Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Aandelen knallen YTD helemaal door het plafond heen in de AEX/AMX behalve eentje die YTD op -11% staat ............. Pff, wat worden we met z'n allen belazerd door HG en consorten zeg.
bezinteergebelegt schreef op 15 februari 2019 17:41 :
[...]
Ze doen een bod op de resterende uitstaande aandelen.
Letterlijk uit jouw bericht van 13:08 hierboven: "Ze accepteren geen enkel bod." Nu zeg je ineens: "Ze doen een bod op de resterende uitstaande aandelen." Dan zullen ze als bestuur vervolgens toch echt dat bod moeten accepteren denk je niet! Wat een oen ben jij zeg. Je begrijpt het verschil niet tussen de founders als bestuurders van TomTom en de founders als eventuele betrokkenen bij een partij die TomTom van de beurs wil halen. TomTom kan zichzelf niet van de beurs halen en de founders kunnen dat ook niet doen in de rol van bestuurders. Als jij denkt van wel ben je een eersteklas oen. Men zal het echt via een partij moeten spelen die los staat van TomTom en de enige manier waarop dat kan is door die partij een bod te laten doen op alle aandelen (incl. die van bestuurders zelf! en men kan daarbij ook geen onderscheid maken in de hoogte van het bod per aandeel). Vervolgens moet dat bod dus worden geaccepteerd door het bestuur. En op dat moment kan er ook gewoon overboden worden. Dus ja, nogmaals: je zwamt als je denkt dat ze de boel van de beurs kunnen halen zonder bod te accepteren en je zwamt nog harder als je denkt dat als er dan een substantieel hoger bod komt dat ze dat kunnen weigeren. Tot slot nog: dat FRS voorbeeld is nu al het zoveelste voorbeeld dat zogenaamd aantoont dat een dirty exit mogelijk is maar waarbij nu opnieuw blijkt dat het helemaal niet dirty was en er zelfs naar omstandigheden een goede prijs is betaald. FRS was sowieso technisch failliet. Bij TomTom staat einde van het jaar een half miljard op de bank. Als je denkt dat dat vergelijkbare scenario's zijn ben je, nogmaals, een eersteklas oen .
bezinteergebelegt schreef op 15 februari 2019 17:55 :
[...]
je wordt hier voor rotte vis uitgemaakt als je dat beschrijft.
een rotte vis heeft aanzienlijk meer hersencellen
Wakkie komt met een nieuw voorstel 'Geen bewijs Dutch discount' | Financieel | Telegraaf.nlwww.telegraaf.nl/financieel/3163169/g... Peter Wakkie verdedigt meer bedenktijd overnames ... Maar topadvocaat en commissaris Peter Wakkie verdedigt het mede door hem bedachte voorstel.
leonardus65 schreef op 15 februari 2019 21:36 :
Wakkie komt met een nieuw voorstel 'Geen bewijs Dutch discount' | Financieel | Telegraaf.nl
www.telegraaf.nl/financieel/3163169/g... Peter Wakkie verdedigt meer bedenktijd overnames ... Maar topadvocaat en commissaris Peter Wakkie verdedigt het mede door hem bedachte voorstel.
We willen toch juist de dialoog aanmoedigen tussen bedrijven en aandeelhouders. Dan moet je toch niet zo’n drempel als deze wet opwerpen? GEWELDIGE DIALOOG
Hoop.... schreef op 15 februari 2019 21:51 :
[...]
We willen toch juist de dialoog aanmoedigen tussen bedrijven en aandeelhouders. Dan moet je toch niet zo’n drempel als deze wet opwerpen?
GEWELDIGE DIALOOG
Nou inderdaad! Aandeelhouder staat uit bij tomtom
Voor de 2-wekelijkse grafiek update zijn enkele bedragen relevant ; De beurskoers, de kapitaal-uitkering van € 3,25 per aandeel, en het restantbedrag naar kas + ev per aandeel. Dankzij al het rekenwerk op de diverse draadjes bleven er 2 bedragen over uit de opbrengst van TTT. € 63,2 miljoen en € 87,1 miljoen. Bij het huidig aantal aandelen TT betekent dat € 0,27 of € 0,37 per aandeel. Deze gegevens leveren het volgende plaatje op :
Grosso modo Maps+ en Consumer straks aan 550 miljoen aan de beurs...
Blijft lastig om als buitenstaander grip te krijgen op de rol van Tomtom in de markt. Lees dit interview: europe.autonews.com/suppliers/tomtom-... De race is in volle gang. In 2020/2021 gaat de markt pas echt keuzes maken afhankelijk van de partij of combinatie die dan het verst is met de ontwikkeling. Blijft toch vertrouwen houden. Die (HD)maps zijn de waarde.
ff_relativeren schreef op 15 februari 2019 22:17 :
Voor de 2-wekelijkse grafiek update zijn enkele bedragen relevant ;
De beurskoers, de kapitaal-uitkering van € 3,25 per aandeel, en het restantbedrag naar kas + ev per aandeel.
Dankzij al het rekenwerk op de diverse draadjes bleven er 2 bedragen over uit de opbrengst van TTT. € 63,2 miljoen en € 87,1 miljoen. Bij het huidig aantal aandelen TT betekent dat € 0,27 of € 0,37 per aandeel.
Deze gegevens leveren het volgende plaatje op :
Die restwaarde TTT, ik zie het her en der wel langskomen, maar begrijp ik niet. Waarom is die niet gewoon 910 - 750 = EUR 160 milj (minus een eventuele fee voor Barclays)?
[quote alias=VeniVidiMerui id=11427589 date=201902152039] [...] Letterlijk uit jouw bericht van 13:08 hierboven: "Ze accepteren geen enkel bod." Nu zeg je ineens: "Ze doen een bod op de resterende uitstaande aandelen." Dan zullen ze als bestuur vervolgens toch echt dat bod moeten accepteren denk je niet! Wat een oen ben jij zeg. Je begrijpt het verschil niet tussen de founders als bestuurders van TomTom en de founders als eventuele betrokkenen bij een partij die TomTom van de beurs wil halen. TomTom kan zichzelf niet van de beurs halen en de founders kunnen dat ook niet doen in de rol van bestuurders. Als jij denkt van wel ben je een eersteklas oen. Vervolgens moet dat bod dus worden geaccepteerd door het bestuur. En op dat moment kan er ook gewoon overboden worden. Dus ja, nogmaals: je zwamt als je denkt dat ze de boel van de beurs kunnen halen zonder bod te accepteren en je zwamt nog harder als je denkt dat als er dan een substantieel hoger bod komt dat ze dat kunnen weigeren. @ VVM het hoogste bod wint niet altijd denk dat er zelfs hogere biedingen waren voor Telematics van pe dan wat Bridgestone betaalde het gaat om meer dan het hoogste bod, het gaat om gunning, acceptatie ( waar het management van de divisie die verkocht worden een hele grote say inhebben ) en om eventuele spin-off's voor de verkoper wij hebben nul inzicht gekregen wat voor biedingen Barclays heeft ontvangen, we hebben enkel van TT te horen gekregen dat na grondige evaluatie Bridgestone de beste kandidaat was, vanwege continuïteit voor Telematics voor groei en ontwikkeling en TomTom zelf. als een Financiële instelling een exit bieding bewerkt, waar de Founders gewoon in meekunnen, en er is niemand die verder een openbaar bod doet, dan kan TT gewoon delisten via een front, de Founders gaan gewoon mee en ook zelfs bij een openbaar bod kan er wederom de overweging spelen wat het beste is voor de werknemers, de continuïteit enz... het hoogste bod wint helemaal niet altijd en het woord veiling is hier dan ook misplaatst als men denkt dat het hoogste bod de winnaar gaat zijn.
Oud nieuws. Maar 80% van de aanwezige oems testen HD maps van Tom Tom.corporate.tomtom.com/news-releases/ne... Stukje uit het stuk. CES, Las Vegas, NV, USA, 4 January 2017 TomTom (TOM2) today announced that the majority of OEMs present in the Automotive Hall (LVCC North Hall) at CES are currently evaluating TomTom HD Maps to develop autonomous driving technologies. TomTom’s HD Map, including RoadDNA, is a revolutionary, highly accurate, digital map based product that helps automated vehicles precisely locate themselves on the road and plan manoeuvres, even when traveling at high speeds. Antoine Saucier, Managing Director, TomTom Automotive, said: “It was not even 18 months ago that we introduced our HD Map and RoadDNA to power the future of driving. Then, as now, we were saying that we were ready for the future – with products to accelerate the development of autonomous vehicles.” Willem Strijbosch, Head of Autonomous Driving, TomTom, commented: “It has been fantastic to work with global OEMs and Tier 1s, and gratifying to see that our innovative maps are already having such a pivotal role in the future of driving, today. Working with them has enabled us to make great strides in further honing our products to their needs.” Martinmartin schreef op een ander draadje nog het volgende: TT heeft het nooit van het huidige verdienmodel moeten hebben. Evenals haar concurrenten in global maps HERE en Google is er momenteel nog geen droog brood te verdienen. Dat wordt anders indien HD-maps noodzakelijk zijn bij Autonoom rijden. Een jaar later jan 2018. Autostreamcorporate.tomtom.com/news-releases/ne... Autostream, de ontbrekende schakel voor Baidu, maar zeker voor de cloud van Microsoft. Uit het jaarverslag 2018 blz 14 over autostream. Therefore an important step in mapping for automated driving involves being able to Always deliver the most up to date map from the CLOUD to the vehicle in real time. Je kunt dus nog zo goed zijn in HD maps, maar je hebt autostream nodig om alles van de auto naar de cloud te sturen ( up to date bijwerken van veranderingen ) en weer terug naar de auto en dat in real time :-) Het wordt super spannend, hoeveel marktaandeel kan Tom Tom van de markt 2019 HD maps veroveren. Ze beginnen hier du niet met een flinke achterstand tov Here zoals in de SD maps. Road dna werkte met Lidar, maar bij slecht weer niet optimaal, dus samenwerken met Bosch en zie hier RRS op basis van radar. HD Maps moeten a la seconde kunnen worden aangepast bij veranderingen, hup autostream perfect voor de cloud. HD maps moeten dus flink meer marktaandeel kunnen halen, als SD maps :-) We zullen zien !!
VeniVidiMerui schreef op 15 februari 2019 20:55 :
[...]
een rotte vis heeft aanzienlijk meer hersencellen
Kijk eens aan, 2 AB-tjes kreeg je er zelfs voor. Samen met jou dus al drie figuren die af en toe onder hun steen vandaag kruipen en hun niveau laten zien. Triest. Maar goed, de 1 heeft fatsoen in de discussie, de ander heeft een rioolimago. Ik hou de eer aan mezelf en zal je geen worm noemen of forumhufter of dat je de lucht om je heen hebt hangen van rotte vis oid maar dat je je manieren onderweg ergens verloren bent is wel duidelijk.
Ik wacht gewoon op nieuwe contracten. Zit in de pijplijn. Komt vanzelf. Waardering echt extrreem laag nu. Geeft ook weer kansen.
Koos99 schreef op 16 februari 2019 09:19 :
[...]
Die restwaarde TTT, ik zie het her en der wel langskomen, maar begrijp ik niet. Waarom is die niet gewoon 910 - 750 = EUR 160 milj (minus een eventuele fee voor Barclays)?
@ Koos99, aan het eind van het januari-draadje + in het draadje De Algemene Rekenkamer, zijn goed onderbouwde berekeningen geplaatst. De getallen + de uitleg. Greetzzz
martinmartin schreef op 14 februari 2019 02:34 :
@VanillaSky.
De impairment test is een test waarin TT becijfert of er een impairment genomen kan worden op de assets.
In 2017 is dat gedaan voor Consumer ad 169k.
Alle goodwill en bijn alle overige assets op 0 gewaardeerd. De resultante is bekend: De Ebit voor Consumer schoot omhoog van -12,1 mio excl impairment in 2017 tot een +63,4 mio in 2018.
martinmartin ik wil nog wel even een reactie geven met betrekking tot jouw opmerking over de genomen impairment. Je gaat hier wel erg luchtig mee om en tracht dit in mijn beleving goed te praten. Zoals je weet moet een bedrijf elk jaar bekijken in hoeverre de geactiveerde immaterieel activa in de toekomst terugverdiend zal worden (in Jip en Janneke taal). Er zijn bedrijven die elk half jaar deze test doen zoals Ordina. Het is een verplichting om dit tenminste aan het einde van elk boekjaar te doen die wordt gecontroleerd door de accountant. De genomen impairment op consumer ad. 169k was hoog. Dit betekent dat het jaar daarvoor er nog niets aan de hand was en een jaar later blijkt dat het niet terugverdiend zal worden. Hieraan zie je hoe snel de markt kan omslaan. Dit is nu ook het grote gevaar waar wij nu in zitten. Gezien het verleden heb ik er gewoon weg minder vertrouwen in. Ook de markt laat dit nu zien. Het risico wordt gewoon weer bij de aandeelhouders neergelegd. Ik ben al lange tijd aandeelhouder van TT. Achteraf bezien had ik beter nu kunnen instappen. Trouwe aandeelhouders zijn nog nooit beloond door TT.
Voor de goede orde: Ook ik ben van mening dat je bij een impairment test de nodige voorzichtigheid moet betrachten en waar mogelijk moet nemen. De verbetering van de EBIT bij consumer van -12,1 mio tot aan een +63,4 mio komt grotendeels op het conto van verminderde opex door de doorgevoerde reorganisatie bij dit onderdeel en werd daarin deels gesteund door de genomen impairment. Een impairment op intangible assets is voor mij noodzaak. De uitkomst wordt bepaald aan de hand van de te verwachte opbrengsten die er met die investeringen worden behaald. Dat men bij TT scherp aan de fiscale winst zeilt is een gegeven. De negatieve verwachtingen bij Consumer(Sports) hebben geleid tot die impairment en dat vind ik een goede zaak. Een organisatie die zo lean and mean mogelijk is geeft meer mogelijkheden voor mee- dan tegenvallers. Waar het mij in mijn reactie naar @VanillaSky om te doen was zijn intepretatie van deze inpairment-test door aan te geven dat de impairment test voor Enterprise en Automotive was uitgevoerd met single digit groeicijfers waardoor hij de omzet van A&E in 2023 becijferde op 475 mio(372 mio maal 5 keer een groei van 5%). De info die hij gebruikte om te komen tot die 475 mio omzet voor A&E in 2023 zegt heel wat anders men heeft het over gefactureerde omzet ipv gerapporteerde omzet en geeft een groeicijfer aan van 7% voor Automotive en 6% voor Enterprise. Deze berekening komt uit op 620 mio ipv de door @Vanillasky gesuggereerde 475 mio. Dat hij die suggestie nu afdoet als een grapje zijnerzijds geeft aan dat hij zich goed bewust was van waar TT als omzet mee rekende en dat de door hem gesuggereerde omzet geen ander doel had extra twijfel te zaaien. Hij houdt dat spel konsekwent vol nu weer met Outlook 2019. Ik zal daar inhoudelijk op ingaan met een integrale reactie in het andere draadje. Ik meen, dat we geen behoefte hebben aan extra twijfel; waar we naar op zoek zijn is meer duidelijkheid. Juist omdat de markt zo snel kan omslaan is het van het grootste belang de risicos en kansen op de juiste waarde te schatten omdat zoals jij terecht aangeeft de aandeelhouder het kind van de (zilvervloot-)rekening is. De hoogte van Goodwill en Intangible assets bedraagt ult 2018 per saldo 627 mio( 192 mio Goodwill plus 635 mio Intangible assets minus 100 mio deferred tax). Deze 627 mio staat in schril kontrast tov de geinvesteerde bedragen. TT hanteert het principe liever Opex dan Capex en weegt de investeringen gedaan voor HD-maps met omzetten waarbij die HD-omzetten nog een kleine rol spelen. TT speelt nu alles op 1 kaart. Met een waarde van 627 mio zal ook deze restant assetwaarde snel verdampen met de jaarlijkse afschrijvingen van 120 mio. Daarnaast heeft men de intentie uitgesproken haar investeringen in HD-maps met 10% te willen opschroeven tlv Opex. Researchers zijn schaars en er wordt van alle kanten aan deze mensen getrokken dus ik ben benieuwd hoe men de daaruit voortkomende opexpost aan R&D van +300 mio gaat waarmaken. Maak je eigen afweging of de hoge kosten die nu en in het verleden zijn gemaakt opwegen tegen de door jou te verwachten opbrengsten aan HD-maps omzetten in de toekomst. Bijkomend voordeel daarbij is dat TT dmv boeking Opex boven Apex, toepassing Impairments waar mogelijk en gehanteerde afschrijvingsmethodiek nu een assetwaarde in de boeken heeft staan die bij executieverkoop van die asset ver wordt overschreden in het geval die HD-omzetten achterblijven bij de verwachingen.
AB MM, Je laatste alinea lijkt in zichzelf wat tegengesteld. Als de HD omzetten sterk achterblijven waarom zou dan de verkoopprijs eerder boven assetwaarde staan dan dat die omzetten sterk zijn. Graag je toelichting. Impliceer je daarmee soms ook dat bij stevige HD omzetten Tacooos de assetwaarde in zijn boeken moet laten stijgen? En dat allemaal op de vroege ochtend van deze beste start up ooit. Alhoewel de markt daar anders over denkt. Die hecht geen enkele waarde aan TT toe in haar zelfstandig voortbestaan.
Ook van mij een Duim MM Als je als bedrijf kiest voor 1 onderdeel en kiest voor extra investeringen in dat onderdeel, dan kan ieder hier begrijpen dat de waarde van die investeringen zullen toenemen. Door de keuze van afschrijven lijkt het weggooien van geld en dat is de onduidelijkheid waar vanillesky graag onzekerheid mee creeert. Hij is dan ook niet de aandeelhouder waar hij zich voor uit geeft. En zo zitten er nog zeker een flinke hand vol onrust te zaaien hier...
Hierbij een link naar een aantal posts van Soofje in 2009. Af en toe leg ik de link naar wat toen geschreven werd en nu geschreven wordt. Het is even scrollen naar zijn posts. Het lijkt erop dat de vraagtekens die Soofje toen plaatste bij een aantal forum leden nu ook nog leven. www.iex.nl/Forum/Topic/1227912/1/John...
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)