Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
BAM november 2018 Strong Buy
Volgen
Het dividendbeleid van bouwer Bam bestaat uit één regel: “Koninklijke Bam Groep streeft naar een dividenduitkering op gewone aandelen van tussen de 30% en 50% van de nettowinst”. De afgelopen jaren gold voor het (keuze) jaardividend een payout ratio van 50%. BAM verwacht voor 2018 een winstmarge van 2% (november 2018). Volgens het strategische plan moet dit cijfer tegen 2020 tot 4% oplopen. Omzetgroei bij hogere marges, dat impliceert een flinke winsthefboom. "Wij gaan nu uit van een getaxeerde winst per aandeel (WPA) 2018 van €0,35 (was eerder €0,40) en dividend van €0,17" (was eerder €0,20)."
schuinsmarcheerder schreef op 22 november 2018 11:13 :
Jeetje, weer ff groen ... Huhh?
Moment van onoplettendheid van de MM. Maar hij was rap weer bij de les.
OnoMatopee schreef op 22 november 2018 11:21 :
[...]..en de rest
Zit hopelijk toch niet allemaal bij RWS in 'the pocket'?
Jvdpee schreef op 22 november 2018 11:06 :
[...]
En ik verlies liever mijn papieren, dan dat ik papieren verlies heb.
Wat wil je ook, het is herfst, dan vallen alle blaadjes.
Crusader schreef op 22 november 2018 11:43 :
[...]
Moment van onoplettendheid van de MM. Maar hij was rap weer bij de les.
Ooh, was dat het? Pff, begon al waanbeelden te krijgen!
schuinsmarcheerder schreef op 22 november 2018 11:34 :
Het dividendbeleid van bouwer Bam bestaat uit één regel: “Koninklijke Bam Groep streeft naar een dividenduitkering op gewone aandelen van tussen de 30% en 50% van de nettowinst”. De afgelopen jaren gold voor het (keuze) jaardividend een payout ratio van 50%.
BAM verwacht voor 2018 een winstmarge van 2% (november 2018). Volgens het strategische plan moet dit cijfer tegen 2020 tot 4% oplopen. Omzetgroei bij hogere marges, dat impliceert een flinke winsthefboom.
"Wij gaan nu uit van een getaxeerde winst per aandeel (WPA) 2018 van €0,35 (was eerder €0,40) en dividend van €0,17" (was eerder €0,20)."
Dat betekent een dividendrendement van ruim 6% !
Beurs2019 schreef op 22 november 2018 11:53 :
[...]
Dat betekent een dividendrendement van ruim 6% !
Ik begon me al zorgen te maken! Waar ben je al die tijd geweest? Stiekem 'gratis geld' wezen tellen, hè? ;-) Ja, en op middellange termijn (3-5 jaar) een vette bonus, als het meezit ... (4% marge en 7,5 miljard omzet). Moet die 'risico-klojo' iets beter zijn best doen.
Gaat 'de stoomboot' nog een leuk pakje bezorgen aan BAM? Of laat die ouwe het 'vuile werk' weer over aan de kerstman?
schuinsmarcheerder schreef op 22 november 2018 12:18 :
Gaat 'de stoomboot' nog een leuk pakje bezorgen aan BAM?
Of laat die ouwe het 'vuile werk' weer over aan de kerstman?
Als ik weer het geklooi in het boekje zie dan denk ik eerder aan de Paashaas.
zo in 1 ruk 3 cent eraf. zonder al te veel moeite
Dumpen nu kost hen alleen geld,ze zullen terug moeten kopen rustig blijven zitten en op de dip bijkopen.
boldie schreef op 22 november 2018 12:29 :
zo in 1 ruk 3 cent eraf. zonder al te veel moeite
Strong sell
Geen kans op recessie in 2019 in de States.
pardon schreef op 22 november 2018 12:31 :
Dumpen nu kost hen alleen geld,ze zullen terug moeten kopen rustig blijven zitten en op de dip bijkopen.
al ruim 6 maanden een dip.
Niet-bindende verklaring schetst toekomstige relatie. (ABM FN-Dow Jones) De Europese Unie en Britse onderhandelaars zijn het eens geworden over een politieke verklaring die de toekomstige relatie tussen de EU en het Verenigd Koninkrijk schetst. De Britse premier Theresa May hoopt het document te kunnen gebruiken om steun in eigen land voor het al eerder bereikte Brexit-akkoord te krijgen. Het pond sterling schoot omhoog op het nieuws en stond kort na het middaguur nog 0,8 procent hoger ten opzichte van de Amerikaanse dollar, op 1,2871 dollar. De verklaring die donderdag werd aangekondigd door de president van de Europese Raad Donald Tusk, betekent dat het Brexit-akkoord zondag kan worden getekend bij een speciale vergadering van Europese leiders in Brussel. Leiders zullen hun steun moeten uitspreken voor de scheidingspapieren die vorige week werden gepubliceerd en die de voorwaarden beschrijven waaronder het Verenigd Koninkrijk de EU verlaat. Na goedkeuring door het Britse parlement en de Europese parlementen zal het juridisch bindend zijn. De politieke verklaring is aanvullend akkoord dat de vorm van de toekomstige banden op economisch gebied en op het vlak van veiligheid schetst. Deze verklaring is niet juridisch bindend. De formele onderhandelingen over een toekomstig akkoord tussen het VK en de EU beginnen pas nadat het VK het blok verlaat, wat naar verwachting op 29 maart 2019 zal zijn.
Akkoord Brussel en VK voor na de Brexit.
pardon schreef op 22 november 2018 12:37 :
Akkoord Brussel en VK voor na de Brexit.
nu de rest nog.
Passen en meten bij bouw Nieuwe Sluis in Terneuzen infra Premium 67 Passen en meten bij bouw Nieuwe Sluis in Terneuzen Eind 2022 moeten de eerste schepen door de Nieuwe Sluis in Terneuzen varen, maar dit jaar wordt de sluis al compleet gebouwd: virtueel, in BIM. Dat werk wordt verricht door BAM, een van de partners in de bouwcombinatie Sassevaart. “We kijken mee en krijgen elke twee weken een update”, zegt projectdirecteur Eric Marteijn van de Vlaams-Nederlandse Scheldecommissie, de opdrachtgever. Tot in de kleinste details is te zien hoe het waterbouwkundig werk eruit gaat zien, zodat ook al rekening kan worden gehouden met de periode na de oplevering. “Je bouwt een sluis zodanig dat hij ook goed onderhoudbaar is. Met zo’n model kun je ook met onderhoudsogen kijken. Als je een deur ontwerpt, moeten mensen er bijvoorbeeld wel veilig omheen kunnen lopen.” Op schaal Fysiek is de Nieuwe Sluis overigens ook al gebouwd. Kennisinstituut Deltares maakte een schaalmodel, dat 31 keer zo klein is als de sluis in werkelijkheid moet worden. Met het model wordt het gekozen nivelleersysteem getest. Zo wordt gekeken wat een optimale nivelleertijd is en welke krachten er tijdens dat proces op de schepen worden uitgeoefend. Dat de sluis op de grens ligt van het zoete water uit het Kanaal van Gent naar Terneuzen en het zoute water uit de Westerschelde, maakt die werking alleen met rekenmodellen lastig te bepalen. Het getijdeverschil in Terneuzen is bovendien groot, met zo’n 4 meter. Met het model kan de werkelijkheid beter worden gesimuleerd. Daar komt bij dat de gekozen nivelleermethode is gewijzigd. Marteijn: “Aanvankelijk dachten we te nivelleren door de sluisdeuren, maar we kwamen erachter dat de troskrachten te groot zouden worden. Daarom zijn we geswitcht naar omloopriolen. Bij die afsluitbare tunnels in het sluishoofd leiden we het water om de sluisdeuren heen.” In het ontwerp is rekening gehouden met verhoogde neerslag als gevolg van klimaatverandering. De riolen zijn zo ontworpen dat ze de voorspelde grote hoeveelheden neerslag – uitgaande van de afgesproken klimaatscenario’s – de komende honderd jaar probleemloos kunnen afvoeren. De waterkering is berekend op vijftig jaar bescherming tegen hoog water. Mocht het nodig zijn, dan kan de kering daarna worden verhoogd. Passen en meten Met een lengte van 427 meter, een breedte van 55 meter en een diepte van 16,44 meter wordt de Nieuwe Sluis een van de grootste sluizen ter wereld. Qua afmetingen is de Terneuzense sluis vergelijkbaar met de sluizen in het Panamakanaal, maar net wat kleiner dan de Kieldrechtsluis bij Antwerpen (in 2016 in gebruik genomen) en de nieuwe zeesluis in IJmuiden, die begin 2022 wordt opgeleverd. “Het is passen en meten, maar het past er precies in. De uitdaging is om de sluis in het huidige complex te bouwen, terwijl alles moet doorgaan”, zegt Marteijn. Dan doelt hij niet alleen op het scheepvaartverkeer, maar ook op het wegverkeer en de bedrijfsvoering van alle omliggende bedrijven. Met een lengte van 427 meter, een breedte van 55 meter en een diepte van 16,44 meter wordt de Nieuwe Sluis een van de grootste sluizen ter wereld. In het sluizencomplex beginnen de eerste bouwactiviteiten al goed zichtbaar te worden. De waterkerende Frontmuur Noordwest, onderdeel van de Nieuwe Sluis, is als eerste aangelegd. Ook wordt gewerkt aan de eerste betonnen diepwand. Begin volgend jaar starten de grote betonwerken. Het beton wordt aangevoerd vanuit de eigen, nieuwe betoncentrales van de aannemer op het werkterrein. Marteijn kan zich voorstellen dat de bouw veel aandacht trekt, maar “uiteindelijk is de bouw slechts de uitvoering van een heel lang traject. Zonder grond geen project en zonder onherroepelijk tracébesluit kun je niet beginnen. Het moet allemaal in orde zijn, anders kun je niet bouwen.” En dat traject verliep volgens Marteijn uiterst soepel. Bewezen technieken Om de risico’s te beperken, is in het project gekozen voor bewezen technologie: roldeuren ter afsluiting van de sluis en basculebruggen. “Alle grote sluizen hebben roldeuren. Dat is niet voor niets. Het moet gewoon goed zijn. We bouwen ze voor de komende honderd jaar.” Doordat die keuze vastlag, was de ontwerpvrijheid voor de meedingende consortia in de aanbesteding beperkt. De aannemers konden zich wel onderscheiden in het beperken van overlast voor omgeving, scheepvaart en wegverkeer. Dat was een belangrijk gunningscriterium. De oplossing van bouwcombinatie Sassevaart om een tijdelijk doorvaartkanaal van 240 meter aan te leggen, sprong er daarom uit volgens Marteijn. Dankzij dit Kapitein Rooiboskanaal, dat begin volgend jaar klaar moet zijn, kan de huidige Middensluis, waarvoor de Nieuwe Sluis in de plaats komt, nog drie jaar in gebruik blijven. De periode dat de scheepvaart zich tijdelijk met twee in plaats van drie sluizen moet behelpen is daarmee zo kort mogelijk.
Waar mogelijk gebruikt de bouwcombinatie een natte bouwmethode. Tijdens de bouw wordt het grondwaterpeil minimaal beïnvloed en worden verzakkingen in de omgeving voorkomen. De sluiskolk wordt dan ook helemaal onder water gebouwd. De sluishoofden worden vanwege de complexiteit wel in een droge bouwkuip gebouwd. Logistiek Technologisch mag het project dan misschien geen “rocket science” zijn, “logistiek is het een megaprestatie”, meent Marteijn. “Mijn grootste bewondering voor de aannemer, los van hun technische kennis, zit in de enorme logistieke expertise met minimale verplaatsingen. Dat is wel het ‘masterpiece’ van dit project.” Weg- en scheepvaartverkeer moeten immers onbelemmerd door kunnen gaan, terwijl er wordt gesloopt en de aan- en afvoerstromen enorm zijn. Alleen al aan baggerwerk wordt gerekend op zo’n 9,5 kuub grond, die ook weer afgevoerd of in depots moet worden opgeslagen, omdat een deel van de grond weer binnen het project kan worden gebruikt, bijvoorbeeld als ophoging of grondverbetering. Tegelijkertijd moet de aannemer ook op tijd zijn materialen bestellen. “Dat is best lastig. Wanneer bestel je damwanden? Liefst niet te vroeg, want waar sla je ze op? Maar zeker niet te laat.” Logistiek is een onderschat onderdeel van projecten, vindt Marteijn, terwijl het een bepalende factor is. Is de logistiek niet op orde, dan kunnen de kostenoverschrijdingen flink oplopen. Gaat het goed, dan valt het blijkbaar niet op. “Maar we willen ook graag dat ze daar goed in zijn. We willen allemaal een succesvol en reëel project, met een reële prijs en een reële doorlooptijd. Eigenlijk willen we een beetje een saai project.” Sluizencomplex Terneuzen Het sluizencomplex in Terneuzen bestaat uit drie sluizen: de Middensluis (1910), de Oostsluis (1968) en de Westsluis (1968). De Middensluis – de middelste en verreweg de kleinste van de drie – wordt gesloopt en maakt plaats voor de Nieuwe Sluis. Een grotere sluis vergroot de capaciteit van het complex en maakt het mogelijk dat grotere zeeschepen vanaf de Westerschelde door het kanaal Gent-Terneuzen kunnen varen. In 2017 passeerden ruim 65.000 schepen het complex, in 2040 zijn dat er 96.000, zo is de verwachting. De Nieuwe Sluis is onderdeel van het Programma Sluizen van Rijkswaterstaat, waarbinnen zeven sluizen in het hele land worden gerenoveerd en gebouwd. Dit zijn behalve de sluis in Terneuzen ook de keersluis Limmel, de Zeesluis IJmuiden, de Prinses Beatrixsluis, de Sluis Eefde, de Reevesluis in het Drontermeer en de Afsluitdijk. Daarnaast wordt volop gebruik gemaakt van de ervaring bij de aanleg van sluizen in Vlaanderen. Sluis Terneuzen De Middensluis die wordt vervangen door de Nieuwe Sluis. Foto: Patrick Vanhopplinus Sluis Terneuzen De Westsluis. Foto: Patrick Vanhopplinus Sluis Terneuzen De Oostsluis. Foto: Patrick Vanhopplinus Nieuwe Sluis in het kort Opdrachtgever: Vlaams-Nederlandse Scheldecommissie Aannemer: Consortium Sassevaart (BAM, DEME en Algemene Aannemingen Van Laere) Afmetingen: lengte 427 meter, breedte 55 meter en diepte 16,44 meter Kosten: 934 miljoen euro, waarvan 753 miljoen aan bouwkosten Contractvorm: Design & Construct Planning: start bouw eind 2017, ingebruikname eind 2022 Nodig voor de aanleg onder meer: 300.000 kuub beton, 32.000 ton wapeningsstaal en 60.000 ton staal
Argent's Paradise Circus requests emergency funds Birmingham City Council's Paradise Circus development has requested an emergency injection of cash after a “substantial” overspend including debts linked to Carillion's collapse. The Paradise Circus Limited Partnership (PCLP) requested £49.5m of additional funding from the project's local enterprise partnership, which includes £2.3m to cover the balance of Carillion's liquidation claims, £30m for infrastructure and £17.2m for CPO costs. The scheme is a joint venture between the council and BT Pension Scheme, and is managed by Hermes Real Estate Investment Management. Argent is acting as developer and financial backer to the scheme. Carillion had been serving as main contractor for the One Chamberlain Square development, which formed part of phase one of the overall scheme. Bam Construction, which was working on the neighbouring Two Chamberlain Square, was chosen as Carillion's replacement in March. The total value of the development stands at £560m and is due to complete in 2027. It was allocated a total of £87.8m in investment for all three phases by the Greater Birmingham and Solihull Local Enterprise Partnership (GBSLEP), which was signed off in 2013/14. The LEP funding was allocated to pay for the demolition of existing buildings including the central library, as well as road alterations and utilities infrastructure. Phase one was allocated £37.7m, with phase two to receive £28m and phase three £22.1m. However, according to the new report submitted to the council's audit committee on 20 November, the costs for phase one have leapt by £29.1m to £66.8m – more than the funds allocated to phases one and two combined. The overspend included an extra £16.6m for highways and infrastructure, £1.12m, in extra design costs, £1.3m on the programme, £4.3m in inflation, and £3.2m in scope extension. In a note titled 'Development and challenges', the committee stated: “As the project moved into delivery stage, it became apparent additional scope items, design development, inflation, programming, highway-related infrastructure, demolition and remediation costs would require substantially more infrastructure investment than the original LEP contribution of £37.7m planned.” The council attempted to mitigate issues by undertaking a cost-efficiency programme, which resulted in £2m of savings. The report also said the council “should have had an internal project manager structure to ensure co-ordination and communication across all internal departments and regular meetings chaired by a director with authority to make decisions”. It added: “Scope and cost increases were most likely reported and approved by the PCLP including Birmingham City Council directors, but this information was not disseminated within BCC or to the LEP. “The apparent lack of these has resulted in parts of BCC and the LEP being unsighted on major cost changes.” In a joint statement Birmingham council and Greater Birmingham and Solihull Local Enterprise Partnership (GBSLEP) said: “With regard to the Paradise project, the LEP Board have received a request for further investment in the project. This is currently under consideration.” A spokesperson for Paradise Birmingham said: ”Costs for infrastructure work for Phase 1 of Paradise Birmingham have not increased by £50m or £100m, as incorrectly reported in the press. “The increased scope of off-site works for Phase 1 of Paradise, together with a combination of construction inflation and the collapse of Carillion, led to an increase in costs of £29m. ”Private sector funding is in place for our next building, One Centenary Way, and we are awaiting the outcome of the LEP's considerations regarding a CPO and infrastructure costs relating to Phase 2.” Argent has been contacted for comment.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)