Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Updates op IEX.nl

Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate

Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!

 

Auteur: Redactie IEX

Het redactieteam van IEX bestaat uit content managers, journalisten en analisten, met opgeteld meer dan 100 jaar ervaring in het produceren en publiceren van beleggingsinformatie en -opinies. De redactie is verantwoordelijk voor de dagelijkse inhoud op de diverse beleggersplatforms van IEX Media, zoals IEX.nl, Belegger.nl, B...

Meer over Redactie IEX

Recente artikelen van Redactie IEX

  1. 15:30 IEX BeleggersPodcast: Waarom JET-topman Jitse Groen beleggers niet overtuigt
  2. 18 apr Morgen in de IEX BeleggersPodcast: JET, ASML, de Halculator en nog veel meer 1
  3. 16 apr Just Eat Takeaway trekt stekker uit Nieuw-Zeeland 4

Reacties

8 Posts
| Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 30 januari 2019 16:12
    quote:

    Kroq schreef op 30 januari 2019 14:29:

    Graag ook aandacht dat advertenties voor Premium gebruikers niet zichtbaar zijn (zoals jullie beloven), helaas zijn ads nog altijd zichtbaar op verschillende pagina's, ondanks dat ik als premium ben ingelogd.
    Beste Kroq,

    Als premium-lid zou u geen advertenties moeten zien. Bedoelt u de blokjes onder een artikel? Dat zijn namelijk geen advertenties, maar aangeraden artikelen die ook interessant voor u kunnen zijn. Niet-premium leden zien wel advertenties tussen de artikelen.

    Met vriendelijke groet,

    Mark
    IEX
  2. MvdR 30 januari 2019 21:50
    Sinds de update is het voor mij (en vele anderen) niet meer mogelijk in te loggen in de app, omdat het toetsenbord het inlogscherm blokkeert (in ieder geval bij iPhone SE gebruikers). Kunnen jullie dit a.u.b. snel oplossen? Nu kan ik als betalend Premium lid geen Premium artikelen meer lezen via de app. Verder overigens heel tevreden over IEX!

    BVD!
  3. [verwijderd] 31 januari 2019 10:28
    quote:

    MvdR schreef op 30 januari 2019 21:50:

    Sinds de update is het voor mij (en vele anderen) niet meer mogelijk in te loggen in de app, omdat het toetsenbord het inlogscherm blokkeert (in ieder geval bij iPhone SE gebruikers). Kunnen jullie dit a.u.b. snel oplossen? Nu kan ik als betalend Premium lid geen Premium artikelen meer lezen via de app. Verder overigens heel tevreden over IEX!

    BVD!
    Beste MvdR,

    Bedankt voor uw reactie. Het probleem met het inloggen op onze app is gemeld bij onze technische afdeling. De verwachting is dat het morgen en anders uiterlijk begin volgende week is opgelost. Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    IEX
  4. [verwijderd] 31 januari 2019 10:29
    quote:

    Brandtweer schreef op 31 januari 2019 09:52:

    Kan niet inloggen op nieuwe iphone app, toetsenbord verbergt inlogtoets.
    Voor mij wel een belangrijke app!
    Beste Brandtweer,

    Bedankt voor uw reactie. Het probleem met het inloggen op onze app is gemeld bij onze technische afdeling. De verwachting is dat het morgen en anders uiterlijk begin volgende week is opgelost. Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    IEX
8 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links