Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Meer omzet voor Easyjet (ABM FN-Dow Jones) Easyjet heeft over het eerste kwartaal van het lopende gebroken boekjaar meer omzet geboekt. Dit maakte de Britse prijsvechter dinsdag bekend. De omzet steeg over de verslagperiode, die eindigde op 31 december van het vorig jaar, met krap 14 procent naar 1,3 miljard Britse pond, terwijl het aantal passagiers een stijging doormaakte van 15,1 procent naar 21,6 miljoen. De omzet per passagiersstoel bedroeg tegen constante valuta 53,63 Britse pond, een daling met 4,2 procent. Dit komt overeen met de verwachtingen en hield verband met de opstart van luchthaven Tegel en eenmalige posten, zoals het faillissement van Air Berlin. Onderliggend kwam de omzet hier 1,5 procent hoger uit. De beladingsgraad daalde met twee procent naar 89,7 procent. De luchtvaartmaatschappij ziet zich genoodzaakt een kostenvoorziening te nemen van 10 miljoen Britse pond naar aanleiding van het drone-incident bij vliegveld Gatwick. Outlook EasyJet voorziet een lagere omzet voor de eerste zes maanden van dit jaar, terwijl voor het gehele boekjaar een groei van de capaciteit wordt verwacht van circa tien procent. Volgens de maatschappij is de outlook grofweg in lijn met de marktverwachtingen. Door: ABM Financial News.info@abmfn.nl Redactie: +31(0)20 26 28 999 © Copyright ABM Financial News B.V. All rights reserved.
Hmmmm...Ik zie zoveel hausse berichten, tijd om maar eens short te denken: Short Stock met hedge Long Call oder Booster short stop loss Euro 10,92 voor Euro 0,38 ct.!!! De kopers zullen binnenkort best wel even stoppen met kopen en een reactie is het gevolg...
Drones op Gatwick kostten easyJet miljoenen Gepubliceerd op 22 jan 2019 om 08:40 | Views: 1.054 Air France-KLM 16:37 10,68 +0,47 (+4,60%) easyJet 16:37 1.229,60 +68,10 (+5,86%) LUTON (AFN/BLOOMBERG) - De problemen met drones op de Londense luchthaven Gatwick hebben budgetluchtvaartmaatschappij easyJet 15 miljoen pond gekost. Omgerekend is dat ongeveer 17 miljoen euro. Door de sluiting van het vliegveld nadat drones rond de start- en landingsbaan waren gesignaleerd, konden vlak voor de kerst veel vluchten niet vertrekken. Aan onder meer het omboeken en opvangen van reizigers was easyJet 10 miljoen pond kwijt. Daarnaast denkt de luchtvaartmaatschappij zo'n 5 miljoen pond mis te zijn gelopen aan omzet omdat er minder werd geboekt. De prijsvechter vervoerde in het eerste kwartaal van zijn gebroken boekjaar meer passagiers. In de maanden oktober tot en met december vlogen ruim 15 procent meer reizigers met de maatschappij die in totaal 21,6 miljoen passagiers telde. Dat was mede te danken aan een capaciteitsvergroting van ruim 18 procent. Die capaciteit had nog groter uit kunnen vallen, maar late leveringen van nieuwe Airbus-vliegtuigen gooide roet in het eten. Omzet De omzet ging door die passagiersgroei met 13,7 procent omhoog tot 1,3 miljard pond. Wel daalde de omzet per vliegtuigstoel met 4,2 procent tegen gelijkblijvende valutakoersen, al had de prijsvechter daar op gerekend. EasyJet verwacht dat de capaciteit in heel het boekjaar 2019 met 10 procent groeit. Ook zegt het bedrijf goed voorbereid te zijn op de brexit. Zo zijn er al 130 vliegtuigen in Oostenrijk geregistreerd.
KLM vanaf Euro 8,80 naar Euro 10,70 in slechts vijf handelsdagen: dit is 21,6% plus! Feit; lagere brandstofprijzen door lager olieprijs, maar economische omstandigheden en consumer confidence lager waardoor minder vluchten. Weerstand rond Euro 10,85 / Euro 11,00 en de verschillende targets koersdoelen sommige huizen zijn Euro 12,00. Tijd om winst te pakken!
Jeroentje-2018 schreef op 22 januari 2019 19:02 :
KLM vanaf Euro 8,80 naar Euro 10,70 in slechts vijf handelsdagen: dit is 21,6% plus! Feit; lagere brandstofprijzen door lager olieprijs, maar economische omstandigheden en consumer confidence lager waardoor minder vluchten.
Weerstand rond Euro 10,85 / Euro 11,00 en de verschillende targets koersdoelen sommige huizen zijn Euro 12,00.
Tijd om winst te pakken!
Het blijft vandaag ook weer doorstijgen maar ik denk dat je gelijk heb, het gaat wel erg hard. Ik had gisteren al hoogtevrees
Lijkt op de pump en dump van een jaar terug
En toch ook nog ruim door de 11 euro heen gegaan. Hij kan ook doorstijgen naar 14 net als een jaar geleden inderdaad, maar de beweging naar beneden lijkt me even groot. bij bedrijven als Air France KLM is een negatief berichtje net zo eenvoudig verstuurd. Ik kijk nog ff of we doorstijgen, maar tijd om een SL te zetten...
de 10 euro alweer in het zicht, ik vrees dat de rek er uit is.. cash is king...
Entropi3 schreef op 23 januari 2019 13:28 :
de 10 euro alweer in het zicht, ik vrees dat de rek er uit is.. cash is king...
Ja, de olie stijgt ook weer wat. En als je naar de weekgrafiek kijkt sinds afgelopen week zou je op korte termijn een top kunnen verwachten. Lange termijn denk ik ook dat die 14 wel kan, maar ik wacht op een rondje winstnemingen.
Beursspeculant schreef op 23 januari 2019 13:33 :
[...]
Ja, de olie stijgt ook weer wat.
En als je naar de weekgrafiek kijkt sinds afgelopen week zou je op korte termijn een top kunnen verwachten. Lange termijn denk ik ook dat die 14 wel kan, maar ik wacht op een rondje winstnemingen.
Haha ja de olie ook nog idd, en dan ligt er ook nog sneeuw overal, kost ook een mooie duit ;)
Entropi3 schreef op 23 januari 2019 13:40 :
[...]
Haha ja de olie ook nog idd, en dan ligt er ook nog sneeuw overal, kost ook een mooie duit ;)
Maar de meesten vinden analistenadviezen kennelijk belangrijker
We gaan het zien, ik ben er in elk geval uit en zou zelfs een short positie overwegen na deze ruk omhoog, die adviezen volgen meestal gewoon de koers... Je kans om lager in te stappen komt nog wel denk ik. Succes in elk geval
Beursspeculant schreef op 23 januari 2019 13:43 :
[...]
Maar de meesten vinden analistenadviezen kennelijk belangrijker
Ja, dat doe ik zeker...analisten zijn de leidraad voor beleggers. Natuurlijk kunnen ook zij externe factoren op het gebied van politiek etc. niet incalculeren en daarnaast is het sentiment een onbekende variabele.
objectief schreef op 23 januari 2019 13:51 :
[...]
Ja, dat doe ik zeker...analisten zijn de leidraad voor beleggers.
Natuurlijk kunnen ook zij externe factoren op het gebied van politiek etc. niet incalculeren en daarnaast is het sentiment een onbekende variabele.
Ik ook, maar ik vind de stijging van afgelopen dagen wel wat overdreven grotendeels op analistenadviezen. En veel hoger dan de huidige koers zijn de adviezen niet. Maar ik geef toe, ik wacht nu op een rondje winstnemingen dus ben misschien niet heel objectief.
Beursspeculant schreef op 23 januari 2019 13:53 :
[...]
Ik ook, maar ik vind de stijging van afgelopen dagen wel wat overdreven grotendeels op analistenadviezen. En veel hoger dan de huidige koers zijn de adviezen niet.
Maar ik geef toe, ik wacht nu op een rondje winstnemingen dus ben misschien niet heel objectief.
Je ziet het wel voor je neus gebeuren. mensen stappen langzaam maar zeker uit. vragen zich af of de 11 nog snel terug komt (vast wel ff vandaag en morgen...) En dan langzaam maar zeker keert het momentum even. Die 14 Euro kan als de beurs niet inklapt prima vallen maar ik stap pas weer in bij 9.50 oid als die valt
Wijs besluit...Kopen kun je elke dag, met winst verkopen wordt een ander verhaal.
Tot nu toe geen spijt van idd, plusje is al een stuk kleiner vandaag. We gaan het zien
IAG ziet af van bod op Norwegian Air (ABM FN-Dow Jones) International Consolidated Airlines Group, kortweg IAG, is niet van plan een bod uit te brengen op Norwegain Air Shuttle en zal zijn belang van bijna 4 procent mettertijd verkopen. Dat maakte het Britse luchtvaartconcern donderdag bekend. IAG, dat de eigenaar is van British Airways, maakte zijn toenadering tot Norwegian in mei vorig jaar formeel bekend, na een aandelenbelang van 4,61 procent te hebben opgebouwd ter waarde van zo'n 41 miljoen dollar. Norwegian was echter niet van het overnameplan gediend en door aandelemissies van Norwegian is dat belang inmiddels verwaterd tot 3,93 procent. Aandelen IAG stegen donderdag procent 1,5 procent in Londen. Norwegian koerste 19,4 procent lager in Oslo. Door: ABM Financial News.info@abmfn.nl Redactie: +31(0)20 26 28 999 © Copyright ABM Financial News B.V. All rights reserved.
Southwest Airlines voelt gevolgen shutdown Gepubliceerd op 24 jan 2019 om 13:03 | Views: 1.171 Air France-KLM 17:35 11,01 -0,06 (-0,50%) DALLAS (AFN/BLOOMBERG) - Southwest Airlines voelt de gevolgen van de shutdown. De luchtvaartmaatschappij stelt dat het het conflict over de Amerikaanse overheidsfinanciering in januari tussen de 10 miljoen en 15 miljoen dollar aan opbrengsten heeft gekost. Door het gedeeltelijk stilleggen van overheidsinstanties, en het niet uitbetalen van een deel van de overheidsmedewerkers, vliegen er minder mensen. Dat zei de maatschappij donderdag bij de presentatie van zijn cijfers. Het afgelopen vierde kwartaal zag Southwest de omzet met bijna 62 procent kelderen tot 654 miljoen dollar. Daarbij moet overigens wel worden opgemerkt dat er een jaar eerder een positieve belastingbijdrage was van 1,3 miljard dollar. De opbrengsten van Southwest kwamen in de laatste verslagperiode van het jaar uit op 5,7 miljard dollar. Dat is 8,5 procent meer dan een jaar eerder. Zowel de winst als de omzet waren beter dan kenners in doorsnee hadden voorzien, het aandeel stond in de zogeheten voorbeurshandel in de plus. Winst American Airlines Group schoot voor de openingsbel al fors omhoog, na beter dan verwachte cijfers. De luchtvaartmaatschappij zette een winst in de boeken van 319 miljoen dollar, tegen een verlies van 583 miljoen dollar een jaar eerder. De opbrengsten stegen met meer dan 3 procent tot ruim 10,9 miljard dollar. Prijsvechter JetBlue Airways zag de winst afgelopen kwartaal dalen tot 169 miljoen dollar, maar het resultaat van 654 miljoen dollar een jaar eerder werd sterk geholpen door een belastingvoordeel. Aangepast voor dat effect kwam de winst boven verwachting uit. Ook de omzet groeide tot bijna 2 miljard dollar, wat eveneens beter was dan door kenners voorzien. Ook Jetblue stond voorbeurs in de plus.
Budgetvliegers krijgen het moeilijk Budgetmaatschappijen maakten reizen door de lucht betaalbaar en toegankelijk voor de massa. Maar het model staat onder druk. Vijf redenen waarom de toekomst van prijsvechters zoals Ryanair er anders uit gaat zien. 1. Vliegen is oncomfortabel geworden Ooit was de Concorde symbool voor de luchtvaart: snel en stijlvol. Tegenwoordig associëren reizigers vliegen meer met drukte, wachtrijen en vertragingen. Vliegen is goedkoper geworden, maar is niet meer de sensatie van weleer. Vliegtuigen zitten voller dan ooit. Van luxe is geen sprake. Passagiers moeten bijbetalen voor elk extraatje, van warme dranken tot centimeters beenruimte. De sfeer in de cabine wordt er niet beter op. Cabinepersoneel moet steeds vaker optreden tegen passagiers die zich misdragen, dronken worden of agressief zijn. Geen wonder dat consumenten na een slechte ervaring wel twee keer nadenken voordat ze zo'n supergoedkope vlucht boeken. 2. Het personeel wil niet langer Maatschappijen als Ryanair zijn groot geworden dankzij een extreem flexibel bedrijfsmodel, dat leunt op minimale loonkosten. Ook voor piloten, de grootverdieners in de lucht. De Ierse maatschappij hanteert magere arbeidsvoorwaarden, met minimale zekerheid voor werknemers en maximale flexibiliteit voor de werkgever. Een groot deel van de piloten is niet in dienst bij de maatschappij, maar verhuurt zich als zelfstandige via detacheringsbureaus aan de maatschappij. Dat is voordelig voor Ryanair, omdat het dan minder premies hoeft af te dragen. Die betalen de piloten zelf. Maar een krapte aan piloten op de arbeidsmarkt betekent dat Ryanair dit model niet kan volhouden. Gesteund door de pilotenschaarste hebben de piloten het afgelopen jaar hun looneisen fors verhoogd. 3. De vakbonden hebben een voet tussen de deur Nadat Ryanair eind 2017 duizenden vluchten moest schrappen vanwege een tekort aan piloten vond er een kentering plaats. Voor het eerst moest het bedrijf aan tafel met vakbonden, terwijl het die in de drie decennia ervoor met succes had weten te weren. De onderhandelingen verliepen tot nu toe uiterst wisselvallig. Vakbonden schrokken er niet voor terug om hun eisen kracht bij te zetten met acties en werkonderbrekingen, zowel door piloten als cabinepersoneel. Voor Ryanair was 2018 een jaar van stakingen door heel Europa, van Spanje tot Nederland. Ryanair reageerde met het sluiten van verschillende bases in landen waar stakingen plaatsvonden, waaronder Eindhoven. De vakbonden hebben hun toon nog niet gematigd, ook dit jaar is rust niet gegarandeerd. 4. Autoriteiten worden kritischer Decennialang was liberalisering van de Europese luchtvaartsector een van de speerpunten van de Europese Unie. Meer concurrentie zou de consument ten goede komen, was de gedachte. Sinds kort is de toon in Brussel echter kritischer. In september droegen eurocommissarissen Violeta Bulc van transport en Marianne Thyssen van sociale zaken Ryanair op om arbeidsmarktwetgeving beter te respecteren. Het is de Europese Commissie een doorn in het oog dat Ryanair nog altijd cabinepersoneel inhuurt via Ierse arbeidscontracten, terwijl het Europese Hof van Justitie heeft bepaald dat cabinepersoneel moet worden betaald volgens de normen die gelden in hun thuisbasis. In november riep minister Wouter Koolmees van Sociale Zaken de Ierse maatschappij op om zich aan het landelijke arbeidsrecht te gaan houden. 5. Vliegbelasting en duurzaamheidseisen maken tickets duurder Dat luchtvaartmaatschappijen nog altijd vliegtickets van enkele tientjes kunnen verkopen voor vluchten door Europa is veel mensen een doorn in het oog, gezien de geluidshinder, vervuiling en CO2-uitstoot die vliegen met zich meebrengt. Om milieuvervuilend gedrag door consumenten en bedrijven te beprijzen voert het kabinet per 2021 een vliegbelasting in van €7 per ticket voor vluchten binnen de Europese Unie. Nederland staat niet alleen, inmiddels hebben meerdere landen in de EU zo'n belasting. De heffing zal zwaar wegen op de ticketverkoop van Ryanair, waar het gemiddelde ticket €39 kost. Het einde is nog lang niet in zicht. Wat staatssecretaris Menno Snel van Financiën betreft is dit pas het begin van de beprijzing van de milieuschade van het vliegverkeer. Roger Cohen fd.nl/futures/1286111/waarom-ryanair-...
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)