Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel TomTom AEX:TOM2.NL, NL0013332471

  • 5,575 25 apr 2024 17:35
  • -0,155 (-2,71%) Dagrange 5,505 - 5,725
  • 419.134 Gem. (3M) 321,3K

TomTom juni 2018

1.432 Posts
Pagina: «« 1 ... 8 9 10 11 12 ... 72 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 3 juni 2018 22:58
    quote:

    DeZwarteRidder schreef op 3 juni 2018 16:21:

    The Cartographic Arms Dealers

    Making a driverless map, like making a driverless car, is a laborious task. Fleets of autonomous test cars, loaded with expensive lidar sensors and cameras, go out into the world with human backup drivers and capture their surroundings. Plotting the results helps train the next fleet, which will still have safety drivers at the wheel—and, in some cases, scores of additional humans sitting behind computer monitors to catalog all the footage.

    It’s an expensive ordeal with a payoff that’s years, if not decades, away. “Even if you could drive your own vehicles around and hit every road in the world, how do you update?” asked Dan Galves, a spokesman for Mobileye. “You’d have to send these vehicles around again.”

    Unlike conventional digital maps, self-driving maps require almost-constant updates. The slightest variation on the road—a construction zone that pops up overnight, or a bit of debris—could stop a driverless car in its tracks. “It’s the freak thing that happens that’s going to make autonomous not work,” said McNally, the analyst.

    Mobileye argues that it’s more efficient and cost-effective to let the cars we’re driving today see what’s ahead. In January, the Intel Corp. unit announced a “low-bandwidth” mapping effort, with its front-facing camera and chip sensor that it plans to place in 2 million cars this year. The idea is to get cars to view such things as lane markers, traffic signals and road boundaries, letting them automate some driving.

    Mobileye says this will take less computing horsepower than building a comprehensive HD map of the roads would; Mobileye’s Galves said the company will pair its sensor data with the maps from navigational companies and, over time, create a map that a fully driverless car could use.
    Dit is natuurlijk een simpele weergave van crowdsourced mapupdates, waar Mobileye hun eigen REM voor naar voren wil schuiven. Niet geheel toevallig heb je hier naast een camera ook één of meerdere EyeQx chips (geleverd door Mobileye) voor nodig. Het is natuurlijk zonde om tijd aan jou te besteden, maar toch een wedervraag: wie denk je dat Mobileye bedoelt met bovenstaande 'Navigational Companies'?
  2. forum rang 4 holenbeer 3 juni 2018 23:20
    quote:

    Hik schreef op 3 juni 2018 22:58:

    [...]

    Dit is natuurlijk een simpele weergave van crowdsourced mapupdates, waar Mobileye hun eigen REM voor naar voren wil schuiven. Niet geheel toevallig heb je hier naast een camera ook één of meerdere EyeQx chips (geleverd door Mobileye) voor nodig. Het is natuurlijk zonde om tijd aan jou te besteden, maar toch een wedervraag: wie denk je dat Mobileye bedoelt met bovenstaande 'Navigational Companies'?

    Hij is al weg Hik, een man een man, een woord een woord.
  3. mjmj 3 juni 2018 23:26
    quote:

    Hik schreef op 3 juni 2018 22:58:

    [...]

    Dit is natuurlijk een simpele weergave van crowdsourced mapupdates, waar Mobileye hun eigen REM voor naar voren wil schuiven. Niet geheel toevallig heb je hier naast een camera ook één of meerdere EyeQx chips (geleverd door Mobileye) voor nodig. Het is natuurlijk zonde om tijd aan jou te besteden, maar toch een wedervraag: wie denk je dat Mobileye bedoelt met bovenstaande 'Navigational Companies'?

    Geinig HIK, We hebben je hier gemist.
  4. [verwijderd] 4 juni 2018 10:39
    Vandaag weer totale controle om de koers niet te layen stijgen!
    Wanneer wordt het anker nu eindelijk eens gelicht?
    De huidige waardering tegen een oud ijzer prijs van €8,35 terwijl het platina is en vandaag de dag al meer dan €20,- waard is kun je best absurd en opvallend noemen.

    Wie laat het zwaar ondergewaardeerde TomTom nu eindelijk eens omhoog knallen?
1.432 Posts
Pagina: «« 1 ... 8 9 10 11 12 ... 72 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

TomTom geraakt door zwakke automotivemarkt

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links