Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Air France-KLM PSE:AF.FR, FR001400J770

  • 10,110 23 apr 2024 13:07
  • +0,025 (+0,25%) Dagrange 9,976 - 10,145
  • 427.385 Gem. (3M) 1,8M

Air-France KLM eindelijk omhoog in 2017?

3.769 Posts
Pagina: «« 1 ... 82 83 84 85 86 ... 189 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 6 gbakl 28 juli 2017 12:52
    er is nog niets terecht gekomen van Boost/Joon en eerst moet er nog een kapitaal aan aanloopkosten worden gemaakt.
    Janaillac wil zijn gelijk halen en vandaag moest alles perfect zijn, zelfs de tickets gaan continue steeds meer opleveren wordt beloofd...hij durft wel.
    intern mocht niemand meer iets negatiefs uiten over Joon.

    dit is iets met een deksel en een grote neus.
  2. Sjonnie2 28 juli 2017 12:56
    quote:

    Chris14 schreef op 28 juli 2017 12:36:

    Wat een wijsheden op een post van mij. Maar goed, ik beleg al wat langer en weet wel wat ik doe en welk risico ik loop. Ik ben met een gering bedrag ingestapt en zie wel hoe het loopt. Ik zal het aandeel niet heel lang in bezit hebben ;-). De risico s heb ik afgedekt ;-).
    Voorlopig heb ik een rendement van meer dan 1%. En heb ik de afgelopen 10 jaar een rendement van ongeveer 5% per jaar gehaald.
    Succes met aandeel allen.
    Oke gelukkig maar, je post wekte een geheel andere indruk namelijk.
    Nogmaals succes.
  3. [verwijderd] 28 juli 2017 13:02
    Blije gezichten op 30 september 2003. De topmannen van Air France en KLM, Jean-Cyril Spinetta en Leo van Wijk, zetten hun krabbel onder de fusie tussen de twee luchtvaartmaatschappijen. Op dat moment ontstaat een van de grootste luchtvaartcombinaties ter wereld.

    Dat waren nog eens tijden. Op dat moment was het een daverend succes en waren de machtigste in de luchtvaart. Ook Italie moest veroverd worden, maar van deze overwinning hoor je niets meer van.
  4. Chris14 28 juli 2017 13:02
    Dank je Sjonnie2! Zo nu en dan stap ik idd "zomaar" in. Het is meer dat ik heeeel af en toe ook geld in een gokkast gooi. Voordat ik erin stap bepaal ik wat mijn verlies mag zijn, bij een bepaalde winst stop/verkoop ik. Daarnaast heb ik aandelen voor de lange termijn waar ik niet naar kijk en keurig mijn dividend op vang.
  5. FPAK 28 juli 2017 13:18
    Ik zit helaas nog vast aan een hele zooi dec PUT 8,00. Helaas gekocht in mei ergens geloof ik toen we op 8,30 stonden. Achteraf dom natuurlijk maar nooit een stijging over 10,00 euro verwacht destijds. Toen mijn positie verdubbeld bij 11,00 euro of zo. Ik wil hier zo snel mogelijk uit en mijn verlies nemen. Ik voel de 10,50 wel als maximale daling voorlopig, iig tot ze de emmisie achter de rug hebben. Tot 8 laten ze hem sowieso niet meer zakken. Met een beetje geluk halen we vandaag nog de 10,50 als VS ook opengaat. Nu zijn de puts iig nog wel iets waard.
  6. [verwijderd] 28 juli 2017 13:20
    quote:

    rauf schreef op 28 juli 2017 13:17:

    Is de verkoop van extra aandelen begonnen door collega maatschappije?
    En zo niet per wanneer ?
    Wat een kut verrassing zo
    Nieuws bekend 1 dag voor de kwartaalresultaat, welke goed waren. Air France heeft zichzelf verkocht en even alles mooi opgepoetst. Ze verkopen zich wel 20% onder de koers. Waarom doen ze zoiets?
  7. FPAK 28 juli 2017 13:22
    quote:

    Up2020 schreef op 28 juli 2017 13:20:

    [...]
    Nieuws bekend 1 dag voor de kwartaalresultaat, welke goed waren. Air France heeft zichzelf verkocht en even alles mooi opgepoetst. Ze verkopen zich wel 20% onder de koers. Waarom doen ze zoiets?
    Omdat Delta en China uiteraard iets terug willen hebben voor hun investering. Een kat in het nauw...
  8. FPAK 28 juli 2017 13:25
    quote:

    rauf schreef op 28 juli 2017 13:17:

    Is de verkoop van extra aandelen begonnen door collega maatschappije?
    En zo niet per wanneer ?
    Wat een kut verrassing zo
    Een 200% stijging binnen 3 maanden van een van de saaiste aandelen van de beurs (qua koersbeweging en omzetveranderingen) laat je toch wel een beetje achter je oren krabben nietwaar?
  9. forum rang 6 gbakl 28 juli 2017 13:26
    Ja, dat is ooit een heel wijze en dure les voor mij geweest, op tijd je verlies durven en willen pakken.
    nu kon je na beursopening de restanten PUT 10 euro etc. oprapen voor een paar cent, dus hoeft niet eens duur te zijn 1 optie voor 4 euro plus 0,85 kosten...nu zij ze duuuuuuur (in verhouding).

    hetzelfde gebeurde 20-21juli en DAAR heb ik van geleerd !
  10. miniature 28 juli 2017 13:26
    quote:

    FPAK schreef op 28 juli 2017 11:50:

    Ik doe het gewoon. Slot 10.50 euro vandaag. En daar blijft het ongeveer tot de emmisie achter de rug is.
    Ik ga met je mee, ook al ben je het vaak niet met me eens, ik zegeen diepe down daling nog tot € 10,60 slot vandaag en volgende week gaan we weer rap omhoog, en weer is het te gek voor worden dat we zo extreem zijn ingestort vandaag de big boys banken worden echt steeds slimmer, eerst de koers leuk opvoeren van 12.09 naar 12,60 en dan bammer de bam ruim een dikke euro eraf donderen, hoe krijg je het voor elkaar !
3.769 Posts
Pagina: «« 1 ... 82 83 84 85 86 ... 189 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links