Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Go Amazon Go

Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate

Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!

 

Auteur: Nico Inberg

Nico Inberg maakte deel uit van onze Beleggersdesk: een team van 7 beleggingsexperts op het gebied van fundamentele en technische analyse. Onze fundamentele experts zijn op en top professionals met tientallen jaren ervaring in het vak. Zij bestuderen jaarverslagen, kwartaalrapportages, prospectussen, brancherapporten, de pre...

Meer over Nico Inberg

Recente artikelen van Nico Inberg

  1. nov '20 IEX Weekend: ING, Pharming, ABN en PostNL 1
  2. nov '20 BAM: Pas op de plaats
  3. nov '20 HAL: Deal or no deal?

Reacties

11 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 4 alexnr75 22 januari 2018 11:03
    Deze winkel is maar 167m2 en alleen geopend gedurende werkdagen ma-vr. Toekomst? Misschien, maar dan moet het wel meer zijn dan een gadget.
    De AD's van deze wereld zitten ook niet stil en hebben misschien zelfs betere oplossingen. Amazon kan zich veroorloven om geen geld te verdienen met deze activiteiten. AD en anderen worden hier direct op afgerekend op de beurs.

    We gaan het zien!
  2. taurus86 22 januari 2018 17:05
    Retail Consumables in NL: Een grote hal vol met ROC/VWO stagiaires, met een uitstalling van produkten van de Unilever/Nestle/Proctor/Heineken etc. etc. en weekaanbiedingen. Een concept dat al 40 jaar niet sterk gewijzigd is.
    Maar het is kennelijk wat de klant wil; dus waarom een klein detail (afrekenen) als vernieuwing rondbazuinen.
    Amazon, misschien bestaat het over 10 jaar niet meer en komen spullen direkt van de fabrikant. De klant zwemt dan inmiddels in zijn tijd (28 urige werkweek) en shoppen wordt weer een sociaal gebeuren.
  3. rdeleeuw 22 januari 2018 21:03
    goede kerel, jeff Bezos, maar ben het niet eens met zijn stelling dat consumenten alle keuze willen: Nee, consumenten willen juist dat de winkel al keuzes voor ze maakt, ze willen een aanbod dat bij hun profiel past, ze willen niet uren zoeken. Beter naar je klanten luisteren is dat zoekproces van uren verkorten ipv die 5 minuten voor de kassa. Kijk bv naar het swapgedrag van klanten bij verzekeringen. Dat is ook uitgeblust na enkele jaren. Mensen willen snelle keuzes maken, niet uitgebreide keuzes.
  4. [verwijderd] 23 januari 2018 08:34
    quote:

    Falcone schreef op 22 januari 2018 23:25:

    Bij AH kun je al jaren scannen, zonder een kassa.
    Wat praat jij nou weer voor poep?
    Je kan scannen ja maar niet zonder kassa. Wel zonder kassamedewerker maar er is nog steeds een afrekenpunt wat de nodige tijd kost.

    Dat heb je hier dus niet, je hoeft niet te scannen en het afrekenpunt is niet meer dan een poortje waar je doorheen loopt zonder dat je iets hoeft te doen.
    Kijk anders eerst het filmpje even voordat je nog wat doms zegt.
11 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links