Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Tom2HD schreef op 21 juli 2018 21:10 :
Ik heb het al zo vaak meegemaakt. Hou de helft van je aandelen vast en pak winst op die andere helft. De koers gaat toch weer door z'n hoeven vroeg of laat.
We gaan de 6 en die 10 allebei nog wel zien.
Eens zal het anders zijn...maar tot nog toe heb je zeker gelijk.....
Tom2HD schreef op 21 juli 2018 21:10 :
Ik heb het al zo vaak meegemaakt. Hou de helft van je aandelen vast en pak winst op die andere helft. De koers gaat toch weer door z'n hoeven vroeg of laat.
We gaan de 6 en die 10 allebei nog wel zien.
Wat een flauwekul. Als de geschiedenis zich zou blijven herhalen, zouden we nog steeds met paard en wagen rijden. Je blijft hangen in het verleden, terwijl juist nu bewezen is dat tomtom veranderd is nu. Ga er nu maar van uit dat tomtom met een rotgang naar de 10 gaat.
Je kan en mag niets uitsluiten. Tom2 heeft er een kleine 10 jaar over gedaan om met de investering in Tele-Atlas aangevuld met in-house investeringen in maps, HD-maps en het daarbij behorende platform zich zodanig te positioneren dat het er op lijkt dat deze investeringen in de toekomst uit inkomsten gedekt kunnen worden.(tot op heden staat er nog een deficit van 5 miljard tegenover indien je het afzet tegen de balanswaarde van die asset). Ook de markt ziet dat Tom2 niet kansloos is getuige de huidige koersen die een zeer hoge kw tonen. De analisten die tom2 volgen kennen tom2 een koersdoel toe van minimaal 7,85 euro ofwel minimaal 40*. Bij directe verkoop van alle assets lijkt 15-20 euro een makkelijk te behalen target. Founders and friends zouden hiermee hun in tom2 opgesloten vermogen in 1 klap minimaal kunnen verdubbelen maar lijken daarvoor weinig goesting te hebben getuige hun mantra van zelfstandigheid. Uiteraard zijn zij zich ervan bewust, dat door disruptie ook die waarde voor een groot gedeelte verloren kan gaan. Het terugverdienen van het geld dat in de tussentijd door Tom2 is geinvesteerd dat zij op deze wijze kunnen zeker stellen is voor hen geen optie; zij gaan voor winst op die investering. De positionering is daarbij van eminent belang. Van geen speler in Automotive hebben zij zich ontwikkeld tot een vooraanstaande speler in dat veld. Met name HD-maps met het daarbij behorende platform lijken essentieel voor Tier-1 en OEM's om de volgende stappen te nemen naar het SDC tijdperk. Daarbij is de vermeende voorsprong met haar platform op haar concurrenten een groot pluspunt daar de tijdsdruk die er bestaat om level 2-3-4-5 in te voeren in het voordeel werkt van Tom2. De onzekerheid omtrent de extra investeringskosten die Tom2 moet maken om hun platform en HD-maps op het door de markt gewenste nivo te brengen met de onzekerheid omtrent datum uitrol van een minimale hoeveelheid van die HD-maps aangevuld met de onzekerheid of daar prijzen bij behaald kunnen worden die recht doen aan de gepleegde investering en inspanning zijn bepalend hoe de markt kijkt naar Tom2. Nu is dat gematigd positief met een EPS van 42* tov huidige koers en een gemiddeld koersdoel van analisten die het aandeel volgen van 55*. De 1q en 2q cijfers tonen aan, dat er toekomstmuziek zit in Tom2 en dat het wel eens een hit zou kunnen gaan worden. De compositie ziet er op papier prachtig uit aan de performance schort er nog het een en ander. Dat HG niet de beoogd leadzanger is om de hit ten tonele te voeren is duidelijk maar iedere goede nieuwe hit begint altijd met de compositie en in het maken van die compositie is hij meer dan geslaagd. Het is nu wachten op uitsluitsel omtrent de aangegeven onzekerheden. Dat kan gebeuren door bekendmaking van nieuwe contracten die tot de verbeelding spreken in Automotive en Enterprise of anderszins door bewijs te overleggen van de voortgang bij 3q en 4q cijfers. Alle koersen tussen de 6 en 15 euro zijn nog mogelijk te zien op de borden gedurende de rest van het jaar volledig afhankelijk van het wegnemen in positieve dan wel negatieve zin van de door mij benoemde onzekerheden. Ik was BAH en blijf BAH omdat timing de enige factor is die bepaald of handelen rond jouw positie winst- dan wel verliesgevend is.
TomTom navigation is standard on N-Connecta and Tekna grades, and available as an option on Acenta.newsroom.nissan-europe.com/eu/en-gb/m...
Eva1960 schreef op 21 juli 2018 16:24 :
Mooi om alle positieve berichten hier weer te lezen, na alle grote negativiteit bij daling naar 6,73. Meestal is dat een goede contra indicator en daar ben ik dankbaar voor.
De pendel staat weer aan. Iedereen positief, dan gaat ie binnenkort weer dalen.
Natuurlijk wat meer winstgevende marge door stijgende take rates. En er komt een keer een oogst door alle mooie samenwerkingen.
Maar voorlopig hoor ik ook een ander ding. Onvoldoende schaalgrootte om door te ontwikkelen bij HD maps. Schaalomvang is gewoon een dingetje straks. En dan is winst en cash zo weg. En apple car en adroid car denderen keihard door bij elke nieuwe introductie en kan noodzaak voor TT kaarten voor de volumeverkopen wegnemen op termijn. Want HAD zal zeer langzaam opkomen.
Ik verwacht nog 2 jaar blijvend pendelen tussen 6,50 en 10,00.
Goed weekend allen.
Iedereen zijn mening en je onderbouwing is prima. Bedankt, ik hoorde ook dat ze cash achter de hand wilde houden om eventueel, indien nodig, een versnelling te kunnen doorvoeren in de ontwikkeling van de HD maps. Ik denk dat ze zowel functionaliteit als geografische dekking bedoelen. Echter is dan de winst direct weg? Dat hoeft niet dat ligt er aan hoe je die investeringen gaat verantwoorden. Dat kan op basis van Opex maar ook op basis van capex. Dat scheelt erg veel. Ten tweede gaat de koers dalen indien ze extra gaan investeren? Ook dat is allerminst zeker. Maken ze ten tijde vandeze extra investeringen ook een hele reeks aan orders voor de HD Maps bekend dan zou het zo maar kunnen zijn dat ze niet dalen maar juist gaan stijgen ivm de toegenomen winstverwachting. Dus het kan vriezen en dooien. Ik heb mijn surplus aan aandelen die ik gekocht had bij de daling verkocht en de winstgenomen. De geschreven puts 8€ hou ik vast omdat ik die hele premie wil gaan ontvangen. Mochten ze wederom dalen, dan koop ik die aandelen weer terug en maak extra winst. Gaan ze flink stijgen, nog beter dan rendeert mijn vaste positie prima. Succes allen en thanks ook aan Martin ik denk er hetzelfde over a.s jij!
New NissanConnect enhances customer infotainment experience in Micra MAIN MEDIA RELATED IMAGES (10) 16 Jul 2018 ID: 426230384 New NissanConnect infotainment system offers seamless and intuitive connectivity for Micra owners TomTom Premium Traffic navigation, Android Auto and Apple CarPlay all included Owners can plan journeys based on real-time traffic information TomTom’s Door-to-Door Navigation app provides convenient end-to-end route-planning and over-the-air map updates State-of-the-art voice recognition technology now available in Nissan Micra Other Micra upgrades include electric rear windows and auto-dimming rear view mirror PARIS, France (July 16, 2018) – A new NissanConnect infotainment system with enhanced functionality is now available on the Nissan Micra supermini hatchback. The benefit for customers is seamless and intuitive connectivity. Offering both Android Auto and Apple CarPlay, the new NissanConnect system allows users to plan a route before they leave their home or office. It uses real-time traffic conditions delivered via TomTom Premium Traffic navigation for highly accurate and optimised travel. Owners can also send their destination directly to their car using the TomTom Door-to-Door Navigation app. The Nissan Micra upgrade includes a new integrated touch-screen head unit, an enhanced display between the instrument cluster dials and revised steering wheel buttons. The new NissanConnect head unit features a large seven-inch touch-screen – the same size as before – though now with fewer hard keys and new multi-touch capability. The home screen is fully customisable so users can set up short cuts for regular tasks. Android Auto and Apple CarPlay are standard on Acenta, N-Connecta and Tekna grades. The instrument cluster display has been redesigned to show additional information when receiving phone calls or SMS text messages. State-of-the-art voice-recognition technology has been added to the Micra, with voice commands accessed through the revised steering wheel buttons. Making phone calls, having messages read out loud or controlling music can all now be carried out by voice command. The upgraded NissanConnect system features an improved navigation system. Intuitive new features include single-line navigation search functionality and multi-touch capability to zoom in and out of maps. Users can set a destination on their smartphone when at home or in the office, send it to the car, then immediately start the route guidance when they get behind the wheel. Later, with Find My Car functionality, the vehicle parking point can be logged as users flip the navigation back to their smartphone to walk to their final destination. The new NissanConnect system provides access to accurate real-time traffic information and provides on-the-go rerouting to minimise journey time. This service is free for five years, and transferrable to second and subsequent owners. Over-the-air map updates are also part of the package, with four free updates a year for a minimum of three years. This is also fully transferrable to a later owner. TomTom navigation is standard on N-Connecta and Tekna grades, and available as an option on Acenta. The NissanConnect infotainment system is not the only element of the Micra which has been upgraded. Rear power windows are now standard on N-Connecta and Tekna, while optional on Acenta. An auto-dimming rear view mirror is standard on N-Connecta and Tekna. The design of the rear parking sensors has also been changed, with improved integration into the rear bumper.
De compositie ziet er op papier prachtig uit aan de performance schort er nog het een en ander. Dat HG niet de beoogd leadzanger is om de hit ten tonele te voeren is duidelijk maar iedere goede nieuwe hit begint altijd met de compositie en in het maken van die compositie is hij meer dan geslaagd. Toch heb ik het gevoel, dat men dit niet bewust gedaan wordt, maar gewoon daar totaal niet mee bezig is. Men steekt alle energie in de toko (en in het zeilen, maar wat wil je met dit weer. :) en dat is wat mij betreft prima. Men blaast het niet te hoog vd toren, en dat is misschien wel de reden dat het zo goed gaat. TomTom weet gewoon dat ze dat niet nodig hebben. We gaan het zien de komende tijd...
vreemd vermogen schreef op 22 juli 2018 06:06 :
TomTom navigation is standard on N-Connecta and Tekna grades, and available as an option on Acenta.
newsroom.nissan-europe.com/eu/en-gb/m... Heb zojuist maar een mailtje gestuurd naar tt, betreffende Nissan. Hoop dat er mensen dat doen.....is gewoon achterhouden van belangrijk nieuws...zeker nu we in een opgaande flow zitten met de koers....kan nl de kentering doorvoeren naar boven... Waar kan ik als particulier een mail naar toe sturen? Zie dat tomtom.ir@tomtom.com alleen voor media is nl.
Tomtom5 schreef op 22 juli 2018 09:45 :
[...]
Heb zojuist maar een mailtje gestuurd naar tt, betreffende Nissan. Hoop dat er mensen dat doen.....is gewoon achterhouden van belangrijk nieuws...zeker nu we in een opgaande flow zitten met de koers....kan nl de kentering doorvoeren naar boven...
Waar kan ik als particulier een mail naar toe sturen? Zie dat
tomtom.ir@tomtom.com alleen voor media is nl.
Dank je, lijkt me ook.
Nieuw infotainmentsysteem voor Nissan Micra Met TomTom navigatiesoftware Autonieuws • 20 juli 2018 • Tekst: Bob Kroese Nissan Micra Nissan Micra Nissan komt met een nieuw infotainmentsysteem voor de Micra. Dat is voorzien van onder andere Apple CarPlay, Android Auto, TomTom-navigatiesoftware en live verkeersupdates. Nissan vervangt het infotainmentsysteem in de Micra voor een nieuw systeem. Dat is onder andere voorzien van de nieuwe connectiviteitsmogelijkheden, zoals Android Auto en Apple CarPlay waarmee apps van je smartphone gebruikt kunnen worden op het beeldscherm in de auto. Dat scherm is net als voorheen 7 inch groot, maar er zijn minder fysieke knoppen aan de randen aangebracht. Het startscherm van het systeem is naar eigen smaak in te delen, zodat je de voor jou belangrijkste functies makkelijk kan bereiken. De navigatiesoftware en - kaarten zijn afkomstig van TomTom en de eerste 3 jaar krijg je ‘over the air’ kaartupdates en live verkeersinformatie. Bij het nieuwe multimediasysteem horen ook een nieuw informatiescherm tussen de tellers en nieuwe knoppen op het stuur. Tegelijkertijd komt Nissan met enkele nieuwe opties, die afhankelijk van de gekozen uitvoering standaard worden geleverd. Het gaat om elektrisch bedienbare ramen achter en een automatisch dimmende binnenspiegel. Verder zijn de parkeersensoren mooier geïntegreerd in de achterbumper.www.autokopen.nl/autonieuws/2018/juli...
Dat Nissan-nieuws, ziet dat op het eerdere "versprekingetje" van Goddijn of was dat naar veronderstelling iets anders?
Heb deze mail naar pr gestuurd. Kijken wat de reactie wordt....:) Hallo, Ik zie dat Nissan jullie klant is, terwijl dat vorig jaar nog tegengesproken is door dhr Goddijn. Hij zei dat hij zich vergist had, en dat dit Subaru was. Nu blijkt deze verspreking toch waar te zijn, en is Nissan wel jullie klant. Zie hier de berichten op internet....www.autokopen.nl/autonieuws/2018/juli... Graag alsnog een persbericht hierover, anders moeten we hierover een bericht in de krant gaan brengen. Dit is nl bewust nieuws achterhouden voor de beleggers in TomTom, en dat moet u als TomTom niet willen toch? Hoor graag u bericht hierover, Michael ( regiokrant Brabant)
Nissan gaat echt niet alleen voor de Micra een systeem ontwikkelen. Dit gaat breder uitgerold worden. 50% marktaandeel is goed haalbaar in 2020.vreemd vermogen schreef op 22 juli 2018 06:06 :
TomTom navigation is standard on N-Connecta and Tekna grades, and available as an option on Acenta.
newsroom.nissan-europe.com/eu/en-gb/m...
Tomtom5 schreef op 22 juli 2018 09:43 :
De compositie ziet er op papier prachtig uit aan de performance schort er nog het een en ander.
Dat HG niet de beoogd leadzanger is om de hit ten tonele te voeren is duidelijk maar iedere goede nieuwe hit begint altijd met de compositie en in het maken van die compositie is hij meer dan geslaagd.
Toch heb ik het gevoel, dat men dit niet bewust gedaan wordt, maar gewoon daar totaal niet mee bezig is. Men steekt alle energie in de toko (en in het zeilen, maar wat wil je met dit weer. :) en dat is wat mij betreft prima. Men blaast het niet te hoog vd toren, en dat is misschien wel de reden dat het zo goed gaat. TomTom weet gewoon dat ze dat niet nodig hebben. We gaan het zien de komende tijd...
Volgens mij onstaan de meeste goede hits vrij spontaan en snel. Dat is juist waarom heg een goede hit is. Als je te lang moet zoeken is het resultaat niet perse slecht, maar ook niet zomaar een goede hit.....
Haha Nissan kwam deze week te vroeg met dat nieuws, kwam TT niet uit. Komende week verwacht ik alsnog een bericht van TT. In dat geval wel schandalig. Waarom wel in de Micra en niet in andere modellen vraag ik mij af?
Deed Goddijn een "automaatje"?
klewtv.com/news/auto-matters/mazda-ad... Mazda said last week that it will add Apple CarPlay and Android Auto capability to some of its new cars—but American drivers will have to wait. New and existing global Mazdas fitted with the MZD Connect system will gain compatibility both services as an option beginning next month, but as for when Mazda plans to roll this out in U.S. models, the company doesn’t yet have a date Vergelijkbaar aan Nissan Micra upgrade?
Dutchy Ron schreef op 22 juli 2018 11:15 :
Haha Nissan kwam deze week te vroeg met dat nieuws, kwam TT niet uit. Komende week verwacht ik alsnog een bericht van TT. In dat geval wel schandalig. Waarom wel in de Micra en niet in andere modellen vraag ik mij af?
Lijkt mij ook. Als er 1 over de dam is......
In April 2018, Baidu unveiled the upgraded version of its open autonomous driving platform called the Apollo 2.5—which is equipped for a geo-fenced, high-speed autonomous driving scenario. Continuing with its fast pace of developments, Baidu announced Apollo 3.0 In July 2018. Apollo 3.0 offers new solutions that support valet parking, autonomous mini buses and microcars. “Apollo 3.0 marks a new era for the volume production of autonomous vehicles,” said Zhenyu Li, Vice President and General Manager of Baidu’s Intelligent Driving Group.
vreemd vermogen schreef op 22 juli 2018 06:06 :
TomTom navigation is standard on N-Connecta and Tekna grades, and available as an option on Acenta.
newsroom.nissan-europe.com/eu/en-gb/m... In de toekomst zit de TomTom-technologie (HD-maps + real-time platform) standaard af-fabriek in alle nieuwe auto's. Is het een centraal onderdeel van de ADAS-HAD veiligheidssystemen. Net zo gewoon als nu de airbag, abs of veiligheidsgordel. Straks zelfs verplicht door de wetgever. Volvo gaat daar als eerste mee aan de slag. Gaat vanaf 2019 TomTom in ALLE modellen gebruiken.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)