Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Daimler is mede-eigenaar van HERE:De boordcomputer ‘leest’ de bochten Eén van de meest indrukwekkende nieuwe functies is het semi-autonoom rijden. De bochtensnelheid kan worden ingesteld waarna de boordcomputer met informatie van het geïntegreerde TomTom-navigatiesysteem de bochten ‘leest’. Hierdoor kan nu ook binnendoor op de cruise-control gereden worden. De truck ziet zelf de bochten, past de snelheid aan en werkt bovendien met het pre-predictieve cruise-systeem. Door toepassing van al deze technieken bespaart de nieuwe generatie volgens Mercedes tot 5 procent extra brandstof, vooral op binnendoorwegen. www.bouwmachines.nl/materieel/nieuws/... Toch wordt er gekozen voor TT.
pwijsneus schreef op 10 september 2018 07:37 :
Daimler is mede-eigenaar van HERE:
De boordcomputer ‘leest’ de bochten Eén van de meest indrukwekkende nieuwe functies is het semi-autonoom rijden. De bochtensnelheid kan worden ingesteld waarna de boordcomputer met informatie van het geïntegreerde TomTom-navigatiesysteem de bochten ‘leest’. Hierdoor kan nu ook binnendoor op de cruise-control gereden worden. De truck ziet zelf de bochten, past de snelheid aan en werkt bovendien met het pre-predictieve cruise-systeem. Door toepassing van al deze technieken bespaart de nieuwe generatie volgens Mercedes tot 5 procent extra brandstof, vooral op binnendoorwegen. www.bouwmachines.nl/materieel/nieuws/... Toch wordt er gekozen voor TT.
men (analisten) denkt dat de deal al was beklonken met TomTom voordat daimler HERE kocht.
Het maakt die duitsers geen reet uit, zullen nog steeds met tomtom samenwerken als here het niet zelf kan.
Het "high-tech" fondsje is verworden tot de speelbal van daghandelaren best wel treurig eigenlijk.
Gesloopt door HG schreef op 10 september 2018 10:15 :
Het "high-tech" fondsje is verworden tot de speelbal van daghandelaren best wel treurig eigenlijk.
Best wel treurig eigenlijk, nietwaar?
Tomtom10 schreef op 8 september 2018 15:39 :
Ik denk afgelopen vrijdag coveren MW in een dalende beurs, omdat je dan meer kans hebt om je aandelen te verkopen, terwijl de koers niet teveel oploopt.....we kunnen het maandagavond zien.....
Probeer hier maar eens chocolade van te maken.
[Modbreak IEX: Gelieve niet over de moderatie te discussiëren, een aantal berichten is verwijderd.]
Ikkenietweten schreef op 10 september 2018 13:27 :
[...]
Beste Henk,
Kun je mij dan uitleggen waarom de hieraan voorafgaande mail wel is toegestaan?
en wat zegt Henk dan: "ikkenietweten"
Ikkenietweten schreef op 10 september 2018 13:03 :
[...]
Probeer hier maar eens chocolade van te maken.
Ikkenieweten.... P.s. Dat jij dit niet begrijpt, zegt meer over jou, dan......
Dutch Fury schreef op 10 september 2018 08:50 :
[...]
men (analisten) denkt dat de deal al was beklonken met TomTom voordat daimler HERE kocht.
Er zijn geen ‘marsorders’ van de duitse autofabrikanten om alleen nog zaken te doen met tomtom. Je ziet het hier aan geavanceerde maps voor semi-zelfrijdende Daimler trucks maar ook aan BMW motoren die tomtom maps krijgen. En er was eerder ook een deal met bmw. Tegelijkertijd is HERE wel omstreden geworden bij Amerikaanse autofabrikanten die het zien als symbool van Duitse industriepolitiek/samenspanning.
*Justin* schreef op 10 september 2018 15:06 :
[...]
Er zijn geen ‘marsorders’ van de duitse autofabrikanten om alleen nog zaken te doen met tomtom. Je ziet het hier aan geavanceerde maps voor semi-zelfrijdende Daimler trucks maar ook aan BMW motoren die tomtom maps krijgen. En er was eerder ook een deal met bmw. Tegelijkertijd is HERE wel omstreden geworden bij Amerikaanse autofabrikanten die het zien als symbool van Duitse industriepolitiek/samenspanning.
correct me if im wrong, maar volgens mij hebben de BAD geen opdrachten meer vergeven NADAT ze HERE hebben gekocht. De meest recente aankondiging is volgens mij die van Daimler geweest. En daar gaan de geruchten over dat die opdracht is vergeven voordat men HERE kocht. we weten het fijne er niet van, en dat is altijd al het probleem geweest met TomTom...
BAD koopt HERE in aug-15 Daimler sluit contract met TT voor auto's Amerika sept-17
Tomtom10 schreef op 10 september 2018 14:40 :
[...]
Ikkenieweten....
P.s. Dat jij dit niet begrijpt, zegt meer over jou, dan......
Coveren door aandelen te verkopen ??? Daar kan ik geen choco van maken dus vraag ik je mij dit uit te leggen.
De Roze Ridder schreef op 10 september 2018 14:58 :
[...]
Ahh...nog steeds het sneue MM BX gedrag..."JA MAAR meester,pietje deed het ook..."
Ben jij Henk?
Ikkenietweten schreef op 10 september 2018 15:31 :
[...]
Coveren door aandelen te verkopen ???
Daar kan ik geen choco van maken dus vraag ik je mij dit uit te leggen.
Ik moet hier mijn excuses maken ikkenietweten....lees het nu terug, en bedoelde terug kopen.....ipv verkopen.....sorry!
GLMF schreef op 10 september 2018 14:25 :
[...]
en wat zegt Henk dan: "ikkenietweten"
Henk is bezig met coveren.
Bron FD een paar minuten geleden:'China en VS verdelen samen de wereldmarkt van tech' De tijd dat Amerikaanse bedrijven wereldwijd dominant konden zijn is voorbij. In plaats daarvan zullen Chinese en Amerikaanse techbedrijven de wereld verdelen. Het is de analyse van Kai-Fu Lee (57), een Taiwanese pionier in kunstmatige intelligentie. Hij promoveerde in de Verenigde Staten dertig jaar geleden al op spraakherkenning en werkte voor de Amerikaanse techreuzen Apple, Microsoft en Google. Inmiddels run hij zijn eigen venturecapitalfonds, Sinovation, dat vanuit Peking $2 mrd in Chinese start-ups investeert. Eind deze maand verschijnt zijn boek AI Superpowers - China, Silicon Valley and the New World Order. Durfinvesteerder en oud-Google-bestuurder Kai-Fu Lee ziet voor Europese bedrijven geen grote rol in de techsector. De VS en China hebben een voorsprong door hun dominantie op het gebied van onderzoek naar kunstmatige intelligentie. Durfinvesteerder en oud-Google-bestuurder Kai-Fu Lee ziet voor Europese bedrijven geen grote rol in de techsector. De VS en China hebben een voorsprong door hun dominantie op het gebied van onderzoek naar kunstmatige intelligentie.Foto: Hollandse Hoogte / Imagine China'Kijk naar Uber, dat Azië heeft moeten verlaten. Google kan inmiddels niet meer dominant worden in China, en andersom geldt dat voor het Chinese Tencent in de Verenigde Staten. China en de VS zijn op het gebied van technologie twee parallelle universa geworden', zegt Lee, in een gesprek tijdens Disrupt, het jaarlijkse congres van de website TechCrunch. Een bedrijf als Microsoft kon zo'n 35 jaar geleden nog wel een dominante positie opbouwen, maar China heeft vooral de afgelopen jaren de VS bijgehaald inzake technologische kennis en macht. Het heeft bijvoorbeeld zijn eigen versies van Google, Amazon en Uber. Bovendien dwarsbomen beide landen elkaars bedrijven regelmatig. Van de Amerikaanse grootmachten is alleen Apple nog actief in China, volgens Lee 'omdat het vooral hardware levert.' Hij ziet deze tech-wereld daarom opgeknipt worden in twee machtsblokken, grotendeels via politieke vriendschapslijnen. 'De Amerikaanse markt bestaat uit alle Engelstalige landen en Europa. Voor China is dat het Midden-Oosten, Zuid-Oost Azië en wellicht Afrika.' Samenwerken versus domineren Chinezen werken volgens Lee met het samenwerkingsmodel. Ze nemen een fors belang in een bedrijf in het buitenland, investeren erin en leveren nieuwe software en andere technologieën. ‘Het Chinese model is op die manier sterker en duurzamer dan het Amerikaanse model. Uber wilde overal Uber zijn. Dat ging niet. Onze Uber, Didi, heeft nu in heel veel landen belangen genomen in gelijksoortige bedrijven en zo feitelijk een anti-Uber-alliantie opgericht.’ Lees ook Kopstuk van kunstmatige intelligentie vertrekt naar Zweden Een ander verschil tussen de VS en China is dat er in China altijd één sterke oprichter en ceo is, terwijl de meeste Amerikaanse start-ups jarenlang door meerdere oprichters worden geleid. ‘Dat werkt bij ons niet, dat heeft te vaak tot grote ruzies geleid’, zegt Lee. Voorsprong in kunstmatige intelligentieLee ziet Europa geen rol van betekenis spelen in de strijd om techdominantie. Volgens Lee leveren de VS nog steeds de beste fundamentele onderzoekers naar technologie, zeker ook voor het cruciale onderzoeksgebied kunstmatige intelligentie, maar op alle andere fronten heeft China de Verenigde Staten op dit punt de afgelopen vier jaar heel snel ingehaald. Binnenkort is China leidend, alleen al vanwege de omvang van de thuismarkt: meer onderzoekers, meer bedrijven en zeker ook meer data van gebruikers om algoritmen en machineleren nog verder te verfijnen. Verder hebben de VS het nadeel van de wet van de remmende voorsprong. Veel bedrijven werken nog met alweer verouderde systemen en moeten dat allemaal omzetten naar de nieuwste technologieën. ‘Ik adviseer kinderen om een creatief of fysiek beroep te kiezen, of een beroep waarvoor empathie belangrijk is. Ga de mode in, wordt loodgieter of verpleegkundige.’• Durfinvesteerder Kai-Fu Lee over de gevolgen van kunstmatige intelligentie voor de arbeidsmarkt Het belang van kunstmatige intelligentie — het vereenvoudigen en versnellen van werkprocessen op basis van veel data en met behulp van algoritmen — is volgens Lee amper te overschatten: ontwikkelingen op dit gebieden zullen 70% van het nationaal inkomen van alle landen gaan raken. In de VS lijkt het ‘bon ton’ te worden om de invloed van kunstmatige intelligentie te minimaliseren. Minister van financiën Steven Mnuchin was begin vorig jaar misschien wel de eerste die zei dat het nog vijftig tot honderd jaar zou duren voor het Amerikaanse banen zou bedreigen. Techbedrijven benadrukken dat robots en slimme software er zijn om saai werk uit handen te nemen, zodat het leuke werk, met meer toegevoegde waarde, overblijft. Die benadering moet mensen wereldwijd ervan overtuigen dat kunstmatige intelligentie geen gevaar is, maar iets om te omarmen. Robot als handige assistent Lee gaat mee in deze lijn van denken — de robot als handige assistent — maar waarschuwt in tegenstelling tot veel Amerikanen toch voor grote gevolgen voor de arbeidsmarkt. ‘Ik adviseer kinderen daarom een creatief beroep te kiezen — mijn dochter zit in de mode — of een fysiek beroep als loodgieter, of een beroep waarvoor empathie belangrijk is: onderwijzer, verpleegkundige of sociaal werker.’
Tomtom10 schreef op 10 september 2018 15:36 :
[...]
Ik moet hier mijn excuses maken ikkenietweten....lees het nu terug, en bedoelde terug kopen.....ipv verkopen.....sorry!
Excuses aanvaard. Ja, die opa is nog zo gek niet.
Ikkenietweten schreef op 10 september 2018 16:02 :
[...]
Excuses aanvaard. Ja, die opa is nog zo gek niet.
Oké opa, succes verder!
Bron Automotiv, toekomstbespiegelingen: Weekly Brief: Volvo’s driverless vision more delusion than dream TU-Editor TU-Editor 10 Sep 2018 If you think city traffic is bad today, imagine what it will be like 30 years from now, writes Andrew Tolve. India is in the midst of the largest rural-to-urban migration in human history. By 2050, Mumbai is projected to have 42M residents. Delhi is expected to clock in at 36M. Those are staggering statistics, as is the fact that 14 cities are projected to have more than 20M residents, New York, Tokyo, Cairo and Mexico City included. Try and find street parking in that scenario. This is what’s so surprising about Volvo’s 360c self-driving concept car, which it unveiled last week in Gothenburg. The car is beautiful, don’t get me wrong, and makes the future of autonomous transport look a lot more sexy and luxurious than a box with sensors on the roof like a Waymo Chrysler minivan. The 360c replaces clunky sensors with a sleek cluster of LiDAR in the nose of the vehicle. An equally sleek 360-degree LED band wraps around the vehicle, lighting up in different ways to communicate with pedestrians and to facilitate ridesharing. Most carmakers are now thinking about how self-driving cars can better communicate with people in the future. Volvo’s 360c solution is more elegant than the pair of googly eyes that Jaguar is experimenting with. So that’s all good, and yet, Volvo led its press release of its concept car with this provocative question: “Why fly when you can be driven?” It followed that up with a bold argument for self-driving cars replacing the short-haul flight industry. Need to travel from San Francisco to Los Angeles? Why deal with the hassle of the airport and the cramp of an airplane, Volvo suggests, when you can sleep in your own private car (the 360c comes with a fold-out bed) and watch Netflix on your personal jumbo screen (it comes with that too), all while your vehicle ushers you door-to-door from one major city to the next? It’s true, as Volvo points out, that airplanes are not an eco-friendly mode of transportation but the notion that what we need to do today or in the near future is replace a form of shared mobility with individual cars, thereby making cities more congested, not less, is patently absurd – even if those cars are all-electric as the 360c happens to be. Trains are a more responsible mode of transportation to encourage. The infrastructure already exists. They have a light carbon footprint and where one person can fit into a 360c, that same space accommodates 25 people in a high-speed train. If we insist on automobiles, how about self-driving shuttles or, better yet, buses as big as the semi-autonomous Mercedes truck that Mercedes Benz Trucks debuted last week. Make it all-electric and so luxurious that it feels superior to first-class travel in a 747. In the 1800s and early 1900s, the vast majority of people living in cities commuted via public transportation. The automotive revolution changed that, with negative consequences for the environment and a huge spike in deaths on the road each year. That’s simply not sustainable in the future, as we move into a world dominated by over-population and resource scarcity. Hence, the appeal of the shared mobility revolution, where individual car ownership dwindles and in its place we use a blend of ride-sharing, bike-sharing, scooter-sharing, public transportation, drone deliveries and car-sharing when we need a car to get out of town. Now there’s a concept.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)