Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Whouw de fanfare komt er aan ...eerst de meisjes met de vlaggetjes daarna de trommelaars en de muziekanten met trompetten, trombones saksen en bassen , zoals ieder jaar loopt het hele dorp uit om dit spektakel van dichtbij mee te maken immers het marcherende corps is de trots van het hele dorp en volgens enkele fans wereldberoemd in een straal van ten minsten 5 km ... maar het is niet het corps waar de dorpelingen al weken lang naar uitkijken .. Het is vvooral dat men de jaarlijkse show wil zien van de man die voorop loopt… de tambourmaitre!!.. Als geen ander weet hij steeds weer zijn stok op te vangen.. een lust voor het oog..alleen vorig jaar ging het even mis en belande de de stok in de etalage van de buurtsuper en het jaar daarvoor liep onze parmantig stappende leider na de jaarlijkse optocht nog rondjes om de kerk te maken terwijl de fanfare incluisief de meisjes met de vlaggetjes al uren in de kroeg zat.. inmiddels is de stemming in het dorp verdeeld als nooit ..eerder en gaan er stemmen op om een andere dirigent aan te trekken Holland jubelt is volgens de eigenaar van de buurtsuper verleden tijd en beroemd zijn in een straal van 5 km.doet het dorp geen goed ...alleen de dorpskroeg vaart er wel bij.
tatje schreef op 18 augustus 2018 14:45 :
[...]
Ik kom op 845 voor 2018 en 2019 zet jij boven de 900 miljoen.
Misschien moet ik aan het woord substantieel een ander percentage koppelen, dan rond de 6 a 7%.
Dus dan heb jij gelijk.
Zonder een antwoord te herkennen op mijn vraag waar jij het niet mee eens ben in mijn eerste zin, reageer ik op jouw aanname van 845 mio en het onverenigbare van substantiele groei indien die volgend jaar boven de 900 mio zou uitkomen. Inderdaad geen substantiele groei in omzet het volgend jaar omdat de omzet vorig jaar al 900 mio bedroeg. De versnelling in de substantiele groei van de EPS bijft bestaan en zal kopers richting het aandeel trekken.
Waarom heeft TomTom nog geen Apple Carplay-compatible app aangekondigd terwijl haar rechtstreekse concurrenten dit wel hebben gedaan? Daar zijn eigenlijk maar 3 logische verklaringen voor: 1. TomTom loopt achter met haar technologische ontwikkelingen. 2. TomTom mag als enige niet van Apple haar maps uitbrengen voor Carplay omdat deze gelijkwaardig is aan Apple Maps. 3. TomTom wordt gekocht door Apple dus een update hiervoor is zinloos. Concurrenten die al een BETA-versie van haar app op Apple Carplay hebben laten zien: Sygic, Google, Waze, Autonavi en Flitsmeister Alleen HERE en TomTom zijn verdomd stil...
TomTom hoeft geen app te ontwikkelen voor de auto's waar al t2 navigatie in zit. Here hoeft dat niet voor de merken waar zij in zitten. Here heeft de app wel?... Verklaring 4; er is een afspraak tussen Here en t2
Sunshine Band schreef op 18 augustus 2018 23:31 :
TomTom hoeft geen app te ontwikkelen voor de auto's waar al t2 navigatie in zit. Here hoeft dat niet voor de merken waar zij in zitten. Here heeft de app wel?...
Verklaring 4; er is een afspraak tussen Here en t2
Als beide partijen zo kortzichtig zouden denken, waarom de moeite nemen om überhaupt een App te maken? Beide hebben ze een smartphone App. En wat zou de reden kunnen zijn van een afspraak tussen TomTom en HERE?
Overigens gebruikt Sygic TomTom kaartmateriaal.
DerksVisie schreef op 18 augustus 2018 22:20 :
Waarom heeft TomTom nog geen Apple Carplay-compatible app aangekondigd terwijl haar rechtstreekse concurrenten dit wel hebben gedaan?
Daar zijn eigenlijk maar 3 logische verklaringen voor:
1. TomTom loopt achter met haar technologische ontwikkelingen.
2. TomTom mag als enige niet van Apple haar maps uitbrengen voor Carplay omdat deze gelijkwaardig is aan Apple Maps.
3. TomTom wordt gekocht door Apple dus een update hiervoor is zinloos.
Concurrenten die al een BETA-versie van haar app op Apple Carplay hebben laten zien:
Sygic, Google, Waze, Autonavi en Flitsmeister
Alleen HERE en TomTom zijn verdomd stil...
Ik weet niet wat een autofabrikant rekent voor TT in de auto, maar ik kan me voorstellen dat ze geen zin hebben in een TT Car Play app die veel goedkoper en flexibeler voor de klant is dan TT in de auto. Dus ik kan me voorstellen dat de OEM's als voorwaarde voor contracten stellen dat TT niet via Carplay aangeboden wordt? Zijn die anderen wel concurrenten voor TT (en HERE) richting OEM's?
DerksVisie schreef op 18 augustus 2018 22:20 :
Waarom heeft TomTom nog geen Apple Carplay-compatible app aangekondigd terwijl haar rechtstreekse concurrenten dit wel hebben gedaan?
Daar zijn eigenlijk maar 3 logische verklaringen voor:
1. TomTom loopt achter met haar technologische ontwikkelingen.
2. TomTom mag als enige niet van Apple haar maps uitbrengen voor Carplay omdat deze gelijkwaardig is aan Apple Maps.
3. TomTom wordt gekocht door Apple dus een update hiervoor is zinloos.
Concurrenten die al een BETA-versie van haar app op Apple Carplay hebben laten zien:
Sygic, Google, Waze, Autonavi en Flitsmeister
Alleen HERE en TomTom zijn verdomd stil...
Sunshine Band heeft een punt. TomTom en HERE's businessmodel is kaarten verkopen voor de vaginatie in het infotainment systeem van de auto zelf. Android Auto en Carplay mirrored je telefoon op het scherm in de auto. Google maps is gratis, en werkt prima. Zinloos om daar tegenop te concurreren. Denk dat dat de reden is dat TomTom de moeite niet eens heeft genomen om de app beschikbaar te maken voor Carplay.
Dacht toch ergens gelezen te hebben dat TT na de Android versie ook vorderingen maakt om de IOS versie uit te brengen. Zou een goede zaak zijn want indien je de beste traffic levert trekt dat zeker klanten en je hebt nagenoeg geen meerkosten.
holenbeer schreef op 19 augustus 2018 13:45 :
[...]
Ik weet niet wat een autofabrikant rekent voor TT in de auto, maar ik kan me voorstellen dat ze geen zin hebben in een TT Car Play app die veel goedkoper en flexibeler voor de klant is dan TT in de auto. Dus ik kan me voorstellen dat de OEM's als voorwaarde voor contracten stellen dat TT niet via Carplay aangeboden wordt?
Zijn die anderen wel concurrenten voor TT (en HERE) richting OEM's?
Als de autofabrikanten dit niet zouden willen waarom zou je dan Carplay/Android Auto eigenlijk implementeren? Het lijkt mij ook dat TomTom meer verdient aan jaarlijks terugkerende abonnementskosten dan 1-malig een contract met een OEM. Overigens verwachten diverse marktkenners dat Android Auto en Apple Carplay de standaard worden. Dan is er dus eigenlijk geen noodzaak meer voor een autofabrikant om een contract af te sluiten met een TomTom of HERE (behalve voor HD-maps). TomTom moet mijns inziens zo snel mogelijk met een Carplay compatible variant komen voordat het weer de boot mist. Al is het alleen maar voor de extra data die zo broodnodig is voor de endgame. Maar dat zullen ze zelf ook wel begrijpen, toch..?
DerksVisie schreef op 19 augustus 2018 18:04 :
[...]
Als de autofabrikanten dit niet zouden willen waarom zou je dan Carplay/Android Auto eigenlijk implementeren? Het lijkt mij ook dat TomTom meer verdient aan jaarlijks terugkerende abonnementskosten dan 1-malig een contract met een OEM.
Overigens verwachten diverse marktkenners dat Android Auto en Apple Carplay de standaard worden. Dan is er dus eigenlijk geen noodzaak meer voor een autofabrikant om een contract af te sluiten met een TomTom of HERE (behalve voor HD-maps). TomTom moet mijns inziens zo snel mogelijk met een Carplay compatible variant komen voordat het
weer de boot mist. Al is het alleen maar voor de extra data die zo broodnodig is voor de endgame.
Maar dat zullen ze zelf ook wel begrijpen, toch..?
Ik vind het moeilijk in te schatten. Carplay en Android auto worden met rasse schreden belangrijker, maar dat is niet om de navigatie. Echter ook de take rates inbouwnavigatie en het marktaandeel van T2 gaan de goede kant op. We zien dat de eerste inbouwnavigatie nu 'over the air' updates krijgt; er zijn (nog) geen aanwijzingen dat inbouwnavigatie te lijden heeft van CarPlay, laat staan verdwijnt
Het is inderdaad zeer onzeker wat de specificaties zijn van het verdienmodel voor de CONNECTED SDC. Wat wel algemeen wordt aangenomen is dat de connected car naast de phone de belangrijkste device wordt. Vanuit het oogpunt van veiligheid en kostenefficientie is er veel te verdienen door toepassing van zelfrijdende auto's. Omdat de uitrustingskosten van een SDC hoog liggen door toepassing van de noodzakelijke lidars en overige sensoren zal een algemeen gebruik van de particuliere SDC nog wel even op zich laten wachten. Anders ligt dat bij bedrijfsmatige toepassingen in het vervoer van mensen en goederen. De daarbij te behalen kostenvoordelen zijn vele malen groter vanwege het elimineren van de personeelskosten. Er wordt gesproken over een toekomstige markt van triljoenen. Het grootste gedeelte van die markt zal opgeslokt worden door hardware(comp, sensoren ed), hailing-services a la UBER etc, advertentie-inkomsten vanuit die connected car ed. Daarnaast is er de software component die ervoor moet zorgen dat al die apparatuur naar behoren zijn werk doet en daar valt de real-time HD-map onder. In dat kleine segment van de markt is TT mede actief. Zij werken er hard aan om die HD-map real-time te maken en hebben samenwerkingsverbanden afgesloten met de grote spelers(Bosch, Nvidia, Intel Appel, Baidu, Microsoft etc) om die maps optimaal te kunnen laten functioneren binnen het operating ssteem dat die spelers hanteren. Om die HD-map markt in beeld te brengen geef ik hierbij de door Morgan(?) geschatte markt van 2 miljard in 2020 en 20 miljard in 2050. Afgezien van het feit, dat de 2 miljard in 2020 onrealistisch hoog lijkt en de 20 miljard door het stapelbare effect van dit soort opbrengsten( jaarabbo's met al die jaren stapelende aantallen) helemaal geen aansluiting vindt bij dit principe mag je aannemen dat dat gedeelte van de markt beperkt blijft tot 20 miljard in 2030. Ik kijk naar de kansen die TT heeft om op dit terrein te scoren. Ze hebben in betrekkelijk korte tijd en met beperkte financiele middelen een HD-map geproduceerd voor de grote doorgaande wegen. Daarnaast hebben zij met het door haar ontwikkelde platform grote stappen gemaakt om deze maps real-time te updaten. Zij hebben zich geprofileerd als de onafhankelijke, zelfstandige aanbieder op dit terrein met slechts enkele concurrenten. Met name de samenwerking met BAIDU zou weleens van onderscheidend belang kunnen zijn omdat China de grootste automarkt vertegenwoordigt de komende jaren.
wat ook meer koopinteresse kan wekken is als TT een notering zou krijgen op de hoofdindex aan de AEX en weg van de midcap Index volgende Fondsen gaan dan TT in de porto nemen weet niet exact welke de criteria zijn om van de midcap naar de hoofdnotering te gaan, maar eigenlijk zou dat een prioriteit moeten zijn van ieder zichzelf respecterend bedrijf daar een inspanning voor te leveren voor zover dit binnen hun mogelijkheden ligt, dat geeft sowieso meer aanzien voor de rest blijft Apple wereldwijd toch het meest secure fonds , zelfs aan de huidige beurswaardering, die moet je nooit onderschatten, waar ze ook mee bezig zijn en het is echt indrukwekkend hoe weinig acquisities Apple doet om hun doelen te bereiken, ze kopen liever breinen weg , dan bedrijven over te nemen.
Ik kan nu al vertellen dat die samenwerking met BAIDU niks gaat opleveren. Het enige wat TomTom zou kunnen leveren is een beetje knowhow en zodra de Chinezen weten hoe het werkt wordt TomTom aan de kant gezet. Ieder bedrijf dat zaken heeft gedaan in China weet hoe het Chinese systeem werkt. Maar het staat natuurlijk leuk als je de naam BAIDU op je website mag vermelden.....
Veel te weinig free float ketchup, althans bij deze beurswaarde
Geen goed nieuws en de verdere teloor gang van TT in de maak. Eind deze week staan we ver onder de 8 euro grens
Het Chinese ssteem staat bol van het protectionisme en heeft inderdaad geen goede naam indien het gaat om het respecteren van patenten. Je ziet echter wel een verschuiving naar een meer liberale handelswijze bij de Chinezen en in tegenstelling tot de Amerikanen die nu het protectionisme meer voorop stellen. Nationalistische en protectionistische maatregelen zijn er niet om de mensen uit die landen vooruit te helpen maar dienen slechts om de macht van degenen die aan de macht zijn te vergroten en of dat nu in China, de UK, Rusland of de USA plaatsvindt het blijft verwerpelijk temeer daar de wereld nu openstaat om een grote connected omgeving te worden waarbij de media een belangrijke rol vervullen in datgene wat de mensen (behoren te) geloven. Of BAIDU haar slagkracht misbruikt om TT voor de tweede keer van haar kennis te beroven om haar daarna te dumpen moet worden afgewacht; Google is haar daarbij al voorgegaan. Wij als mensheid hebben nu de mogelijkheid om van de oneindig beschikbare data info te maken die we kunnen aanwenden om het leefbaar te maken/houden voor allen hier op aarde en niet slechts voor het selecte clubje van globalisten dat nu via verdeeldheid probeert haar eigen belangen veilig te stellen dan wel te vergroten.
Epilote schreef op 20 augustus 2018 08:35 :
Geen goed nieuws en de verdere teloor gang van TT in de maak. Eind deze week staan we ver onder de 8 euro grens
De i.o hebben we al mee.
zojuist op BNR : Saudische staatsfonds gaat een miljard in Lucidmotors steken
emilio!.! schreef op 20 augustus 2018 08:47 :
zojuist op BNR : Saudische staatsfonds gaat een miljard in Lucidmotors steken
Funding secured :-)
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)