Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Adios schreef op 1 februari 2019 12:52 :
[...] Wie is hoe lang?
Hoe Lang is een chinees. Maar al zo ooud dat ie wel overleden zal zijn
Het koersverloop doet me een beetje denken aan die liedje van Def R. “Zak, zak,zak,zak maar lekker door,door”
Ik dacht aan deze Zak es lekker door, zak es lekker door, dat is toch zo fijn Zak es lekker door, zak es lekker door, da's goed voor je lijn Zak es lekker door, zak es lekker door, het doet heus geen pijn Wie af en toe es doorzakt, wordt nooit een chagerijn De trimclub "ouwe taaie" laat je trainen Tot je groen en geel voor je ogen ziet De dikke buiken en de stijve benen Die zie je bij de ouwe taaie niet Want of je tachig bent, of nog een jonge vent Eénieder is daar in z'n element Zak es lekker door, zak es lekker door, dat is toch zo fijn Zak es lekker door, zak es lekker door, da's goed voor je lijn Zak es lekker door, zak es lekker door, het doet heus geen pijn Wie af en toe es doorzakt, wordt nooit een chagerijn En is het trimmen 's avonds afgelopen En kan geen mens meer op z'n benen staan Dan gaan ze nog een lekker pintje kopen Voordat ze weer naar moeders pappot gaan En in de nacht heel laat dan hoor je langs de straat Dit ritme dan in kennelijke staat Zak es lekker door, zak es lekker door, dat is toch zo fijn Zak es lekker door, zak es lekker door, da's goed voor je lijn Zak es lekker door, zak es lekker door, het doet heus geen pijn Wie af en toe es doorzakt, wordt nooit een chagerijn Zak es lekker door, zak es lekker door, dat is toch zo fijn Zak es lekker door, zak es lekker door, da's goed voor je lijn Zak es lekker door, zak es lekker door, het doet heus geen pijn Wie af en toe es doorzakt, wordt nooit een chagerijn Read more: muzikum.eu/nl/123-519-8589/de-deurzak...
Als we maar genoeg door zakken naar 2.019 komt Hoe Lang met een bod van 4.716
Liromijo schreef op 1 februari 2019 11:14 :
[...]
Leg me nou eens uit wat het voordeel van een maanddraad is. Achteraf altijd maar zoeken tussen de maanden, niet precies weten in welk maand iets was etc. Ik vind de voorkeur voor een maanddraad buitengewoon dom. Alles in een jaardraad, niets tussendoor aan te maken en alles in het jaar terug te vinden. Heb het idee dat de verstandelijke reikwijdte van sommigen geen jaar aankan maar dat is geen reden voor een maanddraadje, zo lekker fijn en klein, denk eens wat groter. Van maanddenken wordt je heel moe omdat er doorgaans in een maand niets gebeurd.
Wel grappig dat je het over het verstand van anderen hebt maar gebeurt nog niet kunt spellen. Sommigen schamen zich ook nergens voor.
Overtake schreef op 1 februari 2019 16:10 :
[...]
Wel grappig dat je het over het verstand van anderen hebt maar gebeurt nog niet kunt spellen. Sommigen schamen zich ook nergens voor.
Klopt, helemaal gelijk. Maar.....ik heb heb les gehad van belangrijke mensen met niet allemaal een goede taalbeheersing. Na een uitvoerige uitleg op het bord zei een leerling: maar meneer gebeurd moet met een een t en niet met een d. Toen vroeg de man aan de bijdehand, kun je mij uitleggen waar het verhaal over gaat? Ja meneer, ik snap het helemaal!!! Wat lul je dan nog over een d of t!!!!!!!
HV is een masterplan aan het uitwerken en hier krijg ze 4 jaar extra tijd voor om dat te voltooien, dus nog even geduld en gewoon je dividend pakken
fd.nl/weekend/1287704/hoe-webwinkels-... Hoe webwinkels worstelen met onze retouren Dagelijks gaan absurde hoeveelheden kleding en andere artikelen terug naar hun afzenders. Dat kost de consument immers niets. Hoe lang houden webwinkels dat vol? Foto's: iStock / Beeldbewerking: FD Studio Onhoudbaar en ongezond. Zo wordt de eindeloze retourenstroom die webwinkelen met zich meebrengt vaak genoemd. Onhoudbaar: voor het verdienmodel van webwinkels, die gemiddeld €10 tot €15 kwijt zijn aan het ophalen, controleren, oplappen en opnieuw verpakken van één retourtje. Zeker in de mode, waar bijna de helft van de kleding wordt teruggestuurd, is de nood hoog. Het Duitse Zalando moest in 2018 twee winstwaarschuwingen afgeven vanwege tegenvallende verkopen. Het Nederlandse Wehkamp leed vorig boekjaar €60 mln verlies, mede door het gratis verzenden en laten retourneren. Ongezond: voor het klimaat, omdat er nog altijd teruggestuurde kleding wordt vernietigd en omdat busjes af en aan rijden om retouren op te halen (nare bijwerking: verkeerscongestie). En ongezond voor medewerkers op de retourenafdelingen van distributiecentra, die tot hun afschuw geregeld vieze gebruikte/gedragen producten moeten verwerken. Toch is de simpelste oplossing voor al deze kwaden nog mijlenver uit zicht: klanten ‘gewoon’ laten betalen voor retourneren. Dat wil niet zeggen dat webwinkels niets doen om het tij te keren. Zelfs Amazon, Coolblue en Bol.com, die vanwege hun assortiment (vooral boeken, elektronica, witgoed en speelgoed) relatief minder terugkrijgen dan Zalando en Wehkamp, proberen het aantal ‘boomerangs’ terug te dringen. Met deze strategieën gaan webwinkels die stroom aan retouren te lijf: 1. Technologie Hetzelfde technisch vernuft dat webwinkels aanwenden om klanten zo vaak, veel en makkelijk mogelijk te laten bestellen, kan natuurlijk ook worden ingezet om de golf aan retouren met dijken te stutten. De professionele catwalkvideo’s die het Britse Asos inzet om zijn 80.000 kledingstukken door modellen in verschillende maten te showen - van goedkope sloffen tot dure hoeden - kosten het bedrijf veel geld. Maar zien hoe kleding valt en beweegt op een lopend mens voorkomt miskopen en dus retouren. Hoewel de video’s van Asos vaak als voorbeeld van een ‘retourenstopper’ worden genoemd, hebben ze niet voldoende effect. In december ging £1,4 mrd van Asos' beurswaarde in rook op na een winstwaarschuwing. Maandag liet het concern weten fraude harder aan te pakken. Wanneer 'beruchte' klanten kleding terugsturen, inspecteren medewerkers nu zelfs hun Facebook- en Instagram-pagina's. Zo weten ze of die nieuwe jurk niet gewoon op dat feestje was. In Nederland zet ook elektronicawebwinkel Coolblue in op online instructievideo’s. Omdat ‘mannen die hun technische vaardigheden overschatten’ vaak interne harde schijven bestellen - Coolblue’s meest geretourneerde product - stuurt het bedrijf nu installatiefilmpjes mee. Hierdoor halveerde het aantal terugzendingen. De nieuwste innovatie van het bedrijf is een augmented reality-app (AR), waarmee je apparaten virtueel in de woonkamer kan plaatsen, zoals een flatscreen. Ook dat moet retouren schelen: nu kopen mannen vaak een grotere tv dan hun partner lief is, die daarna vaak retour afzender gaat (de tv, niet de man). Ook Asos gebruikt sinds kort AR, om kleding op mensen met verschillende lichaamstypen te laten zien. Andere - nog niet veel gebruikte - innovaties die retourzendingen kunnen voorkomen zijn een app waarmee je een 3D-scan van je voeten kunt maken en een futuristisch bolletjespak dat een scan van je lichaam doorgeeft aan je telefoon. Zo kan je schoenen en kleding precies op maat bestellen. Uiteindelijk kan technologie het retourenprobleem beheersbaar maken, denkt retailexpert Henk Hofstede van ABN Amro. ‘Als webwinkels dat “koop maar, koop maar” loslaten en met innovaties zorgen dat aangekochte spullen ook passen, is het logischer om de kosten van de overgebleven retouren met de klant te delen. Die weet dan immers vrij precies wat hij bestelt.' Algoritmes die gebruikers herkennen en de juiste kant op sturen zouden ook kunnen helpen. Een programma van het Amsterdamse softwarebedrijf Unless identificeert fanatieke retourzenders en deelt bezoekers in groepen in, zodat webwinkels het getoonde aanbod op hen kunnen aanpassen. ‘Iemand die zelden schoenen koopt, moet je die niet laten zien’, zei de ceo begin januari tegen het FD. ‘Dat vergroot de kans op een verkeerde, impulsieve aankoop, en daarmee op terugsturen.’ 2. Échte winkels Om retouren te voorkomen gebruikt Coolblue niet alleen technologie, maar ook een welbekend concept in de retail: fysieke winkels. Daar kunnen klanten terecht met vragen en klachten, maar ook een dure koptelefoon uitproberen. Al die voordelen van offline winkels kunnen een retourtje magazijn schelen. Ook Hunkemöller gelooft dat een goede samenwerking tussen 'web en stenen' miskopen kan verhinderen. Bij lingerie luistert het immers nauw. Daarom moedigt het bedrijf vrouwen die online setjes bestellen aan om deze in de winkel te komen passen en ophalen, via 'click & collect'. Zo kopen ze daar meteen de juiste maat. En hopelijk ook iets extra’s, nu ze er toch staan. Fysieke winkels kunnen ook helpen om retouren weg te werken. In Zalando’s outlet stores in thuisland Duitsland worden naast restpartijen kleding en defecte artikelen ook retouren verkocht, tegen kortingen van 70%. En met succes: de komende twee jaar opent de webwinkel nog eens zes nieuwe outlet stores in Duitsland, het dubbele van nu. Koopjes- en retourenoutlets in andere landen sluit het bedrijf niet uit.
3 stok Voor sommige groepen retourzenders heeft de retail inmiddels eigen jargon: ‘serial returners’. Nog erger: serial returners die ook nog aan ‘wardrobing’ doen (nieuwe kleding naar een of meer gelegenheden dragen en dan weer terugsturen), puur voor de ‘fysieke likes’ (complimentjes). Tegen deze mensen treden veel webwinkels steeds strenger op. Half januari kondigde Zalando een experiment met enorme etiketten op borsthoogte aan. Die moeten aan de kleding blijven om te kunnen retourneren, maar staan expres niet leuk op een feestje. Maandag bleek uit onderzoek dat bijna honderd Britse retailers zwarte lijsten voor ‘draaideurretourzenders’ gaan opstellen, waaronder Asos en Harrods. Ook Amazon blokkeert ‘serial returners’ en probeert zijn retourpercentage (nu 5,5%) laag te houden door leveranciers die veel artikelen terugkrijgen van zijn platform te weren. Al met al is duidelijk een verschuiving gaande. Toen modemerk Esprit in 2016 een retourquotum aankondigde, een koopverbod voor mensen die meer dan 90% van hun bestellingen terugstuurden, werd dat nog abnormaal genoemd. Volgens andere retailers lag de verantwoordelijkheid voor retouren bij henzelf, niet bij de klant. Drie jaar later gaan veel bedrijven alsnog 'om'. Dat geldt echter (nog) niet voor de grote Nederlandse webwinkels. Hoewel Nederlanders 9% van hun bestellingen terugsturen en daarmee ‘Europees kampioen terugsturen’ zijn, lijken Bol.com, Wehkamp en Coolblue niet zozeer in straf te geloven. Zij zoeken de oplossing vooral in betere informatievoorziening en het verminderen van milieuschade. Bijvoorbeeld met robots die verpakkingen precies op maat snijden (te ruime dozen nemen onnodig veel plek in bestelbusjes in) en afspraken met pakketbezorgers die retouren weer meenemen. Zo’n milde opstelling hóéft niet naïef te zijn. Uit onderzoeken blijkt dat gratis retourneren voor extra klanten en hogere orderwaardes zorgt, net als de mogelijkheid om achteraf te betalen. Een ruimhartige retourperiode zorgt bovendien juist voor mínder retouren, want van uitstel komt vaak afstel, ook met spullen terugsturen. Voor Bol.com en Coolblue, die minder dan 5% van hun producten terugkrijgen (zie tabel), is coulance dus een houdbaar groeimodel. Voor Wehkamp, dat een retourpercentage van 42% en dieprode cijfers heeft, ligt dat anders. Maar terwijl de maat voor de branchegenoten Zalando en Asos duidelijk vol is, blijft Wehkamp herhalen 'de shopervaring van de klant het allerbelangrijkste te vinden'. Te afwachtend zijn is onverstandig, vindt Hofstede van ABN Amro. ‘Ik geloof ook heel erg in de goedheid van de mens, maar bij dit soort percentages moet je maatregelen nemen.’ 4. Laten betalen Aan de ultieme ontmoediging – geld vragen – waagt nog bijna niemand zich. Van de grote spelers experimenteert alleen Zalando met betaalde retouren, maar alleen in Italië en alleen bij bestellingen onder de €25. Italianen zouden relatief vaak goedkope pakketjes bestellen. 'Webwinkels zetten volledig in op groeien, wat in het begin misschien werkte', zegt retailexpert Jorg Snoeck. 'Maar nu er zoveel rode cijfers zijn, zie je dat het beursklimaat argwanender wordt. Aandeelhouders denken: op een gegeven moment moet je wel boven water komen. Daarvoor zul je toch geld voor kostbare diensten moeten gaan vragen. Anders ben je een bubbel aan het creëren en wordt het gevaarlijk.' Ondanks die zorgen zien Snoeck en Hofstede het niet snel gebeuren dat grote webwinkels omgaan. Omdat de anderen dat ook niet doen. Totdat een speler à la Amazon verzend- en retourkosten gaat rekenen houden onlineverkopers elkaar in de houdgreep, verwachten ze, en is de vraag wiens zakken diep genoeg zijn om het vol te houden. En wanneer de consument zijn verantwoordelijkheid neemt.
wins schreef op 1 februari 2019 18:27 :
HV is een masterplan aan het uitwerken en hier krijg ze 4 jaar extra tijd voor om dat te voltooien, dus nog even geduld en gewoon je dividend pakken
is dit eigen fantasie of heb je een link hiervan
Goed verdiepen in de historie als je belegd in een fonds, hierbij de link waar ze nog steeds druk mee zijn. www.nrc.nl/nieuws/2012/08/07/vrijwel-...
Artikel uit 2012. Ik denk dat als je belegT (beleggen: ik beleg, jij belegt) in een bedrijf de toekomst belangrijker is dan de historie.
Wat is het opeens stil op dit forum. Dat ben ik niet gewend.Nu zat er vandaag totaal geen beweging in Postnl.En nieuws is ook niet.
een onverlaat heeft een februari draadje aangemaakt zie ik ;) haha
rationeel schreef op 18 januari 2019 21:48 :
Beurshuis KBC Securities
Aandeel PostNL
Datum 18 januari 2019
Advies Kopen
Koersdoel 4,50 EUR
The sky is the limit;)
ik heb mijn aandelen verkocht op €2.18, heb nu wel spijt van, maar ik denk na om ze opnieuw te kopen aangezien er een koop advies van €4 gegeven is, tot hoever is deze advies betrouwbaar en zal ik die overweging maken om ze nu weer te kopen en wachten tot het weer zakt, graag jullie adviezen... bedankt
kurdistan schreef op 25 februari 2019 12:06 :
ik heb mijn aandelen verkocht op €2.18, heb nu wel spijt van, maar ik denk na om ze opnieuw te kopen aangezien er een koop advies van €4 gegeven is, tot hoever is deze advies betrouwbaar en zal ik die overweging maken om ze nu weer te kopen en wachten tot het weer zakt, graag jullie adviezen... bedankt
Vraag liever eerst advies voor je de aandelen verkoopt. Dan had goed het goede advies gekregen hier HOUDEN, vasthouden die aandelen PostNL.
adviezen???? die zijn er ter manipulatie en eigenbelang. de moet je noooooooit volgen haha
Bij €130 mln. hoop ik dat ik mij vergis in de synergie, en dat PostNL voor de post niet slechts letterlijk een paar jaar uitstel van executie heeft gekocht. Meer zekerheid vind ik daarom positiever dan dit feestje voor een eigenaar van Sandd. Synergie zal er zijn, maar het blijft beleggen in een krimpmarkt.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)