Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Air France-KLM PSE:AF.FR, FR001400J770

  • 9,956 19 apr 2024 17:37
  • +0,076 (+0,77%) Dagrange 9,540 - 10,050
  • 1.672.155 Gem. (3M) 1,8M

Air France - KLM 2019

208 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 11 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 4 Bob777 26 februari 2019 20:36
    Morgen vet naar beneden. De staat als aandeelhouder? Stel je voor als Groen Links in het kabinet komt dan word er anders met het belang omgegaan als met de VVD in het kabinet. En dan een potje bluf poker spelen met de fransen. Die 600 miljoen die ze hier nu in steken (35 euro per inwoner) dat vindt ik nogal wat. En welk belang wil je dan dienen? Een schiphol die al helemaal vol zit. En hoewel een GL er ben warom mensen in Nederland in het lawaai laten zitten van overstappende reizigers. Slechte move.
  2. Geschorst en weet niet waarom 26 februari 2019 20:39
    Bij Dijsselbloem stond het aandeel nog op 5 euro en nu op 12 euro kopen pas een belang in Air France. Nederland betaalt weer de hoofdrpijs.

    AMSTERDAM - Nederland heeft in de afgelopen jaren meerdere keren kunnen instappen bij Air France KLM, maar deed dat niet. Tot twee keer toe blokkeerde Jeroen Dijsselbloem een Oranje-belang in de luchtvaartcombinatie. Nu koopt minister Hoekstra alsnog aandelen.
  3. Stephan010 26 februari 2019 20:46
    quote:

    Bob777 schreef op 26 februari 2019 20:36:

    Morgen vet naar beneden. De staat als aandeelhouder? Stel je voor als Groen Links in het kabinet komt dan word er anders met het belang omgegaan als met de VVD in het kabinet. En dan een potje bluf poker spelen met de fransen. Die 600 miljoen die ze hier nu in steken (35 euro per inwoner) dat vindt ik nogal wat. En welk belang wil je dan dienen? Een schiphol die al helemaal vol zit. En hoewel een GL er ben warom mensen in Nederland in het lawaai laten zitten van overstappende reizigers. Slechte move.
    Morgen nog niet naar beneden. NL staat moet nog 1.32% in handen krijgen (teller staat nu 12.68%).
    Dus 14 euro is mogelijk nog haalbaar.
    Iemand enig idee hoveel miljoen aandelen dat zijn (rest 1.32%) ? En hoeveel % short posities staan nog open ? Kan bij shortsell niets erover vinden.
  4. HD_Erik 26 februari 2019 20:49
    quote:

    Stephan010 schreef op 26 februari 2019 20:46:

    [...]

    Morgen nog niet naar beneden. NL staat moet nog 1.32% in handen krijgen (teller staat nu 12.68%).
    Dus 14 euro is mogelijk nog haalbaar.
    Iemand enig idee hoveel miljoen aandelen dat zijn ? En hoeveel % short posities staan nog open ? Kan bij shortsell niets erover vinden.
    volgens mij staan er 700miljoen uit
    en de short zit rond de 8 procent
  5. emergo 26 februari 2019 20:51
    Ik ben bang dat de Nederlandse Staat goed geld naar kwaad geld gooit.Wat is die zeggenschap wasrd tegen stakende Franse piloten.Het is net als binnen de EU gebeurt het transfereren van Noordelijk geld naar zuidelijke uitvreters.
    Ik geloof er helemaal niet in.
    Als de belangen van Schiphol gewaarborgd moeten worden kan de Nederlandse Staat beter achter de schermen met investeerders en onder leiding van Elbers en zeer gemotiveerd KLM personeel een nieuwe maatschappij beginnen.Als ze morgen in Frankrijk weer gaan staken is het rien ne va plus ...........
  6. Geschorst en weet niet waarom 26 februari 2019 20:52
    De aandelen in de holding hebben de staat 680 miljoen euro gekost. Nederlandse Staat wil nog 2% meer aandelen en geloof maar de dit de prijs flink zal opjagen. Dit gaat de belastingbetaler weer flink geld kosten. Dividend geeft Air France niet. Dus geen directe inkomsten. Natuurlijk hebben we wel een heel groot belang voor onze luchtvaart. Nederland had nooit KLM moeten laten samengaan met de Fransen. Grote blunder geweest.
  7. Geschorst en weet niet waarom 26 februari 2019 20:56
    Totale netto shortpositie op 26 februari 2019: 19,38%.
    Delta, Franse en Nederlandse Staat hebben nu een behoorlijk belang.
    shortsell.nl/short/AirFrance-KLM/90/a...

    De shorters zullen het nu wel benauwd krijgen. Eerst PostNL, Fugro en nu Air France. Het lachen zal ze vergaan.
  8. Stephan010 26 februari 2019 21:10
    quote:

    Bakker88 schreef op 26 februari 2019 20:56:

    Totale netto shortpositie op 26 februari 2019: 19,38%.
    Delta, Franse en Nederlandse Staat hebben nu een behoorlijk belang.
    shortsell.nl/short/AirFrance-KLM/90/a...

    De shorters zullen het nu wel benauwd krijgen. Eerst PostNL, Fugro en nu Air France. Het lachen zal ze vergaan.
    Bedankt voor info.
    Schroder Investment Managment (grootste short) moet nu toch wel gaan coveren morgenochtend.
    Want 7 miljoen aandelen nog te gaan voor NL staat is best fors.

    Koers staat nu nabeurs op bijna 13 euro
  9. Geschorst en weet niet waarom 26 februari 2019 21:17
    quote:

    vanbijsterveld schreef op 26 februari 2019 21:13:

    De ceo van air F. heeft tekens gezegd de holding beslist , daar is nu een stokje voor gestoken.
    Ik ben benieuwd naar de reactie van de Fransen en de vakbonden. Het is nog niet klaar ...!
    Mogelijk gaan de Fransen ook nog het belang verhogen en krijg je een biedingstrijd.
208 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 11 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links