Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Binck werkt niet?

423 Posts
Pagina: «« 1 ... 16 17 18 19 20 ... 22 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 6 haas 15 november 2017 19:38
    nou krijg ik net mail van Binck waarom ik nog Binck 360 gebruik:)

    moet nr pro trader: net even bekeken: niet mijn cup a soup
    Bij Binck zijn ze, vindt ik niet zo handig, om die schermen eens gewoon te laten zoals het is. En dan vragen ze mij wat ik ervan vindt: LATEN ZE ZELF EENS GAAN BELEGGEN MET HUN PAKKETTEN DIE PILOTEN DAAR

    PS Zeggen ze ook dat die brink 360 einde jaars weggaat
    Laat die 360 dan toch gewoon zitten:)
  2. forum rang 8 closer 16 november 2017 12:29
    Zonet onderstaand berichtje verstuurd:

    "Dank voor de 15 euro transactietegoed vanwege mijn 10-jarig jubileum als Binck-klant. Helaas beleef ik binnenkort nog een (korter) jubileum bij Binck. Eind augustus heb ik geklaagd over de beperkte sessieduur bij de nieuwe website. Ik kreeg toen als antwoord dat daaraan wordt gewerkt, want er waren meer klachten over binnengekomen. Nog steeds moet ik vele malen per dag opnieuw inloggen. Als zelfs die simpele kwestie niet in drie maanden kan worden opgelost, concludeer ik dat verdere ontwikkeling van de website stil ligt, en dat voorrang gaat naar campagnes over turbo's en opties. Mijn overige klachten laat ik nu maar even onbesproken."
  3. [verwijderd] 15 juli 2018 11:02
    Hier een ander probleem bij Binck. Krijg al maanden mijn warrants van een Canadees aandeel CCW niet uitgeoefend. Binck zegt dat ze in afwachting zijn van hun Custodian Pershing. Aandeelhouders bij andere banken/brokers hadden ze binnen 5/10 werkdagen uitgeoefend. Duurt heel erg lang bij Binck en oogt amateuristisch inmiddels. Is de enige oplossing naar een andere broker/bank overstappen om ze uitgeoefend te krijgen? Lekker als men je een worst voor houdt buiten bereik. Heb niet het idee dat er erg veel achter de schermen gebeurt dan wekelijks een mailtje met Pershing en maar weer te horen te krijgen moet maar rustig wachten. Lastig dan als je als klant vaak mailt en belt met Binck. Ik zit er wel achteraan...
  4. forum rang 9 objectief 15 juli 2018 11:07
    quote:

    gatekeeper schreef op 15 juli 2018 11:02:

    Hier een ander probleem bij Binck. Krijg al maanden mijn warrants van een Canadees aandeel CCW niet uitgeoefend. Binck zegt dat ze in afwachting zijn van hun Custodian Pershing. Aandeelhouders bij andere banken/brokers hadden ze binnen 5/10 werkdagen uitgeoefend. Duurt heel erg lang bij Binck en oogt amateuristisch inmiddels. Is de enige oplossing naar een andere broker/bank overstappen om ze uitgeoefend te krijgen?
    Nee, bij andere broker/bank is de administratieve afhandeling doorgaans minder dan bij Binck.
  5. forum rang 6 haas 23 juli 2018 08:42
    quote:

    haas schreef op 19 juli 2018 12:30:

    Vanwege een technisch probleem worden de stoploss niveau's van BNP turbo's niet correct weergegeven. U kunt op de website van BNP de stoploss niveau's controleren.

    Wij werken hard aan een oplossing hiervoor. Onze excuses voor het ongemak.

    ook NU : storing
    PS; werken ze wel hard genoeg aan DE oplossing ? Heel weekend de tijd gehad:)
  6. forum rang 9 josti5 24 september 2018 09:29
    Een tijdperk is ten einde:

    Geachte,

    Misschien heeft u het al gehoord: Alex wordt BinckBank. Alles wat Alex-rood was, wordt Binck-groen. En uw vertrouwde Alex-diensten krijgen een nieuwe naam. Dit is misschien even wennen, maar wees gerust. Uiteraard zorgen we ervoor dat alles soepel verloopt.

    Ben er niet blij mee: gedoe.
    Overstap naar...???
  7. forum rang 4 midjj 24 september 2018 09:44
    Josti5, ik kreeg hetzelfde bericht deze morgen. Dat 'wees gerust' zou ik maar vergeten. Voor mij zou een overstap naar BINCK een verviervoudiging van de tarieven van ALEX betekenen. En waarom zou dat niet hun 'klantvriendelijke' plan zijn? Ik heb ALEX dan ook direct gemaild dat ze mij als klant gaan verliezen als dit het geval wordt. Qua prijs-kwaliteit was ALEX gewoon goed voor mij als vrij passieve belegger. Zeker niet de goedkoopste, maar prachtige software (ALEX-plus), duidelijke tijdige overzichten, jaaropgaves op tijd binnen enz. Een verviervoudiging van de kosten is voor mij echter een brug te ver. Inderdaad een einde van een tijdperk. Helaas.
  8. forum rang 9 josti5 24 september 2018 09:52
    Yep, ik ben fan van Alex Pro.
    Had een keer een klacht over Alex - komt Rene Frijters thuis op bezoek...
    De bijeenkomsten met Peter Verhaar, Miljonair Fair (had daar loten gekocht, een lot weggegeven aan een Alexmedewerker en ja hoor: hij won een lang weekeinde Rome!), de klassieke concerten in Den Haag...
    Mooie tijd.

    Ik zal óók een bericht sturen, zoals jij hebt gedaan, midjj.
423 Posts
Pagina: «« 1 ... 16 17 18 19 20 ... 22 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 865,36 +0,00%
EUR/USD 1,0636 -0,07%
FTSE 100 7.877,05 +0,37%
Germany40^ 17.751,90 -0,48%
Gold spot 2.386,96 +0,32%
NY-Nasdaq Composite 15.601,50 -0,52%

Stijgers

VIVORY...
+11,51%
JUST E...
+5,71%
Air Fr...
+4,18%
FASTNED
+3,00%
RANDST...
+2,65%

Dalers

Pharming
-9,63%
ASMI
-6,10%
Avantium
-6,01%
PostNL
-5,84%
TomTom
-3,31%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links