Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Jakkie schreef op 20 maart 2018 18:07 :
Hmm ik ga voor 15 € op 17 april..... We zullen het zien. HG gaat echt wel iets uit zijn hoed toveren. GM oid zou zo maar kunnen.
17 april van het jaar des heeren 2525 Zager en Evans. Dat werk. Waar zijn avunculue Groubriljant en sterretje justin sterritje eigenlijk. Koers net ff tevkasg om te pumpiedumpie. Zo mis ik ook al tijden nkit, messiah en skc en zn sunshine band. Ok en Rabo, rabeau etc.
holenbeer schreef op 20 maart 2018 20:42 :
[...]
Die mogen ze inleveren bij de exit.
expired = verlopen. Als in jaar 4 5 6 7 koers lager staat dan de toekenningskoers. forfeited = verbeurd. bv 2013 2014 2015 Marina :-) Morgen, wie het weet mag het zeggen ! meten is weten, gissen is missen . Maar we moeten wel gissen, want weten doen we niet. Long for ever :-)
Meer dan een miljoen weggebruikers kunnen vanaf dinsdag actuele en op maat gemaakte reisinformatie ontvangen. Het gaat dan bijvoorbeeld om naderend filegevaar, stilstaand verkeer en plotseling veranderende lokale weersomstandigheden. Dat meldt het ministerie van Infrastructuur en Waterstaat dinsdag. De specifieke informatie komt ter beschikking van de ruim 1,2 miljoen gebruikers van de smartphone-app Flitsmeister. Het enige wat ze hoeven te doen is de app te updaten, aldus een woordvoerder van het ministerie. Later zullen meer aanbieders van dit soort apps volgen. De 'nieuwe generatie' verkeersinformatie is volgens het ministerie de eerste 'live' dienst die tot stand komt door het samenwerkingsprogramma Talking Traffic, waarin overheid en bedrijven werken aan het verbeteren van bereikbaarheid, doorstroming, verkeersveiligheid en leefbaarheid door informatie-uitwisseling tussen weggebruikers en verkeerssystemen. Eerder werden al proeven gedaan. Radar testte vier handige navigatie-apps Door handige navigatie-apps op je smartphone is het zelfs niet perse nodig om een los navigatietoestel zoals een TomTom aan te schaffen. Wat zijn handige apps om gemakkelijk met je auto van A naar B te navigeren? Radar zet er vier op een rij.radar.avrotros.nl/nieuws/detail/verke...
Van RTLZ.nl:Uber lijkt niet schuldig aan dodelijk ongeluk zelfrijdende auto Uber is waarschijnlijk niet schuldig aan een dodelijk ongeval met een zelfrijdende auto. Volgens de politie zou het ongeval ook hebben plaatsgevonden als de auto op dat moment door een mens werd bestuurd. "Het is erg duidelijk dat het moeilijk zou zijn geweest om deze botsing op enige manier te voorkomen", zegt Sylvia Moir van de politie in Tempe, Arizona, waar het dodelijke ongeval plaatsvond. Het slachtoffer, de 49-jarige Elaine Herzberg, liep volgens Moir 'vanuit de schaduw zo de weg op', meldt de San Francisco Chronicle. Direct buiten bewustzijn Volgens de politie was Herzberg die een fiets met plastic tassen voortduwde, vermoedelijk dakloos. Zij werd geraakt met een snelheid van ongeveer 60 kilometer per uur. Herzberg was direct na het ongeluk buiten bewustzijn en overleed later in het ziekenhuis. Voor zover bekend was zij de eerste voetganger die overleed na een botsing met een zelfrijdende auto. In mei 2016 kwam een bestuurder van een Tesla om het leven bij een botsing met een vrachtwagen in Florida. De bestuurder maakte op dat moment gebruik van de Autopilot-functie. Proeven mogelijk aan banden Zelfrijdende auto's worden vaak geprezen omdat ze de kans op ongelukken zouden kunnen verkleinen. "Ik denk niet dat de kans op een ongeval nul te maken is", zegt Maarten Steinbuch, hoogleraar robotica aan de TU Eindhoven. "Als zo’n auto hard rijdt kan er altijd iemand voor de auto laten springen. Het lukt de auto niet dan in één keer te stoppen." Steinbruch verwacht dat autoriteiten door dit ongeval terughoudender kunnen worden met het beschikbaar stellen van de openbare weg voor proeven met zelfrijdende auto's. "Dat is jammer, want elke dag komen 3000 mensen om door menselijke fouten in het verkeer." Geen schuld Uber besloot na het verkeersongeval van zondagavond om alle zelfrijdende auto’s in Pittsburgh, San Francisco, Toronto en Phoenix en omgeving van de weg te halen. Het bedrijf, dat volgens de politie volledige medewerking verleent, wil de toedracht van het ongeluk eerst goed vaststellen. Uit de reactie van de politie valt nu op te maken dat het taxibedrijf in de ogen van de autoriteiten geen schuld heeft. "Mijn voorlopige vermoeden is dat Uber waarschijnlijk geen blaam treft", aldus Moir. De politie wijst erop dat er op ongeveer honderd meter van het ongeluk een zebrapad was. "Het is gevaarlijk om ’s avonds de weg over te steken als er elders ook een goed verlicht zebrapad is." Flits Er zat een bestuurder achter het stuur van de zelfrijdende Uber voor de veiligheid. Die kon het ongeluk echter niet voorkomen. Volgens de politie zijn er geen aanwijzingen dat die persoon op het moment van het ongeval afgeleid was. "Volgens de bestuurder was het een flits. De persoon liep zo de weg op."
tatje schreef op 18 maart 2018 17:53 :
[...]
Ha BDB,
Volgens mij, maar weet er minder van dan jij, zijn de RSUs al veel langer dan 2017 bij Tom Tom.
Jaarverslag 2016. blz 80.
Stock option plans and restricted stock plan.
As from 2011, dan volgt ook het woord restricted stock unit ( RSU )
...
Je hebt gelijk, maar in 2016 en daarvoor stelden die RSU's kwantitatief nog niks voor (in 2016 slechts € 36.000 qua kosten). In 2017 gaat het ineens om miljoenen.
*Natte krant* schreef op 18 maart 2018 18:57 :
[...]
Ik koester inmiddels een diepe haat tegen Goddijn.
Dat zorgt mn bipolaire uitspraken.
Inhoudelijk. Nee.
Want qua accounting kennis leg ik het af tegen koos99 of marique cq martinmartin.
Bedrijfs Technisch tegen jou en hik.
Qua strategie tegen justin.
Beleggingstechnisch tegen een holenbeer en xynix.
Dossier harrysnel en topper.
Ga zo maar door.
Ik ben een spons. Drijfnat. Een aal zo glad.
Kan iemand mij vernietigen?
Ja zeker.
Een sluipschutter met een long range geweer .
Ook immuun voor een suicide-bomber? (Zoals HG bedrijfseconomisch soms lijkt?) Wees gerust, ik heb geen geweer, wel af en toe een scherpe pen. Bedoelde mijn eerdere opmerking natuurlijk metaforisch. Moet toegeven dat je af en toe humoristisch bent. Best nodig in deze nieuwsloze tijden, worden we allemaal melig van, dus ga zo door. Gelukkig erken je wel je 'meerderen' op andere vlakken -;)
martinmartin schreef op 19 maart 2018 15:12 :
...
Voor de leesbaarheid van het forum zou het helpen indien de exponenten achter die twee stromingen met argumenten aangeven waarom zij in het belief dan wel het not-belief kamp zitten.
Op basis van ontwikkeling in.
Omzet C&S.
Bruto-margepercentage.
Gepubliceerde orderboeken automotive.
Operationele cash-flow.
...
In jouw rijtje mis ik de kosten, opex en met name d&a, om nog maar te zwijgen van forse impairments om de zoveel jaar. Dát zijn de echte tegenvallers, keer op keer. Daar valt met margeverbetering niet tegen op te boksen. Ebitda-wise gaat het nog wel, maar ebit-wise niet. Dan is het bovendien super-irritant om te lezen dat de bedragen die met stock options en RSU's voor directie en hoger personeel gemoeid zijn, elke potentieel-redelijke ebit onmiddellijk wegvagen. Ik ben een van de teleurgestelde 'believers'. Mijn 'believen' is nóg meer lange termijn geworden. Voor mijn beleggen betekent dit dat ik nu meer calls schrijf dan koop. Ook wat aandelen ingeruild voor geschreven puts. Ik blijf op het vinkentouw zitten, maar voor 2018-2019 verwacht ik qua koers NIKS. Heel misschien raken we de 10 euro nog een een keer aan, maar verder niks. (Ga straks stemmen. Enkele lokale partijen willen van mijn woonplaats een smart city maken... De optimisten...)
bezinteergebelegt schreef op 19 maart 2018 17:06 :
Ach, Cruijff zou hebben gezegd: "wat ze vandaag verkopen kunnen ze morgen niet nog een keer verkopen"
Da's de wijze les bij de dump van vandaag.
Die quote is waarschijnlijk ook van van Hanegem.
moneymaker_BX schreef op 20 maart 2018 08:32 :
NIEUWS/FINANCIEEL
AND doet proef met autonoom rijden
Door ANP PRODUCTIES
21 min geleden in FINANCIEEL
CAPELLE A - Kaartenmaker AND geeft het autonoom rijden in Nederland naar eigen zeggen een impuls. Het bedrijf is een proef gestart in samenwerking met het ministerie van Infrastructuur en Waterstaat, de provincie Noord-Brabant en V-Tron met zogeheten Talking Maps.
Tien inspectieauto’s van de provincie Noord-Brabant worden uitgerust met een camera om de provinciale weg in Noord-Brabant nauwkeurig te scannen. Daarmee wordt actuele informatie verzameld op een HD-kaart die weer actuele informatie bevat voor zelfrijdende auto's.
Dat kleine AND is nog beter en slimmer bezig dan het grote TomTom
Belachelijk. De spruiten elf doen ook mee. Er zijn in NL twee overheidsorganen die met geld smijten omdat ze onvoldoende democratisch gecontroleerd worden: provincies en waterschappen. Het bovenstaande is een voorbeeld. Jullie weten toch hoe PS aan hun geld komen? Voor een groot deel door 'opcenten' op jullie motorrijtuigenbelasting. Een zelden bediscussieerd automatisme. De ontwikkelingen ohgv SDC en HD-maps worden echt niet lokaal of provinciaal bepaald. Zelfs onze nationale overheid is bijna nog te klein om een rol van betekenis te spelen. Het gaat ook hier om kleine door belastinggeld betaalde baasjes die een urinespoor achter willen laten. En AND is slechts bezig het vege lijf te redden.
Inderdaad, lees eens goed. 10 hele auto’s rijden in heel Brabant rond om actuele informatie te genereren. Hoe vaak zouden die auto’s hetzelfd3 stuk weg rijden, 1 keer per dag, per week?
eduardo3105 schreef op 20 maart 2018 22:04 :
Meer dan een miljoen weggebruikers kunnen vanaf dinsdag actuele en op maat gemaakte reisinformatie ontvangen. Het gaat dan bijvoorbeeld om naderend filegevaar, stilstaand verkeer en plotseling veranderende lokale weersomstandigheden. Dat meldt het ministerie van Infrastructuur en Waterstaat dinsdag.
De specifieke informatie komt ter beschikking van de ruim 1,2 miljoen gebruikers van de smartphone-app Flitsmeister. Het enige wat ze hoeven te doen is de app te updaten, aldus een woordvoerder van het ministerie. Later zullen meer aanbieders van dit soort apps volgen.
De 'nieuwe generatie' verkeersinformatie is volgens het ministerie de eerste 'live' dienst die tot stand komt door het samenwerkingsprogramma Talking Traffic, waarin overheid en bedrijven werken aan het verbeteren van bereikbaarheid, doorstroming, verkeersveiligheid en leefbaarheid door informatie-uitwisseling tussen weggebruikers en verkeerssystemen. Eerder werden al proeven gedaan.
...
Guttegut. Over urinesporen gesproken. Welke beleidsambtenaren zien we hier weer in de bocht, met enkele hogere maar karakterloze technische ambtenaren hangend aan hun slippen? Wat zeggen ze nu eigenlijk? Dat via de app Flitsmeister iets kan? Volgens mij is dit commerciële bevoordeling door de overheid, waar elke concurrent van Flitsmeister tegen mag protesteren. Met name TomTom. Die kunnen dat alles ook. Het ligt dit keer niet aan de media. Het zijn de door ons betaalde persvoorlichters zelf die eenzijdige onzin verkopen:www.rijksoverheid.nl/actueel/nieuws/2... Er is nog geen nieuwe minister benoemd (mevr. van Nieuwenhuizen) of haar slippendragers bij Infrastructuur en Waterstaat sloven zich weer uit om te bewijzen dat ze echt wel verstand van zaken heeft. Hoe zo? Ik loop nu bijna twee generaties mee in dit wereldje en heb eigenlijk alleen maar vrouwelijke ministers op dit departement meegemaakt. Wie een mannelijke uitzondering kan noemen is een knappe jongen.Waarom toch? Zijn al die dames dan als ir. afgestudeerd in de civiele techniek in Delft? Nee, ik ken er geen een. HBO-techniek? Zou het niet weten. Welk geheimzinnig vrouwbevoordelend mechanisme is hier in godsnaam aan het werk? Eén ding weet ik wel: vrouwen i.h.a. en Neelie i.h.b. moeten eens ophouden met zeuren over een glazen plafond. Er is geen glazen plafond voor vrouwen, althans niet voor goed opgeleide dames uit betere kringen. Er is wel een keihard betonnen plafond voor mannen om ooit 'minister van waterstaat en wegen' te worden. Om dat te verklaren moet je diep gaan en heb je hulp van psychologen nodig. Ik zoek het in de macht van regentenpartijen en dan toch vooral mannelijke regenten. Een argeloze en niet vakkundige vrouw is makkelijker te dirigeren dan een vakman.Geloof me, I did my time . Kreeg als (technisch) ambtenaar de opdracht om kamervragen aan May-Weggen in concept te beantwoorden. Werd een ethisch dilemma, want de nevenopdracht was: het moet die en die teneur hebben. Maar technisch zag ik het andersom. Zo gaat dat. Als je afgestudeerd wetenschapper bent, maar je bazin een verpleegster is. Ik zie dat ons economisch belangrijkste ministerie aan de top nog steeds bevrouwd wordt door technische nitwits. Hoe bestaat het!
[Modbreak IEX: Gelieve elkaar niet persoonlijk aan te vallen, bericht is bij dezen verwijderd.]
emilio!.! schreef op 21 maart 2018 07:56 :
...
Narcist : Verliefd zijn op jezelf, te veel eigenliefde, anderen gebruiken om jou aan je trekken te laten komen, niet een ander beminnen maar vooral zelf bemind willen worden
Klopt helemaal. NOU EN? Zeg jij dan maar eens wat er mis is met mijn politieke analyse. En hoe narcistisch de vele opeenvolgende vrouwelijke ministers van onze wegen en dijken waren. Allemaal nitwits op technisch vlak. Hun populistische babbels worden steeds irritanter.
da was toch wel een mooie vouw die maaj wegen. Goed gekleed ook. Type moneypenny. Kon goed met geld smijten. Kan mevrooi vigreux ook. Mijn god wat is dit een verkeerde belegginskruze geweest. Wat een zeeperd.
emilio!.! schreef op 21 maart 2018 07:56 :
Narcist : Verliefd zijn op jezelf, te veel eigenliefde, anderen gebruiken om jou aan je trekken te laten komen, niet een ander beminnen maar vooral zelf bemind willen worden
Als je de amateurpsycholoog wilt spelen, doe het dan goed. Verdiep je dan in het enneagram volgens moderne Amerikaanse psychologen: Don Riso, Helen Palmer. Eerlijke karakterologie. Dan zal je zien dat mijn commentaren niet voortkomen uit narcisme, maar uit precisie (ennea-type 1) en waarneming (type 5). En een vleugje romantiek (type 4). En jij??
bezinteergebelegt schreef op 19 mrt 2018 om 17:06: Ach, Cruijff zou hebben gezegd: "wat ze vandaag verkopen kunnen ze morgen niet nog een keer verkopen" Da's de wijze les bij de dump van vandaag. Zo werkt het niet voor zover ik weet, althans niet in de freefloat: ieder verkocht aandeel wordt door iemand gekocht. In minder dan een seconde komt dat long-aandeel weer in het uitleenregister, en kan dus weer geleend worden. En na lening weer verkocht. Het is een perpetuum mobile.
Bij de Q3 2017 Q & A sessie zegt Harold. I don t want to comment on market share before we give you an overview of the order intake. Vrij vertaald: ik geef je pas ons marktaandeel als we een overzicht van de orders presenteren. Q4 2017. Ons orderboek is 400 miljoen, dan denk je nu komt Harold zijn belofte na en geeft het marktaandeel. A me lolly :-) Stel hij moet zeggen al 35 40 of 50% Zo zegt Harold bij Q 2 of 3, wat Autonomos heeft gekocht ga ik niet zeggen. Taco: bij Q1 hebben we al gezegd 25 miljoen. Tja. Change of control voor de RVB, alle opties zzijn dan direct inwisselbaar, niets 3 en 4 jaar. Maar voor de topwerknemers zal dit misschien niet zo zijn ? Gewoon de oude situatie 3 en 4. Voor de RSU in 2017 nog 1,3 miljoen granted, die moeten dus nog 2 jaar ! Na 3 jaar het hele aandeel. Een overnemer, wil de toppers graag houden :-)
*Natte krant* schreef op 21 maart 2018 08:59 :
da was toch wel een mooie vouw die maaj wegen.
Goed gekleed ook. Type moneypenny.
Kon goed met geld smijten.
Kan mevrooi vigreux ook.
Mijn god wat is dit een verkeerde belegginskeuze geweest.
Wat een zeeperd.
Maij-Weggen: stroef, stijf en 'ijzerenheinig'. (Een woord uitgevonden of althans hersteld door Marga Minco). Slecht luisterend, een CDA-hoofdverpleegster die ik liever niet aan mijn bed had gehad, tenzij ik bewusteloos zou zijn geweest. Met zwijgzame dingen kon zij het beste omgaan. Zo 'luisterde' ze ook naar de Tweede Kamer. Lees: ze hoorde en begreep niets. Haar discussies met Frits Castricum (PvdA) zijn historisch. Toen de PvdA nog de PvdA was. Haar dochter Marit stond 24e op de PvDA lijst, kansloos bij de laatste verkiezingen. Zou honderd TT-aandelen over hebben voor een politiek inkijkje in huize Maij.
Heel erg saai vandaag....ik ben weg:))))
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)