Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

'Instagram nu 100 miljard dollar waard'

Lees over dit aandeel ook

  1. 11 jan Euro doet stapje terug
  2. 25 jul Tegenvallende daling Duitse Ifo index 1

Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate

Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!

 

Reacties

8 Posts
| Omlaag ↓
  1. @iPlof 26 juni 2018 07:09
    “ Instagram heeft met zijn gemiddeld jongere gebruikers ook een interessantere en waardevollere doelgroep dan Facebook.”

    Wat een onzin. Jongeren besteden minder dan volwassenen/ouderen en zijn ook nog eens weinig loyale klanten. Als instagram even uit de mode is zegt men massaal op. Remember myspace..
  2. FlashHenk 26 juni 2018 09:08
    quote:

    plof® schreef op 26 juni 2018 07:09:

    “ Instagram heeft met zijn gemiddeld jongere gebruikers ook een interessantere en waardevollere doelgroep dan Facebook.”

    Wat een onzin. Jongeren besteden minder dan volwassenen/ouderen en zijn ook nog eens weinig loyale klanten. Als instagram even uit de mode is zegt men massaal op. Remember myspace..
    Jongeren zijn waardevol omdat zij zich in de jaren bevinden waarin hun identiteit zich vormt. Dat is de fase waarin ze onder andere merken uitzoeken die bij die identiteit passen. Dat weet de marketingwereld al honderd jaar, maar voor u is dat blijkbaar nieuws.
  3. tampi 26 juni 2018 10:13
    Elke gebruiker of deelnemer van een bedrijf of systeem is veel geld waard.

    De wet van Metcalfe is hier van toepassing.

    Bij elke verdubbeling van het aantal gebruikers, groeit de waarde kwadratisch.
    Bij elke halvering van het aantal gebruikers, daalt de waarde omgekeerd kwadratisch (met de wortel)
  4. @iPlof 26 juni 2018 19:43
    quote:

    Timberwolf schreef op 26 juni 2018 09:08:

    [...]

    Jongeren zijn waardevol omdat zij zich in de jaren bevinden waarin hun identiteit zich vormt. Dat is de fase waarin ze onder andere merken uitzoeken die bij die identiteit passen. Dat weet de marketingwereld al honderd jaar, maar voor u is dat blijkbaar nieuws.
    In honderd jaar is er wel iets veranderd.

    Vroeger reed men Ford of Opel voor het leven. Merkentrouw is passe, de consument oud maar vooral jong switchen steeds sneller naar een ander merk.

    Daarom zijn bestedingen van de doelgroep veel belangrijker, jongeren besteden minder dan volwassenen+.
8 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

EUR/USD

1,0677 14:06
+0,0006 +0,06%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links