Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel TomTom AEX:TOM2.NL, NL0013332471

  • 5,520 23 apr 2024 17:35
  • 0,000 (0,00%) Dagrange 5,450 - 5,585
  • 546.527 Gem. (3M) 317,5K

TOMTOM-NOVEMBER 2017 we gaan voor de 10 deze maand.

2.503 Posts
Pagina: «« 1 ... 40 41 42 43 44 ... 126 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 12 november 2017 14:21
    quote:

    vanmaarsum schreef op 12 november 2017 14:11:

    Kijk dan even op deze pagina: corporate.tomtom.com/calendar.cfm

    Wie heeft er enig idee wat er op die roadshows met banken gebeurt? Het zijn er nogal wat. Iedere keer met ABNAMRO in een hoog tempo.
    Daar zullen ze toch zeker ook wel horen dat investeerders een meer stabiele koers, danwel dividend willen?
  2. forum rang 8 Beperktedijkbewaking 12 november 2017 14:47
    quote:

    Hik schreef op 12 november 2017 14:17:

    [...]
    Ik denk dat het meer om de locatie van de landmark zelf gaat en een extra visuele verificatie? Iets anders kan ik me niet indenken. Voor de database die de navigatie engine gebruikt is het toch alleen maar belangrijk om het kenmerk zélf vast te leggen en niet een bitmap van het object?
    Zeker.
  3. Chameleon 12 november 2017 15:44
    quote:

    Hik schreef op 12 november 2017 14:17:

    [...]

    Ik denk dat het meer om de locatie van de landmark zelf gaat en een extra visuele verificatie? Iets anders kan ik me niet indenken. Voor de database die de navigatie engine gebruikt is het toch alleen maar belangrijk om het kenmerk zélf vast te leggen en niet een bitmap van het object?
    Heeft wellicht ook te maken met het kunnen "taggen" van de content van een bepaalde bron. Dwz, als TT een samenwerking aangaat met een OEM waarbij TT de data van de onboard camera's mag gebruiken om HD maps te verrijken of actueel te houden dan kan ik mij voorstellen dat een OEM eist dat duidelijk moet zijn welke data cq welke landmarks door de camera's van deze OEM is gegenereerd. Op deze manier kan wellicht het sharen/eigendom/loskoppelen van IP beter worden geregeld.
  4. Juun 12 november 2017 15:58
    quote:

    Juun schreef op 12 november 2017 13:59:

    IR van TT nog maar eens een mail gestuurd:

    Goedemorgen,

    Tot mijn grote verbazing staat er nu helemaal niks meer op de betreffende pagina van TomTom, alleen nog dit:
    Details on upcoming events are not yet available. Please click here to be notified of all upcoming events. corporate.tomtom.com/pressevents.cfm
    En dat terwijl ik begrijp dat op Twitter (ik zit zelf niet op Twitter) TomTom weer behoorlijk opgewonden raakt van allerlei zaken die de komende weken gaan spelen.

    Mijn dringende verzoek aan u is dan ook om op maandag 13 november een reactie te geven op mijn mail, nadat de betreffende pagina weer is bijgewerkt.

    Met vriendelijke groet,

    Ik krijg nu het bericht terug of ik voor dringende pers zaken wil mailen naar:
    Greg.Morrison@tomtom.com
    Nou geen probleem toch, ik vind dat ik een dringend verzoek heb, na een aantal malen vriendelijk verzoeken (feitelijk zouden ze me dankbaar moeten zijn dat ik ze erop attendeer dat de website weer maanden achter loopt met bijwerken). Dus Greg, maandag 8.00 uur heb je m'n mailtje wel gelezen toch, naar ik aanneem.
  5. [verwijderd] 12 november 2017 16:42
    quote:

    Hik schreef op 12 november 2017 13:44:

    [...]

    Op het gebied van testen zijn ze echt heel erg ver. Het zegt nogal iets dat ze het live durven te laten gaan, zij het dan in een fenced omgeving.
    Kijk eens naar hun virtuele world of "Carcraft"
    www.theatlantic.com/technology/archiv...

    En zelfs dan nog antwoorden ze op een vraag van een journalist:
    Well, I asked him, what about oil slicks on the road? Or blown tires, weird birds, sinkhole-sized potholes, general craziness. Did they simulate those? Dolgov was sanguine. He said, sure, they could, but “how high do you push the fidelity of the simulator along that axis? Maybe some of those problems you get better value or you get confirmation of your simulator by running a bunch of tests in the physical world.” (See: Castle.)

    Sommige zaken kun je nog geeneens simuleren in testomgeving.

    Op twitter heb ik ze de volgende testcase voorgelegd:
    To halt a car or to make it drive in an other direction (unwanted for the passengers) criminals may simulate a hazard. For instance by putting pylons on the road, making the car change lane or even halt. Also criminals could place phony traffic signs over the existing official signs to mislead the AD-car users.

    Situation: in the future a AD-vehicle will be programmed to react in a specific way to a hazard. My guess is:Every hazerd can be simulated.
    Can car makers overcome this misusage with a standardized
    "Hazard Situation Validation"?


    Daar krijg ik natuurlijk geen antwoord op. Maar ik vind het zelf wel een grappige use-case.
    Google is wel ver met testen. Vooral in geo-fenced.

    Mobileye moeten we nog maar gaan zien. Gaat die techniek werken?

    HD-maps en RoadDNA kunnen nu al gebruikt worden in bijv. level 3. Veiligheid!!!
    Giga markt
  6. forum rang 4 Kuiken 12 november 2017 22:01
    bron FD:

    'Uber en SoftBank eens over miljardeninvestering'
    Het Japanse conglomeraat SoftBank steekt $10 mrd in het Amerikaanse taxibedrijf Uber. Geruchten over een op handen zijnde investering gaan al langer, maar volgens Bloomberg - dat zich baseert op anonieme bronnen- worden de handtekeningen zondag nog gezet.
    De investering betekent eindelijk weer eens goed nieuws voor Uber, dat afgelopen jaar te maken kreeg met een serie schandalen, waarna oprichter en bestuurder Travis Kalanick vertrok. Met behulp van het geld van SoftBank kan Uber onder andere zijn positie op de markt in India en Zuidoost-Azië verbeteren.
    Om de investering te krijgen moet Uber een aantal veranderingen in de bedrijfsstructuur doorvoeren. Zo heeft Kalanick, nog steeds een grote aandeelhouder, zijn zeggenschap over een aantal bestuurszetels moeten opgeven.
    SoftBank zou $1 mrd direct investeren en voor $9 mrd bestaande aandelen van investeerders kopen. De deal zal inhouden dat Kalanick, die vertrok onder meer omdat hij verantwoordelijk wordt gehouden voor de vrouwonvriendelijke werkomgeving in het bedrijf, zijn aandelen in Uber voor miljarden kan verzilveren.
    Naast SoftBank worden ook investeringsfondsen TPG, Tiger Global, DST Global en het Chinese Tencent genoemd als mede-investeerders.
  7. [verwijderd] 12 november 2017 22:06
    De Chinees-Amerikaanse EVsportauto startup Faraday Future dacht ook zelf HD-Maps te gaan maken en huurde een voormalige BMW-navigatie en daarna Apple Maps expert in: Sinisa Durekovic.
    electrek.co/2016/10/03/faraday-future...
    Het gaat nu niet zo goed met FF. Drie topmannen in korte tijd verlaten de tent.
    www.manager-magazin.de/unternehmen/au...
    Het is niet altijd goud wat er blinkt.
    www.digitaltrends.com/cars/faraday-fu...
  8. apollo 13 november 2017 07:19
    quote:

    keak schreef op 13 november 2017 06:58:

    softbank investeerd even 10mld in Uber, Uberair heeft wat problemen met de regelgeving om van de grond te komen en uberair werkt samen met Nasa! Drone taxi's?? Ze denken in ieder geval flink verder. Dan vraag ik mij af is Tomtom met drone verkeer ofzo iets bezig?
    Het staat allemaal in de sterren geschreven
2.503 Posts
Pagina: «« 1 ... 40 41 42 43 44 ... 126 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

TomTom geraakt door zwakke automotivemarkt

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links