Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
pwijsneus schreef op 30 september 2018 15:02 :
[...]
Waarom zou het uberhaubt negatief zijn voor het personeel als ze straks onder een ander dak zitten? Natuurlijk snap ik de onzekerheid, maar de telematics business wordt groot, en is nu ook groeiend. Wellicht moeten er mensen bij, of komen ze terecht in een organisatie waarbij het personeel er juist op vooruit gaat.
Het is een bedrijfsonderdeel dat groeit hé, in een groeiende markt.
Stel het is Verizon en die gaat tomtom telematics fuseren met fleetmatics dat ze in 2016 kochten. De marktleider Europa en marktleider VS integreren. Dat valt misschien mee qua dubbele rollen en overlap, dus minimaal qua ontslagen. Maar de technologie zullen ze wel integreren. Dus dat is altijd een onzekere periode voor personeel. Word je door private equity overgenomen dan gaan die er ook met de kaasschaaf overheen. Google als overnemer zie ik niet gebeuren, tenzij het hele bedrijf wordt verkocht inclusief HD maps en alle deals met autofabrikanten. Dan kunnen autofabrikanten google niet meer buiten de deur houden. —— @kid Omwille van voorkennis risico is het verboden om medewerkers eerst collectief in te lichten, maar een bedrijf probeert dat wel parallel te doen. In de situatie die ik meemaakte was het 8:00 uur voorbeurs nieuws naar buiten en 9:01 uur bericht aan personeel en diverse presentaties. Voor TomTom Telematics geldt echter dat je je personeel wel kunt inlichten dat telematics te koop staat, maar veel vragen kan je niet beantwoorden. Wie wordt de nieuwe eigenaar, wat gaat die doen, etc.
NewKidInTown schreef op 30 september 2018 12:53 :
[...]
Ik kan me toch moeilijk voorstellen dat er een partij is die 6,00 EUR wil gaan betalen voor het onderdeel Telematics dat over 2018 circa 0,064 EUR netto-winst gaat realiseren, dat zou een koers/winstverhouding van zo'n 94 betekenen. Zie hiervoor ook mijn eerdere berekeningen gisteren in dit draadje. Ik heb daarop geen enkele weerlegging gezien, dus ga dus uit dat die 0,064 netto-winst 2018 voor Telematics wel klopt.
Dan blijven getallen van 6,00 EUR voor alleen Telematics dat een 20,5% van de totaal omzet van TT heeft, weer het gewoonlijke wensdenken en zich rijk rekenen, zoals we al jaren zien in de IEX TT draadjes.
Hierbij mijn laatste poging om op je in te gaan aangezien je simpelweg niet wil luisteren en je doel hier op het forum wel duidelijk is. De winst die met het onderdeel behaald kan worden binnen TomTom is vrijwel irrelevant voor een overname als deze. De reden dat een bedrijf Telematics over zou willen nemen is niet voor de enorme winst die het onderdeel heeft. Nee dit gaat om de onderliggende technologie en de enorme marge van 38% die er op zit. Wanneer een grote partij deze technologie in handen zal hebben kan de markt voor het product enorm worden uitgebreid wat het onderdeel een enorme groei zal geven. De marges worden nog hoger dool schaalbaarheid en de technologie kan nog beter ontwikkeld worden. Telematics moet gezien worden als een start-up met enorm waardevolle technologie. De prijs die daar voor betaald wordt, wordt niet bepaald door winst of groei of omzet. Nee deze wordt gebaseerd op potentieel en dat is simpelweg enorm. Dus hou alstublieft op met dat gezeur over de winst en omzet en hoe geen enkel bedrijf daar geld neer zou willen leggen want die vergelijking raakt nog kant nog wel.
Kid snijdt wel een belangrijk onderwerp aan bij de verkoop van Telematics. Werkgelegenheid gegarandeerd?, standplaats Nederland? etc Nu is het vestigingsklimaat gunstig door Rutte maar garantie, dat Telematics op Nederlandse bodem blijft, is er niet. Maar Goddijn zal daar rekening mee houden, neem ik aan.
Van waar je frustratie? Heb je vorige week je aandelen in paniek verkocht? Maak gewoon het rekensommetje en koop aaandelen tt. Over een jaar zal je humeur een stuk beter zijn. Je verdraait de boel of je hebt te weinig kennis. Chiddix schreef op 30 september 2018 14:05 :
Het is een goede zet van TT om Telematics nu proberen te verkopen. De kans is namelijk aanwezig dat systeeminbouw van de techgiganten niet stopt met auto s maar ook trucks bereikt op termijn. Je weet niet hoe het navigatielandschap er in 2020 uitziet.
Doordat autobouwers begonnen zijn Google toe te laten met systeeminbouw sinds kort, is dit een ontwikkeling die TT zorgen moet baren. Heeft evenwel niets te maken met de selfdriving car want de grote orders daarvoor komen pas straks binnen bij TT(grapje). Als TT zegt, Telematics te koop heeft niets te maken met de recente ontwikkelingen, dat gelooft geen enkele analist. Ook kopers zullen het niet geloven. Alleen de goegemeente.
*Justin* schreef op 30 september 2018 15:03 :
@kid
Omwille van voorkennis risico is het verboden om medewerkers eerst collectief in te lichten, maar een bedrijf probeert dat wel parallel te doen. In de situatie die ik meemaakte was het 8:00 uur voorbeurs nieuws naar buiten en 9:01 uur bericht aan personeel en diverse presentaties.....
Ja, je hebt gelijk. Ik had mijn "Wel logisch dat het nieuws eerst naar buiten wordt gecommuniceerd en dan pas binnen de gehele Telematics-afdeling." wel wat duidelijker kunnen aanzetten. Het is niet alleen logisch , het is verplicht . Een vrijwel direct daarna inlichten van de Telematics afdeling (zoals jij in je voorbeeld beschrijft) zou wel beter zijn geweest, maar in duidelijke communicatie en transparantie heeft TT nooit uitgeblonken, extern niet en ook intern niet, zo blijkt.
Chiddix schreef op 30 september 2018 15:22 :
Kid snijdt wel een belangrijk onderwerp aan bij de verkoop van Telematics. Werkgelegenheid gegarandeerd?, standplaats Nederland? etc Nu is het vestigingsklimaat gunstig door Rutte maar garantie, dat Telematics op Nederlandse bodem blijft, is er niet. Maar Goddijn zal daar rekening mee houden, neem ik aan.
Maar waarom is dat belangrijk dan? Voor ons beleggers/handelaars bedoel ik, voor de TT-medewerkers zelf snap ik. Mij boeit het niet waar TTT straks gevestigd is, boeit me nu ook al niet.
löngterm schreef op 30 september 2018 15:11 :
......Dus hou alstublieft op met dat gezeur over de winst en omzet en hoe geen enkel bedrijf daar geld neer zou willen leggen want die vergelijking raakt nog kant nog wel.
Sorry dat ik voor jou totaal irrelevante zaken zoals "winst en omzet" in de discussie betrek. "hoe geen enkel bedrijf daar geld neer zou willen leggen" dat zijn jouw woorden, niet de mijne. Natuurlijk zou het verkocht kunnen worden voor een faire prijs. Jouw bijdrage raakt nog kant nog wel kant noch wal.
Bartdeamateur schreef op 30 september 2018 14:58 :
[...]
Was dat nog niet bekent dan ???
Nee :). Nu de headlines morgen, Tesla kiest voor TT.
[quote alias =vreemd vermogen id=11119360 date=201809301428] Heb vandaag iemand gesproken die bij TTT werkt. Er is veel onzekerheid. Personeel weet officieel nog van niks. Er gaan wel geruchten de ronde maar die is gebaseerd op drijfzand. Google en Verizon worden genoemd. Maar ook dat TT in z'n geheel wordt opgedoekt, omdat HG er mee wil ophouden doet de ronde. Nou ja Een ding is duidelijk dat het allemaal heel onduidelijk is. Slechts een handjevol mensen is op de hoogte van de plannen. [/quote] Nou nog een ander ding is duidelijk. Dat is u bericht .....
Was here schreef op 30 september 2018 15:25 :
Van waar je frustratie? Heb je vorige week je aandelen in paniek verkocht?
Maak gewoon het rekensommetje en koop aaandelen tt. Over een jaar zal je humeur een stuk beter zijn. Je verdraait de boel of je hebt te weinig kennis.
[...]
Kijk gewoon wat er aan de hand is. Deal Google met autobouwers en het in de verkoop zetten van Telematics. Belicht de achtergronden op eigen wijze en inzichten net als forumleden hier doen maar met roze bril op.
NewKidInTown schreef op 30 september 2018 12:53 :
[...]
Ik kan me toch moeilijk voorstellen dat er een partij is die 6,00 EUR wil gaan betalen voor het onderdeel Telematics dat over 2018 circa 0,064 EUR netto-winst gaat realiseren, dat zou een koers/winstverhouding van zo'n 94 betekenen. Zie hiervoor ook mijn eerdere berekeningen gisteren in dit draadje. Ik heb daarop geen enkele weerlegging gezien, dus ga dus uit dat die 0,064 netto-winst 2018 voor Telematics wel klopt.
Dan blijven getallen van 6,00 EUR voor alleen Telematics dat een 20,5% van de totaal omzet van TT heeft, weer het gewoonlijke wensdenken en zich rijk rekenen, zoals we al jaren zien in de IEX TT draadjes.
Dit gaat op ebitda multiples. En die zijn op de beurs al 12x (maar ook 25-35x zie mijn eerdere bericht gisteravond). In transacaties wordt 15-20x betaald. De door jou gebruikte EPS methode pas je niet goed toe (de segmentatie) en is bovendien te grof als methode, want het houdt geen rekening met de kapitaalstructuur ( negatief voor bedrijven die geen schuld gebruiken). EUR4-6 per aandeel gaat het gewoon worden, anders had HG deze stap ook niet gezet natuurlijk. Was zelfs speculatieve kooptip bij business class vandaag.
NewKidInTown schreef op 30 september 2018 15:35 :
[...]
Sorry dat ik voor jou totaal irrelevante zaken zoals "winst en omzet" in de discussie betrek.
"hoe geen enkel bedrijf daar geld neer zou willen leggen" dat zijn jouw woorden, niet de mijne. Natuurlijk zou het verkocht kunnen worden voor een faire prijs.
Jouw bijdrage raakt
nog kant nog wel kant noch wal.
Allerlaatste reactie van mij naar jou- Ik dacht dat je weer aan het jennen en trekken was met JOUW winst per aandeel vanuit Telematics. Ik begrijp uit jouw standvastigheid tov van de winst per aandeel komend vanuit Telematics dat gewoon terugzoeken van beschikbare info vanuit kwartaalcijfers al te moeilijk is voor jou. Wat dacht je van een wpa van 9,5 cent over eerste halfjaar 2018.
Accuboor schreef op 29 september 2018 23:30 :
Voor de fantasie nog een paar beursgenoteerde Telematics clubs...
CalAmp Corp doet 25X ebitda momenteel
finance.yahoo.com/quote/CAMP/key-stat... OrbComm Inc doet 35X Ebitda momenteel
finance.yahoo.com/quote/ORBC/key-stat... Nou HG dat lijkt mij een goed fallback scenario. Indien er geen 1.4mrd wordt betaald gaan we splitsen en zetten we Telematics met een Amerikaanse notering op de Nasdaq...
Speciaal voor shorters nog even wat info om niet te kunnen slapen ;-) Keer je positie gewoon om, de rit omhoog is veel langer dan wat jullie naar beneden nog denken te kunnen zoeken.
Ok chiddix ik zal je iets vertellen. Op de aandeelhoudersvergadering van 2015 sprak ik met 1 van de allerhoogste mensen binnen tt. Er was toen al interesse in telematics vertelde hij. Ze wilden het destijds niet verkopen omdat ze het geld nodig hadden voor de investeringen in automotive. De fabriek is af voor de kaartupdates. Het geld gaat nu binnenkomen uit automotive. Ze hebben de opbrengsten van Telematics niet meer nodig. Daarnaast is het bedrijf nu meer waard dan in 2015 en er is meer interesse. Harrold is 3 jaar ouder. Ik verwacht dat ze de interesse voor automotive niet kunnen weerstaan. Ik verwacht zelfs dat de eerste geïnteresseerden zich al gemeld hebben of zich spoedig melden. Chiddix schreef op 30 september 2018 15:54 :
[...]
Kijk gewoon wat er aan de hand is. Deal Google met autobouwers en het in de verkoop zetten van Telematics. Belicht de achtergronden op eigen wijze en inzichten net als forumleden hier doen maar met roze bril op.
holenbeer schreef op 30 september 2018 15:32 :
[...]
Maar waarom is dat belangrijk dan? Voor ons beleggers/handelaars bedoel ik, voor de TT-medewerkers zelf snap ik. Mij boeit het niet waar TTT straks gevestigd is, boeit me nu ook al niet.
Het is standaard bij verkoop van bedrijven , dat dit aspect wordt meegenomen. Beleggers hebben daar niets mee van doen. Vakbonden en bestuur wel.
Dus bij verkoop TTT 1.2 miljard en kas 0,2 = totaal 2,4 miljard is de koers 7,00 en bij verkoop maps & rest: 2,8 miljard, evenveel als overname HERE, dan kan de som der delen totaal 21€ per aandeel opbrengen?
Sorry, € 14,5 zoals ING berekende?
martinmartin schreef op 30 september 2018 16:02 :
Allerlaatste reactie van mij naar jou-
Ik dacht dat je weer aan het jennen en trekken was met JOUW winst per aandeel vanuit Telematics.
Ik begrijp uit jouw standvastigheid tov van de winst per aandeel komend vanuit Telematics dat gewoon terugzoeken van beschikbare info vanuit kwartaalcijfers al te moeilijk is voor jou.
Wat dacht je van een wpa van 9,5 cent over eerste halfjaar 2018.
Zie mijn analyse: "Totaal EPS, € fully diluted H1 18: 0,11 Telematics EPS, € fully diluted H1 18: 0,032 (laatste zelf berekend/afgeleid uitgaande van percentage Ebitda (29%) en niet revenue (20,5%) van Telematics tov totaal TT)" Mocht jouw "wpa van 9,5 cent" voor Telematics correct zijn, dan betekent dat voor de "rest" van TT een wpa van 0,11 - 0,095 -> 0,015 voor 2018 H1. (EPS, € fully diluted 0.11 voor geheel TT H1 2018, blad 1 van Interim financial report 2018 ) Dan geeft dat weer voer voor de waarde van het overblijvende TT na verkoop TTT. Reken dan het dubbele voor geheel 2018 van 0,03 EUR voor de wpa.
Ach al die berekeningen op basis van verdiensten. Kijk eens naar Mobileye of Fleetmatics of het kwijnende Nokia met Here. Het is wat een gek ervoor geeft oftewel de bieders zijn zo gek niet. Die zien er wel brood in. niet op basis van nu maar op basis van de mogelijkheden en toekomst.
Mooie berichten dit weekend. HG die tesla klant noemt in de trouw. Gigantische onderwaardering van aandeel TomTom dat zichtbaar wordt door verkoop Telematics voor 4-6 euro. (Op nationale TV bij business class). Dat gaat het aandeel goed doen volgende week. Mogelijk dinsdag overdag nog een mooi klantennieuwtje vanaf de Parijs motorshow. ;-). De Tesla model 3 staat daar ook.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)