Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Snap niet dat Garmin zonder kaarten, zo hoog wordt gewaardeerd en Tom2 niet eens in de buurt komt. Weet nou iemand waar het verschil in zit?
Prop. schreef op 10 maart 2019 09:33 :
Snap niet dat Garmin zonder kaarten, zo hoog wordt gewaardeerd en Tom2 niet eens in de buurt komt. Weet nou iemand waar het verschil in zit?
Garmin is stukken opener tov de buitenwereld en de aandeelhouders dan Tom2 , dit is volgens mij de enige oorzaak dat het aandeel al vele jaren een enorme achterblijver is.
Garmin en TT waren ooit vergelijkbaar, maar bij Garmin hebben ze nadat ze TeleAtlas aan TT hebben gelaten de beslissing genomen heel snel te diversifiëren en hebben zich ongelofelijk goed weten te ontwikkelen ze betalen trouw dividend en maken goede winsten Garmin beurswaarde 15.5 miljard $ eps ( wpa) 3.65 $ multiple kw x 22 (redelijk aan de prijs) huidige notering 82.50 $ 12 maand high-low 85 - 57 $ dividend yield 2.75% cash positief 1.2 miljard beschikbaar ( voor R&D of acquisities ) heb ze lange tijd in de positie gehad en te vroeg laten gaan @ 70$ mochten ze daar naar teruggaan neem ik ze zeker weer in de porto. Garmin gebruikt verder de kaarten van HERE er is al verschillende malen gespeculeerd dat Garmin ook een belang in HERE zou nemen, tot nu toe hebben ze dat niet gedaan, maar sluit het niet uit ook AMZN noemt men als mogelijke toetreder in HERE en ook GS , deze laatste zou indien zo, wel eens een voorbode kunnen zijn dat ze bij HERE dan een listing zoeken als volgende stap. Garmin is nu wel rijk gewaardeerd aan 22 x de winst, maar ze maken het wel waar voor verwachtingen en het aandeel is dan ook aanbevolen voor kopen op winstnemingen, maar niet aan deze niveau's 70 - 75$ ziet men als koopwaardig
eigenlijk zou HG gewoon Garmin bij HERE weg moeten halen door TT Maps (gratis) te leveren
Ketchup weet jij hoe de put opties worden aangepast na de buyback? Wordt de strikeprijs niet ~2euro verhoogd en de aantal aandelen met ~40% verlaagd? Anders schrijf je op 100 aandelen en hoef je uiteindelijk maar maximaal 60 aandelen te leveren bij overschrijden strikeprijs.
CORPORATE ACTION NOTICE Amsterdam Market Issue Date: Effective Date: Contracts: Company: ISIN: Corporate action: Reference: Details: Adjustments: No. CA190117DE 17 January 2019 22 January 2019 Individual Equity Options (COB & Flex) AKZ, AKO, 1AK, 2AK, 4AK, 5AK, 6AK, 7AK, 8AK, 9AK Single Stock Futures (COB & Flex) AK6, YAK Single Stock Dividend Future AK8 AkzoNobel Old: NL0000009132 Capital repayment and share consolidation Press release AkzoNobel of 17 January 2019 New: NL0013267909 AkzoNobel announced a share consolidation on the basis of 8 new AkzoNobel shares for every 9 existing AkzoNobel shares held and a capital repayment of €8.78 per consolidated share. After the close of business on 21 January 2019, the following contract adjustments will be made: ¦ RatioMethod. ¦ Re-designation: The Contracts shall be re-designated to the new AkzoNobel shares. ¦ Cum event price: Official closing price of AkzoNobel shares on Euronext Amsterdam on 21 January 2019. ¦ Adjusted Value of Return of Capital = €8.78 * (8/9) ¦ Ratio = ( Cum Event Price - Adjusted Value of Return of Capital )*( 98 ) Cum Event Price Options: ¦ Lot Size: The lot size will be divided by the ratio. The adjusted lot size will be specified in the Final Notice. The rounding difference will be neutralised by means of an equalisation payment. ¦ Exercise Prices: The exercise prices will be multiplied by the ratio. The adjusted exercise prices will be specified in the Final Notice. The Euronext Markets comprise the markets operated by Euronext Amsterdam, Euronext Brussels, Euronext Dublin, Euronext Lisbon, Euronext Paris and Euronext London, referred to respectively as the Amsterdam, Brussels, Dublin, Lisbon, Paris and London markets, as relevant. Euronext refers to Euronext N.V. and its affiliates. Euronext N.V., PO Box 19163, 1000 GD Amsterdam, The Netherlands www.euronext.com
Als ik AkzoNobel als voorbeeld neem (zie corporate action Euronext hierboven) dan kom ik op het volgende bij TomTom bij een beurskoers van 8 euro op de bewuste datum. Ratio = ((8-3) * (235,3/(235,3-93,75))) / 8 = 1,0375x Nieuwe lot-size = 100/1,0375= 96 aandelen per contract Strikeprijs = 1,0375 x oude strikeprijs
Als ik AkzoNobel als voorbeeld neem (zie corporate action Euronext hierboven derivatives.euronext.com/nl/corporate... van datum 24 januari 2019) dan kom ik op het volgende bij TomTom bij een beurskoers van 7,50 euro op de bewuste datum. Ratio = ((7,50-3,00) * (235,3/(235,3-100))) / 7,50 = 1,0435x Nieuwe lot-size = 100/1,0435= 96 aandelen per contract Strikeprijs = 1,0435 x oude strikeprijs
Wel apart dat je obv deze ‘Akzo-corporate action vergelijking’ een veel grotere optie-positie krijgt na consolidatie. Slechts ~4% minder aandelen terwijl er ~40% aandelen verdwijnen... Leuk voor gekochte call, minder voor geschreven puts lijkt mij...
Prop. schreef op 10 maart 2019 09:33 :
Snap niet dat Garmin zonder kaarten, zo hoog wordt gewaardeerd en Tom2 niet eens in de buurt komt. Weet nou iemand waar het verschil in zit?
Is inderdaad totaal niet meer te vergelijken. Heb hier wel eens geschreven in 2006 hadden ze exact het zelfde startpunt, zelfde business en even groot qua omzet. Garmin heeft enkel het interessantere bedrijfsmodel gekozen (nadat ze Teleatlas aan TT gelaten hebben) en dat hebben ze zeer goed uitgevoerd. Nu zijn ze qua omzet meer dan 5x zo groot en maken flinke winsten terwijl @TT dit jaar zal blijven steken op ca. 675mio omzet met een negatief bedrijfsresultaat.
Verkopen maar vanilla en al je geld in garmin stoppen als je er zo over denkt. Doei!
www.iton.nl/actueel/waar-ligt-de-krac... Toch interessant om te lezen. Dit realiseert Microsoft niet alleen door een betrouwbaar Microsoft Cloud platform te bieden, maar ook door de Azure Marketplace optimaal te gebruiken. Deze verzameling van diensten varieert van Citrix tot IBM en Salesforce en zorgt ervoor dat Azure breed inzetbaar is. Ik lees betrouwbaar :-) Ik lees IBM, Michael Rhodin lid rvc Tom Tom is toch een grote meneer binnen IBM ( geweest ) We zullen het naar mijn mening, binnenkort zien :-)
We hadden allemaal mooie gedachten bij de end-game/eindspel, maar blijkbaar betekende dat iets anders dan wij verwachtten. HG is nog niet klaar. Volgende verrassing: degradatie uit de AMX. Na Q3 wordt het gewoon weer een groot slagveld. Daar wil je helemaal niet bij zijn. Die uitkering naar aanleiding van de verkoop van Telematics wordt ongetwijfeld weer gebruikt om verwarring en twijfel te zaaien. Omzet daalt en kosten stijgen, HG weet ook niet wat de toekomst brengt, nog even benadrukken dat TT alleen doorgaat, Google berichtje er overheen. TomTom wordt pas weer interessant als HG weg is. Al vraag ik me af of het dan nog aan de beurs staat.
Ik denk dat TT het helemaal gaat naken. Zie de contracten " VW" de concurrentie met google.. Autonomos wordt de heilige graal
Makita schreef op 10 maart 2019 17:38 :
Verkopen maar vanilla en al je geld in garmin stoppen als je er zo over denkt.
Doei!
ach ja, die vanille die jokt altijd wat bij elkaar, precies zoals het hem uitkomt nu weer een omzet van 675 miljoen; zeker 100 miljoen te laag, maar ja jokken en fake nieuws mag in deze wereld. KC ps dat negatieve bedrijfsresultaat komt er ook niet (ja misschien voor voortgezette activiteiten, maar bedrijfsresultaat 2019: zwaar positief)
@vanilla: Ben jij de reïncarnatie van Mata Hari ? Ik denk dat ik je vanaf nu maar H-21 noem!
VanillaSky schreef op 8 maart 2019 07:33 :
[...]
Uiteraard goed nieuws die deals maar die zaten al in de pen op 6 februari, hooguit nog een handtekening nodig (of wellicht al getekend).
Als we Harold zijn woorden mogen geloven zijn dit nog kleine deals voor omzet aangezien hij benoemt omzet HD maps die eind 2021 en 2022 in de omzet gaan lopen (deze deals) klein maar zichtbaar zijn tov SD automotive omzet. Dus hoe becijferen we klein tov een automotive omzet van zeg 300-350 mio? Ik zou zeggen max 50mio in 2022.
Wat dat betreft begrijp ik prima hoe het aandeel onderuit kwam en iedereen afhaakt. We zitten inmiddels al 10 jaar in transitie met een inmiddels structureel krimpbedrijf en alhoewel de commitment voor automotive te gaan goed is word het een inmiddels never ending story van worst verhangen waar het zeer de vraag is of het business model waar TT voor heeft gekozen ooit interessant word en ze een normaal rendement kunnen behalen. Hoe anders is dat verlopen voor Garmin! Wat dat betreft is het extra zuur om te constateren dat beide bedrijven zeg maar hetzelfde startpunt hadden, een verschil van dag en nacht wat ze gepresteerd hebben.
Nu al enkele jaren blijkt dat de overige BUs te weinig verdienpotentieel hadden word de worst verhangen voor HD maps. Maar feit is dat er nu weer een paar jaar vol geinvesteerd moet worden met een in 2019 negatief bedrijfsresultaat. Je hoeft geen rekenwonder te zijn om te begrijpen dat er ook in 2021 en 2022 geen beste winsten mogelijk zijn. Dat is enkel mogelijk als HD maps het interessante verdienmodel word. De rest van de business is onvoldoende voor een organisatie als TT met haar enorme overhead en immer groeiend personeels bestand om een normale nettowinst te behalen.
Toch nog maar eens een post van @Vanillasky gequot omdat hij TT van dezelfde kant aanvliegt als ikzelf nl de eigen verdiencapaciteit. Dat de assets een veel hogere waarde kennen dan de huidige koers wordt bijna voltallig gedragen hier op het forum en zorgt voor de nodige irritatie en frustatie omdat TT lijkt te gaan voor een zelfstandig voortzetten van A&E. Dat deze weg geen gegarandeerd succes oplevert moge duidelijk zijn omdat het verleden slechts verliezen heeft laten zien voor dit onderdeel die gepaard gingen met extreem hoge investeringen(ca 5-6 miljard). Vanillasky opent zijn betoog met een aantal opmerkelijke uitspraken. Hij geeft enerzijds aan dat de aangekondigde HD-deals al rond waren op het moment dat HG wat meer kleur gaf aan de te verwachten opbrengsten voor HD-maps bij TT op 6 febr. HG gaf daarbij aan dat de deals in het begin nog klein zijn en in 2021-2022 de omzet in gaan lopen maar dat deze deals dan al zichtbaar zijn. Laat ik voor het gemak de zienswijze van Vanillasky volgen en de gesloten HD-deals een waarde toekennen van 25 mio in 2021 en 50 mio in 2022. Dit alles wel met de opmerking dat HG de kampioen underpromisse and overdelivering is. Maar waar blijven de andere te sluiten deals op weg naar 2021-2022. TT geeft aan bij meer dan de helft van de 10 grootste OEMs betrokken te zijn voor implementatie van HD als deeloplossing naar ADAS en HAD. Tevens geeft HG aan, dat de start gepaard zal gaan met kleine bedragen maar dat bij gebleken succes de ASP sterk zal stijgen. Ik meen, dat het @was here was die daar al aan refereerde met zijn visie op A&E waarbij aantal contributors en de ASP de ontwikkeling van deze nieuwe het best kan weergeven in de nabije toekomst en die visie deel ik voor 100%. Nu even terug naar de 300-350 mio omzet die Vanillasky verwacht voor Automotive in 2021-2022. Op basis van de gesloten orderboeken en de daarbij behaalde omzet geef ik de verschillen weer tussen gerapporteerde omzet en gefactureerde omzet. 2015 106 mio vs 115 mio 2016 133 mio vs 170 mio 2017 196 mio vs 242 mio 2018 245 mio vs 317 mio Dit heeft geleid tot een gestegen deferred revenue positie van 7 mio naar 172 mio. Op basis van de uitspraak gedaan door TT dat de deferred ook in 2019 flink zal toenemen mag je concluderen dat de instroom in 2019 nog altijd groter zal zijn dan de vrijval naar de P&L. Voorzichtigheidshalve schat ik daarop de omzet Automotive SD-maps in op 300 mio voor 2019 en 375 mio voor 2020. Vanaf dat tijdstip zal ook de opgepotte omzet/winst vanuit deferred haar niet onbelangrijke aandeel in de gerapporteerde omzetcijfers gaan leveren. De door Vanillasky aangegeven omzet van 300-350 mio in 2021-2022 zit er net zo ver naast als de door hem opgegeven omzet over 2018 ad 775 mio. Enige voorzichtigheid is geboden bij TT omdat met opereert op een met onzekerheden overladen speelveld echter uitgaande van de gerealiseerde cijfers kom je exclusief HD-maps met de omzet voor Automotive eerder uit op 450-550 mio in 2021-2022 dan de uiterst schamele 300-350 mio die Vanillasky ons voortovert. Opgeteld met de HD-maps omzet welke dan een eerste voorzichtig begin laat zien ligt een omzet van 475 mio en 600 mio binnen handbereik. Dat deze omzetstijging met 230 mio resp 365 mio een grote impact zal hebben op het resultaat van Automotive moge duidelijk zijn met een brutomarge van 85% stroomt er 195 mio resp 310 mio extra bijdrage in ter dekking van de OPEX. NB een OPEX die nu al veel investeringen opslokt ten nadele van assetverantwoording en waardoor de hoge afschrijvingen die nu nog tlv de P&L worden geboekt onmogeljk houdbaar blijven. Naast Automotive zijn Consumer en Enterprise actief. De doelstelliing voor Consumer is duidelijk: zolang deze unit een positief bedrijfsresultaat mag het voortbestaan onder de hoede van TT waarbij verkoop van deze Unit de voorkeur geniet. Anders ligt dat bij Enterprise dat een hernieuwd leven kreeg ingeblazen. Na jaren van consolidatie rond de 140 mio lijkt er nu nieuwe hoop te gloren aan dit front. De verhoogde interesse in Smart-city maar bovenal de prominente aanwezigheid van TT in het Azure-platform geeft gecombineerd met de actie van Google om haar maps niet langer gratis ter beschikking te stellen aan ontwikkelaars een gerede kans om ook deze unit hogere omzetten te laten boeken. Op basis van de reeds gesloten deals bij deze unit moet het wel erg tegenzitten indien de omzet van deze unit stokt bij 185 mio in 2021 en 200 mio in 2022. Wat leveren al die voorbereidende handelingen dan op voor TT. Een omzet A&E in 2021 van 650 mio in 2021 en 800 mio in 2022. Met een brutomarge van 88% een bijdrage van 570 mio resp 700 mio. Een positieve Ebit die versnelt en die in het licht van het aantal uitstaande aandelen kan uitkomen op enkele euros per aandeel, zeker indien je in gedachten houdt dat de HD-maps bijdrage in de omzet nog minimaal is. Dan een opmerking nav Garmin: Inderdaad een prachtige prestatie, zij hebben op tijd de bakens verzet van Automotive naar Sports, marine ed en zijn daar uiterst succesvol in gebleken. Indien je een tussenstand wil geven aan het duel tussen Garmin en TT staat Garmin bij de rust met 5-0 voor. Om TT daarin te declasseren is nog te vroeg omdat de opbrengsten uit de strategiewijziging die TT heeft doorgevoerd nog niet in de cijfers zijn opgenomen. Ter afsluiting meen ik de opmerking dat de overige BUs te weinig verdienpotentieel hebben getoond te moeten logenstraffen. Het zijn juist Consumer en TTT geweest die het mogelijk hebben gemaakt om de transitie uit te voeren en nu draagt TTT bij verkoop bij aan een boekwinst van 780 mio wat toch geenszins af gedaan kan worden als klein bier.
Mooi overzicht M2. Ik denk dat er ook nog wel eens een verrassing kan komen uit de toekomstige inkomsten uit diensten voor TTT. Op het eerste gezicht was iedereen teleurgesteld door de verkoopprijs, maar er kan in de toekomst nog wel eens een extra stroom inkomen uit komen.
Telematics, prachtige boekwinst van 780 mio, het is maar hoe je t bekijkt Ik zie een bedrijf waar ik in investeer handelen voor een magere notering aan de beurs aan 8 euro de intrinsieke waarde van dit aandeel binnen het bedrijf na continue afboeken/afschrijven van investeringen staat onder de 5 euro nu verkoopt met een goed draaiend onderdeel basis 7 euro, het aandeel aan de beurs zakt per direct naar deze 7 ... en dan moet men het een geweldige prestatie vinden dat er 2 euro boekwinst is gemaakt ?... het is tijd dat sommige hier eens kijken naar de koersontwikkeling van het aandeel in plaats van de ontwikkeling binnen het bedrijf, het eerste is de keiharde realiteit hoe de markt TT waardeert, het 2e is zo langzamerhand een fan-club, waar men elke 3 jaar een nieuwe koers inslaat, firing from all cilinders, working on a better mix for shareholder value .. wat een giller.. en nogmaals het is niet alsof het verdampen van de koers van TT nu een eenmalige happening is vanwege een uitzonderlijke omstandigheid Neen, dit aandeel buiten wat spikes naar boven, is gewoon al 10 jaar in ontbinding dit Bestuur van groot aandeelhouders moet gewoon afgeserveerd worden en vervangen door hongerige honden die op jacht gaan voor groei en rendement voor alle aandeelhouders, geen vol gevreten Founders die het bedrijf melken.
M2 &VSky Wat door elkaar blijft spelen is Automotive orderbook 2019 vs daadwerkelijke omzet Automotive in het jaar 2021/2022. De vraag van UBS tijdens cc Q4 2018 had duidelijk betrekking op het eerste Automotive orderbook 2019, waarbij ik er vanuit ga dat het antwoord van HG (bevestigd door IR) ook betrekking had op Automotive orderbook 2019. M2 in jouw post hierboven heb je het over de daadwerkelijke omzet Automotive in het jaar 2021/2022 wat in mijn optiek anders is dan Automotive orderbook 2019. Wanneer HG het tijdens cc Q4 2018 het daadwerkelijk had over de HD component in de Automotive omzet in 2021/2022, en dat dit visible is maar relatief klein tov traditionele SD business, dan zou ik dat begrijpen. Dezelfde opmerking van HG kan ik niet begrijpen wanneer het over het Automotive orderbook 2019 gaat. Want dan betekent het (vrij vertaald) dat de HD component in de Automotive omzet gedurende de jaren 2021-2024 retatief klein is tov de overige Automotive orders die in 2019 worden gewonnen. Oftewel de omzet van HD met multiple top 10 carmakers zal in de jaren 2021-2024 bij elkaar opgeteld zo’n 50 milj EUR.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)