Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Gaussin PSE:ALGAU.FR, FR0013495298

  • 0,247 19 apr 2024 17:29
  • -0,004 (-1,40%) Dagrange 0,245 - 0,259
  • 68.640 Gem. (3M) 146,7K

Forum Gaussin geopend

6.974 Posts
Pagina: «« 1 ... 122 123 124 125 126 ... 349 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. kneut 14 maart 2018 18:23
    www.centralcharts.com/en/2415-gaussin...

    GAUSSIN exposeert de ATM Full Elec met haar distributeur BLYYD als onderdeel van de tentoonstelling SITL
    0

    1 uur en 4 min geleden 17

    Levering van een automotive container mover voor de Chinon GAUSSIN MANUGISTIQUE (Euronext Growth FR0010342329) elektriciteitscentrale zal exposeren met haar distributeur BLYYD een ATM ® (Automotive trailer mover) volledige Elec voertuig in het kader van de SITL tentoonstelling die is zal plaatsvinden van 20 tot 23 maart 2018 in Parijs. Het voertuig zal strijden om "beste innovatie" in de categorie transport equipment en zichtbaar zijn op de L25 stand van de Alaine groep.
    Video link: Youtu.be/LlKWXcGacY8 de ATM, een handig voertuig en eco de ATM is een elektrische trekker die bestemd is voor de verplaatsing van opleggers op logistieke locaties. Het heeft vele voordelen in vergelijking met traditionele wegvoertuigen: · Kleine footprint, compacte machine · Uitzonderlijke behandeling · Volledige Elec: verantwoordelijke Eco, nul emissie van CO2 · Geen lawaaioverlast · Totale veiligheid en zichtbaarheid · Snelheid van inbedrijfstelling en veilige manoeuvres · Onderhoud reductie met 2 60-kWh Lithium Ion rack batterijen, ontworpen voor de macht van de 2 50 kW motoren, de volledige Elec ATM heeft een 24-uurs operationele autonomie. Het voertuig heeft een tractie capaciteit van 44 ton voor een maximumsnelheid van 25 km/h. Ten slotte, de drijvende positie is bijzonder ergonomisch, comfortabel en veilig.
    8 ATM-voertuigen reeds geleverd en in bedrijf tot op heden, de ATM is al actief op de logistieke sites van grote groepen (Carrefour supply chain, KUEHNE nagel) in 8 exemplaren. Het is het resultaat van een co-ontwikkeling tussen GAUSSIN/BLYYD en gebruiker klanten om de verwachte prestaties te bereiken.
    De klant sites hebben perfect geïntegreerd het principe van de batterij swapping (een van de product specificiteit) om te profiteren van de beschikbaarheid van de ATM 24h/24.
    De Innovation Trophy (duurzame ontwikkeling categorie) ontvangen in november vorig maand op de Solutrans show getuigt van de erkenning van de markt voor dit materiaal.
    BLYYD en GAUSSIN zullen een kopie van de ATM op de salon SITL in Paris Nord Villepinte (20 tot 23 maart), op de L25 stand. Het voertuig is een kandidaat voor een betere innovatie in de categorie vervoer apparatuur met de distributeur BLYYD.
    Bezoekers van de tentoonstelling zal ook in staat zijn om de BLYYD/GAUSSIN gemeenschappelijke stand te bezoeken in de Smart hub gebied van SITL waar GAUSSIN zal ook de nieuwste zware handling oplossingen en geautomatiseerde geleide voertuigen (AGV).
    Levering in maart 2018 van een ACM voor EDF Chinon GAUSSIN kondigt bovendien de levering in maart 2018 van een nieuwe ACM (Automotive container mover) bestemd voor de EDF fabriek in Chinon (Indre et Loire).
    Deze apparatuur komt ter vervanging van een voertuig geleverd in 2001. EDF wilde toegang krijgen tot de laatste versie van het voertuig.
    Met 12 exemplaren in verrichting tot op heden, heeft CMA zijn waarde in het behandelen van containers op industriële plaatsen bewezen.
    Video link: Youtu.be/hvM-UdfIIgY een standalone versie van de ACM verbetert de prestaties van de ACM is een baanbrekende technologie die het mogelijk maakt om aanzienlijk te versnellen de behandeling van de containers als gevolg van de totale verzendkosten Andere manieren van hanteren zoals kranen, bruggen en portieken. Het maakt het ook mogelijk om de mogelijke gebieden voor het lossen en laden van containers op trailers te vergroten.
    Er zijn oplossingen beschikbaar op de markt voor het lossen van een container op een aanhangwagen en het vervoeren van het. Deze oplossingen blijven zeer duur en staan niet toe om de verrichtingen op de gehele stroom te automatiseren.
    Een reactie op de groeiende vraag om stromen te automatiseren om de industriële veiligheid van de site te verbeteren met een Robotic docking systeem en automatische veilige vergrendeling, ACM vereist geen menselijke interventie op alle Handling stappen.
    Volgende Meeting International Transport and Logistics week SITL (20 tot 23 maart 2018) in Paris Nord Villepinte
    APM hij op de M35 Booth; ATM logistieke Blyyd op de L25 stand; Smarthub * dit document kan forward-looking informatie bevatten. Deze forward-looking informatie verwijst naar de toekomstperspectieven, ontwikkelingen en strategieën van Gaussin Manugistique en is gebaseerd op de analyse van de prognoses van de toekomstige resultaten en ramingen van de bedragen die nog niet bepaalbaar zijn. Forward-looking informatie is inherent aan Risico's en onzekerheden, omdat ze gerelateerd zijn aan gebeurtenissen en afhangen van omstandigheden die wel of niet kunnen worden gerealiseerd in de toekomst. Gaussin Manugistique vestigt uw aandacht op het feit dat de toekomstgerichte informatie geen garanties biedt ten aanzien van haar toekomstige prestaties en dat haar financiële situatie, haar resultaten en de evolutie van de sector waarin Gaussin Manugistique opereert kan aanzienlijk afwijken van die welke worden voorgesteld of voorgesteld door de toekomstgerichte verklaringen vervat in deze indiening. Bovendien, zelfs indien de financiële situatie van Gaussin Manugistique, de resultaten ervan en de ontwikkeling van de sector waarin Gaussin Manugistique opereert in overeenstemming waren met de toekomstgerichte informatie in deze presentatie, deze resultaten of deze ontwikkelingen Mag geen betrouwbare indicatie zijn van de toekomstige resultaten of ontwikkelingen van het bedrijf. Gaussin Manugistique doet geen toezegging om de verwachtingen of ramingen van analisten te actualiseren of te bevestigen, of om enige correctie op informatie of evenement openbaar te maken op een wijze die een gebeurtenis of Omstandigheid die later in deze presentatie zou voorkomen.
    Over GAUSSIN GAUSSIN MANUGISTIQUE ® is gespecialiseerd in de controle van handling processen en de bouw van systemen op wielen voor de installatie en het transport van zware, volumineuze of delicate ladingen. Met meer dan 50 000 voertuigen wereldwijd geniet GAUSSIN Manugistique een sterke reputatie in vier snel groeiende markten: energie, transport, milieu en grondstoffen. GAUSSIN MANUGISTIQUE ® is genoteerd op Euronext groei sinds 16 juni 2010. Sinds 20 juli 2012, de GAUSSIN aandelen zijn genoteerd op de offerte groep E2 (aanbieding aan het publiek), sinds het verkrijgen van de AMF visa no. 12-360 gedateerd 17/07/12 op de prospectus, gratis beschikbaar op www.gaussin.com.
  2. [verwijderd] 14 maart 2018 22:33
    Zou dit stukje uit het artikel de plotselinge stijging einde dag verklaren? Natuurlijk mooi als ze meer goede referenties krijgen meteen dat de ACM goed presteert, ook al is het een 'kleine' klant (tov Singapore).

    Levering in maart 2018 van een ACM voor EDF Chinon GAUSSIN kondigt bovendien de levering in maart 2018 van een nieuwe ACM (Automotive container mover) bestemd voor de EDF fabriek in Chinon (Indre et Loire).
    Deze apparatuur komt ter vervanging van een voertuig geleverd in 2001. EDF wilde toegang krijgen tot de laatste versie van het voertuig.
    Met 12 exemplaren in verrichting tot op heden, heeft CMA zijn waarde in het behandelen van containers op industriële plaatsen bewezen.

  3. kneut 15 maart 2018 00:04
    quote:

    symbol schreef op 14 maart 2018 23:11:

    Kneut, jou optimisme siert u ;) , maar heb je ook een plan B? Ik zit er ook dik in (100k), ik hoop echt dat je gelijk krijgt ;)))))
    Met meer dan 50 000 voertuigen wereldwijd geniet GAUSSIN Manugistique een sterke reputatie in vier snel groeiende markten: energie, transport, milieu en grondstoffen.

    Dus contacten hebben ze overal al.
    In het bedrijf Gaussin heb ik het volste vertrouwen.
    Havens genereren zat geld.

    Maar je bent afhankelijk van andere factoren, Hoeveel apm,s gaan er besteld worden?
    Hoe houd de economie zich als je handelsoorlog krijgt ?
    Hoe zijn de jaarcijfers ?

    Ik zelf zit er met 20.000 euro in
  4. RaymondH1974 15 maart 2018 06:37
    quote:

    kneut schreef op 14 maart 2018 18:23:

    www.centralcharts.com/en/2415-gaussin...

    GAUSSIN exposeert de ATM Full Elec met haar distributeur BLYYD als onderdeel van de tentoonstelling SITL
    0

    1 uur en 4 min geleden 17

    Levering van een automotive container mover voor de Chinon GAUSSIN MANUGISTIQUE (Euronext Growth FR0010342329) elektriciteitscentrale zal exposeren met haar distributeur BLYYD een ATM ® (Automotive trailer mover) volledige Elec voertuig in het kader van de SITL tentoonstelling die is zal plaatsvinden van 20 tot 23 maart 2018 in Parijs. Het voertuig zal strijden om "beste innovatie" in de categorie transport equipment en zichtbaar zijn op de L25 stand van de Alaine groep.
    Video link: Youtu.be/LlKWXcGacY8 de ATM, een handig voertuig en eco de ATM is een elektrische trekker die bestemd is voor de verplaatsing van opleggers op logistieke locaties. Het heeft vele voordelen in vergelijking met traditionele wegvoertuigen: · Kleine footprint, compacte machine · Uitzonderlijke behandeling · Volledige Elec: verantwoordelijke Eco, nul emissie van CO2 · Geen lawaaioverlast · Totale veiligheid en zichtbaarheid · Snelheid van inbedrijfstelling en veilige manoeuvres · Onderhoud reductie met 2 60-kWh Lithium Ion rack batterijen, ontworpen voor de macht van de 2 50 kW motoren, de volledige Elec ATM heeft een 24-uurs operationele autonomie. Het voertuig heeft een tractie capaciteit van 44 ton voor een maximumsnelheid van 25 km/h. Ten slotte, de drijvende positie is bijzonder ergonomisch, comfortabel en veilig.
    8 ATM-voertuigen reeds geleverd en in bedrijf tot op heden, de ATM is al actief op de logistieke sites van grote groepen (Carrefour supply chain, KUEHNE nagel) in 8 exemplaren. Het is het resultaat van een co-ontwikkeling tussen GAUSSIN/BLYYD en gebruiker klanten om de verwachte prestaties te bereiken.
    De klant sites hebben perfect geïntegreerd het principe van de batterij swapping (een van de product specificiteit) om te profiteren van de beschikbaarheid van de ATM 24h/24.
    De Innovation Trophy (duurzame ontwikkeling categorie) ontvangen in november vorig maand op de Solutrans show getuigt van de erkenning van de markt voor dit materiaal.
    BLYYD en GAUSSIN zullen een kopie van de ATM op de salon SITL in Paris Nord Villepinte (20 tot 23 maart), op de L25 stand. Het voertuig is een kandidaat voor een betere innovatie in de categorie vervoer apparatuur met de distributeur BLYYD.
    Bezoekers van de tentoonstelling zal ook in staat zijn om de BLYYD/GAUSSIN gemeenschappelijke stand te bezoeken in de Smart hub gebied van SITL waar GAUSSIN zal ook de nieuwste zware handling oplossingen en geautomatiseerde geleide voertuigen (AGV).
    Levering in maart 2018 van een ACM voor EDF Chinon GAUSSIN kondigt bovendien de levering in maart 2018 van een nieuwe ACM (Automotive container mover) bestemd voor de EDF fabriek in Chinon (Indre et Loire).
    Deze apparatuur komt ter vervanging van een voertuig geleverd in 2001. EDF wilde toegang krijgen tot de laatste versie van het voertuig.
    Met 12 exemplaren in verrichting tot op heden, heeft CMA zijn waarde in het behandelen van containers op industriële plaatsen bewezen.
    Video link: Youtu.be/hvM-UdfIIgY een standalone versie van de ACM verbetert de prestaties van de ACM is een baanbrekende technologie die het mogelijk maakt om aanzienlijk te versnellen de behandeling van de containers als gevolg van de totale verzendkosten Andere manieren van hanteren zoals kranen, bruggen en portieken. Het maakt het ook mogelijk om de mogelijke gebieden voor het lossen en laden van containers op trailers te vergroten.
    Er zijn oplossingen beschikbaar op de markt voor het lossen van een container op een aanhangwagen en het vervoeren van het. Deze oplossingen blijven zeer duur en staan niet toe om de verrichtingen op de gehele stroom te automatiseren.
    Een reactie op de groeiende vraag om stromen te automatiseren om de industriële veiligheid van de site te verbeteren met een Robotic docking systeem en automatische veilige vergrendeling, ACM vereist geen menselijke interventie op alle Handling stappen.
    Volgende Meeting International Transport and Logistics week SITL (20 tot 23 maart 2018) in Paris Nord Villepinte
    APM hij op de M35 Booth; ATM logistieke Blyyd op de L25 stand; Smarthub * dit document kan forward-looking informatie bevatten. Deze forward-looking informatie verwijst naar de toekomstperspectieven, ontwikkelingen en strategieën van Gaussin Manugistique en is gebaseerd op de analyse van de prognoses van de toekomstige resultaten en ramingen van de bedragen die nog niet bepaalbaar zijn. Forward-looking informatie is inherent aan Risico's en onzekerheden, omdat ze gerelateerd zijn aan gebeurtenissen en afhangen van omstandigheden die wel of niet kunnen worden gerealiseerd in de toekomst. Gaussin Manugistique vestigt uw aandacht op het feit dat de toekomstgerichte informatie geen garanties biedt ten aanzien van haar toekomstige prestaties en dat haar financiële situatie, haar resultaten en de evolutie van de sector waarin Gaussin Manugistique opereert kan aanzienlijk afwijken van die welke worden voorgesteld of voorgesteld door de toekomstgerichte verklaringen vervat in deze indiening. Bovendien, zelfs indien de financiële situatie van Gaussin Manugistique, de resultaten ervan en de ontwikkeling van de sector waarin Gaussin Manugistique opereert in overeenstemming waren met de toekomstgerichte informatie in deze presentatie, deze resultaten of deze ontwikkelingen Mag geen betrouwbare indicatie zijn van de toekomstige resultaten of ontwikkelingen van het bedrijf. Gaussin Manugistique doet geen toezegging om de verwachtingen of ramingen van analisten te actualiseren of te bevestigen, of om enige correctie op informatie of evenement openbaar te maken op een wijze die een gebeurtenis of Omstandigheid die later in deze presentatie zou voorkomen.
    Over GAUSSIN GAUSSIN MANUGISTIQUE ® is gespecialiseerd in de controle van handling processen en de bouw van systemen op wielen voor de installatie en het transport van zware, volumineuze of delicate ladingen. Met meer dan 50 000 voertuigen wereldwijd geniet GAUSSIN Manugistique een sterke reputatie in vier snel groeiende markten: energie, transport, milieu en grondstoffen. GAUSSIN MANUGISTIQUE ® is genoteerd op Euronext groei sinds 16 juni 2010. Sinds 20 juli 2012, de GAUSSIN aandelen zijn genoteerd op de offerte groep E2 (aanbieding aan het publiek), sinds het verkrijgen van de AMF visa no. 12-360 gedateerd 17/07/12 op de prospectus, gratis beschikbaar op www.gaussin.com.
    Dit nieuws heb ik gistermorgen al gelezen dus verklaard voor mij de stijging van gistermiddag nog niet.

    ben benieuwd wat de opening gaat zijn vandaag.

    suc6
  5. niccienieuw 15 maart 2018 07:08
    Op quoteweb:Beoordeling van het technisch beeld
    De indicatoren geven het volgende technische analyse beeld voor GAUSSIN.
    GAUSSIN heeft een sterke opwaartse trend. De stabiele en sterk stijgende trend maakt hogere koersen in de nabije toekomst waarschijnlijk.

    De kenmerken voor dit beeld zijn:
    De koers noteert boven het 50 daags voortschrijdend gemiddelde, dit is een indicatie van een opwaartse tendens voor de middellange termijn.
    Het 20 daags voortschrijdend gemiddelde is opwaarts gericht, dit geeft aan dat het korte termijn momentum positief is.
    Het 50 daags voortschrijdend gemiddelde stijgt, dit geeft aan dat het middellange termijn momentum positief is gericht.
    De MACD staat boven de MACD trigger lijn. Het korte termijn momentum is dus sterk.
  6. kneut 15 maart 2018 07:18
    Even op bericht Raymond reageren..de site waar ik het dat moment vandaan haalde daar was het dus 1 uur en 4 min geleden gepubliceerd en ik heb het hier gelijk neergezet om 18:23 uur.... min de 1 uur en 4 minuten kom je op 17: 15 ongeveer ik moest ook even vertalen...
    Dus dit past dan wel degelijk in het plaatje van de stijging !!!
  7. RaymondH1974 15 maart 2018 07:38
    quote:

    kneut schreef op 15 maart 2018 07:18:

    Even op bericht Raymond reageren..de site waar ik het dat moment vandaan haalde daar was het dus 1 uur en 4 min geleden gepubliceerd en ik heb het hier gelijk neergezet om 18:23 uur.... min de 1 uur en 4 minuten kom je op 17: 15 ongeveer ik moest ook even vertalen...
    Dus dit past dan wel degelijk in het plaatje van de stijging !!!
    Mijn Frans is niet top, maar volgens mij gaat onderstaande artikel over het zelfde als het artikel wat jij gepost had.

    m.zonebourse.com/GAUSSIN-187405/actua...

    n.b. Je moet je absoluut niet aangevallen voelen door mij ik waardeer een ieders (inhoudelijke) post en zeker die van jou!
6.974 Posts
Pagina: «« 1 ... 122 123 124 125 126 ... 349 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium drie voorbeelden van IEX Premium: de exclusieve content op de site, de app op een smartphone en IEX Magazine.

Benieuwd naar onze analyses en kooptips?

Word nu abonnee van IEX en krijg onbeperkt toegang tot onze (koop)tips en succesvolle modelportefeuilles. Nu 3 maanden voor slechts €19,95! Profiteer van 58% korting!

Word abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links