Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
AND en Continental gaan samenwerken
Volgen
wacht nou eerst maar af wat ze de komende dagen nog gaan laten horen / zien: During the IAA Cars 2017, AND and Continental will present how their Map Fusion and eHorizon Map Service leverage the complementary know-how and assets of each other to improve and enrich AND’s maps in order to add value to automotive and other sectors
Ja daar zouden we meer kunnen horen, maar de aandeelhouders van Continental hebben toch ook recht op de informatie die nu wordt gedeeld met de aandeelhouders van AND? Over het bericht m.b.t. één van de grootste internetbedrijven is ook nog nooit helderheid gekomen... "Nadere informatie ontbreekt ook nog steeds over de belangrijke licentieovereenkomst voor het gebruik van digitale kaarten die AND heeft afgesloten met één van de grootste internetbedrijven van Europa. Begin 2017 was hier sprake van." Vaagheid troef!
AND wekt telkens de schijn -of meer dan dat- met groots nieuws te komen maar dat niet waar te (willen?) maken
probleem is dat ze nog teveel geld in kas hebben om zich voor de aandeelhouder druk te maken. Bedenkelijk....
emilio!.! schreef op 11 september 2017 14:23 :
wacht nou eerst maar af wat ze de komende dagen nog gaan laten horen / zien:
During the IAA Cars 2017, AND and Continental will present how their Map Fusion and eHorizon Map Service leverage the complementary know-how and assets of each other to improve and enrich AND’s maps in order to add value to automotive and other sectors
Dat zal waarschijnlijk op de aangekondige dag zijn van de aandeelhouders/perspresentatie, al moeten we maar afwachten of die er komt gezien het gebruik van het woord intentie. In het afgelopen HJ verslag stond o.m." "Het is onze intentie om kort daarna een Capital Markets Day te organiseren waarop we het product en de strategie daaromtrent presenteren aan de aandeelhouders en de pers. Houd onze persberichten in de gaten voor meer details over dit evenement. Wij zijn positief dat deze en andere strategische mogelijkheden een enorm potentieel heeft om AND naar het volgende niveau te brengen.” Het komt nogal groots over: aandeelhouders en de pers. Op aandeelhouders vergaderingen ken je de aanwezigen incl. medewerkers, en directe betrokkenen na een aantal keer bij naam. Pers is er al jaren niet meer geweest en zelfs de VEB laat na een AVA niets meer van zich horen, dus die zullen sinds de winstgevendheid wel vinden dat het naar behoren verloopt. Anderzijds; ik las net nog eens de notulen van de afgelopen AVA en uit punt 10 daarvan: Stand van zaken (zeker het eerste deel), zou je, met de recente berichtgevingen in het achterhoofd o.m. kunnen opmaken dat er wel degelijk iets moois op straat ligt:goo.gl/DpQjTJ
Side info; Continental heeft tal van deze samenwerkingen als je even los gaat op Google;www.google.nl/amp/s/techcrunch.com/20... www.nexteer.com/release/nexteer-autom... Voor de rest veel terughoudendheid van Continental zelf, net zoals bij deze aankondiging.
Onder andere binnen de samenwerking met ADASIS, maar ook in samenwerking met andere partijen, hebben we nu een eerste sample van de HAD-map klaargemaakt. Dat wil niet zeggen dat wij dat breed gaan uitrollen. Wij hebben daar wel zoveel van geleerd dat we daarin nu bewuste en goede keuzes kunnen maken en we met klanten kunnen spreken. Daarbij zijn de volgende twee richtingen interessant. De eerste is wat wij mapfusion noemen. Dat is, wat wij al eerder hebben gezegd, de capaciteit om data die vanuit de steeds uitbreidende sensoren in de auto worden gefuseerd te leiden tot real time kaartupdates. Hier doen wij ook nu al concreet een project in, het liefst met zoveel mogelijk relevante partijen. Dit is voor ons uiteraard een erg interessante ontwikkeling. Daarnaast de term AVP. Die staat voor automated valet parking. Dat is een ander project waarin wij nu zitten.
„Gezien ons succes en de schaarsheid aan databases met digitale kaarten is het niet gek dat partijen interesse tonen in AND”, zegt Van der Linde. „Maar bij ons bestaat geen noodzaak om ons bedrijf te verkopen. Bovendien moet een koper niet alleen onze aandeelhouders tevreden stellen, maar ook echt iets toevoegen aan onze business zodat wij sneller kunnen groeien. Als je het bovenstaande stukje leest. Begrijp je meteen dat Continental AND vorig jaar al wou overnemen. Ik denk dat op aandringen van Continental de raad van comersarissen is uit gebreid met 2 belangrijke personen.
100€ schreef op 11 september 2017 20:27 :
„Gezien ons succes en de schaarsheid aan databases met digitale kaarten is het niet gek dat partijen interesse tonen in AND”, zegt Van der Linde. „Maar bij ons bestaat geen noodzaak om ons bedrijf te verkopen. Bovendien moet een koper niet alleen onze aandeelhouders tevreden stellen, maar ook echt iets toevoegen aan onze business zodat wij sneller kunnen groeien.
Als je het bovenstaande stukje leest. Begrijp je meteen dat Continental AND vorig jaar al wou overnemen. Ik denk dat op aandringen van Continental de raad van comersarissen is uit gebreid met 2 belangrijke personen.
Wat een vreemde gedachtengang. AND wijst een partij af, maar op aanraden van die zelfde partij besluit AND zich kosten op de hals te halen. Dit zonder dat daar een garantie en/of een vergoeding tegenover staat. RVC is met twee personen uitgebreid omdat de huidige voorzitter aan zijn laatste (kalender)jaar bezig is, maar dat heb je vast ook gelezen? Continental lijkt me wel een partij die echt iets toevoegen aan AND's business zodat zij sneller kunnen groeien.
Dongen schreef op 11 september 2017 14:52 :
probleem is dat ze nog teveel geld in kas hebben om zich voor de aandeelhouder druk te maken. Bedenkelijk....
Ik herhaal "....geen noodzaak etc" want teveel geld in kas en dat maakt lui....
Eventjes dagdromen... Stel AND wordt overgenomen door Conti, dan zie ik dit het liefst gebeuren op basis van aandelen ruil. Al heel lang heb ik een verkoopprijs van € 40.- voor AND in mijn hoofd. Als Conti haar aandeel splitst (5x) komt dat leuk in de buurt. Gezien de vijf jaars grafiek van Conti zullen weinigen daar bezwaar tegen hebben? ;-)
Ben al blij met 20 eur ,!!!
kolifant schreef op 11 september 2017 14:18 :
Continental meldt op de website niets over de samenwerking. Uit het PB blijkt ook niet dat de samenwerking een financiële component heeft, ook draagt het niet bij tot een grotere omzet. Het is geen joint-venture, het is een samenwerking.
Nadere informatie ontbreekt ook nog steeds over de belangrijke licentieovereenkomst voor het gebruik van digitale kaarten die AND heeft afgesloten met één van de grootste internetbedrijven van Europa. Begin 2017 was hier sprake van.
Zoals zo vaak blijft de berichtgeving van AND in nevelen gehuld.
Dat was imo vrijwel zeker Yandex
FRANKFURT (Reuters) - German automotive supplier Continental is still interested in working with digital mapping firm HERE, Chief Executive Elmar Degenhart said on Tuesday. "We are still in talks and haven't lost our optimism that we will strike a deal sometime in the future," he told Reuters at the Frankfurt auto show. Germany's Manager Magazin in July cited sources as saying that Continental was in talks to acquire an 8 to 10 percent stake in HERE. Carmakers BMW , Daimler and Volkswagen bought HERE for 2.8 billion euros ($3.35 billion) in 2015 from Finnish telecoms group Nokia as they push ahead with investments in self-driving cars. Last year Chinese digital mapping company NavInfo <002405.SZ>, Tencent <0700.HK> and Singapore's sovereign wealth fund GIC took a 10 percent stake in HERE, with the German carmakers pledging to reduce their own stakes. But HERE needs more capital to expand its network of high-precision maps and has been in talks with other investors.
DeZwarteRidder schreef op 12 september 2017 18:41 :
FRANKFURT (Reuters) - German automotive supplier Continental is still interested in working with digital mapping firm HERE, Chief Executive Elmar Degenhart said on Tuesday.
"We are still in talks and haven't lost our optimism that we will strike a deal sometime in the future," he told Reuters at the Frankfurt auto show.
Germany's Manager Magazin in July cited sources as saying that Continental was in talks to acquire an 8 to 10 percent stake in HERE.
Carmakers BMW , Daimler and Volkswagen bought HERE for 2.8 billion euros ($3.35 billion) in 2015 from Finnish telecoms group Nokia as they push ahead with investments in self-driving cars.
Last year Chinese digital mapping company NavInfo <002405.SZ>, Tencent <0700.HK> and Singapore's sovereign wealth fund GIC took a 10 percent stake in HERE, with the German carmakers pledging to reduce their own stakes.
But HERE needs more capital to expand its network of high-precision maps and has been in talks with other investors.
Indirect niet voordelig voor And toch?
Of heeft And iets in handen wat de grote Mapping bedrijven niet hebben?
Hkdnp schreef op 12 september 2017 22:13 :
Of heeft And iets in handen wat de grote Mapping bedrijven niet hebben?
Continental is duidelijk niet blij met TomTom of Here. Voor AND is de samenwerking met Continental in ieder geval een zeer goede reclame. Ik verwacht nog meer samenwerkingen.
kolifant schreef op 11 september 2017 14:18 :
Continental meldt op de website niets over de samenwerking....
Is dat niet vaak zo? AND is David en Conti is Goliath? Een kleine leverancier zal graag melden dat hij voor/met een aansprekende opdrachtgever/partij werkt. Andersom geld dat de grote opdrachtgever tal van kleine(re) leveranciers heeft en het niet in het belang van de grote firma is om daar allemaal persberichten aan te wijden. Het was leuker als Conti het ook van de daken zou schreeuwen maar is het uiteindelijk geen kwestie van enorme verschillen in maat en schaal? Zolang AND er financieel maar iets aan over kan gaan houden (en toegegeven dat laatste blijft onduidelijk, wellicht morgen meer info van de heer Hugo in de 10 minuten presentatie op de IAA?)
DeZwarteRidder schreef op 12 september 2017 18:41 :
FRANKFURT (Reuters) - German automotive supplier Continental is still interested in working with digital mapping firm HERE, Chief Executive Elmar Degenhart said on Tuesday.
"We are still in talks and haven't lost our optimism that we will strike a deal sometime in the future," he told Reuters at the Frankfurt auto show.
Germany's Manager Magazin in July cited sources as saying that Continental was in talks to acquire an 8 to 10 percent stake in HERE.
Carmakers BMW , Daimler and Volkswagen bought HERE for 2.8 billion euros ($3.35 billion) in 2015 from Finnish telecoms group Nokia as they push ahead with investments in self-driving cars.
Last year Chinese digital mapping company NavInfo <002405.SZ>, Tencent <0700.HK> and Singapore's sovereign wealth fund GIC took a 10 percent stake in HERE, with the German carmakers pledging to reduce their own stakes.
But HERE needs more capital to expand its network of high-precision maps and has been in talks with other investors.
Het spel wordt goed gespeeld door Degenhart. Natuurlijk zal hij niet van de daken roepen dat er een samenwerkingsverband is met AND als er nog contact het HERE is. "We are still in talks and haven't lost our optimism that we will strike a deal sometime in the future," he told Reuters at the Frankfurt auto show. Er wordt niet gezegd welke partij er op het netvlies staat. Dat kan dus net zo goed een andere zijn dan HERE. Interessant is, voor wat het waar(d) is: "Germany's Manager Magazin in July cited sources as saying that Continental was in talks to acquire an 8 to 10 percent stake in HERE." Ook interessant is dat er wel een 10% belang aan Chinese bedrijven is verkocht. Vraag volgt dan: waarom wel aan hen, maar niet aan buurman Conti? Te meer omdat er wordt gesteld dat die kapitaal nodig hebben. Als Conti bereid is om 10% van "2.8 billion euros" , plus de opgebouwde meerwaarde sinds 2015, neer te leggen, dat is AND voor een appel en een ei op te rapen. 3.727.137 aandelen x mijn eerder genoemde € 40 = bijna 50 mio. Dat kan achteloos uit de achterzak worden getrokken.
'Wij zijn een bedreiging voor TomTom en Here' Digitalekaartenmaker AND International Publishers AND€7,00+2,17% is al decennia een bescheiden en volatiel fonds op de Amsterdamse beurs. Maar een samenwerking met het Duitse miljardenbedrijf Continental, vooral bekend als fabrikant van autobanden, geeft AND nieuw elan. De twee bedrijven gaan samen de informatie die auto's zelf verzamelen gebruiken om uiterst gedetailleerde, altijd actuele navigatiekaarten te ontwikkelen. De samenwerking moet leiden tot een geheel nieuw product waarmee ze de wereld van kaartenmakers op zijn kop hopen te zetten. Het FD sprak Hugo van der Linde (51), de ceo van AND, op de internationale automobieltentoonstelling IAA in Frankfurt. Ceo Hugo van der Linde van kaartenmaker AND International Publishers geeft tijdens de IAA in Frankfurt een toelichting op zijn nieuwe product Map Fusion. Ceo Hugo van der Linde van kaartenmaker AND International Publishers geeft tijdens de IAA in Frankfurt een toelichting op zijn nieuwe product Map Fusion.Foto: Heiko Jessayan Wat heeft een bandenmaker als Continental AND te bieden? ‘Vrijwel de helft van Continentals productie bestaat uit technologie zoals allerlei sensoren en lenzen. Dat zijn de ogen en de oren van de auto. Auto’s genereren daardoor steeds meer data. Als toeleverancier van autofabrikanten verzamelt en analyseert Continental al die data. Wij kunnen die data vervolgens omzetten in heel precieze kaarten die voortdurend actueel zijn. Deze precieze, “high definition” of HD-kaarten heb je nodig om auto’s autonoom te kunnen laten rijden zodat ze hun positie nauwkeurig kunnen bepalen. Dat is nu nog een probleem.’ Andere kaartenmakers zitten ook niet stil, dus hoe uniek zijn jullie hierin? ‘Ongetwijfeld werken ze ook met data. Maar feit is dat je maar een paar kaartenmakers met wereldwijde dekking hebt: Google Maps, TomTom TOM2€9,19-0,08% en Here en het kleinere AND. Bij de huidige manier van kaarten maken rij je voortdurend rond met camera’s. Dat is arbeidsintensief en het kost ontzettend veel geld. Maar meer dan een plaatje schieten doen ze niet. Een week later zijn de gegevens weer out-dated omdat de situatie weer is gewijzigd en moet je weer de weg op. Om je kaarten up-to-date te houden wordt onbetaalbaar. Als je als kaartenmaker rechtstreeks toegang hebt tot continue en actuele datastroom van autofabrikanten of “tier-1”-partijen (de belangrijkste toeleveranciers, red.), hoef je de weg niet meer op en kan navigatie stukken goedkoper worden dan het nu is.’ Zegt u dat automobilisten nu te veel betalen voor hun kaart? ‘Onze samenwerking met Continental gaat een enorme impact op de kaartindustrie geven.’ • Hugo van der Linde, bestuursvoorzitter van AND ‘Ja, eigenlijk wel. Het bouwen van kaarten kan veel goedkoper. De kaart zelf wordt een commodity. Het wordt een technologisch dataproduct. Ik vraag me ook af hoe houdbaar het verdienmodel is van deze kaartenmakers. Ik vergelijk het wel eens met hoe digitale fotografie Kodak overbodig heeft gemaakt. Dus ik vraag me af hoe TomTom en Here hun eigen businessmodel in stand kunnen houden. Onze samenwerking met Continental gaat een enorme impact op de kaartindustrie geven en ik verwacht dat de huidige dure kaartproductiemethoden verdwijnen. We zijn dus bedreigend voor bestaande kaartenmakers. Ik zie AND dan ook als een disruptieve start-up.’ Op welke wijze levert de samenwerking met Continental jullie geld op? ‘Over hoe die zakelijke constructie is, kan ik niks over vertellen. Maar het moge duidelijk zijn dat onze insteek is op abonnementsbasis aan te bieden, zodat we een continue kasstroom kunnen genereren. Daarmee worden we minder afhankelijk van grote, eenmalige transacties.’ De totstandkoming van een realtime kaart van AND schematisch weergegeven. De totstandkoming van een realtime kaart van AND schematisch weergegeven.Bron: AND Echt goed gaat het niet met AND... ‘We komen uit een diep dal, maar sinds 2011 hebben we alle jaren winstgevend afgesloten en financieren we alles vanuit onze eigen kasstroom. De samenwerking met Continental was de laatste zet die we nodig hadden om de onderneming verder te ontwikkelen en ook om onze geloofwaardigheid aan de markt te laten zien dat we het kunnen. Met Continental hebben we afgesproken dat we dit jaar samen de kaarttechnologie gaan ontwikkelen, zodat we begin volgend jaar commerciële autovloten gaan bedienen. Hier hebben we op zitten te wachten. Bovendien hebben we een nieuwe commissaris met een enorm netwerk die heel veel voor ons kan betekenen: Sean Fernback. Hij is afkomstig van TomTom en was ceo van Here totdat deze kaartenmaker werd overgenomen door de Duitse autobouwers Audi, BMW en Daimler. Dat is een extra steun in de rug. We staan aan de vooravond van een nieuw hoofdstuk in onze bestaansgeschiedenis.’ Ik zag bij de copyrightnota van de iPhone-maps dat jullie ook voor Apple werken. ‘We kunnen en mogen daar geen mededelingen over doen.’
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)
Premium
Word nu abonnee van IEX en krijg onbeperkt toegang tot onze (koop)tips en succesvolle modelportefeuilles. Nu 3 maanden voor slechts €19,95! Profiteer van 58% korting!
Word abonnee