken meer last hebben van Tesla dan andersom.

    Schuld heeft ieder groot, groeiend bedrijf. Je moet eerst wat euro's/dollars uitgeven voor dat je ze gaat verdienen.

    Met het bestuur is niets mis, snelst groeiende auto bedrijf ter wereld, dus ze doen iets goed.
  5. erjee-ff 15 maart 2019 10:59
    quote:

    tomansky schreef op 15 maart 2019 09:57:

    [...]

    Tesla verkoopt ieder kwartaal meer en meer auto's, andere merken hebben geen goed antwoord op de vraag naar elektrische auto's, dus ik denk dat andere merken meer last hebben van Tesla dan andersom.

    Schuld heeft ieder groot, groeiend bedrijf. Je moet eerst wat euro's/dollars uitgeven voor dat je ze gaat verdienen.

    Met het bestuur is niets mis, snelst groeiende auto bedrijf ter wereld, dus ze doen iets goed.
    Nee, de gevestigde autobedrijven laten Tesla alle kinderziektes oplossen, terwijl ze rustig afwachten. De vraag naar elektrische auto's is vooral op basis van subsidie en belastingvoordeel gedreven.

    Tear-downs van diverse Tesla-modellen laten zien dat Tesla het productieproces nog niet onder controle heeft.
  6. 0,0 15 maart 2019 11:21
    Met alle respect, maar u verraad een beetje uit wat voor generatie u komt met dit statement. Ik ben ervan overtuigd dat er een stuk meer mensen zijn die een auto kopen van een plaatje dan u denkt EN het zullen er nog meer worden in de komende jaren. Online verkoop is juist sterke zet, ik zou graag zien dat de grote autoconcerns agressiever waren op dit vlak.

    quote:

    Aad ruts schreef op 15 maart 2019 10:10:

    Goeden morgen tomansky ik hoop voor u dat ik er naast zit maar Teslawinkels sluiten is geen plusput niemand koop een auto van een plaatje u wel
  7. tomansky 15 maart 2019 11:28
    quote:

    0,0 schreef op 15 maart 2019 11:21:

    Met alle respect, maar u verraad een beetje uit wat voor generatie u komt met dit statement. Ik ben ervan overtuigd dat er een stuk meer mensen zijn die een auto kopen van een plaatje dan u denkt EN het zullen er nog meer worden in de komende jaren. Online verkoop is juist sterke zet, ik zou graag zien dat de grote autoconcerns agressiever waren op dit vlak.
    [...]
    Klopt, uiteindelijk begint de interesse in een auto altijd vanuit een plaatje (reclame op tv/ billboard enz.) Daarna ga je kijken en proefrijden. Bij Tesla kun je dat ook nog gewoon doen en kun je de auto na een week (of 1000km) zelfs nog teruggeven voor een refund... dat hebben de andere merken dan weer niet.
  8. chogogo 15 maart 2019 15:28
    quote:

    Aad ruts schreef op 15 maart 2019 11:32:

    Ik koop veel Online maar het grote geld zit toch bij de mensen van rond de 35 a50 en die willen nu even in een auto zitten enz dat is de markt voor Tesla niet mensen van 18 tot 30
    Die markt voor 18-30 komt er nog bij Tesla. Ziet er zo uit:
    www.autobahn.eu/9752/bmw-isetta-komt-...
  9. TommyTP 15 maart 2019 15:31
    quote:

    erjee-ff schreef op 15 maart 2019 10:59:

    [...]
    Nee, de gevestigde autobedrijven laten Tesla alle kinderziektes oplossen, terwijl ze rustig afwachten. De vraag naar elektrische auto's is vooral op basis van subsidie en belastingvoordeel gedreven.

    Tear-downs van diverse Tesla-modellen laten zien dat Tesla het productieproces nog niet onder controle heeft.
    Tja, lees even het volgende artikel waar de persoon die voor die teardown verantwoordelijk was terugkomt op zijn oordeel...

    electrek.co/2018/07/16/tesla-model-3-...

17 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links