Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
TomTom juli 2017. Scharrelmaand?
Volgen
*Justin* schreef op 9 juli 2017 11:18 :
[...]
Taco Titulaer geeft in een interview aan dat er tests lopen met twee grote leasemaatschappijen wat - indien dat tot een deal leidt - 200 tot 400 duizend gebruikers toevoegt aan telematics.
Daar een 35% take rate overheen doen vind ik dan uit de lucht gegrepen, want dan had Titulaer het wel gehad over 70.000 tot 140.000 users. De deal zal er ofwel uit bestaan dat het aantal gebruikers van die leasemaatschappijen groter is dus die 200-400K een netto aantal. Of dat het (indien het tot een deal leidt) gaat om een keuze van de leasemaatschappij om telematics standaard uit te rusten. Net zoals er ook automodellen zijn met navi als standaard en niet als optie.
Laten we vaststellen dat er onduidelijkheid is, mede door uitspraken van de CFO die NIET PUBLIEKELIJK TOEGANKELIJK zijn (=ongelijke informatievoorziening). En ik krijg op zeer gerichte vragen geen antwoord. Het feit dat ik geen antwoord krijg op die vragen ga ik binnenkort weer rapporteren in het AFM-dossier. Het voelt als vechten tegen de bierkaai, maar zal maar gewoon doorgaan met die dossieropbouw.
xynix schreef op 9 juli 2017 15:37 :
[...]
Laten we vaststellen dat er onduidelijkheid is, mede door uitspraken van de CFO die NIET PUBLIEKELIJK TOEGANKELIJK zijn (=ongelijke informatievoorziening). En ik krijg op zeer gerichte vragen geen antwoord. Het feit dat ik geen antwoord krijg op die vragen ga ik binnenkort weer rapporteren in het AFM-dossier. Het voelt als vechten tegen de bierkaai, maar zal maar gewoon doorgaan met die dossieropbouw.
Alle fondsen in de AEX/AMX hebben gesprekken tussen CEO, CFO of IR met institutionele beleggers en analisten en organiseren van die roadshows en gaan naar conferenties met fireside chats met journalisten van FT enzo. As such zal er dus bij alle aandelen op de beurs sprake zijn van 'ongelijke informatievoorziening'. Ik vind dat zelf ook niet altijd tof, maar het is een algemeen iets op de beurs.
@Xynix: Wat mij nog steeds bezig houd is de introductie in september van de Mini met elektromotor, zoals door jou gevonden. Dat in combinatie met de testen die TT met een Mini heeft gedaan ca 2 jaar terug. Voor wat betreft de doorlooptijd tot een nieuw model, kan het bijna niet anders dan dat in september die 2 zaken samen naar voren komen, de eerste Mini met een elektromotor en TT inside, waarbij TT meer doet dan het leveren van navigatie, waarbij de auto zijn positie bepaald met behulp van GPS, en dus in tunnels even niet weet waar die is (zoals met de i-cockpit bij Peugeot). De sensoren rondom de auto hebben tijdens het rijden namelijk interactie met de navigatie heb ik vernomen. Dat zou dus betekenen, maar zoals je weet ben ik totaal niet technisch onderlegd, dat dit model een voorloper is van een reeks aan bekendmakingen die nog volgen gaat. Ik wacht in spanning af, Tesla of toch Mini als eerste "hands-off" met TT in een officieel persbericht.
De eerste 'betaalbare' Tesla is van de band gerold. Tesla-ceo Elon Musk deelde vanochtend foto's van de auto. Hehe, eindelijk en gelukkig.www.bright.nl/nieuws/dit-de-eerste-te... twitter.com/elonmusk/status/883910005...
NewKidInTown schreef op 9 juli 2017 17:43 :
De eerste 'betaalbare' Tesla is van de band gerold. Tesla-ceo Elon Musk deelde vanochtend foto's van de auto.
Hehe, eindelijk en gelukkig.
www.bright.nl/nieuws/dit-de-eerste-te... twitter.com/elonmusk/status/883910005... Leuk! Je bijt je er in vast.
Wearables Should Remain On Retailers’ Radar IDC forecasts substantial growth 20216/21/2017 10:00:00 AM Eastern By: TWICE Staff The wearables category, while not setting the consumer technology industry on fire as was predicted by many, is growing at a healthier pace than perceived, according to new research from IDC.According to data from IDC's Worldwide Quarterly Wearable Device Tracker, vendors will ship a total of 125.5 million wearable devices this year, marking a 20.4 percent increase from the 104.3 million units shipped in 2016. From there, the wearables market will nearly double before reaching a total of 240.1 million units shipped in 2021, resulting in a five-year compound annual growth rate of 18.2 percent.“The wearables market is entering a new phase,” pointed out Ramon Llamas, research manager for IDC’s wearables team. “Since the market’s inception, it’s been a matter of getting product out there to generate awareness and interest. Now it’s about getting the experience right — from the way the hardware looks and feels to how software collects, analyzes and presents insightful data. What this means for users is that in the years ahead, they will be treated to second- and third-generation devices that will make the today’s devices seem quaint.... lees verder op: www.twice.com/news/wearables/wearable...
Jul 10–14, 2017 Esri User Conference 2017 (San Diego, CA) Jul 11–14, 2017 Tech Open Air 2017 (Berlin, Germany) De events van deze week....
DEEL Iventurebeat.com/2017/07/09/amber-the-... Amber: The Dutch self-driving startup that could beat Uber, Tesla, and Google to mass market While Uber, Tesla, and Google are fighting over who will be first to deploy self-driving cars on a large scale, the Dutch underdogs at mobility startup Amber are planning a surprise move to overtake them all. If all goes according to plan, Amber’s self-driving cars will hit the streets of Dutch cities by mid-2018. Amber CEO Steven Nelemans made the announcement at the Hannover Messe, one of the world’s biggest industrial fairs, in April. It’s a bold plan indeed, but the influential automotive consultancy firm Roland Berger recently ranked The Netherlands number one in its Automotive Disruption Radar. So why not? Amber started as a student team at the Eindhoven University of Technology (TU/e). [Disclosure: I work at the university as commercial director and invested €1000 in the team’s crowdfunding campaign back in January.] The university is known for its advanced automotive courses and ambitious student teams. Apart from Amber, other spinoffs include a company working on a new way of energy storage for heavy transport using formic acid and one building a commercial car charged with solar power. Cooperations between the TU/e and automotive companies in the Brainport region of Eindhoven provide a fertile ecosystem for ambitious tech startups. While I didn’t mentor the Amber team directly — either at the university or later at the HighTechXL accelerator in Eindhoven I’m involved in — Eindhoven is a tight community, so I’ve had the chance to watch them closely. And they make for an interesting story. The anticipates where its cars will be needed For all their relative obscurity, the young team at Amber has the ambitious goal of becoming the Spotify or Netflix of mobility. They don’t sell cars; they sell access to cars. It sounds like just another car-sharing service, but there’s a twist. Amber says it can guarantee there is always a car available within walking distance, no matter where you are. And they only do electric. I spoke with Nelemans last week when he was in San Francisco talking to investors. “In a nomal car-sharing service, you see a map with the nearest available car,” he told me. “But it may be a mile away, it may be dirty, it may not work. You never know for sure. We can guarantee the car is always close by, clean, and in working order.” Using predictive analysis algorithms, Amber’s software platform calculates where its cars will be needed in the next 15 minutes. Then, under the service’s current, initial rollout, it delivers cars to those locations using students as drivers. If a car is not there when you need it, Amber calls you a cab. “As our software gets better the cabs will not be needed anymore,” said Nelemans. The cars learn via several modes The student drivers will also disappear eventually. This is where Amber’s self-driving ambition kicks in. In between rides the cars have to be able to drive themselves to their next users. All that without a human on board and by mid-2018. It sounds ridiculously overconfident, but Nelemans has thought it through. In the beginning Amber will let its cars drive themselves only at night when roads are empty. By making nightly miles the cars accumulate data, learn, and become better. Eventually they can self-drive during the day, first on easy backroads, later in busier traffic. “Other companies working at self-driving technology have trouble testing because they always need an engineer behind the wheel,” said Nelemans. “Our cars are driving during the day with normal drivers to accumulate data. And at night they accumulate even more data in the self-driving mode. We can learn much faster.” The fact that there’s no human on board that needs to be protected during this initial self-driving stage also makes it safer. “[For the time being,] we designed the car so that it takes all the heat in an eventual accident, sparing its surroundings,” Nelemans told me. “That way you avoid the moral dilemma of choosing between driving yourself off a bridge or hitting the mother and child.” The partnerships behind the service The startup isn’t breaking a sweat over developing its own self-driving software. Amber is partnering with five different software companies and research institutes, including Nvidia and Microsoft, that have already developed self-driving software. It may not be state of the art, but Nelemans says it’s good enough. “Maybe not good enough for Uber, Tesla, or Google, but our user case is much simpler. We can move in smaller segments instead of immediately jumping to full autonomous driving in busy traffic.” Right now the BMW i3 is Amber’s electric car of choice. Yet the company is also building its own electric car, The Amber One, expected in 2021 and designed to last a million miles. It’s equipped with modular components that can be easily replaced. “A normal car is built to break down after 200,000 miles, because car companies make money in repairs and they have to sell new cars,” Nelemans said. “In our business model the cars belong to us. That’s an incentive to make them as long lasting as possible with minimum service costs.”
DEEL II The Dutch advantage “If Google, Uber, and Tesla would join forces, you would see a fully self-driving car on the road in a matter of weeks,” said Nelemans. “But they all want to be first. That’s why they’re constantly stealing each others engineers. We leave the engineers at the automotive companies and just develop technology with them. It keeps both our costs and risks down.” And whereas disruptors like Uber and AirBnB are often exchanging punches with local governments, Amber has been successful in forming government partnerships. The cities of Eindhoven and Helmond have already voiced their support for Amber’s mission, offering them city streets for testing self-driving cars and local networks for finding investors. “We really believe in the development of autonomous driving,” said Gert Blom, strategic mobility advisor at the city of Helmond. “It’s going to happen and we try to participate as actively as we can.” The Netherlands is also leading in self-driving legislation. The Dutch vehicle registration authority RDW was the first of its kind in Europe to approve Tesla’s self-driving features. If Amber’s tests are good enough, it stands a fair chance of being approved as well. Amber’s location in The Netherlands offers several perks. The Dutch scored highest on electronic vehicle sales, EV infrastructure, and public interest in autonomous driving. The funding: ‘That only happens in America’ The startup has about 10 experienced advisors that are providing pro bono advice and expertise. “Sometimes their ambitions seem unrealistically high,” one of their advisors, Carlo van de Weijer, told me. “But we’ve learned to restrain our skepticism, because often enough we’ve been surprised by their results.” Nelemans has sometimes expressed disappointment at what he calls a lack of ambition in his home country. There’s a famous saying in Holland: normal is crazy enough. Being a nation of traders and bankers, the Dutch tend to frown at goals that seem too far reaching. “When I talk to Dutch investors about our mission of being self-driving next year, none of them believe we can actually do it. ‘That only happens in America’, they say.” Money is another issue. Amber wants to raise $70 million. Nelemans: “Dutch investors thought the amount was too high. The first time I pitched to investors in Silicon Valley, they thought it was too low.” Nelemans isn’t afraid Amber will suffer from the kind of problems that have plagued Uber. Neither am I. He seems too level-headed to start shouting at employees. At the same time he can’t be accused of too much modesty either. When I asked him whether his mobility-for-all mission would stop at conquering The Netherlands, he snickered. “Our ambition is to conquer the entire world.”
Amber is working with development partners TomTom , KPN, TNO, NVIDIA, Microsoft, and the local Dutch municipalities of Eindhoven and Helmond to be the first in the world to implement self-driving cars for large-scale commercial use by mid-2018. Companies using the Amber Mobility service will be the first to benefit from this new technology
Opvallend dat Amber in beginsel kiest voor BMW i3
www.mercurynews.com/2017/07/09/how-nv... How Nvidia’s ‘brains’ are dominating the self-driving race
Dutchy Ron schreef op 9 juli 2017 23:22 :
“Our ambition is to conquer the entire world.”
He, dat wil ik ook !
xynix schreef op 9 juli 2017 15:37 :
[...]
Laten we vaststellen dat er onduidelijkheid is, mede door uitspraken van de CFO die NIET PUBLIEKELIJK TOEGANKELIJK zijn (=ongelijke informatievoorziening). En ik krijg op zeer gerichte vragen geen antwoord. Het feit dat ik geen antwoord krijg op die vragen ga ik binnenkort weer rapporteren in het AFM-dossier. Het voelt als vechten tegen de bierkaai, maar zal maar gewoon doorgaan met die dossieropbouw.
Je zult het ongetwijfeld al overwogen hebben, maar is het een idee om elke keer een kopie naar wat kranten te sturen? Wellicht wordt de druk dan nog meer opgevoerd?
Liggen er weer 15000 al in de laat op 8,80....is iedere keer als het dreigt te gaan stijgen.....ben benieuwd vandaag....succes maar weer...
Allemaal spielerei in het boekje, laat je niet bang en ook niet blij maken. Om 9.05 uur gaat het echt beginnen, opties open enzo.
Je zou toch denken, dat je als shorter, nu de koers stevig is teruggekomen van de recente top van € 9,70 (en de markt dat ook onderkent als kans) nu toch wel een keer gaat terugkopen? Of zou je je collega-shorters vertrouwen, dat die nog wel even mee blijven drukken? Beter de eerste dan de laatste shorter zijn, die covert! Hoeft ook geen overname te zijn, die dat triggert; ook John de Mol kan besluiten zijn aandeel uit te breiden... Maar met alle overname-geruchten die ook elders de ronde doen, is het niet onaannemelijk dat ook TomTom bij diverse Amerikaanse reuzen op de short-list staat. Voor Apple zou het bijvoorbeeld een heel kleine overname zijn. Als ze eerst een positie verwerven via de open markt en dan de aankondiging doen nog wat meer te willen kopen, is dat ook financieel een heel gunstige deal.
Overtake schreef op 10 juli 2017 08:27 :
Je zou toch denken, dat je als shorter, nu de koers stevig is teruggekomen van de recente top van € 9,70 (en de markt dat ook onderkent als kans) nu toch wel een keer gaat terugkopen? Of zou je je collega-shorters vertrouwen, dat die nog wel even mee blijven drukken? Beter de eerste dan de laatste shorter zijn, die covert! Hoeft ook geen overname te zijn, die dat triggert; ook John de Mol kan besluiten zijn aandeel uit te breiden... Maar met alle overname-geruchten die ook elders de ronde doen, is het niet onaannemelijk dat ook TomTom bij diverse Amerikaanse reuzen op de short-list staat. Voor Apple zou het bijvoorbeeld een heel kleine overname zijn. Als ze eerst een positie verwerven via de open markt en dan de aankondiging doen nog wat meer te willen kopen, is dat ook financieel een heel gunstige deal.
Shorters zullen de koers terug zetten op momenten dat ze de kans krijgen. D.w.z. als er niet veel vraag is en ze met een relatief laag aantal stukken hoeven te dumpen. Bij mega-vraag zullen ze even niks doen omdat hun aanbod direct zal worden opgenomen en de koers misschien even een halve cent daalt, daar hebben ze niets aan.
NewKidInTown schreef op 10 juli 2017 08:52 :
[...]
Shorters zullen de koers terug zetten op momenten dat ze de kans krijgen. D.w.z. als er niet veel vraag is en ze met een relatief laag aantal stukken hoeven te dumpen. Bij mega-vraag zullen ze even niks doen omdat hun aanbod direct zal worden opgenomen en de koers misschien even een halve cent daalt, daar hebben ze niets aan.
Dit is ook precies hoe het momenteel gaat.....
*Justin* schreef op 9 juli 2017 20:27 :
Wearables Should Remain On Retailers’ Radar IDC forecasts substantial growth 20216/21/2017 10:00:00 AM Eastern
By: TWICE Staff
The wearables category, while not setting the consumer technology industry on fire as was predicted by many, is growing at a healthier pace than perceived, according to new research from IDC.According to data from IDC's Worldwide Quarterly Wearable Device Tracker, vendors will ship a total of 125.5 million wearable devices this year, marking a 20.4 percent increase from the 104.3 million units shipped in 2016.
From there, the wearables market will nearly double before reaching a total of 240.1 million units shipped in 2021, resulting in a five-year compound annual growth rate of 18.2 percent.“The wearables market is entering a new phase,” pointed out Ramon Llamas, research manager for IDC’s wearables team. “Since the market’s inception, it’s been a matter of getting product out there to generate awareness and interest. Now it’s about getting the experience right — from the way the hardware looks and feels to how software collects, analyzes and presents insightful data.
What this means for users is that in the years ahead, they will be treated to second- and third-generation devices that will make the today’s devices seem quaint....
lees verder op:
www.twice.com/news/wearables/wearable... Toch een goed teken voor het bodemen van Consumer. Sports vangt steeds meer op. Overigens stond ik vrijdagavond op een verjaardagsfeestje te kletsen in een groepje van 5 mannen. Bleken er 3 een TomTom sportswatch te hebben. Twee hadden hem in de afgelopen maand gekocht (spark3 en adventurer). Zal wel toeval zijn geweest maar toen ik zaterdagmorgen aan het zweten was in de sportschool bleken ook de instructeurs (man + vrouw) een TomTom sportswatch te dragen. Daar wordt volop reclame gemaakt voor TomTom. Ben benieuwd of mijn eigen toevallige veldonderzoekje straks in de Q2-cijfers ook voor een verrassing gaat zorgen.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)