Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
TomTom nov '18 BUY (of bye?)
Volgen
PGV schreef op 22 november 2018 10:42 :
[...]
Ik hoop het, dat we morgen de 8 zien, dan ga ik er weer uit.
Dat is jammer, want dan krijgen we weer geziek ben Ik bang Succes vandaag allen. Ben er ff tussenuit
En TomTom heeft geen gelukkige hand in overnames.... Niet helemaal eens. De overname van tele atlas was voor toen een prima deal. Echter kregen we daarna te maken met een crash, wat alles voor ieder aandeel veranderde. Verder vind ik de overname van autonomous wel een topper geweest. Oké klein, maar wel prima en nodig.
Gira Freeze schreef op 22 november 2018 10:49 :
En TomTom heeft geen gelukkige hand in overnames....
Niet helemaal eens. De overname van tele atlas was voor toen een prima deal. Echter kregen wee daarna te maken met een crash, wat alles voor ieder aandeel veranderde. Verder vind ik de overname van autonomous wel een topper geweest. Oké klein, maar wel prima en nodig.
Telematics was ook een kleine acquisitie, zie wat het straks gaat opbrengen!
Gira Freeze schreef op 22 november 2018 10:49 :
En TomTom heeft geen gelukkige hand in overnames....
Niet helemaal eens. De overname van tele atlas was voor toen een prima deal. Echter kregen wee daarna te maken met een crash, wat alles voor ieder aandeel veranderde. Verder vind ik de overname van autonomous wel een topper geweest. Oké klein, maar wel prima en nodig.
TomTom heeft 10 jaar geleden EUR 2,9 mld betaald voor Teleatlas. Market cap TomTom vandaag. EUR 1,7 mld. Prima deal? De meningen zijn daarover verdeeld....
[quote alias=gvanmaarsum id=11246818 date=201811221051] [...] TomTom heeft 10 jaar geleden EUR 2,9 mld betaald voor Teleatlas. Market cap TomTom vandaag. EUR 1,7 mld. Prima deal? De meningen zijn daarover verdeeld.... [/ De koers staat nu zo laag, omdat men HG nog steeds niet vertrouwd, met de verkoop van telematics en evt heel tt. Eerst zien en dan geloven. Maar jij weet ook, dat tt eigenlijk geen 1,7 mld waard is.
Computer zet de koers waar hij hem wil hebben en dat is altijd lager en nooit hoger want dan kunnen ze de laatste stukken van de particulieren die het gehad hebben met TT niet oppikken. Kijk je naar de volumes dan zie je dat dit nooit door particulieren kan worden bedacht. De aap kruipt binnenkort uit de mouw verwacht ik. Mijn stukken krijgen ze in ieder geval niet op deze manier. Vanaf €15 ga ik erover nadenken. Een dirty exit verwacht ik persoonlijk niet. Geld is belangrijk maar de manier waarop je eraan komt speelt ook een rol dus als je er over de rug van de aandeelhouders aankomt die je hun centjes hebben toevertrouwd om je (HG) droom te kunnen waarmaken dan blijf je een paria en is een leeg bestaan met je louche vrienden jouw deel. Daar zit zelfs een HG niet op te wachten.
marathon 11 schreef op 22 november 2018 10:59 :
Computer zet de koers waar hij hem wil hebben en dat is altijd lager en nooit hoger want dan kunnen ze de laatste stukken van de particulieren die het gehad hebben met TT niet oppikken.
Kijk je naar de volumes dan zie je dat dit nooit door particulieren kan worden bedacht.
De aap kruipt binnenkort uit de mouw verwacht ik. Mijn stukken krijgen ze in ieder geval niet op deze manier. Vanaf €15 ga ik erover nadenken.
Een dirty exit verwacht ik persoonlijk niet. Geld is belangrijk maar de manier waarop je eraan komt speelt ook een rol dus als je er over de rug van de aandeelhouders aankomt die je hun centjes hebben toevertrouwd om je (HG) droom te kunnen waarmaken dan blijf je een paria en is een leeg bestaan met je louche vrienden jouw deel.
Daar zit zelfs een HG niet op te wachten.
Precies zoals het is. Ab. Lekker op je handen blijven zitten, en afwachten maar.
Volvo gaat zonder auto naar de autosalon Mårten Levenstam, strategichef op Volvo Cars. Foto: Carl-Johan Lejland Afbeelding 1 van 2 Volvo 360c. Foto: Carl-Johan Lejland Afbeelding 1 van 2 Volvo Cars gaat naar de autoshow in Los Angeles zonder een enkele auto te brengen. Een slimme pr-grip of overvol van een bedrijf dat verkoopt om auto's te verkopen? "We zullen je zien, we denken dat het tijd is om iets anders te doen", zegt Mårten Levenstam, strategisch hoofd van Volvo Cars. CARL-JOHAN LEJLAND Geplaatst: 21 november 2018, 9:05 Bijgewerkt: 21 november, 2018, 13:27 U kunt nu opmerkingen plaatsen over artikelen met dit pictogram Volvo Cars slaat de Geneva Salon van volgend jaar over en wanneer het naar de Los Angeles Fair gaat volgende week, doet het bedrijf zonder een enkele auto in zijn bagage. Dit is een ander bewijs van de lopende beweging, waarbij de grote autobeurzen problemen hebben om de autofabrikanten in de wereld aan te trekken, die in plaats daarvan naar technische beurzen gaan of hun eigen evenementen organiseren. "Wij kijken altijd naar wat het meest relevant is en hoe we het beste kunnen krijgen onze boodschap uit. Op dit moment, we voelen heel tevreden met de kennis van onze auto's, maar niet op alle belangrijke samenwerkingen we doen, zoals wij dat doen met Zenuity op gemotoriseerde auto's en dat we met Google werken en Android in de auto's hebben ingebouwd ", zegt Mårten Levenstam, strategisch hoofd van Volvo Cars. Hoe moeten de presentaties eruitzien? "Het idee is om uit te leggen wat we bedoelen met de toekomst en voortzetting van de discussie die we met de presentatie van het concept 360c begonnen. Het kan zijn dat de relatie tussen fabrikanten en toeleveranciers is een beetje ouderwets. En we willen praten over onze samenwerking met zoals Google en anderen . " Bestaat het risico dat bezoekers teleurgesteld zullen zijn om de nieuwe S60 niet in de standaard te zien? "Er zijn tal van mogelijkheden om de auto op een andere manier zien, dus het risico is waarschijnlijk niet zo geweldig. Het was nog erger dat het niet zou krijgen met andere grote veranderingen, die niet alleen invloed op ons als fabrikant auto te zien, maar ook alle klanten. We konden al onze auto's laten zien, maar toen waren er nog veel andere belangrijke zaken aan het licht gekomen. " Toen u het 360c-concept presenteerde, sprak u veel over zelfrijdende auto's en over nieuwe manieren om een ??auto te besturen, bijvoorbeeld door Care by Volvo. Door dichter bij de klant te komen, zullen autodealers uiteindelijk uiteindelijk knijpen? "Ik denk dat de angst is gebaseerd op een misverstand. Het is niet dat we dit om zich te ontdoen van onze autodealers, maar de toegang tot de auto te ontwikkelen in de toekomst te doen." Maar het klinkt alsof de verkopers het cool kunnen krijgen? "Ik denk dat het de verkeerde manier om na te denken. Kijk naar wat er gebeurt in de detailhandel over de hele wereld, als je het niet te moderniseren om het moeilijk te krijgen. En we denken dat dit is een manier om de beschikbaarheid van een auto te moderniseren. We zullen doorgaan in hoge mate afhankelijk van onze dealers in de toekomst, moet je nog steeds een relatie met iemand die kan dienen en zorgen voor de auto. ik denk dat we heel veel van de menselijke interactie tussen ons deel van het systeem en de gebruiker van de auto nodig hebben. " "Precies hoe het zich ontwikkelt, kunnen we zien, maar het is eigenlijk best prettig met menselijke interactie", zegt Mårten Levenstam. Alle autofabrikanten werken met zelfrijdende technologie en veel technologiebedrijven zijn betrokken en werken samen. Als strategisch manager, wanneer denk je dat de zelfrijdende auto's hier zijn? "Het is natuurlijk een zeer moeilijke vraag, en niemand echt weet. De technische denk dat ik kan veel sneller dan mensen denken te gaan, maar we moeten de wetgeving op zijn plaats en acceptatie in de samenleving die we willen dat soort auto's hebben op onze straten. " "Maar ik denk dat het nu gebeurt, over vijf jaar zal er een flink aantal auto's die zelfrijdende in een of andere vorm zijn. Privé-auto's in staat zijn om het te doen onder bepaalde voorwaarden op bepaalde soorten wegen zal zijn. Maar het zal gaan verschillende tarieven op verschillende plaatsen, zal het langer duren om het te krijgen om te werken in het midden van de nacht tijdens een sneeuwstorm in Småland dan in de zon op een snelweg in Los Angeles. "
Ze twijfelen dus bij Volvo, hoe hun auto eruit moet zien in de toekomst. Vandaar dat ze gestopt zijn met tt? Vreemd verhaal iig.
Op dit moment, we voelen heel tevreden met de kennis van onze auto's, maar niet op alle belangrijke samenwerkingen we doen, zoals wij dat doen met Zenuity op gemotoriseerde auto's en dat we met Google werken en Android in de auto's hebben ingebouwd ", zegt Mårten Levenstam, strategisch hoofd van Volvo Cars. Het idee is om uit te leggen wat we bedoelen met de toekomst en voortzetting van de discussie die we met de presentatie van het concept 360c begonnen. Het kan zijn dat de relatie tussen fabrikanten en toeleveranciers is een beetje ouderwets. En we willen praten over onze samenwerking met zoals Google en anderen . " ?????
Het lijkt iedere keer wel, dat we bij de koers van tt beter een dalende beurs kunnen hebben, dan een stijgende.
Let op ... er is iets gaande!
koers mag door de 7,50 zo te zien. geen blokkade
Het zou wat wezen, net nu die Amerikanen vrij zijn komt het nieuws. Vandaag dan maar boven de 7,56
Nico A. Inberg @NicoInberg 9 minuten geleden #TomTom: De kaarten worden geschud TomTom: De kaarten worden geschud TIP door Paul Weeteling gepubliceerd 22 nov 2018 om 11:30 TomTom: De kaarten worden geschud TomTom verwacht in het eerste kwartaal de verkoop van de Telematics divisie af te ronden: een potentiële koerstrigger.
eduardo3105 schreef op 22 november 2018 11:56 :
Nico A. Inberg @NicoInberg 9 minuten geleden
#TomTom: De kaarten worden geschud
TomTom: De kaarten worden geschud
TIP
door Paul Weeteling
gepubliceerd 22 nov 2018 om 11:30
TomTom: De kaarten worden geschud
TomTom verwacht in het eerste kwartaal de verkoop van de Telematics divisie af te ronden: een potentiële koerstrigger.
Joh, heeft de man onder een steen gelegen.
Brabanttrade schreef op 22 november 2018 11:48 :
koers mag door de 7,50 zo te zien. geen blokkade
Ook iemand die gelukkig is met een dooie mus,door de nephandeld staat de waarde - 1€ sinds vorige week. Een kinderhand is vlug gevuld.
Pok pok, als de kippen er weer bij..
duprogres schreef op 22 november 2018 11:59 :
[...]
Ook iemand die gelukkig is met een dooie mus,door de behandel staat de waarde - 1€ sinds vorige week.
Een kinderhand is vlug gevuld.
Ben ik gelukkig met deze koers? absoluut niet, sta namelijk flink verlies Is alleen opvallend dat de koers over de 7,50 mag, maar dat gisteren bv werd tegengehouden.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)