Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
electrek.co/2018/10/23/tesla-tsla-sho... Dump and pump of echt bekeerd? Ik hoorde trouwens dat VW nu al 28 miljard Euro kwijt is aan Diesel Gate, en dat is terwijl het juridische drama nog wel een tijdje door te etteren heeft. Dat helpt natuurlijk niet als je je hele aanbod wilt omklussen naar BEV en daar gemiddeld 50kWh aan cellen voor rollen en inblikken. Audi krijgt een nieuw prijsvoorstel voorgelegd door LG dat de batterijcellen zou gaan leveren. Omdat ze te laat de markt op gingen om die 20,000 e-trons per jaar op de weg te zetten? Audi's doel is dus voorlopig om per jaar evenveel E-trons te maken als Tesla Model X elke 4 maanden... Iedereen die veel Li-ion nodig heeft, krijgt te maken met leverproblemen en stijgende prijzen. Schiet niet op, zo duur het nog een tijdje voor Tesla (zeker in de westerse wereld) de absolute meerderheid in BEV's verliest. Die paar Audi's en Jaguars gaan niet maken dat Tesla ineens zonder klanten komt te zitten. Tevens levert Tesla ook al een stuk goedkoper, hun Model 3 zit qua prijs nu mooi tussen de Ioniq, i 3, Bolt en LEAF en de bovengenoemde en Tesla Model S+X. Zodra Model 3 nog goedkoper beschikbaar wordt zullen heel wat Ioniq en LEAF kopers nog eens gaan rekenen...
Skater schreef op 23 oktober 2018 20:44 :
electrek.co/2018/10/23/tesla-tsla-sho... Dump and pump of echt bekeerd?
Ik hoorde trouwens dat VW nu al 28 miljard Euro kwijt is aan Diesel Gate, en dat is terwijl het juridische drama nog wel een tijdje door te etteren heeft.
Dat helpt natuurlijk niet als je je hele aanbod wilt omklussen naar BEV en daar gemiddeld 50kWh aan cellen voor rollen en inblikken.
Audi krijgt een nieuw prijsvoorstel voorgelegd door LG dat de batterijcellen zou gaan leveren. Omdat ze te laat de markt op gingen om die 20,000 e-trons per jaar op de weg te zetten? Audi's doel is dus voorlopig om per jaar evenveel E-trons te maken als Tesla Model X elke 4 maanden...
Iedereen die veel Li-ion nodig heeft, krijgt te maken met leverproblemen en stijgende prijzen. Schiet niet op, zo duur het nog een tijdje voor Tesla (zeker in de westerse wereld) de absolute meerderheid in BEV's verliest. Die paar Audi's en Jaguars gaan niet maken dat Tesla ineens zonder klanten komt te zitten. Tevens levert Tesla ook al een stuk goedkoper, hun Model 3 zit qua prijs nu mooi tussen de Ioniq, i 3, Bolt en LEAF en de bovengenoemde en Tesla Model S+X. Zodra Model 3 nog goedkoper beschikbaar wordt zullen heel wat Ioniq en LEAF kopers nog eens gaan rekenen...
Valt me zwaar tegen waar de competitie mee op de proppen komt qua TESLA Killers. Ik denk dat er over 2 jaar ook tigduizend model 3’s hier over de weg rollen. Ik ben benieuwd, misschien wel groene cojfers overmorgen. Timing vd cijfers lijkt op tactisch gekozen moment om de shortsellers een hak te zetten. Gezien de koers vandaag +12% lijkt het aardig te lukken. Als ‘grote twitteraar’ zich nou ook nog een beetje inhoud de komende maanden gast het misschien toch nog goedkomen met Tesla.
Ach zo heeft iedere fabrikant zijn eigen verhaal. Diesel gate Vinding secured gate FSD gate? 10K model 3 per week eind 2017 gate. Verschil is wel dat VW de boetes kan betalen met de behaalde winst...
Mr sponge schreef op 22 oktober 2018 16:42 :
[...]
Dit gaat in de komende kwartalen ook een probleem worden voor Tesla.
Ze betalen de leveranciers pas na 90 dagen. En Tesla ontvangt het geld bij levering. Dat is natuurlijk erg gunstig. Tesla heeft het geld al lang op de rekening voor het aan de leverancier moet worden betaald.
Bij het opstarten/opschalen van de productie heeft dat een positief effect op de cashpositie. Maar op het moment dat de productie stabiliseert is dat effect weg.
Kijkend na de Model 3 tracker is de Model 3 productie nu gestabiliseerd rond de 4.500 per week. Mocht dat zo blijven, dan ben ik erg benieuwd naar de ontwikkeling van de cashpositie in het komend kwartaal...
Mee eens, nu er eenmaal veel kosten zijn gemaakt moeten ze snel groeien om marge te maken die het cashflow inhaaleffect kan compenseren. Met misschien wel 30% of meer marge op de extra verkochte auto's kan dat echter redelijk vlot gaan. Bedenk je dat er blijkbaar heel veel vaste koste zijn om in Q3 waarschijnlijk ongeveer break even te zijn. Wel mogen we verwachten dat cashflow er nu (pas) flink op vooruit gegaan is na de grote verkopen en dikke pipeline bij het ingaan van Q3.
Mr sponge schreef op 23 oktober 2018 21:37 :
Ach zo heeft iedere fabrikant zijn eigen verhaal.
Diesel gate
Vinding secured gate
FSD gate?
10K model 3 per week eind 2017 gate.
Verschil is wel dat VW de boetes kan betalen met de behaalde winst...
10K per week was toch bedoeld voor eind dit jaar? 5K was eind vorig jaar. Ze liggen maar 3Q achter :-) Interessant feitje waar de fangirls mee kwamen vandaag. Na de rampup van elke mainstream auto maakte Tesla even winst. De tijd van opstart tot winst lijkt daarbij korter te worden. Ze haalden dit, houd je vast, SeekingAlpha MUST READ (zeg ik) artikel aan dat nogal tegen de gebruikelijke toon aldaar in gaat. seekingalpha.com/article/4211882-tesl...
Dutcheon schreef op 22 oktober 2018 10:48 :
[...]
ok duidelijk jij gaat liever short...
Ik heb vorige week een long geopend op $256
Wow, hoe loopt die?
Skater schreef op 24 oktober 2018 13:28 :
[...]
Wow, hoe loopt die?
Slechts €4370 dagwinst gisteren, we gaan nog even door ;)
Jemig...doe je goed! Hoop dat je een goed uitstappunt vindt. Optie of sprinter/turbo? Voorbeurs 301,50 +7,36 (2,50%) Ik zou klaar staan om de helft te dumpen. Hoeveel hype kan 1 winstbericht genereren? Er lijkt al een hoop ingeprijsd te worden.
Skater schreef op 24 oktober 2018 15:31 :
Jemig...doe je goed! Hoop dat je een goed uitstappunt vindt. Optie of sprinter/turbo?
Voorbeurs 301,50 +7,36 (2,50%)
Ik zou klaar staan om de helft te dumpen. Hoeveel hype kan 1 winstbericht genereren? Er lijkt al een hoop ingeprijsd te worden.
dagje daytraden inderdaad, net op 299 eruit, nu even gokken waar we instappen, denk al bij 281
Dutcheon schreef op 24 oktober 2018 16:10 :
[...]
dagje daytraden inderdaad, net op 299 eruit, nu even gokken waar we instappen, denk al bij 281
Houd je het bij longs of durf je direct over the stappen op een hopelijk korte duur short?
Skater schreef op 24 oktober 2018 16:18 :
[...]
Houd je het bij longs of durf je direct over the stappen op een hopelijk korte duur short?
nee doe geen shorts, is tegen mn principes ;)
OK, GF3 bij Shanghai krijgt dus Model 3 en Model Y op het menu. Plus uiteraard de in-house parts die ervoor nodig zijn. Blijkt uit filings. Initieel capaciteit voor 250.000 per jaar, later tot dubbel. Eigenlijk best conservatief voor zo'n lap grond (0,85km) met de ervaring die ze al hebben vanuit GF1, maar de grond was goedkoop dus waarom je laten inbouwen door de buren als je een groeibedrijf hebt? Productie vooral voor de Chinese (Aziatische?) markt, export niet de eerste insteek. Versnelde bouw wegens de tarievenoorlog waardoor geen gezonde Chinees nu nog een Amerikaanse wagen koopt of kan veroorloven. Export naar Europa lijkt me voor China wel interessant. Wijs eens wat Chinese auto's aan in de straat. Ze hebben daar ruimte om hun positie als wereldfabrikant van alles te verbeteren.
Wel vreemd. Eerder hebben ze toch gemeld dat de Model 3 en Model Y niet op dezelfde productie lijn kunnen omdat ze zo verschillend zijn...
Mr sponge schreef op 24 oktober 2018 21:03 :
Wel vreemd.
Eerder hebben ze toch gemeld dat de Model 3 en Model Y niet op dezelfde productie lijn kunnen omdat ze zo verschillend zijn...
Zelfde lijn kunnen we niet zeggen, alleen raden. Een tijd wilden ze Model Y een hele nieuwe stap maken met unieke onderdelen. Nadat ze zagen hoe lastig het was om een supply chain en productielijn op gang te brengen, zijn ze daar voor in ieder geval een deel op terug gekomen. Model 3 is een goed platform zoals ze ook vooraf hoopten. De onderdelen doen wat er van ze verwacht werd. Ik heb ook weinig grote problemen gehoord zoals eerder met deurgrepen, deuren, pedalen, etc. Omdat de vraag nog groter uitpakte dan optimistisch gehoopt, en ook nu nog terwijl er alleen dure varianten gebouwd worden, lijkt het verstandiger om Model Y vooral zo snel mogelijk klaar te stomen, zonder al te slimme fratsen. Zoveel mogelijk laten lijken op Model 3, misschien wat kleine verschillen om een hogere prijs te rechtvaardigen, grote stappen snel thuis.
Dutcheon schreef op 24 oktober 2018 16:10 :
[...]
dagje daytraden inderdaad, net op 299 eruit, nu even gokken waar we instappen, denk al bij 281
Je kunt je afvragen wie gekker is, Tesla en de CEO of de mensen die blijkbaar handelen in TSLA en derivaten. Afgelopen op een minnetje (briljant getimede exit van je) En toen? Nabeurs 317,82 +29,32 (10,16%) Is er nieuws dan? Waarom niet tijdens beursuren handelen? Half één begint de earnings call pas meen ik.
Nou deel 1 klopt +10% Het ziet er beter uit dan ik had verwacht. Maar de ervaring leert dat het meestal mooier wordt gepresenteerd dan het is. Ben benieuwd wat de koers morgen doet na de conference call en de eerste analyses.
Skater schreef op 24 oktober 2018 22:28 :
[...]
Je kunt je afvragen wie gekker is, Tesla en de CEO of de mensen die blijkbaar handelen in TSLA en derivaten.
Afgelopen op een minnetje (briljant getimede exit van je)
En toen?
Nabeurs 317,82 +29,32 (10,16%)
Is er nieuws dan? Waarom niet tijdens beursuren handelen?
Half één begint de earnings call pas meen ik.
Je handelt tegen de hedgefunds, die deden er gisteren al alles aan om te foolen... en zijn helden in manipuleren, daarom gebeurde er de rest van de dag niks. Ze waren heel voorzichtig aan het inslaan op momenten dat mensen uitstapten omdat ze het risico niet aandurven leveraged te zitten bij de Tesla cijfers. Had de 299 gisteren al gezet om af te tikken maar die haalde die dus vandaag pas. De halve dag zitten wachten op een dipje..... maar helaas kan niet alles winnen dus een nieuwe geopend op 292. En waarom gek? Tesla is lekker volatiel, als je daar flink tijd in steekt gebeurt er ook daadwerkelijk wat met je geld. Het is relatief voorspelbaar en er is een massive newsfeed tov veel andere aandelen, waar je vaak slaaf van de koers bent om je info te vinden!
Meer winst dan ik verwachtte, maar het SeekingAlpha article dat ik eerder deelde was bang on the money met $300M. Model 3 doet al ruim 20% marge (vind ik niet veel) en kost nu pas minder arbeid per unit dan S en X. Ik wist niet dat het zo erg was nog. Maar dat er nu al dergelijke winst is terwijl er in alle richtingen nog zo veel rek in zit geeft hoop. Goede cashflow inderdaad als hierboven verwacht, benieuwd hoe dat in Q4 de prijs van deze ramp-up gaat opvangen als de leveranciers ineens meer betaald moeten worden. Met de bouw van de Chinese GF3 zonder de intentie kapitaal op te halen of schuld bij te nemen zullen verkopen wel gemaximeerd moeten blijven worden. Als ik het goed begrijp gaat China delen produceren voor andere fabrieken. Ik denk dan aan de aandrijvingen voor Model 3 en Y vooral. Met de bestaande expertise en blijkbaar goed lopende productie in Nevada moet dat ook wel (heel) snel online te krijgen zijn. Nog voor er een goede assemblagelijn en alles staat. Logisch dus om dat volume en bespaarde kosten in te zetten om andere fabrieken te ondersteunen. Europa zou in Tilburg (voorlopig) dan aandrijvingen ontvangen zoals Fremont die nu ontvangt van Nevada. Een copy-paste van Fremont's assemblagelijn en warehouse systeem kan dan in Tilburg bijgeplaatst worden. En ze zijn daar aan het uitbreiden. Wellicht eerst alleen wat laatste schroefjes toevoegen om het EU-made te maken, later meer ingrijpend werk. Maar ook kan Fremont de assemblage wellicht doen afgezien van aandrijving waarmee Nevada ontlast wordt, aandrijvingen voor bijvoorbeeld S en X kan maken, en geen cellen meer hoeft te maken voor export wat verdere Amerikaanse capaciteit vrijmaakt. Model Y wordt pas vanaf 2020 gemaakt, mogelijk al in China (wordt krap), maar als de aandrijvingen al eerder gemaakt worden in China (minder krap), zijn er veel manieren waardoor dit relatief makkelijk af te bouwen wordt. En tegelijk voor Model 3.
Als Muskie slim is komt hij nu met een emissie of hij verlaagt de conversiekoers van de convertibles.
DeZwarteRidder schreef op 25 oktober 2018 10:16 :
Als Muskie slim is komt hij nu met een emissie of hij verlaagt de conversiekoers van de convertibles.
Ben je popie jopie of ben je dikke maatjes met hem? Zullen we dat soort beslissingen maar aan Deepak Ahuja overlaten? Hij lijkt te weten wat hij doet, houdt Tesla al 10 jaar in leven. Ik heb gemist over iets over de convertibles gezegd is, maar ik hoorde dat er geen plan voor een emissie of verdere schuld is. Met goede winsten kun je groei bekostigen. Ze begonnen GF1 en GF2 en het meeste van het supercharger netwerk toen ze bijna alleen nog Model S en X hadden als producten. Nu in korte tijd verdriedubbeling van omzet (binnenkort). Nu eenmaal uitgevogeld hebben hoe je een Model 3/Y maakt met minder arbeid en ineens al 20% marge, is dat te herhalen. En makkelijk te bekostigen dan met alleen 100,000 vlaggenschepen in het assorti.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)