Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel TomTom AEX:TOM2.NL, NL0013332471

  • 5,700 19 apr 2024 17:35
  • -0,280 (-4,68%) Dagrange 5,700 - 5,925
  • 569.243 Gem. (3M) 307,3K

TomTom juli 2018

3.403 Posts
Pagina: «« 1 ... 138 139 140 141 142 ... 171 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 24 juli 2018 09:37
    quote:

    ketchup of catch-up schreef op 24 juli 2018 09:30:

    @ Martin, duidelijke post en wat mijn gedeelte betreft, juiste conclusie
    Ik heb veel meer vertrouwen in de asset waarde van 5 miljard voor TT dan het verdienmodel

    Ben geen accountant, maar wel bij machte cijfers te lezen, daarom ook mijn waardering voor het rekendraadje waar goede posters cijfermatig TT analyseren en ik heb dan het voordeel dit te kunnen vergelijken met de cijfers die analisten bijvoegen in hun rapporten en er is weinig verschil qua analyse tusse het forum en de analisten voor de cijfers opzich, maar er zijn wel duidelijke veschillen voor de view en outlook en de daarbij horende waardering
    Zelfs de analisten onderling verschillen sterk voor potentieel koersdoel en het is spijtig genoeg niet altijd de hoogste die de beste zijn, want voor track-record en dat is in ieder geval voor de markt bepalend, want die bewegen het sentiment, is de laatste 2 _ 3 jaar MdD en Barclays bepalend geweest

    De tijd zal leren wat het beste scenario is, maar ik denk dat het niet die tijd gaat krijgen, denk dat TT van de beurs gaat en zolang dat aan break-up value gaat die de analisten voorzien geef of neem 5 miljard euro lijkt mij dat prima

    Voor mij de spijker op de kop..

    Ik zat eerst op de lijn ing-abn. Nu op barclays - den drijver.
    En ik geloof helemaal niet in een opsplitsing.
    Goddijn cs willen dat niet. Koppig kereltje hoor die Goddijn.
    Dus cashen voor €17,50 (justine koerdoel 31-12-1965) gaat het niet halen.
    Daar moet je nog 2-3 jaar op wachten.
    Stop dan je geld maar ergens anders in.
    OF waai mee met de tradewind in tt.
  2. trend follower 24 juli 2018 10:23
    PSA Does to Opel Car Brand What GM Failed to Do in 20 Years.
    link www.bloomberg.com/news/articles/2018-...

    Since buying the ailing brand, PSA has overhauled Opel and British sister brand Vauxhall, slashing costs of developing new models by as much as 50 percent through sharing technology with the French parent. The effort also meant resolving a dispute with German labor representatives that will help to reduce spending and clear the way for PSA to allocate investments in the country where most of the brand’s workforce is based. The agreement will eliminate 3,700 jobs from Opel’s German workforce of about 20,000 employees.
  3. forum rang 6 boem! 24 juli 2018 10:28
    quote:

    ketchup of catch-up schreef op 24 juli 2018 09:30:

    @ Martin, duidelijke post en wat mijn gedeelte betreft, juiste conclusie
    Ik heb veel meer vertrouwen in de asset waarde van 5 miljard voor TT dan het verdienmodel

    Ben geen accountant, maar wel bij machte cijfers te lezen, daarom ook mijn waardering voor het rekendraadje waar goede posters cijfermatig TT analyseren en ik heb dan het voordeel dit te kunnen vergelijken met de cijfers die analisten bijvoegen in hun rapporten en er is weinig verschil qua analyse tussen het forum en de analisten voor de cijfers opzich, maar er zijn wel duidelijke veschillen voor de view en outlook en de daarbij horende waardering
    Zelfs de analisten onderling verschillen sterk voor potentieel koersdoel en het is spijtig genoeg niet altijd de hoogste die de beste zijn, want voor track-record en dat is in ieder geval voor de markt bepalend, want die bewegen het sentiment, is de laatste 2 _ 3 jaar MdD en Barclays bepalend geweest

    De tijd zal leren wat het beste scenario is, maar ik denk dat het niet die tijd gaat krijgen, denk dat TT van de beurs gaat en zolang dat aan break-up value gaat die de analisten voorzien geef of neem 5 miljard euro lijkt mij dat prima

    Meer dan duidelijk verhaal van jouw kant en ik onderschrijf dat wellicht 90-95% van de hier aanwezige posters in hun handjes zullen wrijven indien Tom2 voor 5 miljard van eigenaar verwisselt( opbrengst per aandeel 20 euro).

    Dat sommige analisten ook toekomstmogelijkheden zien in het verdienmodel van Tom2 is mij niet vreemd gezien de korte/middellange termijn doelen van 11 tot 14,50 euro die zij af hebben gegeven.
    Jij geeft aan dat MdD het goed heeft gezien omdat hij in een tijdsbestek van 2 weken bijna zijn nieuwe koersdoel van 8,75 euro heeft bereikt.
    Ik schat in dat hij zijn koersdoel binnen 6 maanden aanpast aan gelijk of boven zijn oude koersdoel.
    Ik schaar dat onder schijterig gedrag en heb veel meer op met een koersdoel van Barclay's of ING/ABN omdat die vanuit een volstrekt ander perspectief tot koerdoelen komen die je aan het denken zetten.
    Je zal bij analisten nooit koersdoelen zien die geen enkele binding meer hebben met de huidige koers want als ze die al in gedachten hebben is een tussenstation van 50% a 75% boven of onder dat koersnivo voldoende om bij realisatie van dat nivo de volgende koersdoelverhoging/verlaging aan te kondigen.
    We zullen snel genoeg ervaren of MdD deze werkwijze hanteert.
  4. forum rang 7 ketchup 24 juli 2018 11:37
    quote:

    Gesloopt door HG schreef op 24 juli 2018 11:17:

    Tja.... en nu Drijvertje????

    MOET IK VERKOPEN???
    Denk van niet en al zeker niet als je hem gelooft voor de waarde van de som der delen, dan ben je pas tevreden met 17 Euro , zijn 8,85 is basis cijfer waardering, niet wat de toko waard is

    Aandeel staat sterk en vreet zich door de selling, voelt aan en gedraagt zich alsof er een benadering/bieding in de maak is
3.403 Posts
Pagina: «« 1 ... 138 139 140 141 142 ... 171 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

TomTom geraakt door zwakke automotivemarkt

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links