Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Europa, Euro, Brexit, etc.
Volgen
DeZwarteRidder schreef op 16 januari 2019 13:17 :
Duitse automakers vrezen ’rampspoed’ bij harde Brexit
59 min geleden in FINANCIEEL
Amsterdam (DFT) - Naast de transportsector hebben ook Duitse automakers woensdag een duit in het zakje gedaan over de dramatische gevolgen van een wanordelijke vertrek van het Verenigd Koninkrijk uit de Europese Unie.
De Duitse autosector benadrukte dat een harde Brexit een groot verlies aan banen in het Verenigd Koninkrijk en in Europa in de hand zal gaan werken, zo meldt Reuters.
Zij riepen de Britse politici op hun inspanningen te gaan verdubbelen om zo een werkbare Brexit-deal te verzekeren.
Naar verwachting zal vooral de autosector het Verenigd Koninkrijk de pijn voelen van het verlies van de open markt, maar ook voor de Duitse autofabrikanten is het belang van een geregeld vertrek groot.
Voorlopig gaat het de Duitse autoindustie slecht.
Allemaal er uit. Solidair met onze redders!
De Nederlandse media en de politici hebben het voortdurend over de economische gevolgen van Brexit. Ik hoor ze nooit over waarom het VK eruit wil. Is schijnbaar niet belangrijk. Of ik nu Rutte hoor of een blik werp op Jinek, gaat allemaal over de economische impact. Die is er inderdaad maar dat is de ene kant. Er is ook nog een andere. En daarover wil men het absoluut niet hebben. Vreemde wereld.
Video: verlies May goed voor Britse pond (ABM FN-Dow Jones) Het historische verlies van de Britse premier Theresa May dinsdagavond zal vermoedelijk goed uitpakken voor het Britse pond. Dit denkt analist Bart Hordijk van Monex Europe. Er zijn na het verwerpen van het Brexit-akkoord door het Britse Lagerhuis verschillende opties over. En de meeste daarvan zullen het pond doen stijgen.www.youtube.com/watch?v=laoMQYZAqm4 Door: ABM Financial News.info@abmfn.nl Redactie: +31(0)20 26 28 999 © Copyright ABM Financial News B.V. All rights reserved.
Het Brexit van Labour. Een Noors scenario waarbij het VK frictieloos handel blijft drijven met de EU maar ook het EU-lidgeld blijft betalen en flink wat Europese regels blijft volgen. May moet dan migratie en vrijhandelsbeleid uitgommen(bron: De Tijd).
Wethouder Amsterdam: No deal-Brexit kost hoofdstad een miljard euro 16-01-19 17:19 Update: 10 minuten geleden 4 Een no deal-Brexit zal de gemeente Amsterdam een miljard euro kosten. Dat schrijft wethouder Udo Kock van Economische Zaken woensdag in een brief aan de raad. Kock schrijft dat de kans op een Brexit zonder akkoord met de Europese Unie groter is geworden nadat het Britse Lagerhuis dinsdagavond het uittredingsakkoord van premier Theresa May heeft weggestemd. De toenemende onzekerheden over de toekomst van het Verenigd Koninkrijk zijn slecht voor de economie van de hoofdstad. Het gaat om een afname van een miljard euro van het bruto regionaal product, dat voor de Metropoolregio Amsterdam in totaal omstreeks 160 miljard euro bedraagt. Wethouder Kock schrijft dat er "duizenden bedrijven" zijn die vanuit Amsterdam handeldrijven met het Verenigd Koninkrijk. Volgens Kock wordt "circa 18 procent van de Amsterdamse economie geraakt door de Brexit".
Duizenden bedrijven vanuit Amsterdam?
Chiddix schreef op 16 januari 2019 15:48 :
De Nederlandse media en de politici hebben het voortdurend over de economische gevolgen van Brexit. Ik hoor ze nooit over waarom het VK eruit wil. Is schijnbaar niet belangrijk.
Of ik nu Rutte hoor of een blik werp op Jinek, gaat allemaal over de economische impact.
Die is er inderdaad maar dat is de ene kant. Er is ook nog een andere. En daarover wil men het absoluut niet hebben. Vreemde wereld.
Ja, de EU is bang dat er meerdere landen uit de EU willen
rationeel schreef op 16 januari 2019 16:03 :
Mensen bang maken...
Daarom hebben er zoveel Britten voor de Brexit gestemd. Helaas voor de Britten zullen ze ooit ontdekken dat ze belazerd zijn door Boris en Garage.
Goh, May overleeft met slechts 19 stemmen. Bepaald geen motie van vertrouwen. The soap continues.
DeZwarteRidder schreef op 16 januari 2019 18:05 :
[...]
Helaas voor de Britten zullen ze ooit ontdekken dat ze belazerd zijn door Boris en Garage.
Brussel met veel West-Europese leiders hebben het klimaat eerst geschapen, dat Johnson en Farage zich zijn gaan zien als vrijheidsstrijders. De laatste dagen is het een grote klaagzang van politici(Rutte etc) en economen op de tv over de gevolgen van Brexit. Brexit zou nooit een onderwerp zijn geweest als men de migratie beter bestuurd had. Maar men ging mee met de Merkelcaravaan en zullen tot zichzelf moeten keren i.p.v wild om zich heen te slaan(Verhofstadt in het EP). Hand in eigen boezem.
Theresa May overleeft motie van wantrouwen (ABM FN-Dow Jones) Premier Theresa May heeft de motie van wantrouwen in het Britse Lagerhuis overleefd. De motie, ingediend door oppositieleider Jeremy Corbyn, werd verworpen met 326 tegen 306 stemmen. De motie werd ingediend nadat het Brexit-akkoord dat May uitonderhandelde met de Europese Unie over de voorwaarden van uittreding uit de landenunie dinsdag vernietigend werd weggestemd. Het blijft nog onduidelijk of de Britten uiteindelijk zullen kiezen voor een gevreesde 'no-deal Brexit', die de markten en economie sterk kan verstoren. Theresa May heeft nu enkele dagen de tijd om een nieuw plan te presenteren. Een nieuw referendum over de beslissing om de EU te verlaten kan ook niet worden uitgesloten. Door: ABM Financial News.info@abmfn.nl Redactie: +31(0)20 26 28 999 © Copyright ABM Financial News B.V. All rights reserved.
fd.nl Dooie pier De winstwaarschuwing van de amusementspier in de Zuid-Engelse kustplaats Brighton is een nieuwe tegenvaller voor zakenman en brexiteer Luke Johnson.
DeZwarteRidder schreef op 16 januari 2019 21:26 :
fd.nl
Dooie pier
De winstwaarschuwing van de amusementspier in de Zuid-Engelse kustplaats Brighton is een nieuwe tegenvaller voor zakenman en brexiteer Luke Johnson.
Dooie pier Luke Johnson heeft wel eens betere tijden gekend. In het najaar van 2018 verschrompelde de beurswaarde van koffietentjesketen Patisserie Valerie, waarin de Engelse zakenman een belang van 37% houdt, nadat bleek dat de winstcijfers kunstmatig waren opgepompt. Nu blijkt dat 2019 ook niet goed begonnen is. De Brighton Pier Group, voor 27% in handen van Johnson, gaf vorige week een winstwaarschuwing, waarop de aandelen met 24% daalden. Wat de saga met Patisserie Valerie extra pijnlijk maakte, is dat Johnson kort daarvoor in een Sunday Times-column uit de doeken had gedaan hoe je als zakenman een zwendelaar kunt signaleren. Als voorzitter van de keten werd hij echter belazerd waar hij bijstond. Bij de val van de Brighton Pier Group, waar Johnson ook voorzitter is, is deze dubbele lading niet aanwezig. Het bedrijf, dat genoteerd staat aan de Londense babybeurs AIM, bezit bars en minigolfcourts, maar is vooral bekend van de amusementspier in de Zuid-Engelse kuststad. Deze pier ondervond in de tweede helft van vorig jaar hinder van de werkzaamheden op het treintraject London-Brighton, terwijl het slechte weer op de ‘Bank Holiday’ in augustus ook niet hielp. Het leidde tot ‘significant' minder bezoekers, liet het bedrijf vorige week weten, waarna de aandelen een duikvlucht namen. De pier van Brighton is Engeland op zijn best. Slenter op en neer over de houten planken met een zak fish & chips in je hand, adem de zilte zeelucht in, terwijl je je vergaapt aan de Victoriaanse pracht en praal van de kuststad - die uiteraard in vervallen staat verkeert. En denk aan brexit. De Brighton Pier Group heeft een Brits vertrek uit de EU opgenomen in de risicoparagrafen van haar laatste jaarverslag. Is er straks nog wel voldoende goedkoop personeel uit Oost-Europa voorhanden om de attracties op de pier te bemannen? Krijgt de Britse economie een knauw en zorgt dat ervoor dat pierbezoekers de hand op de knip gaan houden? Het zijn risico's waar beleggers in het moederbedrijf van de pier rekening mee moeten houden. Maar de brexit kan voor de pier, alles welbeschouwd, ook een bonus betekenen. Als de Britse economie inderdaad gaat haperen en het pond onder druk blijft, wordt een vakantie in het buitenland voor veel eilandbewoners te duur. Ze kunnen dan wel eens vaker in eigen land blijven en de nu wat dooie pier - goed voor circa de helft van de omzet van het moederbedrijf - weer tot leven wekken. Het hoeft dus nog niet allemaal verloren te zijn voor Luke Johnson. De zakenman is zelf overigens ook een groot voorstander van de brexit. Eén waarschuwing: met dat project loopt het op dit moment niet veel beter dan met zijn andere ondernemingen. Mathijs Schiffers fd.nl/beurs/1285774/dooie-pier
Gefeliciteerd Theresa May:) Bewonderenwaardige sterke vrouw:)
Harwich - dat stadje van de ferry - is klaar met May, de EU én de brexit VIDEOIn Harwich hebben ze hun buik er helemaal vol van. Van de brexitdiscussie, van Theresa May én van de EU. Het stadje dat al eeuwen deels leeft van de ferry naar Nederland dobbert onverschillig en teleurgesteld de toekomst tegemoet. Chris van Mersbergen 16-01-19, 18:15 Laatste update: 20:39 Straatbeeld van Harwich, met rechts (roze gevel) het 'clubhuis' van de Harwich Society, het oudste gebouw van het stadje. © Chris van Mersbergen Als je gewend bent om de geschiedenis over de loop van de eeuwen te bekijken, raak je niet van de kook van een dreigende brexit, of die nu boterzacht of pijnlijk hard is. David Whittle is archivaris van de Harwich Society, de historische vereniging van het havenstadje aan de Engelse oostkust, dat Nederlanders vooral kennen van de ferryverbinding met Hoek van Holland. In de bibliotheek van het clubhuis van de vereniging – een gebouw uit 1450 (!) – pakt Whittle de boeken er eens bij. ‘Kijk’, wijst hij, in 1434 gingen er voor het eerst boten met pelgrims naar Santiago de Compostella. In het begin van de zeventiende eeuw werd begonnen met het vervoeren van post en reizigers naar het Nederlandse vasteland. In 1661 is er voor het eerst sprake van een vaste lijndienst, aanvankelijk tussen Harwich en Hellevoetsluis. Lees verder onder de foto David Whittle is archivaris van de plaatselijke historische vereniging. © Chris van Mersbergen Wie door Harwich loopt, kan er niet omheen: dit stadje heeft eeuwenlang gegeten en gedronken van de relatie met landen overzees, of die relatie nu vriendschappelijk is (handel, toerisme en emigratie) of vijandig (in Harwich werden ook de oorlogsschepen gebouwd). In the King’s Head Street in het centrum vinden we op de muur van een oud koopmanshuis een interessant plakkaat met de Nederlandse vlag erop. De vertaalde tekst: ‘Zo’n vierhonderd jaar hebben de ferrydiensten naar Holland Harwich banen en inkomen gebracht. Moge dat nog lang zo blijven.’ Dramatisch veranderd ,,Het klopt”, zegt Whittle. ,,De ferry en de haven hebben ons altijd werk gegeven. Al is het wel veranderd.” Vroeger was het in de haven Harwich een drukte van belang, schetst de oude archivaris. Boten voeren af en aan naar Amerika, Duitsland, Noorwegen, Nederland. Nu is dat anders. Het aantal beroepsvissers nam door de jaren heen dramatisch af, en een groot deel van de goederenoverslag heeft zich verplaatst naar Felixstowe aan de overkant van de baai. En toeristen? ,,Die vliegen allemaal met Ryanair naar Londen.” Weinig franje meer En dus is het leven langzaam een beetje uit Harwich gezogen. Het heeft zijn rijke historie met de zee, en dat wordt gekoesterd. Maar het heden biedt weinig franje, of je moet het eerste McDonalds-filiaal dat hier kort voor kerst opende daartoe rekenen. Jongeren kunnen in tegenstelling tot de generatie die hen voorging moeilijk aan werk komen. Veel mannen slijten hun middagen in de pubs, waar de tap altijd bier geeft. Dit is geen Londen, waar de straten bevolkt worden door fanatieke demonstranten voor of tegen de brexit. Neem hier dat woord in de mond, brexit, en veel mensen kijken je wat glazig aan. Ze zijn ‘fed up’, hebben kortom hun buik vol van die maar voortslepende discussie. Lees verder onder de foto De relatie tussen Harwich en Nederland gaat al eeuwen terug. © Chris van Mersbergen Zoals ze van wel meer dingen hun buik vol hebben. Het vertrouwen in de Britse politiek zijn ze in Harwich al lang geleden verloren, zegt bardame Charlie, we krijgen alleen haar voornaam, van pub The Stingray. ,,We hebben Tony Blair gehad, we hebben David Cameron gehad, nu Theresa May. Maar wie heeft er nu echt iets voor Harwich gedaan? Niemand.” Charlie vraagt haar klanten – het zijn allemaal mannen, ze drinken allemaal bier – of er iemand is geïnteresseerd is om op tv te kijken hoe de confidence vote tegen Theresa May afloopt. ,,No”, verzucht de een na de ander. Niet dat ze iets beters te doen hebben, maar toch. In veel andere pubs is het al niet anders. Het lijkt erop dat de gewone man in Harwich de Britse democratie definitief de rug heeft toegekeerd. Wat Londen ook beslist, of het iets beslist: het zal ze goeddeels worst wezen. ,,Dat is niet goed”, zegt Charlie. ,,Maar ik snap het wel.” Lees verder onder de foto Havenzicht in Harwich, met op de achtergrond de haven van Felixtowe. © Chris van Mersbergen Klauwen met geld Europa staat er in The Stingray overigens weinig beter op. De EU heeft de Britten de laatste tientallen jaren alleen maar klauwen vol met geld gekost, is de teneur. De EU bracht verder alleen maar immigranten die hun handje ophouden of banen inpikken. Kortom: de hond heeft Harwich gebeten, maar de kat net zo goed. Wat maakt het allemaal uit? In 2016 stemde hier bijna zeventig procent voor de brexit. Archivaris David Whittle deed het ook, bij hem gaf het eilandgevoel uiteindelijk de doorslag. Of hij niet bang is voor de schade voor zijn Harwich, dat al zo lang leeft op zijn internationale contacten? ‘Het zal wel loslopen’ ,,Ach, wij moeten eten en jullie willen exporteren. Ik denk dat dat wel losloopt.” Wat wel een beetje jammer is: het douanekantoor van Harwich werd vrij recent gesloten. Van plannen voor heropening, nu de brexit wellicht aanstaande is, heeft Whittle nog niet gehoord. ,,Niemand weet iets. Niemand. Om met Theresa May te spreken: het is uncharted water.” Onbekende wateren, daar hebben ze in Harwich genoeg ervaring mee. Het stadje dobbert de toekomst tegemoet, bestemming onbekend. Maar brexit of geen brexit, de ferry naar Nederland zal heen en weer blijven varen, zoals de ferry al vierhonderd jaar vaart. Whittle: ,,Ik hoop dat de mensen die hier aan wal komen nog even de moeite nemen om Harwich te bezoeken.” De kranten zijn vernietigend voor premier Theresa May. © Chris van Mersbergenwww.ad.nl/buitenland/harwich-dat-stad...
Rutte doet het goed joh! ... hij schaart zich helemaal achter de EU-haantjes in de harde Brexit en wijst het vingertje naar May, want die is de schuld volgens hem. De consequenties van een harde Brexit voor Nederland, wanneer ze braaf de EU volgen ... ach 't valt wel meer hoor: Wethouder Amsterdam: 'No deal'-Brexit kost hoofdstad een miljard euro 16 januari 2019 17:19www.nu.nl/brexit/5687912/wethouder-am... Dit merken Nederland en de Nederlanders van een harde Brexit 11 januari 2019 17:41www.nu.nl/weekend/5678411/merken-nede... 'Zware klap bedrijfsleven bij harde brexit' 18 januari 2018 08:13www.nu.nl/economie/5092448/zware-klap... 'Grenscontroles maken transportsector meest kwetsbaar voor harde Brexit' 14 januari 2019 09:36www.nu.nl/brexit/5682314/grenscontrol... =========================== En dat ligt allemaal aan die stoute May (daar ligt het ook aan, maar Rutte doet niks voor Nederland om dat te redden, wanr de EU is heilig). En wie gaat dat dan allemaal betalen + de vele 10-talen miljarden die het V.K. niet aan de E.U. betaalt ? Nou gewoon .... de burgers, want tsjah ... het ligt aan May en dan kan Nederland natuurlijks niks doen, want wij zijn geen handelsnatie meer . Nee, we zitten in de E.U. en dan ben je in zulk soort situaties helemaal de sjaak. Fijn hoor, zo'n hechte E.U. ;-)
Die hechtheid wijfel ik steeds meer aan, en niet alleen omdat mijn standpunt is: NEXIT:)
Een normaal mens zou dan aan zijn verstand gaan twijfelen.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)
Indices
AEX
874,79
+0,96%
EUR/USD
1,0704
+0,49%
FTSE 100
8.044,81
+0,26%
Germany40^
18.151,30
+1,63%
Gold spot
2.330,31
+0,13%
NY-Nasdaq Composite
15.451,31
+1,11%
Stijgers
Dalers