Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel TomTom AEX:TOM2.NL, NL0013332471

  • 5,810 19 apr 2024 16:21
  • -0,170 (-2,84%) Dagrange 5,730 - 5,925
  • 356.860 Gem. (3M) 304,1K

De CEO H Goddijn Laat Zijn Aandeelhouders Hun Geld Verliezen Door Slecht Managen En Communiceren

9 Posts
| Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 18 september 2018 21:37
    quote:

    moneymaker_BX schreef op 18 september 2018 21:19:

    Alleen door hem is er gebeurd wat er vandaag is gebeurd..........ik vraag alle forum leden te stemmen voor een vertrek van de CEO met een JA
    Wie dat niet durft of doet houdt zichzelf compleet voor de gek

    JA
    Ik stem volmondig voor het vertrek van moneymaker_BX uit alle fora.

    JA
  2. [verwijderd] 18 september 2018 21:56
    Misschien kwam het niet alleen door TT, maar ook een beetje door Google :-)

    De stilte bij tomtom vond ik wel opmerkelijk.
    Ik denk dat er ook wat 1-2 tjes met Renault zijn geweest.

    Nu zijn ze wel met een statement gekomen:

    ————
    ————

    STATEMENT

    IN REACTION TO THE PRESS RELEASE OF THE RENAULT/NISSAN/MITSUBISHI ALLIANCE
    TomTom has a strong long-term relationship with the Renault/Nissan/Mitsubishi Alliance, as part of which we integrate our navigation technology components in a broad range of vehicles across several geographies. Our products are compatible with all platforms, including Android.

    Onderstaande komt uit een analist update:

    “Talked to Renault. Seems it is not an exclusive deal (no guarantees, IR was really on the fence) so TomTom can, in theory, still supply Renault (and maybe Nissan Mitsubishi) with components of an alternative system.”

    ———
    ———

    Er is natuurlijk concurrentie bij gekomen, zowel Google en Apple carplay. (is niet nieuw) Hoe dat gaat uitpakken weten we niet. Ik zie er ook voordelen in als er toetreders tot de markt komen.

    - Ten eerste verhoogt het ‘consumer awareness’. De take rates moeten van 30% naar 100%.
    - Ten tweede zouden Google/Apple niet actief worden op deze markt als er geen cash te verdienen is. Deze markt is groeiende.
    - Ten derde is innovatie op de markt niet verkeerd. Autofabrikanten zijn te lang niet innovatief genoeg geweest (geen connectivity in de auto) waardoor de producten in de auto achterlopen bij wat de consument gewend is op zijn mobiel of tablet. Dit is ook TomTom lang een doorn in het oog. (Zo kun je geen live services verkopen als de auto geen connectiviteit heeft).

    Dus ja, er komt concurrentie bij - op lange termijn, we spreken over 2021 - maar dat brengt ook leven en ontwikkeling in de markt. Het is aan TomTom om te blijven innoveren om aantrekkelijk te blijven voor autofabrikanten. Het hybride mapping model - een onboard map met realtime updates - vind ik goed. Je hebt de voordelen van de cloud (meest actueel) en van offline beschikbaarheid (betrouwbaarheid)

    Just my 2 cents.

  3. keak 19 september 2018 12:50
    quote:

    jaar2018 schreef op 19 september 2018 08:09:

    Sijmen de Vries, is zelf zijn aandelen Pharming aan het VERKOPEN, dus heeft er geen "lange termijn" vertrouwen in.

    Zie de de link met de transacties van onze CEO, Sijmen de Vries

    www.trivano.com/aandeel/pharming.450....

    Verkeerde forum ik moet er trouwens ook goed opletten!!

9 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

TomTom geraakt door zwakke automotivemarkt

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links