Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

'Topbestuurder AF-KLM uit luchtvaartsector'

Lees over dit aandeel ook

  1. 03 apr IATA: luchtvrachtvervoer blijft goed groeien 1
  2. 12 mrt Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate

Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!

 

Reacties

11 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 6 d' Aandelen ' 28 juni 2018 11:03
    quote:

    Ger1948 schreef op 28 juni 2018 10:09:

    Goed idee. Maar welke capabele bestuurder wil deze zeer lastige klus op zich nemen??
    En het gevaar lopen om door ontevreden personeel letterlijk uitgekleed te worden en moeten rennen voor je leven.

    Die prijzenoorlog is een race naar de bodem, slecht voor Air France KLM, slecht voor het personeel en een regelrechte ramp voor de luchtkwaliteit en ons leefmilieu.

    Internationaal moeten er afspraken worden gemaakt voor vliegprijzen die in verhouding staan met de vervuiling die de luchtvaart veroorzaakt, wordt het minder druk in de lucht, personeel krijgt goed betaald en aandeelhouders ook blij.
  2. bub 28 juni 2018 11:27
    De milieuproblemen worden overdreven. Spoor krijgt veel subsidie , legt veel beslag op ruimte en duurt lang. Al met al geen goed alternatief. De luchtvaart laat wel veel progressie zien in haar ontwikkeling door concurrentie. spoorverkeer moet Europees geregeld worden met standaardisatie op infrastructuur en rijdend materiaal. Misschien dat het dan een alternatief wordt. Nu is het vooral een dure groene hobby
  3. forum rang 5 theo1 28 juni 2018 13:21
    Treinen stoten (indirect) ook CO2 uit. Wetenschapsjournalist Karel Knip rekende uit dat een TGV ongeveer evenveel (of zelfs meer) CO2 uitstoot als een 737, per reizigerskilometer gemeten. Maar dat hangt heel sterk af van wat je precies allemaal meeneemt in de analyse. Bijvoorbeeld of je onderhoud en aanleg van de rails en de startbaan meeneemt. Hoe meer je meeneemt hoe zuiverder je uitkomst in principe is, maar ook hoe meer schattingen en aannames je moet maken. En die maken de uitkomst weer onbetrouwbaar want je weet nooit zeker of die aannames echt realistisch zijn.
  4. forum rang 4 havik of duif 28 juni 2018 15:52
    Al dagen sterk overdreven koersreactie's op de berichten, het is weer de angst die de mensen in zijn macht heeft. Wacht nou maar rustig af er zullen beslist goede verantwoordelijke beslissingen worden genomen om van Air France / Klm weer een sterk en gezond bedrijf te maken. Achter de schermen op politiek niveau gebeurt er meer dan wij kunnen bedenken. Er is geen Franse en ook geen Nederlandse regering die als het er op aankomt het mis laat gaan, dat kan geen politici zich veroorloven. Geduld zal beloont worden.
  5. totoo 30 juni 2018 14:43
    quote:

    havik of duif schreef op 28 juni 2018 15:52:

    Al dagen sterk overdreven koersreactie's op de berichten, het is weer de angst die de mensen in zijn macht heeft. Wacht nou maar rustig af er zullen beslist goede verantwoordelijke beslissingen worden genomen om van Air France / Klm weer een sterk en gezond bedrijf te maken. Achter de schermen op politiek niveau gebeurt er meer dan wij kunnen bedenken. Er is geen Franse en ook geen Nederlandse regering die als het er op aankomt het mis laat gaan, dat kan geen politici zich veroorloven. Geduld zal beloont worden.
    Dream on
11 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Air France-KLM

9,956 17:37
+0,076 +0,77%
Premium

Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links