Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Pharming Group AEX:PHARM.NL, NL0010391025

  • 0,905 24 apr 2024 17:35
  • 0,000 (0,00%) Dagrange 0,893 - 0,917
  • 6.519.524 Gem. (3M) 6,9M

Pharming februari 2019

9.435 Posts
Pagina: «« 1 ... 456 457 458 459 460 ... 472 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 10 voda 28 februari 2019 14:50
    quote:

    Bellafleur schreef op 28 februari 2019 14:37:

    [...]

    Je schreef dat je "bang" was voor parkeerschades en inbraak. Al die toeters en bellen hoeven voor mij ook niet. Als ik er eindelijk eens achter ben, waar die allemaal toe dienen, ruil ik 'm meestal alweer in.
    iets voor jou, die uitleg? :-)

    Dit is de betekenis van alle 64 waarschuwingssymbolen in je auto
    Wanneer een van de waarschuwingslampjes opflikkert op het dashboard van een auto, kan er iets flink mis zijn. Om te weten hoe serieus het probleem is, is het handig om te weten wat er precies aan de hand is.

    Voor meer, zie link:

    www.ad.nl/auto/dit-is-de-betekenis-va...
  2. [verwijderd] 28 februari 2019 14:50
    quote:

    Aliassssss schreef op 28 februari 2019 14:46:

    [...]

    Dat heeft niets met snel optrekken te maken , maar met het niet kunnen schakelen .....
    Ik geloof je gelijk. Toen ik Porsche reed werd ik gefeliciteerd bij het Porsche Centrum. Ze hadden nog nooit meegemaakt dat iemand zó snel nieuwe achterbanden nodig had. Lagguh toch?
  3. forum rang 10 voda 28 februari 2019 14:51
    Leuk speeltje. :-)

    Ferrari F8 Tributo volgt 488 GTB op
    Ferrari heeft een nieuw model onthuld met de naam F8 Tributo. De auto is voorzien van de sterkste achtcilinder ooit in standaard productiemodel en is de opvolger van de Ferrari 488 GTB.

    Erik Kouwenhoven 28-02-19, 14:30
    Het ontwerp van de F8 Tributo verschilt behoorlijk met dat van de 488 GTB. De voorkant inclusief de koplampen en motorkap is helemaal nieuw, net als de gehele achterzijde. Het opvallendste element daar is de nieuwe achterruit met louvres, een knipoog naar de Ferrari F40. Verder zijn de dorpels zijn opnieuw vormgegeven en heeft Ferrari talloze details verfijnd en gewijzigd.

    © Ferrari
    De motor in de Tributo is een 3,9 liter-V8 met turbo's en is 720 pk sterk en beschikt over een koppel van 770 Nm. Niet geheel toevallig exact dezelfde cijfers als de McLaren 720S. Dat vermogen had de vorig jaar uitgebrachte Pista-variant van de F488 trouwens ook al, het basismodel deed het nog met 670 pk. De F8 Tributo-tweezitter sprint in slechts 2,9 seconden van 0 naar 100 km/u, daarmee is hij even snel als diezelfde McLaren. Maar de topsnelheid is met 340 km/u één kilometer per uur langzamer dan de 720S.

    © Ferrari
    Het gewicht is met 40 kilo gereduceerd ten opzichte van de standaard F488 GTB. De F8 Tributo weegt 1.330 kilo op de weegschaal. De McLaren? 1.283 kilo. Ook de aerodynamica werd verbeterd, evenals de koeling van de remschijven en in het interieur is een kleiner stuurwiel gemonteerd. Ook aerodynamische slimmigheden van de Pista zijn toegepast op de F8 Tributo. Dit resulteert in betere prestaties op het circuit en betere koeling voor de motor.

    © Ferrari
    Het cijfer in de F8 slaat natuurlijk op het aantal cilinders en Tributo is niet meer of niet minder dan een eerbetoon aan de ondertussen al indrukwekkende stamboom van de modellen met een achtcilinder. De auto is te zien op de autoshow van Genève. Na de zomer komt de Tributo naar Nederland. De prijs is nog niet bekend.

    Voor foto's, zie link:

    www.ad.nl/auto/ferrari-f8-tributo-vol...
  4. [verwijderd] 28 februari 2019 14:53
    quote:

    Entropi3 schreef op 28 februari 2019 14:44:

    [...]

    groot gelijk, ik snap die drang naar geld afschrijven met dure auto's ook niet. Ik stop mijn winst liever in wat eerder stoppen met werken en dan rijdt ik als ik mn leasebak kwijt ben, met liefde in een karretje van 5K
    Ik snap die drang naar stoppen met werken niet.
  5. [verwijderd] 28 februari 2019 14:55
    quote:

    voda schreef op 28 februari 2019 14:51:

    Leuk speeltje. :-)

    Ferrari F8 Tributo volgt 488 GTB op
    Ferrari heeft een nieuw model onthuld met de naam F8 Tributo. De auto is voorzien van de sterkste achtcilinder ooit in standaard productiemodel en is de opvolger van de Ferrari 488 GTB.

    Erik Kouwenhoven 28-02-19, 14:30
    Het ontwerp van de F8 Tributo verschilt behoorlijk met dat van de 488 GTB. De voorkant inclusief de koplampen en motorkap is helemaal nieuw, net als de gehele achterzijde. Het opvallendste element daar is de nieuwe achterruit met louvres, een knipoog naar de Ferrari F40. Verder zijn de dorpels zijn opnieuw vormgegeven en heeft Ferrari talloze details verfijnd en gewijzigd.

    © Ferrari
    De motor in de Tributo is een 3,9 liter-V8 met turbo's en is 720 pk sterk en beschikt over een koppel van 770 Nm. Niet geheel toevallig exact dezelfde cijfers als de McLaren 720S. Dat vermogen had de vorig jaar uitgebrachte Pista-variant van de F488 trouwens ook al, het basismodel deed het nog met 670 pk. De F8 Tributo-tweezitter sprint in slechts 2,9 seconden van 0 naar 100 km/u, daarmee is hij even snel als diezelfde McLaren. Maar de topsnelheid is met 340 km/u één kilometer per uur langzamer dan de 720S.

    © Ferrari
    Het gewicht is met 40 kilo gereduceerd ten opzichte van de standaard F488 GTB. De F8 Tributo weegt 1.330 kilo op de weegschaal. De McLaren? 1.283 kilo. Ook de aerodynamica werd verbeterd, evenals de koeling van de remschijven en in het interieur is een kleiner stuurwiel gemonteerd. Ook aerodynamische slimmigheden van de Pista zijn toegepast op de F8 Tributo. Dit resulteert in betere prestaties op het circuit en betere koeling voor de motor.

    © Ferrari
    Het cijfer in de F8 slaat natuurlijk op het aantal cilinders en Tributo is niet meer of niet minder dan een eerbetoon aan de ondertussen al indrukwekkende stamboom van de modellen met een achtcilinder. De auto is te zien op de autoshow van Genève. Na de zomer komt de Tributo naar Nederland. De prijs is nog niet bekend.

    Voor foto's, zie link:

    www.ad.nl/auto/ferrari-f8-tributo-vol...
    Wát een ding hee! Maar ik zie bij Top Gear toch ook wel beter betaalbare soortgelijke wagens langskomen. Meer iets voor de Pharmingbeleggers. ;-)
9.435 Posts
Pagina: «« 1 ... 456 457 458 459 460 ... 472 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Logische herfinanciering Pharming

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links