Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel TomTom AEX:TOM2.NL, NL0013332471

  • 5,575 25 apr 2024 17:35
  • -0,155 (-2,71%) Dagrange 5,505 - 5,725
  • 419.134 Gem. (3M) 321,3K

TomTom in 2018

5.112 Posts
Pagina: «« 1 ... 176 177 178 179 180 ... 256 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Edhvvvvv 16 januari 2018 20:46
    @was here. Jij geeft ook de garantie dat de koers verdubbeld? Ik zie niet in waarom.
    Ik hoor nl ook zeer vaak een overname voorbij komen. En dan is er niets meer te verdubbelen.
    Er is gewoon een (vuil) spel ad gang en daar is geen speculatie/berekening/samenwerking/gerucht tegen bestand.
  2. Energy 16 januari 2018 21:07
    Het spel gaat nog wel ff door. Elke dag hetzelfde patroon in de koers en als er maar een klein beetje aanleiding is de koers 5% lager zetten.

    Is vervelend en blijkbaar toegestaan. Uiteindelijk gaat het om marktaandeel, groeipercentages, wpa, waarde assets. Ik ben ervan overtuigd dat dit gaat verbeteren.

    Kijk eens naar aandelen zoals, amg, klm, wessanen, usg, besi, glpg etc. Jarenlang dood geld en daarna enorme koersstijgingen. Je moet er dan wel inzitten en niet uitgetikt zijn.

    En dat gezeur van paulus, moneymaker en andere lotgenoten die ook geestelijk minder bedeeld zijn, begint vervelend te worden.

    Het forum wordt weer verziekt met inhoudsloze berichten waardoor we weer het gevaar lopen dat posters op inhoud het forum weer verlaten. Of is dat juist de bedoeling???

    quote:

    Edhv schreef op 16 januari 2018 20:46:

    @was here. Jij geeft ook de garantie dat de koers verdubbeld? Ik zie niet in waarom.
    Ik hoor nl ook zeer vaak een overname voorbij komen. En dan is er niets meer te verdubbelen.
    Er is gewoon een (vuil) spel ad gang en daar is geen speculatie/berekening/samenwerking/gerucht tegen bestand.
  3. VanillaSky 16 januari 2018 21:18
    quote:

    ketchup of catch-up schreef op 16 januari 2018 17:38:

    [...]

    Als je niet bij machte bent to catch up, dan krijg je ketchup en bij deze beurzen, in deze gezochte sector TT aan deze waarde dat is vragen om een een vijandige benadering
    Zelfs Garmin gaat nu richting de 12 miljard $, die waren jaren geleden bereid 2,5 miljard te betalen voor TeleAtlas, nu nu staat heel TT aan 2 miljard, verpats Telematics aan Verizon op afspraak en gooi er maar eens een bod tegenaan

    Ben benieuwd als iemand 50% of 75% premie bied over de slotnotering wat er gebeurt, dan moeten HG en Wakkie nog een verhaal verzinnen om geen revolte tegen het Bestuur te krijgen

    Kan nog leuk worden
    Verwacht niet dat het gaat gebeuren, maar het is wel leuk om over te fantaseren. Overigens sowieso geen man overboord als HG en co daar niet van gediend zijn, de koers gaat dan denk ik wel even naar het niveau van het bod, maar als men luid en duidelijk NEE zegt gaat de koers denk ik net zo rap weer terug naar de 8,50 zou het niet?
  4. VanillaSky 16 januari 2018 21:19
    quote:

    lucky14 schreef op 16 januari 2018 21:15:

    "Nu krijgen ze veren in hun reet toegestopt op de CES en het doet nog niets met de koers!
    Het verbaast mij niets als ze 6 februari met een matige orderportefeuille komen en een sports dat nog even eraan blijft bungelen! Vertrouwen is weg!"

    Dit is ook wat ik vrees Jejo!!

    Orderboek heb ik ook mijn twijfels bij, verder sluit ik ook zeker niet uit dat men besloten heeft in afgeslankte vorm verder te gaan met sports. Er is immers gereorganiseerd.

  5. [verwijderd] 16 januari 2018 21:30
    quote:

    trendwatchings schreef op 15 januari 2018 22:33:

    Ik zou wel eens willen weten met hoeveel aandelen de beleggers die op dit forum zo tekeer gaan op TT nu echt in TT zitten. Met enkele uitzonderingen daargelaten denk ik dat het marginaal is (en dat is << 3000 aandelen).
    nog steeds geen antwoord gehad op met mijn vraag van welk forumlid dn ook, dus het gaat nergens over.
  6. forum rang 6 limomilo 16 januari 2018 21:31
    quote:

    tatje schreef op 16 januari 2018 20:02:

    bv SAP en IBM beurswaarde samen 260 miljoen.

    5% emissie is al 13 miljard.

    De beurswaarde van beiden is geen 260 miljoen, maar 260 miljard scheelt 3 nullen.

    De 5 % emissie klopt dan.

    Ik denk dat het forum murw gebeukt is en alles maar klakkeloos aanneemt.
  7. forum rang 6 Tordan 16 januari 2018 21:31
    quote:

    VanillaSky schreef op 16 januari 2018 21:18:

    [...]

    Verwacht niet dat het gaat gebeuren, maar het is wel leuk om over te fantaseren. Overigens sowieso geen man overboord als HG en co daar niet van gediend zijn, de koers gaat dan denk ik wel even naar het niveau van het bod, maar als men luid en duidelijk NEE zegt gaat de koers denk ik net zo rap weer terug naar de 8,50 zou het niet?

    Nee, dat heb ik bij Refresco ook meegemaakt na een duidelijke "Nee". Koers daalt dan wel. maar niet naar het niveau van 8,50. Er wordt dan altijd rekening gehouden met een hoger bod, al dan niet van een andere partij. "Nee" betekent in dat geval niet dat ze niet willen, maar dat het bod te laag is geweest. Willen ze bij TT wel en zijn er überhaupt wel geïnteresseerden???
  8. Jejo303 16 januari 2018 21:40
    Chinese Automaker Chery to Use NVIDIA-Powered ZF ProAI for Level 3 Autonomous Cars
    Chery, one of China’s leading automakers, is adopting the new ZF ProAI system, powered by NVIDIA DRIVE AI self-driving technology, to bring Level 3 autonomous driving to the world’s biggest auto market.

    The news was announced today at the North American International Auto Show, in Detroit, by Konstantin Sauer, CEO of ZF, one of the world’s biggest auto parts suppliers.

    Chery Baidu Apollo road test
    Chery road testing its intelligent interconnected cars.
    Chery, which makes cars, minivans and SUVs, will be the first Chinese carmaker to adopt the new ZF ProAI system, developed by NVIDIA, Baidu and ZF.

    For over two decades, Chery has been making vehicles for the Chinese market, as well as for more than 80 countries globally. The company has earned a reputation for bringing advanced technologies to its highly affordable, entry-level models.

    “This collaboration will democratize autonomous driving functions in one of the most important automotive markets of the world and bring autonomous driving for everyone,” said Sauer.

    At CES 2018 last week, NVIDIA founder and CEO Jensen Huang highlighted our partnership with Baidu and ZF to move autonomous vehicles from development into production. Together, the companies are pioneering advances in deep learning and AI to create the first AI autonomous vehicle computing platform for China.

    A Trifecta of Automotive Technology
    Powering the ZF ProAI is the NVIDIA DRIVE Xavier AI car computer. Xavier is the world’s most complex and advanced SoC, capable of performing 30 deep learning TOPS (trillions of operations per second), using only 30 watts of power.

    NVIDIA DRIVE Xavier
    NVIDIA DRIVE Xavier cranks through 30 TOPS at just 30 watts.
    ZF, a leader in automotive safety, brings expertise for system integration of the car computer and sensors. ZF ProAI will process inputs from multiple cameras, plus lidar and radar, paint a 360-degree view around the vehicle, locate it on an HD map, and find a safe path through traffic.

    Baidu’s Apollo open autonomous driving platform provides a comprehensive, secure and reliable all-in-one solution that supports all major features and functions of an autonomous vehicle.
  9. Energy 16 januari 2018 21:49
    De inkomsten van baidu komen in 2018 op gang. Deze zullen exponentieel gaan stijgen. Ja paulus exponentieel is iets anders dan een recht lijntje.

    quote:

    Jejo303 schreef op 16 januari 2018 21:40:

    Chinese Automaker Chery to Use NVIDIA-Powered ZF ProAI for Level 3 Autonomous Cars
    Chery, one of China’s leading automakers, is adopting the new ZF ProAI system, powered by NVIDIA DRIVE AI self-driving technology, to bring Level 3 autonomous driving to the world’s biggest auto market.

    The news was announced today at the North American International Auto Show, in Detroit, by Konstantin Sauer, CEO of ZF, one of the world’s biggest auto parts suppliers.

    Chery Baidu Apollo road test
    Chery road testing its intelligent interconnected cars.
    Chery, which makes cars, minivans and SUVs, will be the first Chinese carmaker to adopt the new ZF ProAI system, developed by NVIDIA, Baidu and ZF.

    For over two decades, Chery has been making vehicles for the Chinese market, as well as for more than 80 countries globally. The company has earned a reputation for bringing advanced technologies to its highly affordable, entry-level models.

    “This collaboration will democratize autonomous driving functions in one of the most important automotive markets of the world and bring autonomous driving for everyone,” said Sauer.

    At CES 2018 last week, NVIDIA founder and CEO Jensen Huang highlighted our partnership with Baidu and ZF to move autonomous vehicles from development into production. Together, the companies are pioneering advances in deep learning and AI to create the first AI autonomous vehicle computing platform for China.

    A Trifecta of Automotive Technology
    Powering the ZF ProAI is the NVIDIA DRIVE Xavier AI car computer. Xavier is the world’s most complex and advanced SoC, capable of performing 30 deep learning TOPS (trillions of operations per second), using only 30 watts of power.

    NVIDIA DRIVE Xavier
    NVIDIA DRIVE Xavier cranks through 30 TOPS at just 30 watts.
    ZF, a leader in automotive safety, brings expertise for system integration of the car computer and sensors. ZF ProAI will process inputs from multiple cameras, plus lidar and radar, paint a 360-degree view around the vehicle, locate it on an HD map, and find a safe path through traffic.

    Baidu’s Apollo open autonomous driving platform provides a comprehensive, secure and reliable all-in-one solution that supports all major features and functions of an autonomous vehicle.
  10. [verwijderd] 16 januari 2018 22:29
    quote:

    *Justin* schreef op 8 september 2016 00:01:

    [...]

    Ik wil hier wel een eenzijdige weddenschap met je over sluiten. Als voor de zomer volgend jaar TomTom geen deal met Tesla heeft aangekondigd, krijg je van mij een mooi kistje echt goede wijn. Als het wel gebeurt dan is het voor de eer.
    nu ~18 maanden later...
    je hebt je volgelingen cq. aanhang blij gemaakt met 'n dooie mus
    www.iex.nl/Forum/post/9567964.aspx
  11. [verwijderd] 16 januari 2018 22:43
    quote:

    Jejo303 schreef op 16 januari 2018 21:40:

    Chinese Automaker Chery to Use NVIDIA-Powered ZF ProAI for Level 3 Autonomous Cars
    Chery, one of China’s leading automakers, is adopting the new ZF ProAI system, powered by NVIDIA DRIVE AI self-driving technology, to bring Level 3 autonomous driving to the world’s biggest auto market.

    The news was announced today at the North American International Auto Show, in Detroit, by Konstantin Sauer, CEO of ZF, one of the world’s biggest auto parts suppliers.

    Chery Baidu Apollo road test
    Chery road testing its intelligent interconnected cars.
    Chery, which makes cars, minivans and SUVs, will be the first Chinese carmaker to adopt the new ZF ProAI system, developed by NVIDIA, Baidu and ZF.

    For over two decades, Chery has been making vehicles for the Chinese market, as well as for more than 80 countries globally. The company has earned a reputation for bringing advanced technologies to its highly affordable, entry-level models.

    “This collaboration will democratize autonomous driving functions in one of the most important automotive markets of the world and bring autonomous driving for everyone,” said Sauer.

    At CES 2018 last week, NVIDIA founder and CEO Jensen Huang highlighted our partnership with Baidu and ZF to move autonomous vehicles from development into production. Together, the companies are pioneering advances in deep learning and AI to create the first AI autonomous vehicle computing platform for China.

    A Trifecta of Automotive Technology
    Powering the ZF ProAI is the NVIDIA DRIVE Xavier AI car computer. Xavier is the world’s most complex and advanced SoC, capable of performing 30 deep learning TOPS (trillions of operations per second), using only 30 watts of power.

    NVIDIA DRIVE Xavier
    NVIDIA DRIVE Xavier cranks through 30 TOPS at just 30 watts.
    ZF, a leader in automotive safety, brings expertise for system integration of the car computer and sensors. ZF ProAI will process inputs from multiple cameras, plus lidar and radar, paint a 360-degree view around the vehicle, locate it on an HD map, and find a safe path through traffic.

    Baidu’s Apollo open autonomous driving platform provides a comprehensive, secure and reliable all-in-one solution that supports all major features and functions of an autonomous vehicle.
    Heel goed. Kunnen we binnenkort ook aan NavKit users toevoegen.

    Alibaba = AutoNavi = leverancier Google voor China
    Here = Navinfo
    Baidu = exclusief TomTom.

    Gaat ook niet veranderen, wordt alleen maar groter en Baidu is al de grootste in China.

    Kennis = macht. Lees de geschiedenis van de Chinse mappers, grootste markt ter wereld. Hoe Baidu na een stake van Tencent in Navinfo overging van Navinfo op (bekend gemaakt na uitbrengen artikel, ik zeg het er maar bij) TomTom.

    This is a major challenge to Baidu, which uses NavInfo data in its maps which has helped it to become by far the leader at home in all things to do with location. It is also a big challenge to Alibaba which owns AutoNavi, the mapping company that supplies much of the Chinese auto industry as well as its map of China to Google.

    disruptive.asia/here-closing-maps-gap...
  12. Energy 16 januari 2018 22:46
    @messiah,natte krant, lucky 14,F814, negatief zijn en inhoudsloos posten is makkelijk.

    Chery is wat betreft verkopen niet veel kleiner dan bmw, maar dan in een snelgroeiende markt. Ze werken samen met range rover/jaguar en volgens mij hebben ze daar ook een belang in. Ze waren ook voor 50% eigenaar van het niet succesvolle qoros waar tt ook een deal mee had.

    De chinese markt is de meeste belangrijke markt voor de automobielindustrie.

    Probeer het is.... Om iets meer kennis te tonen dan het niveau van een kind van 8 jaar oud.
5.112 Posts
Pagina: «« 1 ... 176 177 178 179 180 ... 256 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links