Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel PostNL Koninklijke AEX:PNL.NL, NL0009739416

  • 1,204 25 apr 2024 17:35
  • -0,029 (-2,35%) Dagrange 1,195 - 1,239
  • 1.803.919 Gem. (3M) 2,2M

PostNL 2019

3.400 Posts
Pagina: «« 1 ... 134 135 136 137 138 ... 170 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 7 rene l 24 januari 2019 08:36
    quote:

    Gaston Lagaffe schreef op 24 januari 2019 08:26:

    [...]Nog even en de financiers van Sandd nemen de beslissing !

    Dat lijkt mij wel logisch, deze zullen niet echt happy zijn lijkt mij.

    Zijn de cijfers van Sandd over 2017 inmiddels al door, ik heb niets gezien of heb ik wat gemist.

    Ik heb het donkerbruine vermoeden dat PostNL inmiddels al bij Sandd op bezoek geweest is en dat ze de cijfers in hebben mogen zijn.
    En waarschijnlijk zijn ze zo geschrokken dat ze ongezien via de achteringang gevlucht zijn.
  2. forum rang 4 Toekomstbeeld 24 januari 2019 09:26
    quote:

    ErikG schreef op 23 januari 2019 23:21:

    Wat die retour pakketten betreft, je mag toch aannemen dat ze hier wat langer over hebben nagedacht dan een klein uurtje. Dus je mag aannemen dat dit wat oplevert. Het is in ieder geval wel iets wat de andere sorteerders niet doen.

    Wat betreft het artikel, ik maak er wel uit op dat Sandd graag wil samengaan. Er dus geen andere gegadigden zijn en dat ze ook niet alleen door willen gaan. Daarnaast is ee hele toonzetting van het bericht ook nederig. Het gaat niet goed en er moet wat gebeuren, maar het ligt niet aan PostNL deze keer.

    Ik hou mijn stukken vast, handel ook niet meer want dan zal je net zien dat er wel een positief bericht komt. Als dat dan ook nog voor de ex dividend datum is gaan de shorters het nog leuk krijgen.
    Lees dit nou maar. Retouren ophalen is niet nieuw voor Postnl. Ze deden het al voor Zalando. Maar wel op afspraak. Dus de klant gaf aan wat en wanneer het opgehaald kon worden. Geen probleem wat mij betreft want het is een georganiseerde/in te plannen dienst waar de consument ook voor betaalde (na eerst een korte gratis periode).

    De nieuwe stap is nu:
    - ongepland maar dumpen bij de bezorger
    - gratis (en natuurlijk krijgt postnl een vergoeding)
    - en voor alle webshops

    m.zalando.nl/zalando-haalt-op/
  3. [verwijderd] 24 januari 2019 10:10
    quote:

    rene l schreef op 24 januari 2019 08:36:

    [...]

    Dat lijkt mij wel logisch, deze zullen niet echt happy zijn lijkt mij.

    Zijn de cijfers van Sandd over 2017 inmiddels al door, ik heb niets gezien of heb ik wat gemist.

    Ik heb het donkerbruine vermoeden dat PostNL inmiddels al bij Sandd op bezoek geweest is en dat ze de cijfers in hebben mogen zijn.
    En waarschijnlijk zijn ze zo geschrokken dat ze ongezien via de achteringang gevlucht zijn.
    Zou zo maar kunnen, de teneur van de uitspraken van Vd Laar in het interview met De Telegraaf aanvoelend/interpreterend ;)
  4. forum rang 4 DWB Happy 24 januari 2019 10:30
    quote:

    Toekomstbeeld schreef op 24 januari 2019 09:26:

    [...]

    De nieuwe stap is nu:
    - ongepland maar dumpen bij de bezorger
    - gratis (en natuurlijk krijgt postnl een vergoeding)
    - en voor alle webshops

    m.zalando.nl/zalando-haalt-op/

    Slimme zet van Postnl

    Onlangs is er een onderzoek geweest blijkt dat Nederlanders 9% van hun bestellingen retour sturen.

    Ipv dat de bezorger die dag met een leeg busje terug rijdt naar het sorteercentrum brengt hij de pakketten gelijk daar waar ze toch al moesten zijn.

    Normaal brengen klanten hun pakketje terug naar een Postnl service punt, bij een franchise ondernemer die voor deze inname handeling betaald wordt, dus deze kosten heeft Postnl dan niet meer.

    Extra kosten van vervoer handeling door chauffeur die pakketten ophaalt vallen ook weg.

    Kortom die bestelbus die normaal leeg weer terug rijdt naar het sorteercentrum,
    levert meer op.

    Postnl krijgt een steeds fijnmaziger netwerk, gaan daar ook nog extra service bij leveren, jongens Postnl legt de lat voor de concurrentie steeds hoger, die kunnen
    dat niet bijbenen.

    Nogmaals, Postnl is heel slim bezig, voorziet en denk mee in de behoefde van hun grote klanten.

    Concurrentie wordt steeds verder op achterstand gezet.

    Ja Herna bouwt een geweldig mooi bedrijf op, wat steeds waardevoller wordt.

  5. [verwijderd] 24 januari 2019 10:35
    quote:

    DWB Happy schreef op 24 januari 2019 10:30:

    [...]

    Slimme zet van Postnl

    Onlangs is er een onderzoek geweest blijkt dat Nederlanders 9% van hun bestellingen retour sturen.

    Ipv dat de bezorger die dag met een leeg busje terug rijdt naar het sorteercentrum brengt hij de pakketten gelijk daar waar ze toch al moesten zijn, namelijk het sorteercentrum.

    Normaal brengen klanten hun pakketje terug naar een Postnl service punt, bij een franchise ondernemer die voor deze inname handeling betaald wordt, dus deze kosten heeft Postnl dan niet meer.

    Extra kosten van vervoer handeling door chauffeur die pakketten ophaalt vallen ook weg.

    Kortom die bestelbus die normaal leeg weer terug rijdt naar het sorteercentrum,
    levert meer op.

    Postnl krijgt een steeds fijnmaziger netwerk, gaan daar ook nog extra service bij leveren, jongens Postnl legt de lat voor de concurrentie steeds hoger, die kunnen
    dat niet bijbenen.

    Nogmaals, Postnl is heel slim bezig, voorziet en denk mee in de behoefde van hun grote klanten.

    Concurrentie wordt steeds verder op achterstand gezet.

    Ja Herna bouwt een geweldig mooi bedrijf op, wat steeds waardevoller wordt.

    ja de koers vliegt omhoog.. ook ik zit long erin maar jij kletst maar wat. kijk ASML miljard minder omzet gemeld maar gewoon groen. het management is gewoon slecht! speel het hard neem die tent over of stop ermee. DUIDELIJKHEID!!
  6. pielsje 24 januari 2019 10:57
    quote:

    DWB Happy schreef op 24 januari 2019 10:30:

    [...]

    Slimme zet van Postnl

    Onlangs is er een onderzoek geweest blijkt dat Nederlanders 9% van hun bestellingen retour sturen.

    Ipv dat de bezorger die dag met een leeg busje terug rijdt naar het sorteercentrum brengt hij de pakketten gelijk daar waar ze toch al moesten zijn.

    Normaal brengen klanten hun pakketje terug naar een Postnl service punt, bij een franchise ondernemer die voor deze inname handeling betaald wordt, dus deze kosten heeft Postnl dan niet meer.

    Extra kosten van vervoer handeling door chauffeur die pakketten ophaalt vallen ook weg.

    Kortom die bestelbus die normaal leeg weer terug rijdt naar het sorteercentrum,
    levert meer op.

    Postnl krijgt een steeds fijnmaziger netwerk, gaan daar ook nog extra service bij leveren, jongens Postnl legt de lat voor de concurrentie steeds hoger, die kunnen
    dat niet bijbenen.

    Nogmaals, Postnl is heel slim bezig, voorziet en denk mee in de behoefde van hun grote klanten.

    Concurrentie wordt steeds verder op achterstand gezet.

    Ja Herna bouwt een geweldig mooi bedrijf op, wat steeds waardevoller wordt.

    Moet niet leuk zijn om elke dag weer de koers omhoog proberen te praten, terwijl we op €2.17 staan..

    Nogmaals, je doet je best maar het helpt niet..

    iets met roeper en een woestijn
  7. Dividenhunter 24 januari 2019 11:22
    quote:

    Dartzeiler schreef op 24 januari 2019 10:32:

    Ja Overname POSTNL en BAM gaan de verassing van 2019 worden! En een "progresief Dividend" (daar gaat Herna zich aan houden) van 23 cent naar 28 cent dit jaar 19 cent in April en 9 cent in Augustus/september!

    12,96 % DIVIDENDRENDEMENT geen fonds die dat geeft.....


    Ik had begrepen dat het dit jaar 32 cent Dividend zou zijn. Ik zal Herna zo ff bellen......

    Dat gaat vast wel lukken want ze hebben in 2018 toch nette resultaten neergezet.
3.400 Posts
Pagina: «« 1 ... 134 135 136 137 138 ... 170 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Het is water naar de zee dragen: prognose PostNL valt vies tegen

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links