Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
de googleads.g.doubleclick.net/pcs/click... persoon schreef op 17 juli 2018 19:50 :
Wat verwachten jullie morgen
koersdoel verhoging of niet
waarom ? de huidige koersdoelen zijn niet eens haalbaar gebleken de afgelopen jaren, het enige koersdoel dat bereikt is was van Barclays maar who cares ? belangrijk is te weten dat men zich afvraagt , 3 vd 4 founders zijn al quasi semi-pensionado op betaald verlof, en het begint ook door te werken na jaren dat TT's biz-model transition will continue to be a costly ( R&D, Capex ) lengthy process en dit komt niet van Barclays, hence when and at what price will they capitalize ?
Nieuws van een dag was toch de bekentenis van CFO dat er hoger dan eerder (30%) verwachte take-rates bij Automotive orderboek van 1,2mrd verwacht mogen worden. Dit kan zo 800mln extra SAAS-sales opleveren in 4/5 jaar en dat loopt zo naar de bottom line. Dan zul je nog wat meemaken met de ebitda de komende jaren. Geen extra capex noodzakelijk want software...
ketchup of catch-up schreef op 17 juli 2018 20:45 :
[...]
waarom ? de huidige koersdoelen zijn niet eens haalbaar gebleken de afgelopen jaren, het enige koersdoel dat bereikt is was van Barclays
maar who cares ? belangrijk is te weten dat men zich afvraagt , 3 vd 4 founders zijn al quasi semi-pensionado op betaald verlof, en het begint ook door te werken na jaren dat TT's biz-model transition will continue to be a costly ( R&D, Capex ) lengthy process en dit komt niet van Barclays, hence when and at what price will they capitalize ?
Als harold en zijn vazallen met pensioen willen kan je er welhaast zeker van zijn dat ze hun positie compleet willen sluiten. Ik denk dat we tzt hele andere kwaliteiten van harold gaan zien op het gebied van window dressing. Dan is hun belang namelijk wel een zo hoog mogelijke koers. Overigens denk ik dat dat punt nog wel minimaal een 5 jaar weg is. Ten eerste omdat zij denk ik ook denken dat koersen dan hoger liggen. En ten tweede omdat ze al zon relax leventje hebben met royale beloning. Idd 3 van de 4 semi met pensioen maar nog wel 100% beloning. En eerlijk gezegd vermoed ik dat harold het ook steeds meer van de zijlijn volgt en meer een adviesfunctie bekleed.
Aan alle fervente TomTom twitteraars (o.a. Riet en Paul K). Jullie kans om echte invloed te hebben is aanstaande! Namelijk bij de benoemings AVA van Derk Haan in september! corporate.tomtom.com/releasedetail.cf... Hier kun je de beoogd voorzitter van de RvC aan de tand voelen en op het hart drukken dat hij er niet alleen voor de Founders is maar ook voor de andere aandeelhouders. Goede eerste vraag, hoelang kennen Derk en Harold elkaar al? Gaat het terug tot de studententijd?
VanillaSky schreef op 13 juli 2018 09:27 :
[...]
Misschien eind volgende week weer boven de 7,50. Als er een complete goed nieuwsshow volgt in het najaar kunnen we de 8,50 weer opzoeken einde jaar.
Heb onderin de 7 ook nog wat stukken extra opgepakt voor de handel, die gaan er rond de 7,75-8,00 ook weer uit. Je moet wat terwijl we blijven wachten op de pot goud.
Tomtom5 schreef op 17 juli 2018 19:40 :
and we're even more optimistic about the second half.
Dank voor het plaatsen van de transscript!
Accuboor schreef op 17 juli 2018 21:21 :
Aan alle fervente TomTom twitteraars (o.a. Riet en Paul K).
Jullie kans om echte invloed te hebben is aanstaande! Namelijk bij de benoemings AVA van Derk Haan in september!
corporate.tomtom.com/releasedetail.cf... Hier kun je de beoogd voorzitter van de RvC aan de tand voelen en op het hart drukken dat hij er niet alleen voor de Founders is maar ook voor de andere aandeelhouders.
Goede eerste vraag, hoelang kennen Derk en Harold elkaar al? Gaat het terug tot de studententijd?
Zit 10 jaar tussen. Wel asc maar niet hetzelfde dispuut. Dus....andere vraag.
*Natte krant* schreef op 17 juli 2018 21:40 :
[...]
Zit 10 jaar tussen. Wel asc maar niet hetzelfde dispuut.
Dus....andere vraag.
Thx! Nou dan is de eerste kou uit de lucht. Wellicht dan goed om te vragen om een soort vertegenwoordiging van kleine aandeelhouders die 2 of 3 maal per jaar met Derk kunnen spreken. Wellicht het clubje van stichting PAT.
Xynix schreef op 17 juli 2018 16:50 :
Gegeven de felheid van Goddijn rond het Apple onderwerp sluit ik niet uit dat Goddijn momenteel in zijn grootste onderhandelingsgamble ooit zit. Ik had al direct bij dat mistige gedoe rond dat Cue-interview de gedachte dat TomTom vanuit de kracht dat de Apple probes eigenlijk nog maar marginaal van belang zijn nu gewoon keiharde duiten van Apple verlangt. Of een reëel overnamebod. En daar zou dan wellicht het aflopen van Apple's First Right of Refusal een rol bij kunnen spelen.
Uiteraard zwaar speculatief allemaal. In ieder geval lijkt de koopdruk van het laatste uur nadrukkelijk van de andere kant van de plas te komen. Dat klapt er stevig op. Partytime?
Maak je die felheid op uit de CC? AB voor je gedachte! Wellicht dat Harry iets over de timing kan zeggen.
Ik denk niet dat het clubje van stichting PAT het meeste goodwill heeft. 1maal per jaar zou al mooi zijn.
Kijk ik snap wel dat er nog een aantal mensen zijn die aan de cijfers nog een negatieve draai willen geven gezien hun positie. Maar als je heel eerlijk bent is het gewoon fantastisch wat er gepubliceerd is en op ebitda, brutomarge, net cash, omzet etc. En het mooie is de versnelling komt erin en er is een reële mogelijkheid dat de outlook bij q3 nogmaals wordt verhoogd. Azijnpissers houd je altijd. Dit aandeel gaat spoedig naar 12 euro. Er moeten een paar shorters gaan afbouwen en een paar partijen een belang opbouwen. Er is geen aandeel te vinden met een brutomarge van 72%,schuldenvrij, essentiële technologie voor het nieuwe autorijden. Jos Versteeg was weer de beste contra indicator !
Accuboor schreef op 17 juli 2018 21:00 :
Nieuws van een dag was toch de bekentenis van CFO dat er hoger dan eerder (30%) verwachte take-rates bij Automotive orderboek van 1,2mrd verwacht mogen worden.
Dit kan zo 800mln extra SAAS-sales opleveren in 4/5 jaar en dat loopt zo naar de bottom line. Dan zul je nog wat meemaken met de ebitda de komende jaren. Geen extra capex noodzakelijk want software...
Zouden die OEMs geen kwantumkorting hebben bedongen? 10 % hogere takerate leidt dan slechts tot 7 % hogere kosten, bv? Die weten ook wel dat er nauwelijks meerkosten zijn voor die extra leveringen. Komt er nog steeds fors meer naar de bottom line, uiteraard, maar het zal geen rechte lijn zijn van 0 naar 100 % takerate = 0 of 100 omzet, denk ik.
holenbeer schreef op 17 juli 2018 22:05 :
[...]
Zouden die OEMs geen kwantumkorting hebben bedongen? 10 % hogere takerate leidt dan slechts tot 7 % hogere kosten, bv? Die weten ook wel dat er nauwelijks meerkosten zijn voor die extra leveringen.
Komt er nog steeds fors meer naar de bottom line, uiteraard, maar het zal geen rechte lijn zijn van 0 naar 100 % takerate = 0 of 100 omzet, denk ik.
Kan, maar een hogere take rate was de reden volgens taco dat Automotive veel beter dan verwacht presteert... Zou tomtom dan ook meer per map krijgen als ze minder afnemen dan geïndiceerd? Zal wel gespiegeld moeten zijn, anders geen evenwichtige deal.
Accuboor schreef op 17 juli 2018 22:10 :
[...]
Kan, maar een hogere take rate was de reden volgens taco dat Automotive veel beter dan verwacht presteert...
Zou tomtom dan ook meer per map krijgen als ze minder afnemen dan geïndiceerd? Zal wel gespiegeld moeten zijn, anders geen evenwichtige deal.
Klopt. Ik neem aan een vast starttarief en daarna afnemende meerkosten per 10 % extra take rate of zo. Uiteraard leidt 10 % hogere takerate tot hogere omzet, maar imo dus niet direct tot 10 % hogere omzet. Maar gratis 7 % extra is mooi genoeg.
Mooi slot op Wallstreet, morgen openen boven de 8.
holenbeer schreef op 17 juli 2018 22:26 :
[...]
Klopt. Ik neem aan een vast starttarief en daarna afnemende meerkosten per 10 % extra take rate of zo. Uiteraard leidt 10 % hogere takerate tot hogere omzet, maar imo dus niet direct tot 10 % hogere omzet. Maar gratis 7 % extra is mooi genoeg.
We weten het inderdaad niet. Wel dat extra omzet direct ook extra winst is ;-)
Heb jij een positie in tomtom accuboor? :p
Gr€€d1 schreef op 17 juli 2018 22:49 :
Heb jij een positie in tomtom accuboor?
:p
Ja long sinds vele jaren.
TomTom is weer op de goede weg terug Technologie TomTom wint marktaandeel bij autofabrikanten. De kaartenmaker stelt zijn verwachting voor heel 2018 naar boven bij. Omzetgroei lijkt, voor het eerst sinds jaren, binnen handbereik. Marc Hijink 17 juli 2018 om 22:25 De omzet van de zakelijke tak van TomTom steeg met 6 procent in het afgelopen kwartaal. Meestal drukt Harold Goddijn, mede-oprichter en topman van TomTom, zich voorzichtig uit. Nu schiet hij even uit zijn rol: „Wat een fantastisch kwartaal!” Goddijn doelt op de omzetgroei van de TomTom-divisie die kaarten levert aan autofabrikanten. De opdrachten uit die bedrijfstak lopen zo snel dat TomTom zijn verwachte totale jaaromzet van 800 miljoen opschroeft naar 825 miljoen euro. Prompt steeg het aandeel TomTom met 7 procent en was dinsdag de grootste stijger op de beurs. Is het verhogen van de omzetverwachting een trucje om de koers op te schroeven of is TomTom op de terugweg? De omzet van de zakelijke tak van TomTom steeg met 6 procent in het afgelopen kwartaal (en bedraagt 93 miljoen van de totale TomTom-omzet van 231 miljoen euro). Maar de groei daar compenseert niet de kaalslag onder navigatiekastjes. In 2009 leverden die TomTom een omzet van 1,7 miljard euro op. Totdat de smartphone roet in het eten gooide en de consumententak begon te krimpen. Het rendement van de consumententak is wel verbeterd sinds TomTom zijn sporthorloges vorig jaar afschreef. TomTom blijft software ontwikkelen om bestaande klanten tevreden te houden, naar een koper voor de sporttak wordt niet gezocht. Lees ook hoe navigatiesystemen ons van A naar B leiden: Hoe omzeilt TomTom de files? Zakelijke tak De groei moet komen van autofabrikanten, die hun ingebouwde navigatiesystemen voorzien van digitale kaarten en file-informatie. Ze weten TomTom te vinden, aldus Goddijn. Hij rekent voor dat omzet van de zakelijke tak sinds 2014 jaarlijks met 100 miljoen euro toenam. Het duurt wel een jaar of twee voordat de software in de voertuigen zit en het geld daadwerkelijk binnenkomt; de auto-industrie werkt traag. Maar als de tendens doorzet, kan TomTom voor het eerst in tien jaar weer gaan groeien. „Die schaalgrootte is nog wel een puntje”, zegt Goddijn, weer op zijn gebruikelijke toon. TomTom moet omvang hebben om te investeren in extra nauwkeurige kaarten. Die vormen de basis van de zelfrijdende auto – de toekomst van de auto-industrie. Deze kaarten zijn arbeidsintensief om te bouwen. Het is ook een nieuwe markt: de licenties staan los van de deals die TomTom op dit moment met autofabrikanten heeft. Dit jaar genereerden dodelijke ongelukken met (deels) autonome voertuigen veel publiciteit. Uber stopte bijvoorbeeld abrupt zijn tests met robottaxi’s op de openbare weg in Arizona nadat een voetganger werd doodgereden. Complexe techniek Heeft dat invloed op TomToms ambities voor de zelfrijdende auto? Goddijn: „Autofabrikanten zijn bezorgd om de publieke reactie op zulke ongelukken. Er is nog veel onzekerheid over deze complexe techniek. Volledig zelfrijdende auto’s, zonder stuur en pedalen, lijken toch wat verder weg dan gedacht. Maar op de snelweg zal grotere autonomie echt wel lukken en neemt de verkeersveiligheid gestaag toe. Daar kan de techniek zich bewijzen en doorgroeien naar meer betaalbare auto’s.” Afgelopen maand daalde de koers van TomTom nadat Apple meldde dat het zelf kaarten gaat maken voor de iPhone. Tot nu toe gebruikte de telefoonmaker TomToms diensten voor zijn navigatie-app. Volgens Goddijn heeft Apple nog een „langlopende” licentie-deal met TomTom, die voor het laatst in 2015 werd vernieuwd. Apple, dat ook zelfrijdende technologie ontwikkelt, wil voorlopig alleen zelf een kaart maken in Californië. Zo hoopt Apple de achterstand in te lopen op concurrent Google Maps.www.nrc.nl/nieuws/2018/07/17/tomtom-o...
NAVIGATIEBEDRIJF RESULTATEN Financieel Dagblad Omzet TomTom daalt minder hard, marges lopen op Job Woudt Amsterdam De opbrengsten van navigatiebedrijf TomTom lopen minder hard terug dan eerder verwacht en de winstgevendheid neemt toe. Daarmee laat de onderneming zien dat de ombouw naar een softwaretechnologiebedrijf voor de zakelijke markt vruchten begint af te werpen. Wel merkt TomTom dat de automobielindustrie nerveus wordt wegens toenemende handelsspanningen in de wereld. Dat heeft TomTom gisterochtend voorbeurs gemeld in een handelsbericht. De bijstelling is een gevolg van een hogere vraag van klanten in de automobielsector. In plaats van een voorziene omzet van €?800 mln mikt de onderneming nu op €?825 mln in 2018. Het afgelopen jaar lag de omzet echter nog rond €?900 mln. Naast de beter dan verwachte omzet rekent de onderneming ook op een bescheiden daling van de operationele uitgaven in 2017, exclusief kosten voor afwaarderingen en herstructurering. Dat leidt tot een hogere winst per aandeel. Die komt dit jaar uit op minstens €?0,30, waar TomTom eerder mikte op een winst per aandeel van €?0,25. Beleggers reageerden positief. Het aandeel TomTom opende dinsdag ruim 5% hoger op €?7,72. TomTom profileert zich meer en meer als een softwaretechnologiebedrijf. De inkomsten uit hardware, met name de bekende navigatiekastjes, lopen al geruime tijd terug. Deze verandering gaat voorlopig nog gepaard met dalende omzetten, maar de marges lopen wel op. TomTom-topman Harold Goddijn toonde zich vooral enthousiast over de verbetering van de winstgevendheid. De brutowinst steeg in het afgelopen kwartaal met 2% tot €?165,6 mln, een keerpunt in de recente geschiedenis van de onderneming. ‘We hopen dat de groei blijft doorzetten. Dat biedt ons het vermogen om te blijven investeren en te innoveren.’ De omzet blijft nog wel even onder druk staan. In de eerste zes maanden van dit jaar daalden de opbrengsten nog met 9% tot €?423 mln. Tegenover een stevige min bij de consumentenproducten (navigatiekastjes en sporthorloges) stond opnieuw omzetgroei in de zakelijke markt, waar TomTom met zijn software en kaarten actief is. De winst voor afschrijvingen, belastingen en rentelasten (ebitda) steeg met meer dan een kwart tot €?107,6 mln. Goddijn merkt wel dat de handelsconflicten, ontketend door de Amerikaanse president Donald Trump, tot nervositeit leiden bij zijn afnemers in de automobielindustrie. Trump dreigt bijvoorbeeld met heffingen voor de Europese autofabrikanten. ‘De consequenties van eventueel hogere tarieven zijn moeilijk te overzien’, aldus Goddijn. ‘Maar het leidt wel tot onzekerheid in de bedrijfstak.’ Goddijn stelt tegelijkertijd vast dat de resultaten van TomTom in de automobielindustrie zich verbeteren. De autofabrikanten hebben ook geen projecten on hold gezet wegens de oplopende handelsspanningen. ‘We zijn niet bezorgd dat die ons een-twee-drie hard gaan raken’, zegt Goddijn. De nettowinst bedroeg in de eerste zes maanden €?26,2 mln. Vorig jaar kwam TomTom uit op een halfjaarverlies van €?158,5 mln. Dat werd veroorzaakt door een eenmalige afboeking op de sporthorloges, een activiteit die TomTom vorig jaar is gaan afbouwen. De resultaten zijn beter dan de gemiddelde verwachting onder analisten. Het aandeel TomTom is de afgelopen periode weggezakt. Dat kwam mede door een bericht dat Apple de ontwikkeling van een nieuwe navigatie-app volledig zelf ter hand zou gaan nemen. TomTom is een leverancier van het Amerikaanse techconcern. TomTom maakte verder bekend Derk Haank te willen benoemen als voorzitter van de raad van commissarissen, als opvolger van de vertrekkende Peter Wakkie. Haank werkte eerder bij de uitgeverijen Reed Elsevier, thans Relx Group geheten, en Springer Nature. Als toezichthouder is hij sinds 2009 betrokken bij telecombedrijf KPN.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)