Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel PostNL Koninklijke AEX:PNL.NL, NL0009739416

  • 1,225 19 apr 2024 17:35
  • -0,016 (-1,29%) Dagrange 1,212 - 1,238
  • 1.717.700 Gem. (3M) 2,2M

PostNL September 2018 wordt postmaand

4.444 Posts
Pagina: «« 1 ... 159 160 161 162 163 ... 223 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. pielsje 23 september 2018 12:03
    quote:

    Toekomstbeeld schreef op 23 september 2018 11:11:

    [...]

    Ha die Pielsje? Effe een tijdje niets van je gelezen op het PostNL forum....de verhouding positieve berichten tob negatieve berichten liep hard op......had je een ban of zat je op een plaats waar je geen sociale media tot je beschikking mocht hebben?
    Hee Toekomstbeeld, geen van allen.
    Geen Martijn op het forum, en privé druk.

    Het viel mij inderdaad ook op (het verschil in posi/nega)

    leuk om te zien..
  2. forum rang 4 Toekomstbeeld 23 september 2018 12:06
    De Consumentenbond "met nog ruim drie maanden te gaan, staat de teller dit jaar al op 2031 klachten."

    Laten het er 3000 worden voor het jaar.

    Op 300 miljoen pakketten: 0.001%

    Waar hebben we het in vredesnaam over? 1 klacht op 100,000 pakketten.

    Dus 1 klacht op 100,000 pakketten! En daar besteed men 25 minuten zendtijd aan! Betaald door belastingcenten ook nog!

    En het zijn klachten over een dienstverlening......het gaat niet over beschadigde of niet functionerende producten!

    Het gaat over een dienstverlening waarvoor al die klagers naar alle waarschijnlijkheid geen cent betaald hebben, of slechts 9,99 euro voor een heel jaar onbeperkt gratis bezorgen bij bestellingen < 20 euro bij Bol.com!

  3. [verwijderd] 23 september 2018 12:10
    quote:

    Toekomstbeeld schreef op 23 september 2018 12:06:

    De Consumentenbond "met nog ruim drie maanden te gaan, staat de teller dit jaar al op 2031 klachten."

    Laten het er 3000 worden voor het jaar.

    Op 300 miljoen pakketten: 0.001%

    Waar hebben we het in vredesnaam over? 1 klacht op 100,000 pakketten.

    Dus 1 klacht op 100,000 pakketten!!!!!!
    FNV gaat failliet en een kat in het nauw maakt rare sprongen...

    2 van de RvC leden bij PostNL komen op voorspraak van de werknemers/FNV. Dit moeten we maar eens ter discussie stellen bij dit gedrag. Eens dat het percentage verwaarloosbaar is. De media gaat ook niet vrijuit, klakkeloos overnemen van laster...
  4. forum rang 5 manuss 23 september 2018 12:39
    quote:

    Toekomstbeeld schreef op 23 september 2018 12:06:

    De Consumentenbond "met nog ruim drie maanden te gaan, staat de teller dit jaar al op 2031 klachten."

    Laten het er 3000 worden voor het jaar.

    Op 300 miljoen pakketten: 0.001%

    Waar hebben we het in vredesnaam over? 1 klacht op 100,000 pakketten.

    Dus 1 klacht op 100,000 pakketten! En daar besteed men 25 minuten zendtijd aan! Betaald door belastingcenten ook nog!

    En het zijn klachten over een dienstverlening......het gaat niet over beschadigde of niet functionerende producten!

    Het gaat over een dienstverlening waarvoor al die klagers naar alle waarschijnlijkheid geen cent betaald hebben, of slechts 9,99 euro voor een heel jaar onbeperkt gratis bezorgen bij bestellingen < 20 euro bij Bol.com!

    leuk artikel voor de Telegraaf
  5. forum rang 5 Go Go Go ! 23 september 2018 12:53
    quote:

    PentaGoNix schreef op 23 september 2018 09:52:

    [...]Ik wil de Telegraaf nog niet gratis hebben, sensatiekrant van de eerste orde. Geen feiten maar sensatie, daar drijft de krant op.
    Ach, wat verwacht je ook van een krant die tijdens WO2 nog fouter dan fout was. Het verschijningsverbod wat ze kregen na de oorlog had men nooit op mogen heffen. Dan waren we nu van deze pulpkrant af geweest.
  6. forum rang 4 aandeelofoptie 23 september 2018 12:54
    quote:

    Toekomstbeeld schreef op 23 september 2018 12:06:

    De Consumentenbond "met nog ruim drie maanden te gaan, staat de teller dit jaar al op 2031 klachten."

    Laten het er 3000 worden voor het jaar.

    Op 300 miljoen pakketten: 0.001%

    Waar hebben we het in vredesnaam over? 1 klacht op 100,000 pakketten.

    Dus 1 klacht op 100,000 pakketten! En daar besteed men 25 minuten zendtijd aan! Betaald door belastingcenten ook nog!

    En het zijn klachten over een dienstverlening......het gaat niet over beschadigde of niet functionerende producten!

    Het gaat over een dienstverlening waarvoor al die klagers naar alle waarschijnlijkheid geen cent betaald hebben, of slechts 9,99 euro voor een heel jaar onbeperkt gratis bezorgen bij bestellingen < 20 euro bij Bol.com!

    Bovendien dient een steekproef aan diverse criteria te voldoen om überhaupt tot een betrouwbare uitkomst te komen
    De 4000 geënqueteerden zijn niet ad random geselecteerd
  7. forum rang 6 Tordan 23 september 2018 13:59
    quote:

    Broke Even schreef op 23 september 2018 13:57:

    Hopelijk zakt het tot een euro of 3. Dan kan ik goedkoop mijn positie verdubbelen. Het zal waarschijnlijk de laatste kans zijn.
    Ja, ik heb ook een behoorlijke positie in aandelen en wat lange calls. Ik aas op 3,10 of iets lager om nog een keer bij te kopen. We zullen zien deze week.!
  8. forum rang 5 manuss 23 september 2018 14:03
    quote:

    wins schreef op 23 september 2018 13:56:

    Allemaal fake nieuws, wordt weer eens tijd voor een ECHT positief nieuwsbericht
    Telegraaf gaat gewoon door met plaatsen van zo veel mogelijke negatieve berichten over Postnl:

    Pakketjes verdwenen in ’de hel van PostNL’

    Door ONZE VERSLAGGEVER
    Updated 12 min geleden

    AMSTERDAM - PostNL bevestigt de problemen die er zijn met de bezorging van postpakketjes. Maar de chaos die het tv-programma Kassa veronderstelt, wordt door het bedrijf niet zo ervaren. Volgens de bezorgdienst wordt er slechts over 0,5% van de verleende diensten geklaagd.

    Kassa stelt dat een derde van de klanten niet tevreden is na een onderzoek onder 4000 consumenten. Vooral de bezorgers moeten het daarbij ontgelden, want die blijken in veel gevallen zelf hun handtekening te zetten op aangetekende pakketten, laten pakketjes achter in kliko’s en niet-thuis-briefjes worden in de brievenbus gegooid, terwijl de consument gewoon thuis is op het bezorgadres.

    Ook op de redactie van De Telegraaf kwamen veel klachten binnen. Zoals van Jeroen Karsten. „Ik denk dat de omvang van de chaos bij PostNL nog groter is dan gedacht. Er verdwijnt ook veel post. Ik heb onlangs geprobeerd twee cd’s te versturen naar Amerika, maar in Amsterdam waren ze het pakketje ineens kwijt. PostNL zei dat het pakketje niet meer traceerbaar was ondanks de barcode. Dat kan toch niet...”

    „De hel van PostNL noemen wij het al jaren”, reageert Peter Sloothaak. „Wij verzenden veel coli over heel Europa voor onze webshops. Maar niet meer met PostNL! In Duitsland werken ze met verschillende sub-contracters. Track & Trace houdt op bij de laatste scan in Nederland. Daarna is zoek ook werkelijk zoek.”

    BEKIJK OOK:

    Nederlanders klaar met PostNL: bezorgers gooien pakketjes in kliko’s
    „En dan het schandalige twee weken moeten wachten voordat er actie wordt ondernomen”, vervolgt Sloothaak zijn ongerief. „Zo ga je toch niet met klanten om. Ik zie dat puur als pesten en ontmoedigingsbeleid., Je wordt ook als medewerker van een webshop behandeld als een ’nono’ zonder ervaring.”

    Verleden jaar was er een dag storing bij DPD. Sloothaak: „Voor ons reden het weer eens te proberen met PostNL, maar van de tien zendingen raakten er twee helemaal zoek en een derde dook pas na een week weer op. Wij vermoeden dat bezorgers of andere medewerkers denken dat er iets in kan zitten wat je kan roken of zo. Anders kan ik het niet verklaren.”

    Onvrede
    „Ik heb vandaag nog een klacht ingediend omdat ik vorige week een bestelling verwachtte”, zegt Sotirius. „Een pakket dat echt persoonlijk en alleen door mij ondertekend afgegeven had mogen worden. Maar toch bij de buren bezorgd werd, terwijl ik echt gewoon zelf thuis was op dat moment. Toen ik daar een klacht over indiende en ook nog mijn onvrede uitsprak dat deze bezorger altijd mega asociaal zijn auto in het midden van de weg parkeert, terwijl er genoeg plek is, krijg je problemen. Waarschijnlijk was hij daar op aangesproken en dat pikte meneer niet. De volgende dag kwam hij verhaal halen bij mijn vrouw met een dreigende toon. Ongelooflijk, zeker omdat deze man nog steeds voor PostNL werkt en de deuren langsgaat.”

    PostNL zegt dat iedere klacht er één te veel is. „Het mag gewoon niet dat een pakket zoek raakt of bij de buren afgeleverd wordt als de geadresseerde gewoon thuis is”, stelt Tahira Limon. „We spreken bij iedere klacht de bezorger erop aan en luisteren dan uiteraard ook naar zijn of haar verhaal. Dat het af en toe niet goed gaat, mag duidelijk zijn, maar zo’n chaos als Kassa veronderstelt.. Nee, daar herkennen wij ons niet in. Volgens onze cijfers gaat het in 0,5% van de gevallen mis.”
  9. hap 23 september 2018 14:28
    quote:

    manuss schreef op 23 september 2018 14:06:

    FNV zit volgens mij achter deze hetze!
    Het lijkt inderdaad op een centraal georchestreerde hetze, maar er zijn nog meer partijen die daar belang bij kunnen hebben. Als je veel bezorgt, gaat er in absolute aantallen natuurlijk ook veel mis, maar hoe zit dat relatief? Als bedrijf kun je nooit helemaal voorkomen dat het mis gaat, maar die fouten maken het door de grootte wel een makkelijke prooi voor zo'n hetze.
  10. [verwijderd] 23 september 2018 14:33
    Ja, wat je ziet is een schoolvoorbeeld van riooljournalistiek.
    Zet telkens een scherpere kop boven een nietszeggend stukje met een naam (in dit geval post nl) die we allemaal kennen.
    Klik, klik, Klik. Klik. Klik
    Jongens, de kliks zakken een beetje weg.
    Nou, zet nu maar die quote van die sukkel erboven, dat met “hel”
    Klik Klik Klik Klik Klik Klik Klik Klik
    Ja hoor het werkt
  11. forum rang 4 Toekomstbeeld 23 september 2018 14:36
    De macht vd foute journalist! Pay-writers hebben geen behoefte aan dat checking. Iemand belt de redactie met een wild verhaal en het woord afgedrukt. De Telegraaf is afgezakt naar een niveau onder de roddel bladen.

    Junk status!

    Sinds de Belgen TMG hebben opgekocht een Postnl hetze! Het verband is niet moeilijk om te leggen.
  12. forum rang 6 prinszicht 23 september 2018 15:27
    Televaag is nog wel mijn weekend krant. Of mag ik dat niet zeggen. Irriteer me er wel aan en heb zelf ook de link gelegd met de Belgische eigenaren. Geen enkel ander beursgenoteerd bedrijf krijgt het er zo van langs. Heb al wel mijn 2 abo’s opgezegd. Maar niet vanwege de persoonlijke vete.

    Bekijk je het van de andere kant, niet vanuit de Televaag. Dan lukt het HV maar sporadisch om de handen op elkaar te krijgen van welke stakeholder ook. Het is dus een lastige taak zoals sommige forumgenoten stellen.

    Ik kan me hier gedeeltelijk in vinden. De publieke opinie wordt menigmaal vertroebeld door of de politiek, of de media en soms de consument. Dit gaat niet zo maar veranderen. Als er 1 belangrijke brief kwijt raakt, is er al snel een luisterend oor. Dat hoort er helaas bij.

    Echter doet PostNL het volgend mij redelijk goed qua dienstverlening en zorgt goed voor het personeel. Dat kan en moet beter belicht worden. Ipv “we hebben iets voor je” gaan we over naar “ we doen iets voor je”, gratis! Of ook weet niet maar dat terzijde.

    En verder zijn we te vaak als medewerker of mede-eigenaar het slachtoffer van het stilzwijgen. Van de week heb ik een kort lijstje gemaakt van de dingen die wel gedaan zijn voor met name de factor arbeid. Nieuwe fietsen, meer loon, een goed contract en een dik gevulde pensioenpot. Ondanks de malversaties van de overheid inzake AMM en de schade vanuit Brussel inzake Tnt. Beide schadeposten worden rustig bestudeerd en vormen grotendeels de basis van de huidige perceptie van een zwak en kwakkelend bedrijf. De vraag is waarom en deze vraag wordt ook door experts hardop gesteld. Dit in combinatie met de hard stijgende pakketmarkt waar geen euro extra rendement uit komt.

    Ik vraag me hardop af of deze situatie houdbaar is. En aan de koers te zien, ben ik niet de enige.....
4.444 Posts
Pagina: «« 1 ... 159 160 161 162 163 ... 223 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Het is water naar de zee dragen: prognose PostNL valt vies tegen

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links