Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel PostNL Koninklijke AEX:PNL.NL, NL0009739416

  • 1,242 24 apr 2024 12:19
  • +0,001 (+0,08%) Dagrange 1,237 - 1,245
  • 338.250 Gem. (3M) 2,2M

PostNL September 2018 wordt postmaand

4.444 Posts
Pagina: «« 1 ... 157 158 159 160 161 ... 223 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 22 september 2018 21:55
    quote:

    Hansbeleg schreef op 22 september 2018 21:06:

    Het personeel communiceert nu maar voor PostNL.

    www.bd.nl/den-bosch-e-o/postbezorgers...
    Ik ga maandag misschien solliciteren als communicatie man bij PostNL.
    In het programma Kassa kreeg PostNL er flink van langs en ook wel terecht.
    Het was zo makkelijk om dit zinkende schip die op weg is om een pennystock aandeel te worden, een goed bedrijf te laten worden.
    Het management moest een aantal maanden geleden Stijn vreven aanstellen toen hij beschikbaar kwam
  2. forum rang 5 Porscheknakker 22 september 2018 22:09

    Postbezorgers verenigen zich: 'Wij willen helemaal niet staken'

    DEN BOSCH - Ze noemen zichzelf de #tegenbeweging. Ze bestaan sinds een week, zijn allemaal postbezorger bij PostNL. En ze hebben iets te zeggen: ,,We willen helemaal niet staken."
    ,,We zijn geen zielige, uitgeknepen, personen. Wij ervaren geen terreur op de werkvloer en merken niets van intimidatie." Postbezorger Sanne van Zijl is duidelijk. Het beeld dat FNV schetste over de postbezorgers en PostNL klopt niet volgens haar.
    De stakingsactie van FNV donderdag is volgens Van Zijl daarom ook mislukt: de post werd overal gewoon bezorgd omdat de meeste werknemers helemaal niet wíllen staken. Tenminste, niet vanwege die combibundel die er toch gewoon gaat komen volgens Van Zijl. Ze staan niet te juichen bij alle veranderingen die hun werkgever doorvoert. ,,Maar staken is zinloos."
    Een aantal postbezorgers (waaronder Van Zijl) besloot zich te verenigen om hun eigen geluid te laten horen. Er kwam een manifest: niet staken, wel praten. Het aantal steunbetuigingen liep op tot zo'n tweehonderd volgens Van Zijl. ,,En we groeien nog altijd." Dus werd het manifest vrijdag aangeboden aan de directie van PostNL in Den Bosch.
    Het moest de directie duidelijk maken dat zij níet achter het staken stonden, maar ook niet achter alle veranderingen die de werkgever doorvoert. De combibundel is een gelopen race, maar de gevolgen daarvan niet hoopt de #tegenbeweging. ,,We willen veel meer duidelijkheid over de directe gevolgen van het verlies van de 190 fte. We zijn klaar met alle speculaties. Vertel nu gewoon open en transparant wat er vanaf nu gaat gebeuren", aldus Van Zijl.
    PostNL kon er alleen maar blij mee zijn. Helemaal na de staking van een dag eerder. Directeur Resi Becker nam het manifest in ontvangst en ging met de bezorgers in gesprek. ,,We kunnen ons vinden in het standpunt en zullen verder met ze in dialoog gaan", aldus woordvoerder Ellen Talsma.
  3. john steed 22 september 2018 23:08
    Over de bezorging van post bij postnl het volgende: ik verstuur al jaren nationaal en internationaal bedrijfsmatig kunst door europa en zelfs Azië. Nog nooit is hier iets fout gegaan. Zelfs in een uithoek van China kwam het pakket ruim op tijd aan. Ook als postnl postpakketten naar mij overneemt van andere buitenlandse postbedrijven wordt dit keurig geregeld. Een keer DHL geprobeerd en dit ging dan ook dadelijk fout. Jammer dat men mijn mening hebben gevraagd

    Cheerio Steed (geen aandelen Postnl.)
  4. toontjeavanti 22 september 2018 23:27
    Ben zelf aandeelhouder van Postnl, maar heb helaas ook slechte ervaringen met bezorging van aangetekende pakketten en aangetekende brieven. Kwam eem keer thuis en zag al op de oprit dat er een pakje (aangetekend) aan de deur hing. Klacht ingediend en na een week nog niets gehoord. Mailtje gezonden dat ik naar de politie zou gaan om aangifte te doen vanwwege valsheid in geschrifte en binnen een uur een reactie teug. Werd besproken met de chauffeur en het daarbij gelaten totdat enkele maanden later we een aangetekende brief in de brievenbus vonden. Weer een klacht ingediend en kreeg excuses etc. maar vertrouwen is weg en bestel weinig meer via internet. Heb wel goede ervaring met GLS, op de laptop kan je een pakje volgen, hoeveel stops hij nog maakt en hoe lang het duurt voor het bezorgd wordt (indicatie)

    Ben wel aandeelhouder maar zal blij zijn als de koers een keer de €4 op gaat zoeken, dan ben ik snel aandeelhouder af. Er zijn m.i. betere beleggingen dan deze door de overheid gecontroleerde toko.
  5. forum rang 4 eduardo3105 22 september 2018 23:33
    quote:

    toontjeavanti schreef op 22 september 2018 23:27:

    Ben zelf aandeelhouder van Postnl, maar heb helaas ook slechte ervaringen met bezorging van aangetekende pakketten en aangetekende brieven. Kwam eem keer thuis en zag al op de oprit dat er een pakje (aangetekednd) aan de deur hing. Klacht ingediend en na een week nog niets gehoord. Mailtje gezonden dat ik naar de politie zou gaan om aangifte te doen vanwwege valsheid in geschrifte en binnen een uur een reactie teug. Werd besproken met de chauffeur en het daarbij gelaten totdat enkele maanden later we een aangetekende brief in de brievenbus vonden. Weer een klacht ingediend en kreeg excuses etc. maar vertrouwen is weg en bestel weinig meer via internet. Heb wel goede ervaring met GLS, op de laptop kan je een pakje volgen, hoeveel stops hij nog maakt en hoe lang het duurt voor het bezorgd wordt (indicatie)

    Ben wel aandeelhouder maar zal blij zijn als de koers een keer de €4 op gaat zoeken, dan ben ik snel aandeelhouder af. Er zijn m.i. betere beleggingen dan deze door de overheid gecontroleerde toko.
    Ach, ik heb weer slechte ervaring met GLS. Bezorging die meer dan een week duurde==Koln-Stein-R'dam en dan bezorging en de info pas achteraf. Er zijn heel veel bezorgingen en rotte appels heb je overal. Bij mij wordt door PostNL altijd de volgende dag om 09:00uur bezorgd. Super tevreden.
  6. [verwijderd] 23 september 2018 01:03
    Ik heb op klacht.nl eens wat ‘klachten’ doorgelezen en er gaat absoluut wel eens iets niet goed in de service van Post NL.
    Maar bij veel klachten krijg ik ook de indruk dat er veel notoire klagers tussen zitten.
    Sommige zien zichzelf als Klant (met hoofdletter K) van Post NL, ze hebben iets in een webshop besteld met gratis bezorgen. De optie om een leveringsinterval te kiezen, bv s’avonds, doen ze niet (want dan kost die broek niet 59,95 maar 63,90) hoewel ze weten dat ze de hele week overdag niet thuis zijn. Het moet en zal gratis bezorgd moeten worden. Uiteindelijk ligt er een briefje in de bus dat het pakketje bij afhaalpunt X ligt en afgehaald kan worden. En dan zeiken dat de openingstijden van dat afhaalpunt X een dingetje zijn en ze liever naar afhaalpunt Y gaan.
    Ze hadden ook gewoon bij het bestellen direct afhaalpunt Y kunnen kiezen ...
    Ik bedoel maar, je kunt overal wel over klagen.
  7. forum rang 5 Porscheknakker 23 september 2018 01:07
    Ik heb nu net ff gekeken naar Kassa. Programma had ik opgenomen. Nou wat een verhaal. Laat me niet lachen. Het ging erom dat enkele bezorgers hun werk niet goed deden en PNL gaat met hun hierover spreken en eventueel sancties toepassen. Wat kan PNL er aan doen als een enkele bezorger zijn werk niet goed uitvoert? Dat komt bij de beste werkgever zelfs voor. Dus lulverhaal wat er in de Telegraaf staat en de Kassajuffrouw kon tegen de klachten ook niets in brengen. Koers maandag gewoon up. Expiratiedatum, de reden waarom de koers omlaag gebracht werd, is verleden tijd.
  8. [verwijderd] 23 september 2018 08:50
    Ziet er naar uit, dat Sandd steeds beter in de concurrentiestrijd met PostNl komt te liggen, veel meer aan de weg timmert, telkens positief in het nieuw weet te komen i.t.t. PostNL. Dat ligt natuurlijk enkel aan de ceo en de RvC van PostNL, die als verlamd aan de zijlijn toekijken hoe Sandd en DHL steeds meer klanten van PostNL afpakken. Dus dat de koers van PostNL steeds lager gaat, valt te begrijpen.
    PostNL bezorgt straks enkel nog in Madurodam!
  9. forum rang 9 objectief 23 september 2018 08:55
    quote:

    alrob schreef op 23 september 2018 08:50:

    Ziet er naar uit, dat Sandd steeds beter in de concurrentiestrijd met PostNl komt te liggen, veel meer aan de weg timmert, telkens positief in het nieuw weet te komen i.t.t. PostNL. Dat ligt natuurlijk enkel aan de ceo en de RvC van PostNL, die als verlamd aan de zijlijn toekijken hoe Sandd en DHL steeds meer klanten van PostNL afpakken. Dus dat de koers van PostNL steeds lager gaat, valt te begrijpen.
    PostNL bezorgt straks enkel nog in Madurodam!

    Bovenstaande visie lijkt me onjuist...ik zie tegenwoordig steeds minder bezorgers van Sandd en DHL. PostNL lijkt aan de winnende hand, maar vette winsten worden er in deze branche niet gemaakt en dat komt ook niet. Hoogstens een stijging als PostNL en Sandd samengaan..dan snel verkopen.
  10. PentaGoNix 23 september 2018 09:50
    quote:

    pielsje schreef op 23 september 2018 09:20:


    'Verdubbeling klachten pakketten PostNL'


    Iemand moet ingrijpen dat is duidelijk (ik gok op de overheid)
    Misschien heeft PNL ook het wel het dubbele aantal pakketten afgeleverd t.o.v. de vorige meting en dan is een verdubbeling van klachten net zoveel als vorig jaar. Bekijk het dus procentueel t.o.v. het aantal bezorgde pakketten en niet in pure aantallen, dat zegt helemaal niets.

    En zet dat vervolgens dan eens af tegen andere bezorgers (DHL, DPD, UPS etc.) en kijk dan nog eens of PNL het idd zo slecht doet. Ik denk het niet. Zelf ben ik super tevreden over de bezorgde pakketten van PNL, nog nooit een probleem gehad en ik bestel heel veel dat door PNL wordt bezorgd.
  11. forum rang 6 gpjf 23 september 2018 09:51
    quote:

    pielsje schreef op 23 september 2018 09:20:


    'Verdubbeling klachten pakketten PostNL'


    Iemand moet ingrijpen dat is duidelijk (ik gok op de overheid)
    Ongelooflijk tendentieus en uitsluitend er op gericht om Post.nl te bashen. De Telegraaf blijft een weinig integere krant. Gisteren stond dit bericht op verschillende manieren gepubliceerd en wat zie ik vanmorgen staat het weer in de rubrieken. Het zal je krant maar wezen.
  12. PentaGoNix 23 september 2018 09:52
    quote:

    gpjf schreef op 23 september 2018 09:51:

    [...]

    Ongelooflijk tendentieus en uitsluitend er op gericht om Post.nl te bashen. De Telegraaf blijft een weinig integere krant. Gisteren stond dit bericht op verschillende manieren gepubliceerd en wat zie ik vanmorgen staat het weer in de rubrieken. Het zal je krant maar wezen.
    Ik wil de Telegraaf nog niet gratis hebben, sensatiekrant van de eerste orde. Geen feiten maar sensatie, daar drijft de krant op.
4.444 Posts
Pagina: «« 1 ... 157 158 159 160 161 ... 223 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Het is water naar de zee dragen: prognose PostNL valt vies tegen

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links