Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel TomTom AEX:TOM2.NL, NL0013332471

  • 5,700 19 apr 2024 17:35
  • -0,280 (-4,68%) Dagrange 5,700 - 5,925
  • 569.243 Gem. (3M) 304,1K

TomTom oktober 2018

7.416 Posts
Pagina: «« 1 ... 140 141 142 143 144 ... 371 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 15 oktober 2018 17:25
    quote:

    ketchup of catch-up schreef op 15 oktober 2018 17:11:

    morgen begint de goed nieuws show

    HG de strategisch uitvoerende bestuurder verdwijnt en HG de financiële bankier staat op

    nu gaat er aan waarde creatie gedaan worden, tijd van Kapitaliseren is aangebroken.

    een nieuwe, energieke en frisse HG, geen uhh's en but's meer - Neen, Wij zijn beter en verder dan Google, we zijn slimmer dan Apple, we staan met 3-0 voor op de Duitsers die HERE bezitten , of kijken jullie geen voetbal

    we zijn de rijkste voor talent en innovatie en de armste voor beurswaarde, dus waar wachten jullie op.
    morgen een 20% up dagje
    Wies , je bent een talentvolle cabaretier , maar ga vooral doorrrrr
  2. duprogres 15 oktober 2018 17:38
    quote:

    NewKidInTown schreef op 15 oktober 2018 17:28:

    End-game of eindstrijd ?
    Zo eindspel ,vlug nog een (laatste 1/2 h + eindvieling)500.000 stukjes verpatst met een 10 centjes in de zak.
    Morgenvroeg als treug opvissen met de nodig intresten (een start onder de 7 ) zou mij niet verwonderen.
  3. [verwijderd] 15 oktober 2018 17:40
    quote:

    duprogres schreef op 15 oktober 2018 17:38:

    [...]

    Zo eindspel ,vlug nog een (laatste 1/2 h + eindvieling)500.000 stukjes verpatst en een 10 centjes .
    Morgenvroeg als treug opvissen met de nodig intresten (een start onder de 7 ) zou mij niet verwonderen.
    Familie van josti?

    Vorige kwartaal cijfers 20,7% stijging binnen 7 dagen.
  4. [verwijderd] 15 oktober 2018 17:44
    quote:

    duprogres schreef op 15 oktober 2018 17:41:

    [...]

    Jep !!!????
    Je zult het me wel vergeven dat ik weinig sympathie heb voor mensen (zoals jij) die even komen melden dat ze een ritje hebben gemaakt en uitstappen om later weer goedkoper in te willen stappen. En dan gelijk weer hel en verdoemenis gaan prediken.
  5. forum rang 4 H. Berkhof 15 oktober 2018 17:46
    quote:

    duprogres schreef op 15 oktober 2018 15:33:

    [...]

    Zo ik heb afscheid genomen van de Nederlandse parel.(Aankoop 5.9 € (19/9) / verkoop 7.1 € x 2.500 st.)
    Persoonlijk heb ik mij ook gedeeltelijk laten leiden door de euforische verhalen op dit forum van de laatste weken.
    Maar met de koers evolutie van vorige week en vandaag denk ik dat er morgen geen nieuws komt, de verwachte cijfers zijn niet van die aard om nu naar de 8 € door te stoten.
    Daarom heb ik afscheid genomen en denk ik (persoonlijk )dat er deze week terg lager aankoopmogelijkheden zullen komen.
    Maar aan de zittenblijvers succes morgen.

    Met alle respect. Er klopt geen snars van dit verhaal.
  6. forum rang 6 NewKidInTown 15 oktober 2018 17:55
    quote:

    duprogres schreef op 15 oktober 2018 17:38:

    Zo eindspel ,vlug nog een (laatste 1/2 h + eindvieling)500.000 stukjes verpatst met een 10 centjes in de zak.
    Morgenvroeg als treug opvissen met de nodig intresten (een start onder de 7 ) zou mij niet verwonderen.
    Als ik vandaag verkocht had, zou ik hem ook graag onder de 7 willen zien. Misschien staat die daar ook nog wel eens, over een maand of 6 NA het uitkeren van een mega-dividend van 10 euro :-)
  7. [verwijderd] 15 oktober 2018 17:59
    Toch weer een streek van de media dat Versteeg-verhaal om 17.00 uur op de Telegraaf-website met de titel: "TomTom op een doodlopend spoor".

    Wees gerust, het is enkel de verwoording van de eerder uitgesproken opinie: men gooit het goede (Telematics) (waarvan eerder nog het bestaan was vergeten) weg, en "gokt" op iets waarvan de uitkomst onzeker is (wat toch iets anders is dan een dood spoor).
  8. forum rang 7 bezinteergebelegt 15 oktober 2018 18:03
    quote:

    Opus135 schreef op 15 oktober 2018 17:59:

    Toch weer een streek van de media dat Versteeg-verhaal om 17.00 uur op de Telegraaf-website met de titel: "TomTom op een doodlopend spoor".

    Zou me niet druk maken, fossiel Versteeg is inmiddels zelf een dood spoor in analistenland.

    Wordt door niemand meer serieus genomen.
  9. forum rang 7 Dutchy Ron 15 oktober 2018 18:16
    Leuk artikel in NewcYorker over Google vs Uber en met name de rol van Levandowski

    Levandowski and his team were asked to map a million miles of U.S. roads within a year. They finished in nine months, and then set up an enormous office in Hyderabad, India, to begin mapping every street on earth. (Today, Google Maps is the dominant navigation app, used daily by more than thirty million people.) Levandowski and his boss, Sebastian Thrun—another Grand Challenge alumnus—then proposed to Google’s leadership that the next step was developing self-driving cars. In 2009, a small team of engineers, led by Thrun, was assigned to a secret self-driving-car division, which was given the code name Project Chauffeur. Levandowski’s focus would be hardware development.

    One of the group’s first objectives was figuring out how to give an autonomous car “eyes”: technology connecting lasers and cameras mounted on the roof to an onboard computer that visualized the road ahead, from traffic signs to pedestrians and other automobiles. Such systems had been created before, at universities, and each had taken years to build. Levandowski again devised a work-around. After joining Google, he had, on the side, created two independent companies, 510 Systems and Anthony’s Robots, which held the rights to technologies that he had developed for his autonomous motorcycle and other outside projects. As he saw it, Google could potentially skip years of redundant research if Project Chauffeur simply bought the necessary hardware from his firms. In effect, Levandowski was proposing to acquire crucial technology from himself, and pay for it with Google’s money.

    Google said yes. Although some executives were aware of this unusual arrangement, others were in the dark. “At first, no one really understood that Anthony was selling us his own stuff, but people eventually figured it out,” one of Levandowski’s former colleagues told me. “It seemed shady, but at the same time everyone wanted to move as fast as possible, and this was an easy solution, so we didn’t ask a lot of questions. That ended up being a mistake.”

    Hele artikel zie www.newyorker.com/magazine/2018/10/22...
7.416 Posts
Pagina: «« 1 ... 140 141 142 143 144 ... 371 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

TomTom geraakt door zwakke automotivemarkt

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links