Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel TomTom AEX:TOM2.NL, NL0013332471

  • 5,520 23 apr 2024 09:48
  • +0,060 (+1,10%) Dagrange 5,450 - 5,545
  • 116.366 Gem. (3M) 313,7K

TomTom nov '18 BUY (of bye?)

8.136 Posts
Pagina: «« 1 ... 381 382 383 384 385 ... 407 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 4 Kuiken 29 november 2018 14:01
    Tomtom klant Fiat gaat zijn Italiaanse fabrieken voor miljarden upgraden. Bron Bloomberg paar minuten geleden.

    Business
    Fiat to Spend $5.7 Billion to Revamp Italy Car Plants
    By Daniele Lepido and Tommaso Ebhardt
    29 november 2018 12:34 CET
    Spending represents some 11% of global capital expenditure
    Fiat to add Alfa SUV, Jeep Compass, electric Fiat 500 in Italy

    Employees work at Fiat SpA's Grugliasco factory in Turin. Photographer: Alessia Pierdomenico/Bloomberg
    LISTEN TO ARTICLE
    1:50
    SHARE THIS ARTICLE
    Share
    Tweet
    Post
    Email
    In this article
    FCAU
    FIAT CHRYSLER AU
    16.98USD+0.28+1.68%
    GM
    GENERAL MOTORS C
    36.95USD+0.26+0.71%
    Fiat Chrysler Automobiles NV will spend 5 billion euros ($5.7 billion) through 2022 on the carmaker’s factories in Italy, stepping up the pace on making more in-demand sport utility vehicles and electric cars, people familiar with the plans said.

    The increased outlay will finance Fiat’s plan to build a compact Alfa Romeo SUV at the Pomigliano plant, hometown of Italy Deputy Premier Luigi Di Maio, and a battery-powered Fiat 500 in Turin’s Mirafiori factory, the people said, declining to be named because the information isn’t public. The manufacturer’s Italian sites for years have struggled to run at full capacity, raising costs.

    The Fiat factory stands in Pomigliano D’Arco.Photographer: Victor Sokolowicz/Bloomberg
    In addition, a second model under the Jeep brand will be manufactured in southern Italy to tap into burgeoning demand for SUVs. The investment will allocate more than 11 percent of Fiat’s average 8.7 billion-euro global expenditure through 2022 on product overhauls and electric cars to Italy.
  2. ASCFTHF11 29 november 2018 14:01
    Tja,ondanks closingprice gisteren met dezelfde koers als nu,loopt er wel lucht uit de Opties,tijd om de opties wat te re-rangschikken,heel lange series een jaartje verkorten en daar wat extra TTetjes van aanschaffen in welke vorm dan ook;eigenlijk is dit wel een goede dag daarvoor!
  3. forum rang 6 NewKidInTown 29 november 2018 14:03
    quote:

    Meryntje schreef op 29 november 2018 13:52:

    nu issie weer rood.
    Ik heb liever niet dat je mijn feestje zit te bederven, maar wel bedankt voor het doorgeven af en toe, dan kan ik het ook volgen ;-)

    Hoe staan we nu ? Lekker spannend wel, centje eraf, centje erbij, heb liever dubbeltjes of euro's, later op de middag dan maar ......
  4. Alfonz 29 november 2018 14:07
    quote:

    Gira Freeze schreef op 28 november 2018 19:50:

    [...]

    Wel heel stellig. Zou maar oppassen, ik denk dat er nu eerder nieuws komt dan je denkt. Hoeft niet perse vanuit tt te komen. Geruchten doen hun week ook al. Succes!!!!!
    Ik zie zeker geen overname Telematics door (geruchten) Michelin.
    Al deze geruchten komen zeker niet ten goede van de huidige koers. Ik blijf erbij dat er hoogstens in het 1e. kwartaal enige zekerheid zal komen i.v.m. de verkoop Telematics. Zie de huidige koers af te zwakken tussen € 7,00 & 7,50 wat dan ook een ideaal instapmoment kan zijn. Dit is mijn visie maar ik kan ook niet in een glazen bol kijken....
  5. forum rang 7 ketchup 29 november 2018 14:07

    Harry, ik begrijp volkomen wat je schrijft - maar om heel eerlijk te zijn voor mij is dit een gepasseerd station, heb hier al eens geschreven, schrijf hier ook wel met een bedoeling

    dit aandeel is jaren onnodig door HG met laffe outlooks gedownplayed, een keer gaat je dat nekken en dat punt is bereikt , het aandeel heeft gewoon na jaren en jaren van positieve benadering door velen analisten het gevecht aan de beurs verloren, het vertrouwen is kapot en dat herstel je niet zomaar

    daar moet je een verandering voor krijgen: of van bestuurders, of van grootaandeelhouders, of je moet van de beurs in de luwte kunnen werken en dan kan je over tijd met nieuw elan, nieuwe aandeelhouders het recht trekken.

    ik zeg niet dat HG het nu wil jatten, ik zeg hij heeft straks gewoon geen keuze
    of hij weet het aandeel naar de asset waarde te tillen, of de asset waarde verdampt aan de beurs, het is niet voor niets dat ze Telematics verkopen, die moet de kickstart geven voor een véél hogere beurswaarde, maar als straks nogmaals die beurswaarde voor 2/3e uit cash bestaat en Maps plus krijgt een waarde weging van 3 of 4 euro, maw 1 miljard euro give or take, dan moet hij wat doen of iemand steelt het van hem en dat gaat HG niet toelaten, de omstandigheden gaan HG dicteren, niet HG de omstandigheden en daarom verkopen ze Telematics, dat moet het aandeel doen draaien en ik ben bang dat ondanks een goede opbrengst van 1.3 miljard euro, dit niet het gewenste effect gaat geven voor het aandeel en natuurlijk hoop ik ook dat TT gelijk snoeihard over de 10 gaat op naar 12 en niet meer terugkijkt, maar ik vrees dat het aandeel te veel schade heeft opgelopen over de jaren.

  6. forum rang 4 moneypocket 29 november 2018 14:07
    quote:

    rrpp schreef op 29 november 2018 13:54:

    [...]

    alle e-mails aan de AFM worden vermoedelijk door het spam-filter afgevangen, kunnen ze verder met hun winterslaap.

    Prachtige humor rrpp! Ik vermoed zelf dat een spam-filter helemaal niet nodig is bij de AFM. Zou mij niets verbazen dat iedere e-mail bij binnenkomst direct wordt vernietigd. Alleen de vakantieboekingen mogen online binnenkomen en natuurlijk de feestjes en partijtjes.

    Alle gekheid op een stokje; natuurlijk moet de AFM onderzoek verrichten naar de spike van gisteren. Duidelijk een zaakje voorkennis zou ik denken....
  7. [verwijderd] 29 november 2018 14:19
    quote:

    moneypocket schreef op 29 november 2018 14:07:

    [...]

    Prachtige humor rrpp! Ik vermoed zelf dat een spam-filter helemaal niet nodig is bij de AFM. Zou mij niets verbazen dat iedere e-mail bij binnenkomst direct wordt vernietigd. Alleen de vakantieboekingen mogen online binnenkomen en natuurlijk de feestjes en partijtjes.

    Alle gekheid op een stokje; natuurlijk moet de AFM onderzoek verrichten naar de spike van gisteren. Duidelijk een zaakje voorkennis zou ik denken....
    Ik heb eigenlijk wel medelijden met die AFM-ers.
    Zoveel manipulatie op die beurs en daarbuiten. Waar moet je beginnen?
    Er is toch geen beginnen aan.
    Er zitten daar heel wat knappe koppen (drs, mba, rc, ra, ri, re, cism, cisp, cisa, etc.) achter beeldschermpjes en worden goed beloond. Tonnetje minimaal.
    Maar goed. De politiek is akkoord. dus wij ook via 1e en 2e kamer.
  8. [verwijderd] 29 november 2018 14:36
    Je hebt 4 bieders op een onderdeel van je bedrijf
    Houdt vervolgens je kaken stijf op elkaar
    Laat andere journalisten/analisten /media het nieuws brengen dat jezelf hoort te doen
    Geeft nooit cijfers
    En dan toch CEO blijven
    Je eigen bedrijf vaak omlaag praten
    Gebrekkig praten
    Soms domme versprekingen maart soms ook verzwijgingen
    En dan toch CEO blijven
    Ook hedendag weer nieuws over TomTom maar niet uit TomTom
    Zwijgen zwijgen zwijgen
    En kijk de koers
    ROODDDD
    Een paart duidelijke hinten vanuit de CEO zou zo ondersteunend werken maar deze man vertikt het gewoon
    3 Partijen die een bod op HEEL TomTom hebben gedaan en hij zwijgt erover
    Schande naar de aandeelhouders en wat mij bedtreft Goddijn op staande voet ontslaan
  9. [verwijderd] 29 november 2018 14:42
    quote:

    Henk-DJ schreef op 29 november 2018 14:36:

    Waar zijn al die positivo's nu?
    Gisteren zou de trein vertrekken, laatste kans in te stappen en weet ik veel wat nog meer.
    Dat zou ook een normale reactie geweest zijn!!! Maar, geniet je ervan als dit niet gebeurd??? Lijkt iig wel op. Jammer.
  10. DerksVisie 29 november 2018 14:51
    quote:

    Henk-DJ schreef op 29 november 2018 14:36:

    Waar zijn al die positivo's nu?
    Gisteren zou de trein vertrekken, laatste kans in te stappen en weet ik veel wat nog meer.
    Maak er gebruik van zou ik zeggen. De koers kruipt omhoog maar hij gaat uiteindelijk wel omhoog en daar gaat het om. Ja er wordt tussentijds zeker geknoeid met het aandeel maar goed daar verander je niks aan.
  11. forum rang 7 sniklaas 29 november 2018 14:52
    quote:

    ketchup of catch-up schreef op 29 november 2018 14:07:

    Harry, ik begrijp volkomen wat je schrijft - maar om heel eerlijk te zijn voor mij is dit een gepasseerd station, heb hier al eens geschreven, schrijf hier ook wel met een bedoeling

    dit aandeel is jaren onnodig door HG met laffe outlooks gedownplayed, een keer gaat je dat nekken en dat punt is bereikt , het aandeel heeft gewoon na jaren en jaren van positieve benadering door velen analisten het gevecht aan de beurs verloren, het vertrouwen is kapot en dat herstel je niet zomaar

    daar moet je een verandering voor krijgen: of van bestuurders, of van grootaandeelhouders, of je moet van de beurs in de luwte kunnen werken en dan kan je over tijd met nieuw elan, nieuwe aandeelhouders het recht trekken.

    ik zeg niet dat HG het nu wil jatten, ik zeg hij heeft straks gewoon geen keuze
    of hij weet het aandeel naar de asset waarde te tillen, of de asset waarde verdampt aan de beurs, het is niet voor niets dat ze Telematics verkopen, die moet de kickstart geven voor een véél hogere beurswaarde, maar als straks nogmaals die beurswaarde voor 2/3e uit cash bestaat en Maps plus krijgt een waarde weging van 3 of 4 euro, maw 1 miljard euro give or take, dan moet hij wat doen of iemand steelt het van hem en dat gaat HG niet toelaten, de omstandigheden gaan HG dicteren, niet HG de omstandigheden en daarom verkopen ze Telematics, dat moet het aandeel doen draaien en ik ben bang dat ondanks een goede opbrengst van 1.3 miljard euro, dit niet het gewenste effect gaat geven voor het aandeel en natuurlijk hoop ik ook dat TT gelijk snoeihard over de 10 gaat op naar 12 en niet meer terugkijkt, maar ik vrees dat het aandeel te veel schade heeft opgelopen over de jaren.

    Hallo Wies,
    Dat gestuntel van Harold in de afgelopen jaren is eigenlijk te triest voor woorden, heeft gedurende de TECH hausse met de @TT producten goud in handen en krijgt daarvoor ook de steun gezien de koersdoelen van diverse brokers maar de goede man is niet in staat om deze positiviteit in het aandeel te brengen.

    @TTT aan de man brengen voor een mooie prijs zal Harold ongetwijfeld lukken en wellicht dat iets van het verdwenen vertrouwen terug gaat brengen in het aandeel, het is in ieders geval zaak dat er wordt doorgepakt en de resterende kroonjuwelen goed aan de prijs onderdak krijgen..

    @TT laten doorgaan met de resterende kroonjuwelen op dezelfde wijze als de afgelopen jaren gaat ons aandeelhouders geen vreugde en voorspoed brengen is mijn verwachting!
    Succes.......Peter
  12. Febo85 29 november 2018 15:01
    quote:

    Mindsetter schreef op 29 november 2018 14:44:

    [...]Luister Flappi; TT is van Goddijn. Hij mag met ZIJN EIGEN toko doen wat hij wil. Het is ZIJN toko. Hij mag zwijgen zo lang hij wil. Jij daarentegen bent volledig de weg kwijt, totaal losgeslagen en "beaten up" door Tomtom.
    En deze opmerking van jou mag een nominatie krijgen van meest idiote opmerking ooit over Goddijn: Goddijn op staande voet ontslaan... LOL als CEO van zijn eigen toko? Man, man, man, wat een weirdo ben jij...
    Denkfout ! Als aandeelhouder ben je MEDE-EIGENAAR van een stukje TomTom.
    TomTom is dus NIET alleen van Goddijn !
    Hij heeft zelfs de plicht als beursgenoteerd bedrijf bepaalde informatie naar nuiten te brengen wat hij stelselmatig NIET doet.
    De man is dus eigenlijk NIET geschikt als CEO.
8.136 Posts
Pagina: «« 1 ... 381 382 383 384 385 ... 407 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links