Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel TomTom AEX:TOM2.NL, NL0013332471

  • 5,700 19 apr 2024 17:35
  • -0,280 (-4,68%) Dagrange 5,700 - 5,925
  • 569.243 Gem. (3M) 304,1K

TomTom september 2018

4.157 Posts
Pagina: «« 1 ... 104 105 106 107 108 ... 208 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 21 september 2018 20:14
    quote:

    Sander1234 schreef op 21 september 2018 20:09:

    [...]

    Ik begrijp jullie ( tt mensen ) gewoon niet in die zin.. hoezo, staat het over een jaar weer op 7 of 8? Waar het vandaan komt. Vergeet niet dat TT het slechtst presterende fonds zowat was de afgelopen 4 jaar in een mega Bull markt.
    Waarom zo verliefd? Wat is nu nog het alleebest wat er kan gebeuren. Dat er van 6.20 euro nog een tientje gemaakt kan worden ( niet dat ik daar in geloof) . Stop je geld in Besi en kijk wat dat betreft over drie jaar eens. Pak je minimaal 150 procent winst, althans daar heb je 3 x zoveen kans op dan bij TT
    Waarom is dit aandeel dan in een bull markt gezakt van ruim 44 euro naar nu 18 euro?????
  2. Sander1234 21 september 2018 20:24
    quote:

    Tomtom10 schreef op 21 september 2018 20:14:

    [...]

    Waarom is dit aandeel dan in een bull markt gezakt van ruim 44 euro naar nu 18 euro?????
    Omdat we het beste wel gehad hebben. Daarom zeg ik een jaar of drie.. Hoewel de bullmarkt dan nog niet helemaal voorbij is, heeft Besi geen aandeelhouder teleurgesteld ( voor wie er op tijd uit was) Kan je over TT niet zeggen
  3. DerksVisie 21 september 2018 21:27
    [quote alias=*Justin* id=11099463 date=201809202313]
    [...]

    Hi Derk. Bloomberg en Reuters zijn wel de geijkte partijen. Vind dat niet zo gek. Zij zijn overigens niet per se Amerikaans, de reporter van Bloomberg was Nederlands.

    ---

    We wisten al dat op die dag het bericht zou komen. Het is andersom. Google had het nieuws niet slechter kunnen timen dan 1 dag voordat TT een global deal met Daimler (Here eigenaar) trucks aankondigt.

    ---

    Ik heb de info die je noemt blijkbaar gemist. Heeft TT ergens gezegd dat het Nissan en Mitsubishi gaat bedienen.

    ---

    Die toekomst is nog steeds interessant. Er heeft denk ik iemand met een heel dikke vinger op een rode knop gedrukt. Misschien om iets te forceren, een signaal af te geven? (de Mol). Als je een heleboel stukken bestens loost in een lege markt zonder kopers is eigenlijk heel gek. Als je een flink belang hebt ga je er het liefst geleidelijk uit en niet zo laag mogelijk/quote]

    In mijn ogen is BNR de geschikte partij die het bedrijf goed volgt en vaak Goddijn uitnodigt voor een interview. Natuurlijk ben je daarna nog vrij voor een interview bij de "Amerikanen". Maar als Nederlands beursgenoteerd bedrijf zou je als eerste bij de Nederlandse media moeten melden.

    ---

    Natuurlijk was de timing van Google desastreus, des te belangrijker om hier op in te spelen en de aankondiging te vertragen tot de paniek voorbij was.

    ---

    TomTom zij als reactie op het Renault-Nissan nieuws dat een long-term relationship is met de Renault-Nissan-Mitsubishi Alliance. Hiervoor werd alleen gesproken over een strong relationship met Renault. Blijkbaar zijn er dus contracten met het hele concern, anders kan je het niet "strong" noemen.

    ---

    Zo'n zet zou je nooit vrijwillig doen. Dit was grotendeels door paniek en shorts die er gretig gebruik van maken.

  4. Levy 21 september 2018 21:27
    quote:

    mta schreef op 21 september 2018 17:27:

    Ik kan mij nog een gevalletje van Ahold herinneren. Amazon kocht zich in in de grootgrutter sector met de overname van Wholefoods. Hel en verdoemenis zou over de sector neer strijken. De koers van Ahold en andere grootgrutters ging met tientellen procenten onderuit.
    En wat is er van over gebleven? Ahold staat er weer als vanouds bij. Van Amazon en Wholefoods vrijwel niets meer gehoord.

    Nu komt Google met een stukje inbreng bij Reneaul/Nissan en Mitsubishi. Hel en verdoemenis strijkt nu neet op de navigatie sector. tuurlijk. En over een jaartje vragen wij ons af wat Google ook al weer kwam doen.
    Inderdaad is Google volkomen irrelevant voor TomTom. Dat is nu zo, dat zal in de toekomst zo zijn, en ook in het verleden is dat het geval geweest. Lachwekkend.
  5. duprogres 21 september 2018 21:35
    quote:

    Sander1234 schreef op 21 september 2018 20:09:

    [...]

    Ik begrijp jullie ( tt mensen ) gewoon niet in die zin.. hoezo, staat het over een jaar weer op 7 of 8? Waar het vandaan komt. Vergeet niet dat TT het slechtst presterende fonds zowat was de afgelopen 4 jaar in een mega Bull markt.
    Waarom zo verliefd? Wat is nu nog het alleebest wat er kan gebeuren. Dat er van 6.20 euro nog een tientje gemaakt kan worden ( niet dat ik daar in geloof) . Stop je geld in Besi en kijk wat dat betreft over drie jaar eens. Pak je minimaal 150 procent winst, althans daar heb je 3 x zoveen kans op dan bij TT
    Besi ????? staat vandaag bijna - 50 % komt van 44 € en nu 18.24 .
    Mooi voorbeeld één van de reden : 1 klant annuleert order van 20 mil.
  6. TimCh 21 september 2018 21:39
    Opmerking van Eddysoft op Twitter:

    The War on Maps is about :

    Open Ecoystems vs Closed Google

    SD maps will be commodity

    But you need Open EcoSystems to make the Map Real-Time and alive.

    I do NOT see Google operating on Open Platforms.

    So, lets see who is winning.

    Harold knows what he is doing.
  7. r66 21 september 2018 21:41
    Apple gooit de poorten open om geen gezeur met de anti-trust te krijgen. De navigatie zal hun een rotzorg zijn, ze willen in elke auto zitten.
    Google hetzelfde laken een pak, die willen overal inzitten, het verdienmodel komt wel. (Vreemd dat Amazon er nog niet inzit :D).
    Intel loopt overal hopeloos achteraan te hobbelen als een oude reus. Voor autonoom rijden zal het op AI aankomen.
    Intel heeft zowel de mobiele markt als de AI markt gemist en probeert dat als een gek in te kopen.
    Ondertussen is bv. een Nvidia al zo'n beetje zo groot als Intel.
    Het is best mogelijk dat een kleine partij zal zorgen voor het autonoom rijden. Gezien kleine partijen bijna altijd voor de verandering zorgen. Grote bedrijven blinken vooral uit in marketingpraat en geld verbranden, wat weer niks uitmaakt omdat ze een enorme geldmachine hebben. Kleine bedrijven die willen wat maken, en maken het gewoon als het mogelijk is.
    TomTom heeft gewoon z'n dingetje gedaan. In miljoenen auto's gezeten, maar het verder niet weten uit te buiten.
    Ze zullen al een probleem hebben om te concurreren met Apple & Google, laat staan dat ze door een innovator worden ingehaald.
  8. [verwijderd] 21 september 2018 21:55
    'Toyota zet deur open voor Android in auto'
    Door ANP PRODUCTIES

    36 min geleden in FINANCIEEL

    TOKIO - De Japanse autogigant Toyota gaat Google toestaan smartphones te verbinden met auto's van het merk. Dat meldt persbureau Bloomberg op basis van ingewijden. Eerder hield Toyota de boot nog af bij zowel Google als het concurrerende systeem van Apple, maar de gestegen vraag van autorijders naar verbinding met telefoons heeft Toyota mogelijk over de streep getrokken.
  9. snowhmr 21 september 2018 21:56
    quote:

    Tomtom10 schreef op 21 september 2018 21:43:

    Een woordvoerder van Toyota zei dat de autofabrikant de vraag naar Android Auto erkent en dat directe verbinding iets is wat het bedrijf overweegt, en weigerde verder commentaar te geven. Google weigerde commentaar te geven.

    TomTom zal weer in transitie moeten.
4.157 Posts
Pagina: «« 1 ... 104 105 106 107 108 ... 208 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

TomTom geraakt door zwakke automotivemarkt

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links