Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Air France-KLM PSE:AF.FR, FR001400J770

  • 9,956 19 apr 2024 17:37
  • +0,076 (+0,77%) Dagrange 9,540 - 10,050
  • 1.672.155 Gem. (3M) 1,8M

Air France KLM 2018

3.833 Posts
Pagina: «« 1 ... 95 96 97 98 99 ... 192 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Erwin L 18 mei 2018 13:59
    quote:

    Gerome77 schreef op 18 mei 2018 13:38:

    Geen greintje herstel, je zou verwachten dat het slechte nieuws wel is verwerkt en men zich zou positioneren voor wat goed nieuws zoals akkoord met vakbonden
    Er is ook geen enkele aanleiding voor hogere koersen. Een mogelijk akkoord met de vakbonden zal misschien voor een kortdurige opleving zorgen maar zodra de details van een dergelijk akkoord bekend worden en men door gaat krijgen wat e.e.a. wel niet mag gaan kosten en dientengevolge de productiviteit per medewerker aantast, dan zet de koers meteen weer koers naar het zuiden.
  2. [verwijderd] 18 mei 2018 14:00
    quote:

    Gerome77 schreef op 18 mei 2018 13:38:

    Geen greintje herstel, je zou verwachten dat het slechte nieuws wel is verwerkt en men zich zou positioneren voor wat goed nieuws zoals akkoord met vakbonden
    Ik had in ieder geval verwacht dat de shorts wel zouden gaan coveren, als er een akkoord is zal de koers een herstel vertonen.
  3. Gerome77 18 mei 2018 14:47
    ahold en amg waren recent ook rdelijk goedkoop op te rapen en moet je nu kijken waar ze staan Ahold van 14/15 naar 19/20 en AMG van 35 naar 50.

    Upside is nu gewoon groter dan risk. Ga er niet in blijven en wachten tot 11/12 maar herstel to 8.50 moet toch te doen zijn dan staat het aandeel nog steeds 5.80 lager dan top.
  4. [verwijderd] 18 mei 2018 15:06
    quote:

    aandeeltje! schreef op 18 mei 2018 14:57:

    Upside is mogelijk groter dan 100% en downside is maximaal 100% (gewone aandelen posities dan).
    Dat is natuurlijk altijd zo.
    Vind de koers nog altijd te hoog.
    Lol, we staan onder year low. Maar je kunt turbo's short kopen. Zijn heel goedkoop nu, aangezien niet veel mensen het met je eens zijn ;-)
  5. Zittenblijver_ 18 mei 2018 15:15
    quote:

    Gerome77 schreef op 18 mei 2018 14:47:

    ahold en amg waren recent ook rdelijk goedkoop op te rapen en moet je nu kijken waar ze staan Ahold van 14/15 naar 19/20 en AMG van 35 naar 50.

    Upside is nu gewoon groter dan risk. Ga er niet in blijven en wachten tot 11/12 maar herstel to 8.50 moet toch te doen zijn dan staat het aandeel nog steeds 5.80 lager dan top.
    Je noemt 2 bedrijven die onterecht zijn afgestraft. AF-KLM heeft systematische problemen. Schiphol vol, Juniac weg, zeer ontevreden personeel, en de goude tijden van lage brandstofprijzen niet nuttig gebruikt. Het risico is nog hartstikke hoog!
  6. Gerome77 18 mei 2018 15:23
    Daarom is ook de helft van de koers af..het lijkt nu allemaal wel heel dramatisch, maar dit is toch niet allemaal nieuw sinds 2 weken. Waarom stond de koers dan recent nog op 13-14? De systematische problemen zijn niet van vandaag of gisteren

    En bij Ahold en AMG waren er toch ook heel veel beleggers die dachten dat het terecht was om 30% van de koers af te halen. Zijn die risico's dan nu helemaal weg? Dus Amazon is geen issue meer en lithium prijzen blijven eeuwig hoog?
  7. forum rang 4 Pbm 18 mei 2018 15:23
    Nog even dipje om 15.50 uur incasseren en dan maar weer hard omhoog. Shortposities zijn vandaag ongetwijfeld weer uitgebreid. Koers zal vrees ik niet veel lager meer gaan. Upside is inderdaad 100%. Indien alles zich weer stabiliseert rondom de vakbonden dan knlt de koers zo weer richting 12 euro. Dus hoezo nog veel verder zakken?
  8. Bertussie 18 mei 2018 16:44
    CSR Rapport 2017

    KLM Royal Dutch Airlines: CSR Rapport 2017

     

    www.4-traders.com/AIR-FRANCE-KLM-4604...

    05/18/2018 | 06:34am EDT

    SCHIPOL, The Netherlands, May 17 -- KLM Royal Dutch Airlines issued the following news release:

    Summary

    The CSR Rapport for 2017 has been published. The fully digital report shows how KLM and Air France have performed in terms of sustainability over the past year. Here are a few of the results that KLM has achieved.

    CO2 emissions reduced by 16%

    In 2017, we reduced our carbon dioxide emissions per passenger by 16% compared to 2011. For the ground operations the figure even reached 17%. We are well on the way to achieving our target of reducing carbon emissions by 20% per passenger by 2020 compared to 2011.

    561 flights with biofuel

    KLM welcomed the Delft University of Technology as a new partner in the Corporate BioFuel Programme. Thanks also to these partners, we can operate all flights from Los Angeles in part with sustainable biojet fuel. In 2017, that amounted to 561 flights.

    Waste per passenger reduced by 32%

    Since 2011, we have reduced the amount of waste per passenger disembarking by 32%. How? By adding measures to reduce overall waste and increasing the proportion that can be recycled. Our goal is to reduce the amount of residual waste by 50% by 2025 (compared to 2011).KLM works with a total of fourteen different waste flows that we collect for recycling. These include paper, metal, glass, plastic, wood, clothing, electrical equipment.

    New CO2ZERO project

    In October, KLM selected the reforestation initiative CO2OL Tropical Mix in Panama for our CO2ZERO compensation service. Beyond the various environmental benefits, the project's activities create long-term employment thereby providing a sustainable source of income for the local population. It will replace the Toyola Coalpot project in Ghana, which also has a Gold Standard for the Global Goals certificate.

    We are seeing an increase in the number of passengers compensating for the carbon emissions of their flights. Some 60,000 passengers have compensated compared to 2016. That is a 50% increase.

    Remarkable partnership

    In 2017, the government of Costa Rica and KLM signed a letter of intent to investigate the possibilities of flying from San Jose with sustainable biojet fuel. We are conducting a feasibility study into the production, certification, distribution, and financing of sustainable aviation fuel from Costa Rica. We are also sharing best practices and developing joint projects. This is the first time in the world that an airline has entered into an agreement of this kind with a governmental authority.

    Wings of Support

    Wings of Support (WoS) has signed an official cooperation agreement with KLM. WoS is committed to the sustainable improvement of the quality of life of children at KLM destinations, especially in providing education, shelter, and medical assistance. It is run by about ninety KLM volunteers. KLM is helping to further professionalise the organisation and bring its activities to the attention of a wider audience.

    Visit the KLM Takes Care platform to see the complete report and read more about KLM's initiatives in corporate social responsibility.

    © 2018 Targeted News Service, source News Service

3.833 Posts
Pagina: «« 1 ... 95 96 97 98 99 ... 192 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links