Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
@Skater, Met alle respect, maar Ferrari (jij gaf dat als voorbeeld) pretendeert geen zelfrijdende auto te hebben.
Als ik het goed begrepen heb is Larry Ellerison geen nieuwe aandeelhouder. Eerder in 2018 gaf hij in een interview al aan aandelen Tesla te bezitten. Maar hij is nu wel verplicht om zijn belangen te publiceren, omdat hij is opgenomen in de Board van Tesla. Hij is nu aangesteld omdat bij de schikking met de SEC is afgesproken dat er 2 nieuwe onafhankelijke leden zouden worden toegevoegd aan de board. Maar als je de verhalen moet geloven is hij een goede “vriend“ van Musk. Hoezo onafhankelijk (ok op financieel vlak wel). Maar het gaat er net om dat er naast Musk mensen komen te zitten die geen fanboy of familie zijn. En ik twijfel of dat nu geslaagd is…
Doe niet zo mal, Tesla pretendeert die ook niet te hebben. De tijdlijn is kort maar dat geldt voor alle partijen die het proberen. Is er iemand met een beter commercieel product op de markt? S/X 75kWh gaat er nu uit. Komt er een grotere bij? 2170 cellen die dikke poen sparen?
Skater schreef op 11 januari 2019 00:59 :
S/X 75kWh gaat er nu uit. Komt er een grotere bij? 2170 cellen die dikke poen sparen?
Eigenlijk bevestigt Tesla nu wat de critici al eerder beweerde. De Model 3 concurreert wel met de goedkopere versies van de S en X. Dus het is heel begrijpelijk dat ze de goedkopere versie van de S en X gaan schrappen. Maar hoeveel invloed heeft dat op het aantal Models S en X dat ze kunnen produceren? Want die 2170 cellen waren wel de bottle neck toch? Dus meer cellen per auto betekent minder auto’s. En nee dat hoeft niet negatief te zijn(kan wel). Misschien kunnen ze beter iets minder Model S en X auto’s verkopen tegen een hogere marge.
Chicago firm sued Tesla for passenger death Reuters reported that Chicago law firm Corboy & Demetrio filed a lawsuit against electric carmaker Tesla Inc alleging that its 2014 Model S sedan had a defective battery pack that caused the death of an 18-year old passenger in an accident last year. Last May, a Tesla driven by Barrett Riley with passenger Edgar Monserratt Martinez crashed into a concrete wall and erupted in flames in Fort Lauderdale, Florida killing both the teenagers, according to the lawsuit. The law firm represents the estate of Edgar Monserratt Martinez. Less than two months before the crash, Riley's parents had a limiter installed at a Tesla service center to prevent the vehicle from reaching over 85 mph, but it was removed at another Tesla service visit without his parents' knowledge, the law firm said. An additional count in the lawsuit alleges Tesla was negligent in the removal of the limiter. It added that Riley was driving the vehicle at 116 mph, immediately before the collision. The lawsuit also alleges that Tesla "failed to warn purchasers of its vehicles of the battery's dangerous condition." The US National Transportation Safety Board had said last year it was investigating the crash. There have been at least a dozen worldwide reported cases of Tesla S batteries catching fire in collisions as well as while being stationary in the last five years, the law firm said. Source : Reuters
Mr sponge schreef op 11 januari 2019 15:31 :
[...]
Eigenlijk bevestigt Tesla nu wat de critici al eerder beweerde. De Model 3 concurreert wel met de goedkopere versies van de S en X. Dus het is heel begrijpelijk dat ze de goedkopere versie van de S en X gaan schrappen.
Maar hoeveel invloed heeft dat op het aantal Models S en X dat ze kunnen produceren? Want die 2170 cellen waren wel de bottle neck toch? Dus meer cellen per auto betekent minder auto’s. En nee dat hoeft niet negatief te zijn(kan wel). Misschien kunnen ze beter iets minder Model S en X auto’s verkopen tegen een hogere marge.
Typisch Tesla zou zijn een laatste kans te geven de 75D te kopen. En zodra uitverkocht, een 90D aan te kondigen die amper meer kost. De 100D wordt dan duurder gemaakt. Die 90D krijgt dan echter de zelfgebakken cellen, netto goedkoper dan de geïmporteerde 18650's in alles S en X totnutoe. Hoppa, meteen meer winst. En verkopen stokken niet. Zeker niet als ook de nieuwe V3 Supercharger de intrede doet, en die 90D ineens op 150-200kW blijkt te laden, niet ~116kW zoals de 75D. Kleine meerprijs, veel meerwaarde. Typsich Tesla. Men betaalt het wel hoor, een Tesla koop je niet met je accountant aan tafel maar met je life coach. Als iemand een dure Model S neemt in plaats van een instap Model S, moeten ze dat zelf weten. Tesla hebben ze er in ieder geval niet mee, er zit meer marge op die Model 3 met alle opties aangevinkt dan de S zonder. Even door gaan met het verhaal. Die 90D verving dus de 75D, maar de meerprijs viel mee. Tesla deelt besparing met de klanten, wat een bedrijf, wow, te gek! Dan komen ze met een 120-125kW pack dat de 100 vervangt. Die laadt dan op zo'n 250kW. In de buurt van Porsche, maar veel grotere actieradius dus je hoeft het echt maar heel zelden te doen, tussen het plebs met instapmodellen of budgetmerken aan de laadpaal. En ja, weer ietsjes duurder, maar het geld dubbel en dwars waard. En meer marge. OMG, 400 mile electric car, Elon's killing it bro! Misschien moest wel het omgekeerde voorkomen worden. Dat de nieuwe Tesla koper verleid wordt tot het kopen van de betere S75D terwijl die voor hetzelfde geld de kleinere patsbak met giga marge had moeten kopen. Zeker die gekkies in Europa die een hatchback willen (wat de S eigenlijk is). Dus ontneem je ze gewoon de optie van een hatchback onder €100K. Want een wagen maken precies zoals de markt wil, dat boeit Tesla niet. Ze weten het beter. Kijk maar, elke wagen die ze kunnen bouwen is verkocht voor die af is, jaja... Liever zie ik een echte overhaul van S en X om ze maakbaarder te maken. Het is een prima melkkoe zo, zeker met een half miljard bespaard op cellen als ze de overstap maken en de packs iets groter maken. Maar ze kunnen gewoon beter. Meet van Model 3 lenen, diens achtermotor die extreem goed en goedkoop is, meesterwerkje, voorin de S en X steken. Misschien een 3-Performance ding achter dan, of gewoon 2 kleintjes (gaan ze met New Roadster ook). Liever nog zie ik een grotere achtermotor, een soort Model 3 unit op schaal 1,25x (dus 2x zo zwaar). Daar zijn kosten te besparen. En door meer S/X parts op de 3-manier te maken. Tesla China moet parts gaan maken zodra ze kunnen. Benieuwd hoeveel % van welke wagens daarvoor in aanmerking gaan komen. Een al met al fors goedkopere S/X kan een schokkende prijsdaling krijgen, MITS ze dan ook echt de productie een zwieper kunnen geven. Dát zou gezond ondernemen zijn. En de voorsprong die ze nu nog hebben, voor de komende 3 jaar veiligstellen. Als je productiebeperkt bent, kun je lui raken. Een matige auto maken die ineens uit de gratie kan vallen. En JA, ze hadden in 2018 eerder 400-500.000 van die Model 3 moeten bouwen. Utter and total fail. En het is niet op 1 plek fout gegaan. Ze kwamen nooit met extra cellen te zitten, zelfs de Panasonic kant ging echt te traag en ze moeten Powerwalls en grid batteries etc ontmoedigen/staken/outsourcen. Nu komt er heel wat 2170 productie op gang, tijd om S/X over te zetten want Model 3 schiet gewoon niet op. Al is het dan een flinkerd wereldwijd.
plof® schreef op 31 december 2018 09:54 :
Droom lekker verder. Vin nummers zijn gewoon chassis nummers dus die omvatten ook export.
En een boot onderweg met Tesla’s 3 is er zeker nog niet. Levering op zijn vroegst februari/maart.
Lijkt toch aardig veel op een boot.www.reddit.com/r/teslamotors/comments...
roloff schreef op 8 januari 2019 22:48 :
Hoezo ´plotseling stond de robot voor ons´, die stond er al even.
Ook stak de robot de weg over, dan hoort de Tesla hem nog niet omver te rijden.
Voorts, de Tesla remde niet eens, reed gewoon door.
Onbegrijpelijk voor een zichzelf respecterend ´zelfrijdende auto´ merk Tesla.
www.businessinsider.nl/zelfrijdende-t... www.driving.co.uk/video/robot-maker-a...
tomansky schreef op 12 januari 2019 09:32 :
[...]
Lijkt toch aardig veel op een boot.
www.reddit.com/r/teslamotors/comments... Dat is een boot inderdaad, dus 2 weken later ready to board. Dus die boot was nog niet onderweg en de VIN's zijn dus gewoon meegeteld.
Op zo'n boot past amper een week aan productie. Misschien iets meer als inderdaad maar 1 productielijn nu op export gericht is (andere software en charge port vooral).
China offers Mr Elon Musk permanent residency Daily Mail reported that Tesla boss Mr Elon Musk has been offered a green card by China, a privilege enjoyed by an elite group of foreigners. Mr Musk met with Chinese Premier Li Keqiang to discuss Tesla's China ambitions. Mr Musk told Mr Li "I hope to build Tesla's Shanghai factory into a global example. I really love China, I'm willing to visit here more often." Mr Li replied "If this is what you truly have in mind, we can give you a Chinese green card." Musk was in China for the ground-breaking of Tesla's first overseas factory, which will allow it to sell vehicles directly in the world's largest market for electric vehicles. Getting a Chinese "green card" has been described as "one of the most difficult tasks in the world". Source : Daily Mail
plof® schreef op 12 januari 2019 13:34 :
[...]
Dat is een boot inderdaad, dus 2 weken later ready to board. Dus die boot was nog niet onderweg en de VIN's zijn dus gewoon meegeteld.
Daar gaat ze...www.marinetraffic.com/en/ais/home/shi...
Tesla Model S, Jaguar I-PACE en Nissan Leaf meest verkochte elektrische auto’s van 2018 De Tesla Model S, de Jaguar I-PACE en de Nissan Leaf zijn de meest verkochte elektrische auto’s van 2018 in Nederland. Dat blijkt uit cijfers van de RAI Vereniging, BOVAG en RDC. In 2018 zijn in totaal 24.024 nieuwe elektrische personenauto’s (waterstof en batterij elektrisch) geregistreerd. Een stijging van 200 procent ten opzichte van 2017 (7.964). De top 5 ziet er als volgt uit: Tesla Model S: 5633 stuks Jaguar I-PACE: 3495 stuks Nissan Leaf: 3369 stuks Tesla Model X: 2966 stuks Volkswagen Golf: 2243 stuks Door een stijging van het aanbod in het middensegment, verwachten BOVAG en RAI Vereniging dat in 2019 circa 28.000 nieuwe elektrische auto’s worden verkocht. De stijging is minder dan dit jaar doordat sinds 1 januari 2019 zakelijk alleen nog over de eerste 50.000 euro 4 procent bijtelling voor privégebruik wordt betaald. Over al het meerdere moet 22 procent bijtelling worden afgerekend. Duurdere elektrische auto’s worden daardoor minder aantrekkelijk. groenecourant.nl/elektrischeauto/tesl...
voda schreef op 15 januari 2019 20:51 :
De top 5 ziet er als volgt uit:
Tesla Model S: 5633 stuks
Jaguar I-PACE: 3495 stuks
Nissan Leaf: 3369 stuks Tesla Model X: 2966 stuks
Volkswagen Golf: 2243 stuks Lekker gesubsidieerd in een energievreter van >2.000 kg rondkarren..
plof® schreef op 15 januari 2019 21:03 :
[...]
Lekker gesubsidieerd in een energievreter van >2.000 kg rondkarren..
De mindere auto's zijn ook echt behelpen voor een bekrompen kaaskop. Ook zijn hipsters in NL een stuk minder rijk dan in bv de VS. Dat er zo weinig groei komt moet ik nog zien. Net alsof die Model 3 nauwelijks impact gaat hebben in NL. In de VS, waar ze niets moeten weten van gladde schone auto's, was de impact toch significant. De leaseridders zullen vast wel wat geld sparen door 3 te gaan, maar die 3 maar elektrisch rijden voor velen aanvaardbaar. Als je een Model 3 betalen kunt ga je je echt niet in een LEAF vertonen tenzij je serieus sterk in je schoenen staat. En lang niet iedereen hoest met plezier het extra geld voor de S op. Wel is de S natuurlijk net een heel stuk duurder geworden, als daar nieuw instapmodel of upgrade voor komt kost dat weer verkopen.
Haha,www.youtube.com/watch?v=qtDOUUnz36g TSLA $4500 binnen 5 jaar. Maar ze maken wel punten waar er gegroeid kan gaan worden. En wat zou er 5 jaar geleden gezegd zijn over de huidige verkopen van Model 3? Model S was nog maar net uit, niet zo heel veel op de weg nog. We kunnen even terugbladeren :-)
plof® schreef op 15 januari 2019 21:03 :
[...]
Lekker gesubsidieerd in een energievreter van >2.000 kg rondkarren..
Beetje naief?www.fluxenergie.nl/nederland-subsidie...
tomansky schreef op 17 januari 2019 10:32 :
[...]
Beetje naief?
www.fluxenergie.nl/nederland-subsidie... De subsidie per voertuig is echt verwaarloosbaar, vergelijk dat eens met de subsidie per Tesla. Lekker de zakelijke rijders/de bedrijven sponsoren... Natuurlijk moet er gekeken worden naar de uitstoot van auto's. Maar verdeel de subsidie dan over een grote doelgroep en niet een select groepje mensen die het niet nodig hebben om gesubsidieerd te worden.
Mr sponge schreef op 17 januari 2019 14:57 :
[...]
De subsidie per voertuig is echt verwaarloosbaar, vergelijk dat eens met de subsidie per Tesla. Lekker de zakelijke rijders/de bedrijven sponsoren...
Natuurlijk moet er gekeken worden naar de uitstoot van auto's. Maar verdeel de subsidie dan over een grote doelgroep en niet een select groepje mensen die het niet nodig hebben om gesubsidieerd te worden.
Subsidieert de overheid met een bedrag per voertuig of per doelsector? Subsidies zijn er om gewenst gedrag aan te moedigen. Wat is overall doel van het beleid dan, exact?
Skater schreef op 17 januari 2019 16:13 :
[...]
Subsidieert de overheid met een bedrag per voertuig of per doelsector? Subsidies zijn er om gewenst gedrag aan te moedigen. Wat is overall doel van het beleid dan, exact?
Wat is dan het hoofddoel? Meer elektrische auto's? Of de CO2 uitstoot terugdringen?www.volkskrant.nl/wetenschap/teslarij... Stop die subsidie dan in een project dat echt iets bijdraagt aan het terugdringen van de CO2 uitstoot. Dit is gewoon het sponsoren van het bedrijfsleven. En ik wil niet zeggen dat ze geen subsidie moeten geven, maar je kan ook overdrijven (en daar zijn we goed in hier in Nederland) Bijkomend probleem zal straks het elektriciteitsnet zijn. Hoeveel kan het netwerk aan? In sommige delen van Nederland mogen er geen zonnepanelen meer geplaatst worden. Andere delen mogen er straks misschien geen auto's meer worden geladen? De tijd zal het leren.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)