Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel TomTom AEX:TOM2.NL, NL0013332471

  • 7,275 16 apr 2024 17:35
  • 0,000 (0,00%) Dagrange 7,075 - 7,275
  • 227.592 Gem. (3M) 272,6K

TomTom december 2018

5.516 Posts
Pagina: «« 1 ... 210 211 212 213 214 ... 276 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 20 december 2018 17:48
    quote:

    ISax schreef op 20 december 2018 17:46:

    @ iex. Tip. Kun je iets maken waarbij je bepaalde forumleden selecteert od deselecteert. Dan kun zelf bepalen welke mensen je volgt.
    Bv bijdrage justin is voor mij compliment waard. Die wil ik we volgen.
    Maar bv mm niet. Die de wanhoop nabij is
    AB, ben ik het volkomen mee eens.
    Zou het een stuk overzichtelijker maken
  2. [verwijderd] 20 december 2018 17:49
    quote:

    Johan8 schreef op 20 december 2018 17:47:

    [...]

    Opmerkelijke reaktie van Tom Tom,
    anders dan anders,
    maar wel mooi

    Je zou zeggen, er klopt iets niet in het antwoord. Wel in mail aangeven wat voor contract ze hebben met Nissan, en gelijk zeggen dat Nissan dit eigenlijk niet wil. Jajajaja.
  3. forum rang 4 Xynix 20 december 2018 17:57
    quote:

    ~Justin~ schreef op 20 december 2018 17:40:

    [...]
    Like when?

    Nissan verbiedt dus TomTom om te melden dat er een partnership is, maar stuurt wel zelf een persbericht uit over een Google partnership. Dat is meten met twee maten. Ik zou als TT tegen Nissan zeggen dat ik als beursgenoteerde onderneming uit transparant wil communiceren met stakeholders.
    Is compleet gelul van TomTom. Want op de Mondial mocht het kennelijk wel. Alleen DAT is zorgvuldig NIET breed gecommuniceerd. De inner-circle kon te veel verdienen aan de ongelijke informatievoorziening die ze zelf hebben georganiseerd. Er is geen enkele overeenkomst die boven de wet op het voorkomen van voorkennis gaat.

    Ik denk dat TomTom hier een heel zware pijp mee kan gaan roken als ze inderdaad blijken de kluit te hebben belazerd. Op zijn minst is er nu terecht grond om openheid over ALLE deals te eisen als er een idee voor een "foute exit" zou zijn.

    Het niet openbaar (=via persbericht net als PSA/BMW!) melden van dit soort cruciale informatie is in strijd met de wet. En ik denk dat de reactie van IR vandaag aantoont dat ze nattigheid voelen! De ontijdigheid van hun melding over Nissan is objectief aantoonbaar en kan ze duur komen te staan, gezien de koersontwikkeling na de Google/RMN-aankondiging.

    Ik denk dat een No cure / No pay claim prima kansen heeft. De feiten zoals ze aantoonbaar hebben plaatsgevonden zijn duidelijk. En ook voor de AFM geldt dat die behoorlijk in zijn hemd staat als hier geen actie op volgt! Met hopelijk via de politiek personele consequenties.
  4. forum rang 4 Xynix 20 december 2018 18:01
    quote:

    Consortium TomTom schreef op 20 december 2018 17:49:

    [...]
    Je zou zeggen, er klopt iets niet in het antwoord. Wel in mail aangeven wat voor contract ze hebben met Nissan, en gelijk zeggen dat Nissan dit eigenlijk niet wil. Jajajaja.
    Een rechter zal die inconsequentie ook zien. Dat geldt nog sterker voor de Saucier speech op de Mondial. Hier kan niets anders dan kwade opzet achter zitten. Een rechter kan niet tot een andere conclusie komen. FFF hebben willens en wetens hun mede aandeelhouders op een illegale informatieachterstand gezet.
  5. [verwijderd] 20 december 2018 18:04
    quote:

    Xynix schreef op 20 december 2018 17:57:

    [...]
    Is compleet gelul van TomTom. Want op de Mondial mocht het kennelijk wel. Alleen DAT is zorgvuldig NIET breed gecommuniceerd. De inner-circle kon te veel verdienen aan de ongelijke informatievoorziening die ze zelf hebben georganiseerd. Er is geen enkele overeenkomst die boven de wet op het voorkomen van voorkennis gaat.

    Ik denk dat TomTom hier een heel zware pijp mee kan gaan roken als ze inderdaad blijken de kluit te hebben belazerd. Op zijn minst is er nu terecht grond om openheid over ALLE deals te eisen als er een idee voor een "foute exit" zijn.

    Het niet openbaar (=via persbericht net als PSA/BMW!) melden van dit soort cruciale informatie is in strijd met de wet. En ik denk dat de reactie van IR vandaag aantoont dat ze nattigheid voelen! De ontijdigheid van hun melding over Nissan is objectief aantoonbaar en kan ze duur komen te staan, gezien de koersontwikkeling na de Google/RMN-aankondiging.

    Ik denk een No cure / No pay claim prima kansen heeft. De feiten zoals ze aantoonbaar hebben plaatsgevonden zijn duidelijk. En ook voor de AFM geldt dat die behoorlijk in zijn hemd staat als hier geen actie op volgt! Met hopelijk via de politiek personele consequenties.
    Het is heel simpel. Contract verbied schriftelijke communicatie. Video PMS en daadwerkelijke levering van TomTom producten door Nissan maken dat IR wel kan bevestigen dat NISSAN producten van TomTom aanbiedt. Dus er wordt niet bevestigd dat er een contract is (dat plak je in je hoofd aan elkaar).

    Hou het positief en probeer dit mooie bericht in de media te krijgen, daar heb je veel meer aan als aandeelhouder. Het zal het Renault Google beeld nuanceren. IR kan niets meer dan ze nu doen.
  6. [verwijderd] 20 december 2018 18:38
    quote:

    Accuboor schreef op 20 december 2018 18:04:

    [...]
    Het is heel simpel. Contract verbied schriftelijke communicatie. Video PMS en daadwerkelijke levering van TomTom producten door Nissan maken dat IR wel kan bevestigen dat NISSAN producten van TomTom aanbiedt. Dus er wordt niet bevestigd dat er een contract is (dat plak je in je hoofd aan elkaar).

    Hou het positief en probeer dit mooie bericht in de media te krijgen, daar heb je veel meer aan als aandeelhouder. Het zal het Renault Google beeld nuanceren. IR kan niets meer dan ze nu doen.
    Lees het zelf nog eens na, misschien moet je ook een beetje rust nemen.

    producten leveren zonder contract?

    Bovendien uit dezelfde mail:

    As you can imagine, our agreements with customers are strictly confidential and we cannot disclose any deal specific information in addition to what we have already done.

    koekoek

  7. [verwijderd] 20 december 2018 18:41
    quote:

    Sunshine Band schreef op 20 december 2018 18:38:

    [...]

    Lees het zelf nog eens na, misschien moet je ook een beetje rust nemen.

    producten leveren zonder contract?
    Natuurlijk is er een contract. Dat mogen ze echter conform datzelfde contract alleen niet bevestigen, is toch geen rocket-science? Daarom dit antwoord wat IR kan geven zonder juridisch in de prblemen te komen.
  8. [verwijderd] 20 december 2018 19:12
    Bij TomTom hebben ze echt de overtuiging dat zo min mogelijk melden over deals met fabrikanten hun positie als 'neutrale' maps provider versterkt en dat die positie ervoor zorgt dat ze meer deals binnenhalen. Ik laat even in het midden wat ik daar van vind. Maar het is natuurlijk wel zo dat dit soort producten vaak geintegreerd wordt in auto's en aanverwante diensten en vervolgens door fabrikanten wordt verkocht als zijnde hun eigen productbeleving. Nu ook weer dat verhaal met Nissan waar zelfs een app bij zit.
5.516 Posts
Pagina: «« 1 ... 210 211 212 213 214 ... 276 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

TomTom onderliggend sterk en vooruitzichten zijn goed

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links