Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Air France-KLM PSE:AF.FR, FR001400J770

  • 9,664 19 apr 2024 09:52
  • -0,216 (-2,19%) Dagrange 9,540 - 9,700
  • 201.912 Gem. (3M) 1,8M

Info

3.557 Posts
Pagina: «« 1 ... 130 131 132 133 134 ... 178 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 10 voda 26 november 2018 16:43
    AF-KLM haalt banden aan met China Eastern

    Gepubliceerd op 26 nov 2018 om 13:06 | Views: 865

    Air France-KLM 16:25
    10,18 0,00 (0,00%)

    AMSTERDAM (AFN) - Air France-KLM haalt de banden aan met partner China Eastern Airlines. De partijen maakten maandag officieel bekend de bestaande samenwerking verder uit te breiden. Die stap resulteert onder meer in extra routes tussen Parijs en China.

    Ook is sprake van een vernieuwing en uitbreiding van de zogeheten codesharing-overeenkomst. Daardoor kunnen de maatschappijen met eigen vluchtnummers vluchten aanbieden tussen luchthavens.

    De eerste samenwerking tussen China Eastern en Air France dateert uit 2000 toen de eerste codesharing-overeenkomst werd getekend. Sinds vorig jaar heeft de Chinese luchtvaartmaatschappij een belang van 8,8 procent in Air France-KLM.
  2. [verwijderd] 27 november 2018 04:20
    quote:

    voda schreef op 26 november 2018 16:43:

    AF-KLM haalt banden aan met China Eastern

    Gepubliceerd op 26 nov 2018 om 13:06 | Views: 865

    Air France-KLM 16:25
    10,18 0,00 (0,00%)

    AMSTERDAM (AFN) - Air France-KLM haalt de banden aan met partner China Eastern Airlines. De partijen maakten maandag officieel bekend de bestaande samenwerking verder uit te breiden. Die stap resulteert onder meer in extra routes tussen Parijs en China.

    Ook is sprake van een vernieuwing en uitbreiding van de zogeheten codesharing-overeenkomst. Daardoor kunnen de maatschappijen met eigen vluchtnummers vluchten aanbieden tussen luchthavens.

    De eerste samenwerking tussen China Eastern en Air France dateert uit 2000 toen de eerste codesharing-overeenkomst werd getekend. Sinds vorig jaar heeft de Chinese luchtvaartmaatschappij een belang van 8,8 procent in Air France-KLM.
    AB
    En bedankt voor het continue plaatsen van de laatste nieuwsberichten, Voda.

    Groeten vanuit Mexico

    Ozzy
  3. Erwin L 27 november 2018 08:23
    Uit DFT van gisteren (26-11-2018):

    Kabinet mengt zich in machtsstrijd Air France KLM


    AMSTERDAM - Topman Pieter Elbers van KLM dreigt mis te grijpen voor een officiële bestuursfunctie in de top van moedermaatschappij Air France KLM. De nieuwe ceo Ben Smith en Elbers wantrouwen elkaar.

    Woensdag spreekt minister Hoekstra (Financiën) met topman Elbers over de ontstane situatie. „Het lijkt ons overigens goed en verstandig dat Elbers een belangrijke rol in de holding krijgt, zodat zijn kwaliteiten nuttig ingezet kunnen worden bij de aansturing van Air France KLM als geheel”, zegt een woordvoerder van Hoekstra. De Nederlandse staat is één van de vier aandeelhouders van KLM.

    „De relatie lijkt inderdaad niet echt hartelijk, we hadden op iets anders gehoopt toen Smith in september aantrad”, zo zegt voorzitter Jan Willem van Dijk van de ondernemingsraad van KLM in een reactie. De Franse krant La Tribune meldde maandag dat Ben Smith de honneurs zelf wil waarnemen ten aanzien van onder meer de luchtvaartallianties en IT.

    Voorstel

    Het plan was dat Elbers dat zou doen, maar dit is een voorstel geweest van het bestuur van Air France KLM, nog voor de komst van Smith. Bovendien heeft de KLM-baas grote moeite met uitruil die de moedermaatschapppij hier aan koppelt: een zetel in de raad van commissarissen van KLM. Al eerder is afgesproken dat hier geen sprake van kan zijn.

    Toch blijft Air France KLM dit nastreven, met telkens ruzie als gevolg. Het feit dat Elbers maar niet benoemd wordt tot tweede man van de luchtvaartcombinatie, lijkt het beeld dat KLM puur een wingewest is te bevestigen. Tevens voedt dit het wantrouwen tussen de twee.

    „Het lijkt wel dat het niet uitmaakt wie er zit. Dat zo’n afspraak opnieuw ter tafel wordt gelegd is deels omdat men onze mores niet kent. Iets meer respect, ook voor de prestaties die Elbers heeft geleverd in de afgelopen jaren, zou de situatie ten goede kunnen keren. Verder kan Smith zich beter richten op Air France, want KLM loopt immers gesmeerd”, zegt voorzitter Reinier Castelein van vakbond De Unie, die overigens 12 jaar voor KLM werkte.

    Toneelspel

    KLM en ’Parijs’ willen niet reageren. Gisteren werd de uitbreiding van de joint venture met China Eastern gevierd met lachende gezichten, maar volgens ingewijden is dit ’één groot toneelspel’.

    In Frankrijk wordt vaak gewezen op het feit dat Air France KLM heeft overgenomen in 2004 en dat KLM daarom dankbaar zou moeten zijn dat ze nog bestaat. „De prijs voor de overname is allang betaald. KLM heeft ook grote offers gebracht in de afgelopen jaren. Nog steeds is er te weinig respect voor de KLM’ers. Maar de verstoorde relaties binnen het bedrijf verander je niet met de aanname van een Franssprekende Canadees”, zegt Castelein, verwijzend naar Ben Smith.

    Volgens Castelein is het ook speculatie dat KLM zonder Air France niet meer bestaan zou hebben. Het tegendeel lijkt eerder het geval, want Air France is cumulatief verliesgevend, waar KLM winst maakte.

    Minister Hoekstra sprak al een aantal keer met de nieuwe topman Smith. Volgens het ministerie is het belang van KLM voor Schiphol en Nederland benadrukt in al die gesprekken. De motie die de Tweede Kamer aannam over de zelfstandige bedrijfsvoering van KLM nog niet, zo zei minister Van Nieuwenhuizen (Infrastructuur) eerder.

    Voorzitter Hans de Boer van werkgeversorganisatie VNO-NCW wijst op de rol die KLM speelt in de infrastructuur. „Zo’n kroonjuweel moeten we koesteren”, zegt De Boer. „Er zijn duidelijke afspraken gemaakt tussen Nederlandse overheid en Air France KLM, zodat KLM’s positie niet kan worden uitgehold. Deze afspraken moeten nageleefd worden. Net als Frankrijk zou Nederland een groter aandeel moeten hebben in Air France KLM.”


    Bron:
    www.telegraaf.nl/financieel/2845203/k...
  4. forum rang 10 voda 3 december 2018 16:41
    'Vakbond eist geld AF-KLM om schrappen Joon'

    Gepubliceerd op 3 dec 2018 om 08:47 | Views: 1.893

    Air France-KLM 16:24
    9,97 -0,21 (-2,02%)

    PARIJS (AFN) - De Franse pilotenvakbond SNPL wil geld zien van Air France-KLM als het doek valt voor de onlangs opgerichte prijsvechter Joon. De Franse krant La Tribune schrijft dat de vakbond een schadevergoeding van 40 miljoen euro eist. Dat bedrag komt overeen met de concessies die door piloten zijn gedaan om Joon in de lucht te krijgen.

    Topman Ben Smith van Air France-KLM zou volgens berichten de stekker uit Joon willen trekken. Deze prijsvechter werd een jaar geleden door Smiths voorganger nog in het leven geroepen. Joon was onder meer bedoeld om de concurrentieslag op lange vluchten aan te gaan met Golfmaatschappijen als Emirates en Qatar Airways.

    Joon maakt gebruik van piloten, grondpersoneel en vliegtuigen van Air France, maar het cabinepersoneel heeft een eigen cao. De kostenbesparingen op de vliegers bedragen zo'n 15 procent. Deze wordt volgens SNPL verkregen door gezamenlijke inspanningen. Zo hebben piloten die voor Joon vliegen onder meer rustdagen laten vallen. Zij moeten worden gecompenseerd, aldus de bond.

    Een woordvoerster van Air France-KLM laat weten dat er momenteel over veel zaken binnen de maatschappij wordt gesproken, waaronder het merkenbeleid. Beslissingen zijn evenwel nog niet genomen.
  5. Stephan010 3 december 2018 19:31
    quote:

    voda schreef op 3 december 2018 16:41:

    'Vakbond eist geld AF-KLM om schrappen Joon'

    Gepubliceerd op 3 dec 2018 om 08:47 | Views: 1.893

    Air France-KLM 16:24
    9,97 -0,21 (-2,02%)

    PARIJS (AFN) - De Franse pilotenvakbond SNPL wil geld zien van Air France-KLM als het doek valt voor de onlangs opgerichte prijsvechter Joon. De Franse krant La Tribune schrijft dat de vakbond een schadevergoeding van 40 miljoen euro eist. Dat bedrag komt overeen met de concessies die door piloten zijn gedaan om Joon in de lucht te krijgen.

    Topman Ben Smith van Air France-KLM zou volgens berichten de stekker uit Joon willen trekken. Deze prijsvechter werd een jaar geleden door Smiths voorganger nog in het leven geroepen. Joon was onder meer bedoeld om de concurrentieslag op lange vluchten aan te gaan met Golfmaatschappijen als Emirates en Qatar Airways.

    Joon maakt gebruik van piloten, grondpersoneel en vliegtuigen van Air France, maar het cabinepersoneel heeft een eigen cao. De kostenbesparingen op de vliegers bedragen zo'n 15 procent. Deze wordt volgens SNPL verkregen door gezamenlijke inspanningen. Zo hebben piloten die voor Joon vliegen onder meer rustdagen laten vallen. Zij moeten worden gecompenseerd, aldus de bond.

    Een woordvoerster van Air France-KLM laat weten dat er momenteel over veel zaken binnen de maatschappij wordt gesproken, waaronder het merkenbeleid. Beslissingen zijn evenwel nog niet genomen.
    Je wordt onderhand wel kotsmisselijk van de piloten vakbonden in Frankrijk.
    Ik zou zeggen verkopen die Joon.
  6. Geschorst en weet niet waarom 4 december 2018 18:03
    Joon heeft alleen maar verlies gemaakt. Joon is slechts enkele maanden in de lucht geweest. Vliegtuigen zijn omgebouwd en er is nieuwe kleding ontworpen voor het personeel. De prijsvechter Joon geeft het nu al op en kunnen de concurentie aan met andere prijsvechters. De salarissen van de pliloten van Air France zijn hiervoor te hoog, ondanks de gedane concessies. De pilotenvakbond wil nu een compensatie ontvangen!
    Wat een domme zet van de directie van Air France weer geweest.
  7. Erwin L 5 december 2018 08:43
    KLM stopt met lijndienst naar Southampton:

    SCHIPHOL - KLM staakt op 30 maart de lijndienst tussen Amsterdam en Southampton. De route is niet zo rendabel als gehoopt en daarom gebruikt de maatschappij haar slots op Schiphol liever voor andere vluchten, zo meldt een woordvoerster aan Reismedia.

    De lijndienst wordt dit winterseizoen tot twee keer per dag uitgevoerd met Embraer E175’s van Cityhopper. Na 30 maart worden die toestellen en slots voor andere routes ingezet, maar KLM kan momenteel nog niet zeggen welke dat zijn.

    De maatschappij gaat contact opnemen met de reizigers die al een ticket naar Southampton hebben gekocht voor de periode na de sluitingsdatum. Zij worden omgeboekt naar een andere vlucht. Het Britse Flybe blijft meerdere keren per dag tussen Schiphol en Southampton vliegen.


    Bron:
    www.zakenreisnieuws.nl/nieuws/categor...
  8. forum rang 10 voda 7 december 2018 16:31
    'AF-KLM houdt Joon toch in de lucht'

    Gepubliceerd op 7 dec 2018 om 07:54 | Views: 1.326

    Air France-KLM 16:08
    9,16 -0,01 (-0,11%)

    PARIJS (AFN) - Air France-KLM houdt de recent in het leven geroepen prijsvechter Joon toch in de lucht. Dat schrijft de Franse krant Les Echos, die zich baseert op uitlatingen van topman Ben Smith tijdens een bijeenkomst met vakbonden. Wel zal de budgetdochter de nodige veranderingen ondergaan.

    Voor de toekomst van Joon liggen verschillende opties op tafel. Een definitieve beslissing zou door de leiding van de luchtvaartonderneming nog niet zijn genomen. Eerder deden berichten de ronde dat Smith, die recent aan het roer kwam te staan bij Air France-KLM, de stekker uit Joon wilde trekken. Dat was tegen het zere been van bonden die bij een dergelijke stap een forse schadevergoeding eisen.

    Joon werkt met goedkoper cabinepersoneel en bespaart verder op de kosten door een relatief kleine en eenvoudige organisatie. De budgetdochter is onder meer bedoeld om de concurrentieslag op lange vluchten aan te gaan met Golfmaatschappijen als Emirates en Qatar Airways.
  9. Geschorst en weet niet waarom 8 december 2018 12:36
    quote:

    voda schreef op 7 december 2018 16:31:

    'AF-KLM houdt Joon toch in de lucht'

    Gepubliceerd op 7 dec 2018 om 07:54 | Views: 1.326

    Air France-KLM 16:08
    9,16 -0,01 (-0,11%)

    PARIJS (AFN) - Air France-KLM houdt de recent in het leven geroepen prijsvechter Joon toch in de lucht. Dat schrijft de Franse krant Les Echos, die zich baseert op uitlatingen van topman Ben Smith tijdens een bijeenkomst met vakbonden. Wel zal de budgetdochter de nodige veranderingen ondergaan.

    Voor de toekomst van Joon liggen verschillende opties op tafel. Een definitieve beslissing zou door de leiding van de luchtvaartonderneming nog niet zijn genomen. Eerder deden berichten de ronde dat Smith, die recent aan het roer kwam te staan bij Air France-KLM, de stekker uit Joon wilde trekken. Dat was tegen het zere been van bonden die bij een dergelijke stap een forse schadevergoeding eisen.

    Joon werkt met goedkoper cabinepersoneel en bespaart verder op de kosten door een relatief kleine en eenvoudige organisatie. De budgetdochter is onder meer bedoeld om de concurrentieslag op lange vluchten aan te gaan met Golfmaatschappijen als Emirates en Qatar Airways.
    De Franse prijsvechter Joon blijft toch bestaan. Ik vind het raar dat je een prijsvechter ben dat de salarissen van de Franse piloten veel hoger ligger dan bij je concurenten.

    Ik denk niet dat Joon een succes zal gaan worden zoals Transavia wel is.
  10. Geschorst en weet niet waarom 10 december 2018 12:15
    Het valt op dat de vervoercijfers van KLM veel beter zijn dan de franse collega's.
    Hogere groei, hogere bezettingsgraad.
    Joon blijft met lengte achter op Transavia.

    PARIJS (AFN) - Air France-KLM heeft in november meer passagiers vervoerd dan een jaar eerder. In totaal stapten 7,6 miljoen reizigers aan boord bij de Frans-Nederlandse luchtvaartcombinatie. Dat is een plus van 3,3 procent.

    Bij Air France nam het passagiersvervoer met 1,4 procent toe tot 4 miljoen. Bij KLM was dit een groei van 3 procent tot 2,7 miljoen en bij prijsvechter Transavia ging het om een plus van bijna 14 procent tot circa 0,9 miljoen passagiers. De gemiddelde bezettingsgraad, een belangrijke graadmeter van efficiëntie in de luchtvaart, bedroeg voor de hele groep 86,3 procent.

    Bij het vrachtvervoer van Air France-KLM ging de vraag met 1 procent omhoog, met een bezettingsgraad van 65,2 procent.
  11. forum rang 10 voda 11 december 2018 16:46
    Consumentenbond gaat praten met KLM

    Gepubliceerd op 11 dec 2018 om 15:03 | Views: 553

    Air France-KLM 16:26
    9,20 +0,25 (+2,79%)

    AMSTERDAM (AFN) - De Consumentenbond gaat in gesprek met KLM over het no-show beleid van de luchtvaartmaatschappij. Daarmee is een dreigende rechtszaak voorlopig van de baan. Evengoed heeft de bond de nodige scepsis, gelet op de uitnodiging die KLM stuurde.

    De bond vindt dat KLM reizigers onrechtmatig op kosten jaagt en kwam met een ultimatum. KLM kreeg tot woensdag om de no-show clausule uit de voorwaarden te schrappen. Nu volgt eerst een gesprek. Komt KLM niet over de brug, dan wordt de gang naar de rechter alsnog gezet. De dreiging tegen KLM is onderdeel van een gecoördineerde Europese actie.

    Verschillende Europese luchtvaartbedrijven hanteren een no-show clausule voor tickets die bestaan uit verschillende onderdelen, bijvoorbeeld een heen- en terugvlucht of een rondreis met diverse vluchten. Wanneer een passagier voor een onderdeel niet op komt dagen, is het ticket niet meer geldig voor de rest van het traject. Als de passagier daar alsnog gebruik van wil maken, moet hij een fikse toeslag betalen of zelfs een heel nieuw ticket kopen.
  12. forum rang 4 torro 12 december 2018 12:18

    Stijging van aantal passagiers en vrachtvervoer.
    (ABM FN-Dow Jones) De International Air Transport Association verwacht dat de nettowinst van de wereldwijde luchtvaartindustrie in 2019 zal uitkomen op 35,5 miljard dollar, iets meer dan de verwachte nettowinst van 32,3 miljard dollar in 2018. Dit maakte de luchtvaartorganisatie woensdag bekend.
    In juni ging de organisatie voor dit jaar overigens nog uit van een nettowinst van 33,8 miljard dollar.
    Het rendement op geïnvesteerd vermogen zal volgens de IATA in 2019 naar verwachting 8,6 procent bedragen. Dit is ongewijzigd ten opzichte van 2018. De winstmarge na belastingen is naar verwachting 4,0 procent. Dit is bijna ongewijzigd ten opzichte van de 3,9 procent in 2018.
    De totale omzet van de industrie zal volgend jaar naar verwachting 885 miljard dollar bedragen. Dit is een stijging van 7,7 procent in vergelijking met de 821 miljard dollar in 2018.
    Het aantal passagiers zal naar verwachting uitkomen 4,59 miljard, tegenover 4,34 miljard in 2018.
    Het vrachtvervoer zal vermoedelijk op lopen van 63,7 miljoen ton naar 65,9 miljoen ton.
    Lagere olieprijzen en een solide, wat tragere, economische groei van 3,1 procent zullen volgens de organisatie de winstgevendheid versterken. De winstontwikkeling wordt in 2018 nog gedrukt door stijgende kosten.
    Naar verwachting wordt 2019 het tiende winstgevende jaar op rij, zo stelt de IATA.
    "We hadden verwacht dat de stijgende kosten de winstgevendheid in 2019 zouden verzwakken. Maar de scherpe daling van de olieprijzen en de voorspellingen voor een solide economische groei hebben een buffer opgeleverd. We zijn voorzichtig optimistisch dat de aanhoudende periode van solide waardecreatie voor beleggers nog minstens een jaar zal duren", aldus CEO Alexandre de Juniac van IATA in een toelichting.
    "Maar er zijn neerwaartse risico's, omdat de economische en politieke omgeving volatiel blijft", waarschuwde De Juniac.
    Door: ABM Financial News.
    info@abmfn.nl
    Redactie: +31(0)20 26 28 999
    Copyright ABM Financial News. All rights reserved
    (END) Dow Jones Newswires
    December 12, 2018 06:09 ET (11:09 GMT)
  13. forum rang 10 voda 12 december 2018 16:38
    Anne Rigail nieuwe CEO Air France

    (ABM FN-Dow Jones) Anne Rigail is benoemd als nieuwe CEO van Air France. Dit maakte de Frans-Nederlandse luchtvaartmaatschappij Air France-KLM woensdagmiddag bekend.

    De board van Air France-KLM bevestigde ook Anne-Marie Couderc als voorzitter.

    Door: ABM Financial News.
    info@abmfn.nl
    Redactie: +31(0)20 26 28 999

    © Copyright ABM Financial News B.V. All rights reserved.
  14. forum rang 10 voda 12 december 2018 16:40
    Air France, KLM en Beobank schikken met FSMA

    (ABM FN-Dow Jones) Air France, KLM en Beobank zijn een financiële schikking overeengekomen met de Autoriteit voor Financiële Diensten en Markten in verband met overtredingen van de wetgeving over kredietbemiddeling. Dit meldde de Belgische toezichthouder woensdag.

    De drie bedrijven betaling in totaal 75.000 euro, elk 25.000 euro.

    Air France, KLM en Beobank lanceerden in februari 2016 een co-branded kredietkaart en in de reclames van de luchtvaarders op hun websites werden Air France en KLM vermeld als 'kredietmiddelaars/agenten', terwijl de twee bedrijven daarvoor niet beschikten over de vereiste inschrijving bij de FMSA.

    De FMSA oordeelde dat de twee luchtvaartmaatschappijen onrechtmatig gebruikmaakten van de titel 'kredietgever', terwijl Beobank de wetgeving overtrad door een beroep te doen om kredietbemiddelaars die niet bij de FSMA waren ingeschreven.

    Door: ABM Financial News.
    info@abmfn.nl
    Redactie: +31(0)20 26 28 999

    © Copyright ABM Financial News B.V. All rights reserved.
  15. forum rang 10 voda 20 december 2018 16:29
    'Topman niet bang voor leegtrekken KLM'

    Gepubliceerd op 20 dec 2018 om 14:09 | Views: 1.210

    Air France-KLM 16:08
    9,17 -0,21 (-2,24%)

    AMSTELVEEN (AFN) - KLM-topman Pieter Elbers is niet bang dat de Nederlandse luchtvaartmaatschappij wordt leeg getrokken ten gunste van Air France. Dat zei hij volgens De Telegraaf in een webcast voor het personeel.

    ,,Het is niet aan de orde. Ik denk dat het niet in het belang is van Air France om KLM leeg te trekken'', aldus Elbers. KLM is het winstgevendste onderdeel van luchtvaartcombinatie Air France-KLM. Bij de Franse zustermaatschappij werd dit jaar veel geld verloren door stakingen.

    Volgens Elbers moeten Air France en KLM ,,blijven zoeken naar meer synergie''.
  16. forum rang 10 voda 25 december 2018 13:26
    ‘Jan-Kees de Jager commissaris bij KLM’

    Gepubliceerd op 25 dec 2018 om 09:08 | Views: 1.569

    Air France-KLM 24 dec
    9,13 -0,26 (-2,75%)

    AMSTERDAM (AFN) - Jan-Kees de Jager, financieel topman van telecomconcern KPN, is gevraagd als commissaris bij luchtvaartmaatschappij KLM. Dit zeggen ingewijden tegen De Telegraaf.

    De benoeming moet naar verluidt plaatsvinden bij de aandeelhoudersvergadering in april. De Jager was eerder minister van Financiën namens het CDA. KLM zegt in een reactie tegen de krant dat het bedrijf niets te melden heeft.
  17. forum rang 10 voda 31 december 2018 10:55
    'KLM wil af van taxfree aan boord'

    Gepubliceerd op 31 dec 2018 om 06:02 | Views: 2.506

    Air France-KLM 10:34
    9,52 +0,16 (+1,67%)

    AMSTERDAM (AFN) - KLM wil in 2019 af van de taxfree-verkoop aan boord van haar vluchten. De directie heeft een ’voorgenomen besluit’ voorgelegd aan de ondernemingsraad, meldt De Telegraaf.

    De OR moet nog advies geven, maar als dat negatief is, kan de KLM-directie dat advies negeren. ,,Die taxfree-artikelen leveren tegenwoordig te weinig op door de concurrentie van webwinkels, maar nemen wel ruimte en gewicht in beslag'', aldus een woordvoerster. Ook zijn de ’belastingvrije prijzen’ niet meer zo laag als passagiers verwachten. Dat geldt ook voor de Schiphol-winkels, concludeerde de Consumentenbond eerder al. Op internet is het vaak goedkoper.

    KLM-personeel heeft gemengde gevoelens, omdat ze wat extra kunnen verdienen aan de boordverkoop van artikelen. Het zorgt wel voor extra werk. KLM wil wel meer inkomsten genereren uit aanvullende diensten, zoals ruimbagage, maaltijden, stoelkeuzes en vakantiereizen met vlucht en hotel. ,,We mikken volgend jaar op een extra omzet van 250 miljoen euro'', zegt directeur Harm Kreulen van KLM Nederland.
  18. forum rang 10 voda 7 januari 2019 16:44
    KLM annuleert 159 vluchten wegens storm

    Gepubliceerd op 7 jan 2019 om 16:32 | Views: 234

    Air France-KLM 16:14
    9,52 +0,25 (+2,70%)

    SCHIPHOL (AFN) - KLM annuleert dinsdag 159 Europese retourvluchten in verband met de verwachte hinder door storm rond luchthaven Schiphol. De passagiers zijn geïnformeerd en omgeboekt, aldus de vliegmaatschappij.

    Door de voorspelde zuidwestenwind is de start- en landingscapaciteit van Schiphol kleiner dan gewoonlijk; er kan slechts één start- en landingsbaan worden gebruikt. Daardoor kunnen vluchten van en naar Schiphol vertraging oplopen, waarschuwt de luchthaven.
3.557 Posts
Pagina: «« 1 ... 130 131 132 133 134 ... 178 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links