Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Moxxey schreef op 19 oktober 2018 11:56 :
[...]
Alweer!!!
Nee , nog steeds :)
OnoMatopee schreef op 19 oktober 2018 14:03 :
[...]die bollenboer heeft ZELF het geheime plan aangedragen vwb een kwart draaien van de platen zodat er 2 waren om te overbruggen.
Ik geef mijn vrouw ook altijd de schuld:-))))))))))).
boldie schreef op 19 oktober 2018 10:35 :
[...]..............ondertussen ga ik steeds meer geloven in overname..........
Door Boekhoorn. BAM, Boldie, Boekhoorn.
Wat vandaag wel opvalt is dit, koers vaker naar de 3,02/3,03.. en dan later weer naar 3,10/3,12.... maar vandaag blijkbaar niet.
Keerdok- en Eandissite (Mechelen) - Fase 1: parkeergebouw en Rode Kruisplein 19 oktober 2018 - Kairos nv / BAM Contractors Ltd Eandis – parkeergebouw (Nieuwsbericht Stad Mechelen:) Mechelen, 5 oktober 2018 - In 2017 startte de stad Mechelen samen met Eandis de zoektocht naar investeerders voor haar eigendom aan het Rode Kruisplein en de vrij te komen eigendommen van Eandis (Eandiswijk en -tip). In de laatste ronde bleven nog twee kandidaten over. Het consortium Kairos/Mont-real/Immo BAM/Vanderstraeten/BAM Contractors kwam als winnaar uit de bus. Zij zullen het parkeergebouw op de Eandistip realiseren en het Rode Kruisplein omvormen tot een publiek plein met een appartementsgebouw. Duurzaam parkeergebouw Eind 2019 start ontwikkelaarsgroep Kairos/Mont-Real met de bouw van een duurzaam parkeergebouw met 537 parkeerplaatsen (333 meer dan op het Rode Kruisplein), 110 fietsenstallingen, elektrische laadpalen en auto- en fietsdeelplaatsen. Door de aansluiting op het warmtenet onttrekt het gebouw in de zomer koude aan de bodem en warmte in de winter. En als bijna-energieneutraal gebouw verbruikt het heel weinig energie. De energie die nodig is, komt uit groene energiebronnen zoals zonnepanelen. Naast parkeerplaatsen vind je in het gebouw een buurtwinkel, kantoren en een afhaalpunt voor postpakketten. Op het dak geeft het groene, openbare stadsbalkon een prachtig uitzicht over de stad. Het gebouw steekt ook heel slim in elkaar. Zo kunnen parkeerverdiepingen makkelijk omgevormd worden naar bijvoorbeeld kantoren of kan er een tijdelijke invulling aan gegeven worden. Een flexibel gebouw dus, dat makkelijk kan inspelen op toekomstige noden. In 2021 kunnen de eerste auto’s in het parkeergebouw parkeren. Die rijden vlot binnen via de N16. Vanaf de parking kan je makkelijk te voet of met de fiets over de nieuwe voetgangersbrug richting de binnenstad. Kwaliteitsvol wonen Van zodra het parkeergebouw af is, volgt de bouw van 54 appartementen op de huidige parking van het Rode Kruisplein. De materiaalkeuze van de drie verdiepingen sluit aan bij die van de Ouwen Dok en is van zeer hoge kwaliteit. De uitsparing geeft ruimte aan de Ouwen Dok en voldoende lichtinval op het binnenplein van het appartementsgebouw. Ook het appartementsgebouw is bijna-energieneutraal en CO2-neutraal dankzij zonnepanelen. Aan de kant van de Ouwen Dok is er op het gelijkvloers ruimte voor buurtwinkels, restaurants en cafés. Rode Kruisplein wordt een écht plein Samen met de bouw van de appartementen ondergaat het Rode Kruisplein een ware metamorfose. De autoparking maakt plaats voor een stedelijk, autovrij plein met bomen en centraal een ondiepe waterpartij als spelelement. Het wordt er aangenaam vertoeven met aan de kant van het Keerdok een meer industrieel uitzicht als knipoog naar het verleden. Aan de oever van de Afleidingsdijle is er dan weer volop groen met spelelementen. Ondergronds komen er een 90-tal parkeerplaatsen voor de appartementsbewoners en bezoekers van het nieuwe hotel in de Ouwen Dok.
Generieke Poortinstructie (GPI) nu al geaccepteerd op veel bouwplaatsen 19 oktober 2018 - BAM Bouw en Vastgoed Nederland bv / BAM Infra Nederland bv bouwhelm (Nieuwsbericht Governance Code Veiligheid in de Bouw (GCVidB):) 11 oktober 2018 - Over zes maanden wordt de Generieke Poortinstructie (GPI) verplicht op alle bouwplaatsen in Nederland. Een aantal organisaties accepteert deze veiligheidsinstructie om toegang te krijgen tot de bouwplaats nu al. Het initiatief voor de GPI werd eind vorig jaar door de Governance Code Veiligheid in de Bouw (GCVidB) gestart en richt zich op het verhogen en stimuleren van veiligheid en veilig gedrag op bouwplaatsen. Sindsdien hebben steeds meer organisaties zich aangesloten bij de Governance Code. Wat gaat veranderen? Tot de verplichte invoering van de GPI op 1 april 2019 handhaven de bij de GCVidB aangesloten organisaties hun eigen veiligheidseisen nog, maar accepteren de nieuwe veiligheidsinstructie ook al. Vanaf die datum moeten alle eigen medewerkers en medewerkers van alle onderaannemers en toeleveranciers die werkzaamheden verrichten op de bouwplaats hun GPI gehaald hebben en laten zien om toegang te krijgen tot de bouwplaats. Overigens behouden de aangesloten partijen ook de mogelijkheid om per bouwplaats aanvullende specifieke veiligheidseisen te stellen. Hoe doe je de gpi? Om de GPI te halen moeten modules worden gevolgd en getoetst. Hiervoor kunnen medewerkers terecht op de website gpi.explainsafe.nl. Iedere medewerker kan dit doen vanaf een eigen werkplek, thuis of zelfs op een mobiele telefoon. Wanneer de GPI is gevolgd en behaald, geldt deze een jaar. Het betekent dat medewerkers met de poortinstructie op alle bouwplaatsen van bij de Governance Code aangesloten bedrijven terecht kunnen. Op dit moment kent de GPI een module Infra en een module Bouw en Utiliteit en later dit jaar volgt een module Installatie. Wie zijn al aangesloten bij de GCVidB? Tot de ondertekenaars van de Governance Code behoren de bouw- en installatiebedrijven Ballast Nedam, BAM, Dura Vermeer, Heijmans, Strukton, TBI, Van den Herik, VolkerWessels en Unica. Daarnaast hebben ook ProRail, Rijksvastgoedbedrijf en Rijkswaterstaat de Code ondertekend, evenals acta Safety Professionals, AKD, KIVI en Witteveen+Bos. Deze organisaties willen binnen de bouwsector voorop lopen in de keten om veiligheid naar een hoger plan te tillen. Het doel is om te komen tot nul dodelijke en zeer ernstige ongevallen in de sector. De bouwsector realiseert schitterende projecten. Wanneer de wijze waarop dat gebeurt, nog professioneler en veiliger wordt gemaakt, vergroot dat de aantrekkelijkheid voor de huidige en potentiële medewerkers.
Bam heeft een eigen vermogen van 450 miljoen . Dit was de waarde op 1 januari dit jaar . Verwachte winst voor dit jaar 150 miljoen . Waarde op de beurs 271 miljoen aandelen maal 3.01 euro is 815 miljoen euro . Conclusie indien je alle aandelen Bam bezit , heb je je geld in 15 maanden terug . Conclusie BAM is hiermee verre weg het goedkoopste aandeel van de beurs . Oja wat ook altijd fijn is ze hebben ruim 600 miljoen aan liquide middelen op de bank staan . Ook ik vind het pijnlijk dat de koers niet stijgt , echter met deze wetenschap komt het vanzelf goed .
Herfstvakantie: Bergen spoorwerk bij Utrecht 19 oktober 2018 - BAM Infra bv (Persbericht ProRail:) Utrecht, 18 oktober 2018 - De herfstvakantie is de laatste bouwmijlpaal voor de spoorverdubbeling tussen Utrecht Centraal en Leidsche Rijn. Van 20 tot en met 28 oktober werken ProRail en BAM negen dagen met 300 man per dag om sporen en bovenleiding aan te sluiten. En ... er worden vier wissels 'hergebruikt'. Lees verder voor meer cijfers en weetjes. Veel hergebruik van materialen Omdat duurzaamheid bij ProRail hoog in het vaandel staat, gaan we vier wissels verplaatsen en hergebruiken, net als ballast, spoorstaven, dwarsliggers en seinen. Hergebruik van wissels is niet nieuw. Al eerder, bijvoorbeeld op Utrecht Centraal gaven we oudere wissels een nieuw leven. Bijzonder ditmaal is dat de wissels ter plaatse naast de baan worden gereviseerd, zodat ze als nieuw weer worden terug gelegd. Al het werk doen we met 100 man per dienst. Dus 300 man per dag, negen dagen lang. Even wat cijfers: 3.000 m spoorstaaf wordt hergebruikt 5.000 m spoorstaaf nieuw aangevoerd en ingebouwd (aanvoer per werktrein) 4.500 dwarsliggers worden hergebruikt 800 nieuwe dwarsliggers nieuw aangevoerd en ingebouwd 7.500 ton ballast nieuw aangevoerd en verwerkt (grotendeels aanvoer per werktrein) 15.000 m oude bovenleidingdraden slopen en afvoeren 9.000 m nieuwe bovenleidingdraden trekken 24 nieuwe seinen plaatsen en in dienst stellen 10.000 m oude vervallen kabels saneren 45.000 m nieuwe kabels trekken, aansluiten en in dienst stellen Van twee naar vier sporen, mét een nieuwe spoorbrug Na de werkzaamheden, op maandag 29 oktober, nemen we vier sporen in gebruik tussen Utrecht en Leidsche Rijn. Tussen Leidsche Rijn en Vleuten waren er sinds 2010 al vier sporen in gebruik en met de afronding van de spoorverdubbeling Utrecht Centraal - Leidsche Rijn geldt dat straks voor het hele traject Utrecht – Vleuten - Woerden. Intercity's en Sprinters hebben dan ieder een eigen brug over het Amsterdam-Rijnkanaal: een nieuwe spoorbrug en de oude brug die is opgehoogd en stiller gemaakt. De plaatsing van de nieuwe spoorbrug tussen twee bestaande spoorbruggen in, was een hoogtepunt in dit project. Kijk hier voor een terugblik. Waar zit de winst voor de reiziger? De winst van de spoorverdubbeling tussen Utrecht Centraal en Leidsche Rijn zit hem in een robuustere treinverbinding, met snellere treinen en minder kans op vertraging door meer flexibiliteit. Tussen Utrecht en Gouda wordt de rijtijd van de sprinter zo’n 8 minuten korter. Bovendien maakt die flexibiliteit vanaf de nieuwe dienstregeling in december de inpassing van een heel nieuw station in de dienstregeling mogelijk: Lansingerland-Zoetermeer, met vier keer per uur een sprinter. Werkzaamheden herfstvakantie, gevolgen voor het treinverkeer Van zaterdagnacht 20 oktober tot maandagochtend 29 oktober 05.00 uur werken we dag en nacht aan de afrondende werkzaamheden van de spoorverdubbeling. Er kunnen geen treinen rijden. De gevolgen voor het treinverkeer: Reizigers op de trajecten Rotterdam Centraal-Utrecht Centraal, Den Haag Centraal-Utrecht Centraal en Leiden Centraal-Utrecht Centraal kunnen omreizen via Schiphol Airport. Tussen Rotterdam Centraal/Den Haag Centraal en Woerden is de dienstregeling aangepast. Tussen Woerden en Utrecht Centraal rijden bussen. Afhankelijk van het gereisde traject varieert de geschatte extra reistijd van een kwartier tot drie kwartier. Reizigers kunnen voor een reisadvies op maat hun reis van tevoren plannen op ns.nl of in de NS-app.
bambricks schreef op 19 oktober 2018 14:45 :
[...]
Volgens mij is de rode draad het caisson.
Zonder caisson geen sluis!!
Deuren zouden nu geladen moeten worden. Wel hopen dat de curator de deuren niet in gijzeling neemt.. Daar ben je klaar mee als dat gebeurd.
deur is eigendom Bam
Geniaal dit: “De parkeergarage bezweek twee weken voor de oplevering door BAM en een paar uur nadat er nog bouwvakkers aan het werk waren geweest. “ En nog steeds hebben de mensen hier vertrouwen in dit rukfonds. Over twee jaar praten we verder...
b.west.invest schreef op 19 oktober 2018 15:51 :
Bam heeft een eigen vermogen van 450 miljoen . Dit was de waarde op 1 januari dit jaar . Verwachte winst voor dit jaar 150 miljoen . Waarde op de beurs 271 miljoen aandelen maal 3.01 euro is 815 miljoen euro . Conclusie indien je alle aandelen Bam bezit , heb je je geld in 15 maanden . Conclusie BAM is hiermee verre weg het goedkoopste aandeel van de beurs . Oja wat ook altijd fijn is ze hebben ruim 600 miljoen aan liquide middelen op de bank staan . Ook ik vind het pijnlijk dat de koers niet stijgt , echter met deze wetenschap komt het vanzelf goed .
Zeggen ze hier al drie jaar...
goedkoop opties binnenharken en groene slot voor het weekend volgende week verder herstel.
OnoMatopee schreef op 19 oktober 2018 15:55 :
[...]deur is eigendom Bam
OHH en waarom kunnen ze dan niet weg varen met de deuren?
bambricks schreef op 19 oktober 2018 16:01 :
[...]
OHH en waarom kunnen ze dan niet weg varen met de deuren?
Bij mijn weten gaan ze in het najaar op transport. En dat najaar breekt nu aan. Als je andere kennis hebt, deel dat dan ovv bron.
GTLH2 schreef op 19 oktober 2018 13:59 :
Lekker blijven zitten! En wat is vol? 100 stukjes!??
Mmmm, een paar honderd duizend Eurootjes. Gelukkig kan ik ze momenteel best missen, maar zou leuk zijn als het 2 keer een paar honderduizend zou worden. Groot denken jochie anders wordt het nooit wat.....
Woefdram schreef op 19 oktober 2018 15:56 :
Geniaal dit: “De parkeergarage bezweek twee weken voor de oplevering door BAM en een paar uur nadat er nog bouwvakkers aan het werk waren geweest. “ En nog steeds hebben de mensen hier vertrouwen in dit rukfonds. Over twee jaar praten we verder...
zijn ook complete fabrieken die de lucht in gaan en die bedrijven staan de koersen ook veel hoger dan op moment dat het gebeurde.
Vrienden van de Bataafsche Aanneming Maatschappij. LABBERDEPOEPIE. Dit woord gebruikte mijn vader zaliger altijd om aan te duiden dat iets teleurstellend slecht was. Bijvoorbeeld als onze club de Volewijckers thuis (weer eens) niet had kunnen winnen van lager geplaatste clubs zoals Rigtersbleek, EBOH of Limburgia. Labberdepoepie vind ik dus uitstekend passen bij het koersverloop van ons aller BAM. Lager, lager, lager en dan, een vreugdevolle stijging met een paar centen. Niets helpt blijkbaar de koers naar boven te krijgen. Zelfs mijn handelsmissie naar Sicilië heeft geen geïnteresseerden opgeleverd. Het is om moedeloos van te worden. En gezien de lage omzet zijn velen van ons dat ook geworden. Die hebben het hoofd in de schoot gelegd. Gelukkig heb ik het geld niet nodig, maar als het zo doorgaat heb ik dat zelfs niet eens meer. Maar goed, ik wacht maar af wat er gaat komen. Ze zullen daar in Bunnik de koers toch wel volgen? Is daar niemand die zegt zoals de kasteelheer Olivier B. Bommel tegen Tom Poes: "jongeheer verzin een list".? Ok, genoeg geouwehoerd. Sterkte allen en tot ziens hier op dit forum. Met vriendelijke groet. RD. ps. hoe zat dat ook alweer met dat gratis geld?
Cijfers bam zijn gewoon goed en doet geen recht aan de koers waarop ze nu staan. blijkbaar zijn er teveel aandeeltjes gekocht door Jan met de pet en die mogen niet te veel verdienen.
Woefdram schreef op 19 oktober 2018 15:56 :
Geniaal dit: “De parkeergarage bezweek twee weken voor de oplevering door BAM en een paar uur nadat er nog bouwvakkers aan het werk waren geweest. “ En nog steeds hebben de mensen hier vertrouwen in dit rukfonds. Over twee jaar praten we verder...
Fijn dat je ons ff bijgepraat hebt, bedankt en tot over 2 jaar dan maar...
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)