Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel TomTom AEX:TOM2.NL, NL0013332471

  • 5,660 24 apr 2024 12:19
  • +0,140 (+2,54%) Dagrange 5,550 - 5,685
  • 240.022 Gem. (3M) 317,5K

TomTom Januari 2019

4.771 Posts
Pagina: «« 1 ... 92 93 94 95 96 ... 239 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 13 januari 2019 11:59
    quote:

    RickBreda schreef op 13 januari 2019 11:52:

    [...]

    Een nieuwe basher die het duidelijk in zijn naam laat terugkomen?!

    Jammer dat je dat zegt! Ik begrijp niet, dat jij uit mij bewoordingen een basher haalt. Waarom?
    Ik denk dat jij tt zo beu bent, dat je zelf een gedeelte of al je aandelen verkocht hebt.

    Lees mijn berichten aub eventerug, dan zie je dat ik echt niet aan het bashen ben.

    En selltomtom, staat voor: verkoop heel tt, nu het nog kan voor een goede prijs!!!

    Ik geef juist aan in dit bericht, dat het nieuws al eerder naar buiten was gebracht, en dat dit weinig tot geen invloed had. En dat het bericht niet van nu is. Succes! Erg jammer!
  2. [verwijderd] 13 januari 2019 12:18
    quote:

    SellTomtom schreef op 13 januari 2019 11:59:

    [...]

    Jammer dat je dat zegt! Ik begrijp niet, dat jij uit mij bewoordingen een basher haalt. Waarom?
    Ik denk dat jij tt zo beu bent, dat je zelf een gedeelte of al je aandelen verkocht hebt.

    Lees mijn berichten aub eventerug, dan zie je dat ik echt niet aan het bashen ben.

    En selltomtom, staat voor: verkoop heel tt, nu het nog kan voor een goede prijs!!!

    Ik geef juist aan in dit bericht, dat het nieuws al eerder naar buiten was gebracht, en dat dit weinig tot geen invloed had. En dat het bericht niet van nu is. Succes! Erg jammer!
    Mijn excuus, had inderdaad even terug moeten lezen!
    Ook ik hoop op een snelle en gehele verkoop TomTom.
    Ik zit vol TT ondanks het lange wachten en zwijgen van HG en geloof nog steeds in een oerknal omhoog.
  3. forum rang 6 boem! 13 januari 2019 12:31
    quote:

    Cbo schreef op 13 januari 2019 11:41:

    10 januari was onderstaand twitterbericht. Ik vraag me af welke automerken dit zouden kunnen zijn. 500.000 is best aanzienlijk. Dit zal toch best wat geld opleveren lijkt me zo. Iemand een idee of blijft het giswerk...?
    TomTom
    TomTom
    @TomTom
    ·
    10 jan.
    “Autonomous driving is paramount for safety. We already have 500,000 level 1 and 2 vehicles on the road using our maps. Making vehicles safer and making driving a more pleasurable experience is very important” -
    @CorinneVigreux
    #CES2019
    Ik was blij verrast met het genoemde aantal temeer daar er door TT is aangegeven dat de ASP van toepassingen met HD-maps op een substantieel hoger nivo liggen dan die met SD-maps en meestal jaarcontracten betreft.

    Het aantal autos op de weg zal nu bestaan uit testwagens die geld kosten en wagens met een jaar-abbo waarbij ik de reeds genoemde ASP van 100 euro als ondergrens inschat.
  4. VanillaSky 13 januari 2019 12:34
    quote:

    ketchup of catch-up schreef op 13 januari 2019 10:57:

    [...]

    Ja, er zijn weinig bedrijven die zoveel te verliezen hebben vanwege gedane investeringen/acquisities in de sector als Intel

    daarbij Intel denkt groots en vooruit en MBLY heeft een grote say bij Intel voor deze divisie en bij Intel is men bereid naar hen te luisteren en MBLY weet als geen ander wat de toegevoegde waarde zou kunnen zijn van TT's Maps Plus.

    voor TT zou Intel eigenlijk de beste optie zijn, want Intel staat bekend als een gulle betaler, maar ze zijn natuurlijk niet helemaal gek en ze gaan niet voor iets waar basis 700 mio aan de beurs een hond niet naar komt kijken , daar 3 miljard voor neer te tellen, maar 1.5 miljard of 100% premie voor Maps zie ik ze wel betalen.

    goed dit is allemaal maar filosoferen, de realiteit is voor nu eerst maar eens kijken wat Telematics voor het aandeel gaat doen en ik zie graag een 3 of 4 euro per aandeel kapitaal retour tegemoet, hebben we die alvast maar binnen.
    Eens het gaat alleen significant meer als 12 euro worden indien (vrijwel) iedereen Harold onderschat en hij doorgaat met A&E en dat nog enkele jaren uitbouwt naar omzetten van 1mrd (ex TTT). Dan zit er indien stap 2 dan in 2022-2023 plaatsvindt zit er wellicht weer de 20 euro in die in 2015 al mogelijk was.

    Kan het me haast niet voorstellen dat dit gaat gebeuren maar mi het enige scenario op flink meer opbrengsten.

    Anders zullen de meesten akkoord gaan met 10 tot 12 euro, en de enkeling die niet akkoord gaat speelt geen rol van betekenis om het tegen te houden.
  5. Cbo 13 januari 2019 12:46
    quote:

    martinmartin schreef op 13 januari 2019 12:31:

    [...]

    Ik was blij verrast met het genoemde aantal temeer daar er door TT is aangegeven dat de ASP van toepassingen met HD-maps op een substantieel hoger nivo liggen dan die met SD-maps en meestal jaarcontracten betreft.

    Het aantal autos op de weg zal nu bestaan uit testwagens die geld kosten en wagens met een jaar-abbo waarbij ik de reeds genoemde ASP van 100 euro als ondergrens inschat.
    Dank je Martin. Toch is 500.000 teveel voor testautos lijkt me.
    Wellicht Tesla?
  6. forum rang 6 pwijsneus 13 januari 2019 12:51
    HERE geeft dus aan dat ze in gesprek zijn met nieuwe investeerders. Daaronder zit een financial services firm en partijen uit andere sectoren dan de autobranche. Ook zoeken ze 1 of 2 autobouwers.

    In het interview geeft de CEO van HERE aan dat het geen onderdelen of heel TomTom wil overnemen.

    Vreemd dat dat meteen eruit floept. De vraag is welke investeerders er nu naar de LBS-partijen HERE en TomTom aan het kijken zijn. Hoe groot is de appetite? En welke partijen zijn dit? Welke van de 2 - HERE of TomTom - is meer appealing?

    Zou je willen investeren in een club waar Daimler, Audi, BMW, Bosch, Intel, Continental, Pioneer al de dienst uitmaken. Of zou je voor TomTom gaan, maar dan zal er nog eerst afgerekend moeten worden met de 4 founders. Hmmm.
  7. pielsje 13 januari 2019 13:07
    quote:

    marathon 11 schreef op 13 januari 2019 11:50:

    [...]
    Kap toch met dit soort onzin.
    Een duidelijk mening lokt een reactie/andere mening uit.
    ik had hier geen zin in en heb daarom mijn post verwijderd

    Het forum is voor iedereen, welke mening dan ook
    Kun je daar niet tegen, post dan niet toch?

    Das ist klar
  8. [verwijderd] 13 januari 2019 13:15
    quote:

    pwijsneus schreef op 13 januari 2019 12:51:

    HERE geeft dus aan dat ze in gesprek zijn met nieuwe investeerders. Daaronder zit een financial services firm en partijen uit andere sectoren dan de autobranche. Ook zoeken ze 1 of 2 autobouwers.

    In het interview geeft de CEO van HERE aan dat het geen onderdelen of heel TomTom wil overnemen.

    Vreemd dat dat meteen eruit floept. De vraag is welke investeerders er nu naar de LBS-partijen HERE en TomTom aan het kijken zijn. Hoe groot is de appetite? En welke partijen zijn dit? Welke van de 2 - HERE of TomTom - is meer appealing?

    Zou je willen investeren in een club waar Daimler, Audi, BMW, Bosch, Intel, Continental, Pioneer al de dienst uitmaken. Of zou je voor TomTom gaan, maar dan zal er nog eerst afgerekend moeten worden met de 4 founders. Hmmm.
    De plotseling vele en pusherige berichtgeving vanuit Here en vooral ook de timing en inhoud daarvan t.o.v. wat er speelt bij TomTom is meer dan opmerkelijk. Een ieder die daar niets achter zoekt mist een paar zintuigen. Naar mijn idee zijn ze bang voor het toetreden van een serieuze stakeholder in TomTom. Dit versterkt voor mij alleen maar het vermoeden dat dit daadwerkelijk aan de orde is zodra TTT verkocht is.
  9. forum rang 4 marathon 11 13 januari 2019 13:21
    quote:

    SellTomtom schreef op 13 januari 2019 13:11:

    [...]

    Wat een vooroordelen hier allemaal. Eerst basher, nu oud foromlid die geschorst is. Gezellig hier.
    Er zijn gewoon een aantal posters bezig om de boel op het TT forum te verzieken en positieve zaken bewust te frustreren.
    Waarschijnlijk here medewerkers die van hun baas wat extras krijgen om hier tijd aan te besteden of betaalde bashers die zijn ingehuurd om paniek en onrust te zaaien.
    Ga lekker afwachten wat HG c.s. nog voor ons in positieve zin in petto heeft.
  10. pielsje 13 januari 2019 13:27
    quote:

    marathon 11 schreef op 13 januari 2019 13:21:

    [...]
    Er zijn gewoon een aantal posters bezig om de boel op het TT forum te verzieken en positieve zaken bewust te frustreren.
    Waarschijnlijk here medewerkers die van hun baas wat extras krijgen om hier tijd aan te besteden of betaalde bashers die zijn ingehuurd om paniek en onrust te zaaien.
    Ga lekker afwachten wat HG c.s. nog voor ons in positieve zin in petto heeft.
    Je hebt gelijk, en de groeten
  11. forum rang 6 win some... 13 januari 2019 13:30
    quote:

    Was here schreef op 13 januari 2019 08:54:

    Volkswagen, seat en skoda blijven voorlopig bij tt. Audi, porsche en Bugatti zijn niet de volume merken. Here heeft traffic in nog maar weinig landen gereed en kunnen niet wereldwijde traffic contracten aanbieden.

    Tt liep 7 jaar voor met traffic op Here. Wellicht dat het nu 2 jaar is en je moet nog de kwaliteit van Here analyseren.

    Tt traffic is echt goed(mijn ervaring)
    Misschien speelt de recente samenwerking met Inrix ook een rol in de nieuwe Traffic-contracten van Here. Audi had bijvoorbeeld voorheen Traffic in N-Amerika via Inrix.

    www.here.com/en/company/newsroom/pres...
4.771 Posts
Pagina: «« 1 ... 92 93 94 95 96 ... 239 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

TomTom geraakt door zwakke automotivemarkt

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links